abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:54:18 #26
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_144222436
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Of Danny
Of opa :{w
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_144222444
Moeten jullie nu de TR's een voor een verwijderen om de melding niet meer te zien?
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:54:37 #29
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222456
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Of Danny
Iedereen een ban ;(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:55:20 #30
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222498
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
Moeten jullie nu de TR's een voor een verwijderen om de melding niet meer te zien?
Dat zou best wel een kutwerk zijn _O-
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222520
quote:
INB4: Geen tijd voor. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144222533
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef AF_ het volgende:

[..]

Dat zou best wel een kutwerk zijn _O-
Risico van het vak.
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:56:42 #33
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222568
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Risico van het vak.
Tr gemacht
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222598
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef AF_ het volgende:

[..]

Tr gemacht
TR gemacht
pi_144222608
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
Moeten jullie nu de TR's een voor een verwijderen om de melding niet meer te zien?
Ja _O-

Maar dat doen we mooi niet met dat topic, stukje FOK!geschiedenis nu O+
pi_144222641
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja _O-

Maar dat doen we mooi niet met dat topic, stukje FOK!geschiedenis nu O+
wauw, voor t eerst heb ik geschiedenis geschreven
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:58:09 #37
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222644
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja _O-

Maar dat doen we mooi niet met dat topic, stukje FOK!geschiedenis nu O+
Kan niet iemand een lijstje maken van de topics met de meeste TR's
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222660
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

wauw, voor t eerst heb ik geschiedenis geschreven
We toch?
pi_144222678
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef Tassendief het volgende:

[..]

We toch?
Ik had 450ste. :6
pi_144222683
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef AF_ het volgende:

[..]

Kan niet iemand een lijstje maken van de topics met de meeste TR's
Het lijstje bestaat uit dat topic :')

En dat kan dinges ook niet (naam kwijt, zorgt voor stats), want TR's kunnen alleen mods bij.
pi_144222691
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik had 450ste. :6
Gefeliciteerd ^O^
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:59:36 #42
391606 AF_
AltijdKapot
pi_144222711
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Het lijstje bestaat uit dat topic :')

En dat kan dinges ook niet (naam kwijt, zorgt voor stats), want TR's kunnen alleen mods bij.
Ja, daarom een mod laten doen :P
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_144222778
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Het lijstje bestaat uit dat topic :')

En dat kan dinges ook niet (naam kwijt, zorgt voor stats), want TR's kunnen alleen mods bij.
Arcee
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144222796
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Arcee
Ja. Hij.
pi_144224214
Gelijk dood, rip. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144224402
RIP
pi_144224649
saaie sc hier
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_144225438
Ik geloof dat hier de kwaliteit opgekrikt moet worden?
pi_144225529
Ewa
pi_144225567
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:31 schreef Rezania het volgende:
Gelijk dood, rip. :')
REANIMEREN, SNEL!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')