abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144222148
TR GEMACHT
pi_144222155
Nou, wat is de score?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:49:17 #3
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144222171
449 :')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_144222180
Wat is de score :o
pi_144222197
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:49 schreef Starm het volgende:
449 :')
dat zou kut zijn :'(
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:50:30 #6
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222228
Gaan we hier verder?>
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222248
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Kaaaaaaaaaaaaaak we zaten aan de max blijkbaar :r


_O- :')_! :'(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144222254
255 TR's is de Max blijkbaar ;(
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:50:54 #9
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144222256
;(
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_144222263
Neh, geen TR's meer. De max is blijkbaar 255:



Hierna telde hij niet meer door ;(
pi_144222288
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
Neh, geen TR's meer. De max is blijkbaar 255:

[ afbeelding ]

Hierna telde hij niet meer door ;(
Dat dit kan in Nederland.
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:51:40 #12
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222291
Dat is niet zo fantastisch
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222302
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Dat dit kan in Nederland.
Ik vind dat de max 450 moet zijn :o
pi_144222306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef AF_ het volgende:
Dat is niet zo fantastisch
pi_144222307
misschien omdat er een nieuw topic was?
pi_144222333


Hier wel, maar is toch anders ;(
pi_144222366
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik vind dat de max 450 moet zijn :o
Ga het overleggen jij hebt veel meer macht.
pi_144222369
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]

Hier wel, maar is toch anders ;(
_O-

Wie heeft 450ste? :D
pi_144222378
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

_O-

Wie heeft 450ste? :D
Jij :')
pi_144222384
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]

Hier wel, maar is toch anders ;(
Oeh, lekken, ban, banaan. 7.gif 7.gif 7.gif
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:53:26 #21
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222389
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Jij :')
Pics
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222395
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Jij :')
*O*
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:53:41 #23
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_144222403
Als Yvonne dit maar niet ziet
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_144222411
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Zelfscanner het volgende:
Als Yvonne dit maar niet ziet
Of Danny
pi_144222434
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oeh, lekken, ban, banaan. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
MrBan1
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:54:18 #26
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_144222436
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Of Danny
Of opa :{w
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_144222444
Moeten jullie nu de TR's een voor een verwijderen om de melding niet meer te zien?
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:54:37 #29
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222456
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Of Danny
Iedereen een ban ;(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:55:20 #30
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222498
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
Moeten jullie nu de TR's een voor een verwijderen om de melding niet meer te zien?
Dat zou best wel een kutwerk zijn _O-
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222520
quote:
INB4: Geen tijd voor. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144222533
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef AF_ het volgende:

[..]

Dat zou best wel een kutwerk zijn _O-
Risico van het vak.
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:56:42 #33
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222568
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Risico van het vak.
Tr gemacht
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222598
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef AF_ het volgende:

[..]

Tr gemacht
TR gemacht
pi_144222608
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
Moeten jullie nu de TR's een voor een verwijderen om de melding niet meer te zien?
Ja _O-

Maar dat doen we mooi niet met dat topic, stukje FOK!geschiedenis nu O+
pi_144222641
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja _O-

Maar dat doen we mooi niet met dat topic, stukje FOK!geschiedenis nu O+
wauw, voor t eerst heb ik geschiedenis geschreven
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:58:09 #37
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222644
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja _O-

Maar dat doen we mooi niet met dat topic, stukje FOK!geschiedenis nu O+
Kan niet iemand een lijstje maken van de topics met de meeste TR's
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222660
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

wauw, voor t eerst heb ik geschiedenis geschreven
We toch?
pi_144222678
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef Tassendief het volgende:

[..]

We toch?
Ik had 450ste. :6
pi_144222683
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef AF_ het volgende:

[..]

Kan niet iemand een lijstje maken van de topics met de meeste TR's
Het lijstje bestaat uit dat topic :')

En dat kan dinges ook niet (naam kwijt, zorgt voor stats), want TR's kunnen alleen mods bij.
pi_144222691
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik had 450ste. :6
Gefeliciteerd ^O^
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:59:36 #42
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222711
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Het lijstje bestaat uit dat topic :')

En dat kan dinges ook niet (naam kwijt, zorgt voor stats), want TR's kunnen alleen mods bij.
Ja, daarom een mod laten doen :P
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222778
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Het lijstje bestaat uit dat topic :')

En dat kan dinges ook niet (naam kwijt, zorgt voor stats), want TR's kunnen alleen mods bij.
Arcee
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144222796
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Arcee
Ja. Hij.
pi_144224214
Gelijk dood, rip. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144224402
RIP
pi_144224649
saaie sc hier
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_144225438
Ik geloof dat hier de kwaliteit opgekrikt moet worden?
pi_144225529
Ewa
pi_144225567
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:31 schreef Rezania het volgende:
Gelijk dood, rip. :')
REANIMEREN, SNEL!!!
pi_144225730
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

REANIMEREN, SNEL!!!
Die grap was al gemaakt in het vorige deel. :{w
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144225762
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die grap was al gemaakt in het vorige deel. :{w
Niet gelezen
pi_144225768
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Niet gelezen
n00b
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144225850
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

n00b
Niets mis mee.
pi_144225939
Halfdode man nu op RTL nieuws
pi_144226099
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 september 2014 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Halfdode man nu op RTL nieuws
Weer een echt pareltje bij RTL dus...
pi_144228585
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:48:11 #58
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_144245428
Hoi.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')