quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
Kaaaaaaaaaaaaaak we zaten aan de max blijkbaar![]()
Dat dit kan in Nederland.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
Neh, geen TR's meer. De max is blijkbaar 255:
[ afbeelding ]
Hierna telde hij niet meer door
Ga het overleggen jij hebt veel meer macht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind dat de max 450 moet zijn
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel, maar is toch anders
Oeh, lekken, ban, banaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel, maar is toch anders
Picsquote:
MrBan1quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oeh, lekken, ban, banaan. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Iedereen een banquote:
Dat zou best wel een kutwerk zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
Moeten jullie nu de TR's een voor een verwijderen om de melding niet meer te zien?
INB4: Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
FB / Maximum aantal TR's in een topic
Tr gemachtquote:
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
Moeten jullie nu de TR's een voor een verwijderen om de melding niet meer te zien?
wauw, voor t eerst heb ik geschiedenis geschrevenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja
Maar dat doen we mooi niet met dat topic, stukje FOK!geschiedenis nu
Kan niet iemand een lijstje maken van de topics met de meeste TR'squote:Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja
Maar dat doen we mooi niet met dat topic, stukje FOK!geschiedenis nu
We toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
wauw, voor t eerst heb ik geschiedenis geschreven
Het lijstje bestaat uit dat topicquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kan niet iemand een lijstje maken van de topics met de meeste TR's
Ja, daarom een mod laten doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het lijstje bestaat uit dat topic
En dat kan dinges ook niet (naam kwijt, zorgt voor stats), want TR's kunnen alleen mods bij.
Arceequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het lijstje bestaat uit dat topic
En dat kan dinges ook niet (naam kwijt, zorgt voor stats), want TR's kunnen alleen mods bij.
Die grap was al gemaakt in het vorige deel.quote:
Niet gelezenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die grap was al gemaakt in het vorige deel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |