quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Kaaaaaaaaaaaaaak we zaten aan de max blijkbaar![]()
Dat dit kan in Nederland.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
Neh, geen TR's meer. De max is blijkbaar 255:
[ afbeelding ]
Hierna telde hij niet meer door
Ga het overleggen jij hebt veel meer macht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind dat de max 450 moet zijn
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel, maar is toch anders
Oeh, lekken, ban, banaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel, maar is toch anders
Picsquote:
MrBan1quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oeh, lekken, ban, banaan. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |