Iedereen een banquote:
Dat zou best wel een kutwerk zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
Moeten jullie nu de TR's een voor een verwijderen om de melding niet meer te zien?
INB4: Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef LompeHork het volgende:
FB / Maximum aantal TR's in een topic
Tr gemachtquote:
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
Moeten jullie nu de TR's een voor een verwijderen om de melding niet meer te zien?
wauw, voor t eerst heb ik geschiedenis geschrevenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja
Maar dat doen we mooi niet met dat topic, stukje FOK!geschiedenis nu
Kan niet iemand een lijstje maken van de topics met de meeste TR'squote:Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja
Maar dat doen we mooi niet met dat topic, stukje FOK!geschiedenis nu
We toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
wauw, voor t eerst heb ik geschiedenis geschreven
Het lijstje bestaat uit dat topicquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kan niet iemand een lijstje maken van de topics met de meeste TR's
Ja, daarom een mod laten doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het lijstje bestaat uit dat topic
En dat kan dinges ook niet (naam kwijt, zorgt voor stats), want TR's kunnen alleen mods bij.
Arceequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het lijstje bestaat uit dat topic
En dat kan dinges ook niet (naam kwijt, zorgt voor stats), want TR's kunnen alleen mods bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |