abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144221754
stel je moest kiezen, welke donkere persoon zou je willen zijn?
TS trapt af: obama
pi_144222000
Ik trek het terug ik ga toch voor dwayne johnson
pi_144222131
ik kies voor martin lawrence
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:49:20 #4
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222175
Appelen :)
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222280
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:49 schreef AF_ het volgende:
Appelen :)
Wut...
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:52:01 #6
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222305
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef eliasbar het volgende:

[..]

Wut...
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:48 schreef appelen het volgende:
TR GEMACHT
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  Donald Duck held vrijdag 5 september 2014 @ 22:52:25 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_144222335
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_144222337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef AF_ het volgende:

[..]

[..]

_O- _O_
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:52:44 #9
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222353
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef appelen het volgende:

[..]

_O- _O_
:@
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222448
Mark de Vries
It’s coming home
pi_144222497
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef AF_ het volgende:

[..]

:@
kijk fobo
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:56:13 #12
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222546
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef appelen het volgende:

[..]

kijk fobo
Niet zoveel liefde, ik heb geen plaatje en sta helemaal onderaan O+
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222551
quote:
Deze was ook de eerste die bij mij opkwam :D (weet alleen zijn naam niet :@ )
pi_144222559
Mr T
The Good
pi_144222565
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef AF_ het volgende:

[..]

Niet zoveel liefde, ik heb geen plaatje en sta helemaal onderaan O+
ja maar wat kan daar nou voor plaatje bij ;(
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:56:55 #16
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222577
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef appelen het volgende:

[..]

ja maar wat kan daar nou voor plaatje bij ;(
Vicks of ger O+
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef AF_ het volgende:

[..]

Vicks of ger O+
Oh ja ik doe wel een fappening pic
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:57:32 #18
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222614
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef appelen het volgende:

[..]

Oh ja ik doe wel een fappening pic
_O-
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222829
Geen enkele neger.
Ура для россии
pi_144223023
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef AF_ het volgende:

[..]

_O-
kijk dan
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:06:40 #21
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144223061
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:05 schreef appelen het volgende:

[..]

kijk dan
_O_
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:07:55 #22
382718 eliasbar
uuh uuh uuhuu
pi_144223123
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:01 schreef Woestijnvos het volgende:
Geen enkele neger.
Je MOET kiezen!
pi_144223134
Michael Jackson
pi_144223151
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef AMangold het volgende:

[..]

Deze was ook de eerste die bij mij opkwam :D (weet alleen zijn naam niet :@ )
Nelson Mandela niet kennen :')
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:09:14 #25
382718 eliasbar
uuh uuh uuhuu
pi_144223183
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:08 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:

[..]

Nelson Mandela niet kennen :')
Wat de fak klets je nou uit je nek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')