quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef WcPot het volgende:
Net gebeld C1000 en je verwacht het niet Amersfoort
Ik vroeg van Emiclaer? Nee Kattenbroek ik ?quote:
Zeker een stagiairquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik vroeg van Emiclaer? Nee Kattenbroek ik ?Was dat nu weer
Waarschijnlijk welquote:
Wat google je?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:17 schreef WcPot het volgende:
Google je kom je toch bij Emiclaer uit studiotje verklaar nader
Kattenbroek zeg jou dat wat dat is toch gewoon Emiclaer?quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat google je?
Kattenbroek is de wijk waar Emiclaer in ligt
Ik moet om 12:45 laden in Raalte. Denk dat ik hier een uurtje mee bezig ben. Raalte Amersfoort is ongeveer een uur en een kwartier rijden dus dan ben ik waarschijnlijk rond 15:00 u bij Emiclaer als ze daar kattenbroek mee bedoelenquote:
Ja kak, ik ga om 14u richting Amsterdam voor een afspraak en ben rond half 5 weer in Amersfoortquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik moet om 12:45 laden in Raalte. Denk dat ik hier een uurtje mee bezig ben. Raalte Amersfoort is ongeveer een uur en een kwartier rijden dus dan ben ik waarschijnlijk rond 15:00 u bij Emiclaer als ze daar kattenbroek mee bedoelen
Ik moet weer huilenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja kak, ik ga om 14u richting Amsterdam voor een afspraak en ben rond half 5 weer in Amersfoort
Waarom deze week
Ik ga daar helaas niet overquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja![]()
Kom toch eens op normale tijden buiten kantooruren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |