quote:
quote:
quote:
Niet zoveel liefde, ik heb geen plaatje en sta helemaal onderaanquote:
ja maar wat kan daar nou voor plaatje bijquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet zoveel liefde, ik heb geen plaatje en sta helemaal onderaan
Vicks of gerquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef appelen het volgende:
[..]
ja maar wat kan daar nou voor plaatje bij
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef appelen het volgende:
[..]
Oh ja ik doe wel een fappening pic
quote:
Nelson Mandela niet kennenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef AMangold het volgende:
[..]
Deze was ook de eerste die bij mij opkwam(weet alleen zijn naam niet
)
Wat de fak klets je nou uit je nekquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:08 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Nelson Mandela niet kennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |