hier nietquote:
Inhoud ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid postings of qua inhoud?
Normaliter worden alle nieuwe dames eerst geprehosseld hier .. Maar ik had deze week niet zoveel zin ...quote:
Waar en wat zit je nu weer te kijken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
De pillen en de messen overal vliegen je om je oren. Het is haast vermakelijk.
Ik klap "met mijn handen"
Even terug in de sc.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar en wat zit je nu weer te kijken?
Vandaar dat ik even hier naartoe kwam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
De pillen en de messen overal vliegen je om je oren. Het is haast vermakelijk.
Ik klap "met mijn handen"
lol, ik word nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter worden alle nieuwe dames eerst geprehosseld hier .. Maar ik had deze week niet zoveel zin ...
Ik ook welquote:
Voor de pillen van Fann of voor de messen van Dr Schumanquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaar dat ik even hier naartoe kwam.
Niet altijd, maar vaak wel. Er lopen wat oude vetesquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inhoud ?
Ow en qua postings ook eigenlijk
Eerst weten of je hosselbaar bent .. Vrouw en single? en leeftijdquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, ik word nieuwsgierig.
Hoe gaat dat in zijn werk?
Ik lette niet op. Ik dacht dat Soury het over een andere SC had.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de pillen van Fann of voor de messen van Dr Schuman
Waarom zou ik hier over een andere sc hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lette niet op. Ik dacht dat Soury het over een andere SC had.
Met wat ... Dat teruglezen in dat andere topic is voor jouw de aanleiding geweest hier te posten... Quote het dan ook .. Fann zegt wel meerquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier over een andere sc hebben.
Oh ik ben het met Fann eens btw.
Ik vind het meer "Van jantje afdoen" opmerking.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met deze opmerking heb je jezelf gekwalificeerd voor de 40+ SC.
In Leiden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het meer "Van jantje afdoen" opmerking.Die past vast ergens.
Je hebt nog een beetje gelijk ook in deze. Ik probeer op dit moment 3 gesprekken tegelijkertijd te voeren. Dus ik lette niet op én maakte me er makkelijk van afquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het meer "Van jantje afdoen" opmerking.Die past vast ergens.
Kom op zeg het is één blz van het vorige topic.Lees maar lekker zelf. Ik ga even krassenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Met wat ... Dat teruglezen in dat andere topic is voor jouw de aanleiding geweest hier te posten... Quote het dan ook .. Fann zegt wel meer
Die zit al in mn prullebak...quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op zeg het is één blz van het vorige topic.Lees maar lekker zelf. Ik ga even krassen
De wilde verhalen hou ik voor mezelf, maar de vakantie was super, ontzettend gelachen met zijn vijven, heerlijk gegeten en we zijn warm onthaald door veel van het personeel die mijn zus en mij nog kenden toen we er in mei waren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel ons alle wilde verhalen maar over de Turkse mooiboys waarmee je romantisch over het strand hebt gewandeld. Ik zit er klaar voor.![]()
Het bevalt me welquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet altijd, maar vaak wel. Er lopen wat oude vetes, waarvan eigenlijk niemand meer weet wat de oorsprong is, maar 1 verkeerde opmerking (per ongeluk offcourse en nooit slinks
) en de lont zit in het kruidvat.
Dan gaan sommige mensen een FANNETJE doen (=zeggen dat je nooit meer terugkomt en de volgende dag weer vrolijk meeposten), waarna de gezapigheid op libelle-niveau weer terugkeert.
De "elkaar niet begrijpen en langs elkaar heen praten factor" ligt hier trouwens ook errug hoog.
Zal jouw niet onbekend zijn lijkt me iddquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het bevalt me welNice die verwijzing naar slinksheid
Ik weet even niet welke gevatte opmerking ik moet maken waarin "warm onthaald worden door het personeel" tot volle kracht komt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wilde verhalen hou ik voor mezelf, maar de vakantie was super, ontzettend gelachen met zijn vijven, heerlijk gegeten en we zijn warm onthaald door veel van het personeel die mijn zus en mij nog kenden toen we er in mei waren.
En mijn Duits bijgespijkerd![]()
Fijn je Duits bijspijkeren in Turkije. Maar beter dan Russisch. Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wilde verhalen hou ik voor mezelf, maar de vakantie was super, ontzettend gelachen met zijn vijven, heerlijk gegeten en we zijn warm onthaald door veel van het personeel die mijn zus en mij nog kenden toen we er in mei waren.
En mijn Duits bijgespijkerd![]()
Het is niet onbekend nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal jouw niet onbekend zijn lijkt me idd
Ik heb een Engelse vrouwelijke collega die begint te drippen bij het woord "Scheisse" op een beetje half erotische manier uitgesproken natuurlijk, maar dat lukt me wel ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet even niet welke gevatte opmerking ik moet maken waarin "warm onthaald worden door het personeel" tot volle kracht komt.
Domme mensen daar ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:53 schreef Treehut362 het volgende:
Quad valt van omhooggaande Van Brienenoordbrug
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn je Duits bijspijkeren in Turkije. Maar beter dan Russisch. Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.
En all-inn natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
In het hele hotel zaten 2 Russische gezinnen, wat in Turkije vaak anders is, maar dit hotel is niet zo heel erg groot en dat is juist waar Russen van houden, groots en over the top.
Duits is de meest geile taal die er is als je woordenschat een beetje op peil is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een Engelse vrouwelijke collega die begint te drippen bij het woord "Scheisse" op een beetje half erotische manier uitgesproken natuurlijk, maar dat lukt me wel ...
Dan ben je niet helemaal oelekes.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:53 schreef Treehut362 het volgende:
Quad valt van omhooggaande Van Brienenoordbrug
Laatste weken hoor ik idd een heerlijk nummer op de radio ... semi rap semi DW ... meisje met een lekkere stem ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duits is de meest geile taal die er is als je woordenschat een beetje op peil is.
De Duitser waar ik mee sprak vond mijn steenkolen Duits ook wel aardigquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duits is de meest geile taal die er is als je woordenschat een beetje op peil is.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Duitser waar ik mee sprak vond mijn steenkolen Duits ook wel aardig
Bitte erzähl uns alles!quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Duitser waar ik mee sprak vond mijn steenkolen Duits ook wel aardig
Ik twijfel nu tussen een sappig verhaal of "was passiert in Melas bleibt in Melas".quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bitte erzähl uns alles!![]()
Waarheidsgehalte doet niet ter zake als het maar vermakelijk is.
Wir haben es nie gewusst..quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen een sappig verhaal of "was passiert in Melas bleibt in Melas".
En toch heeft ze twijfel en een sappig verhaal ergens in haar mouw verstoptquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees heeft ene Donald .. Gaan we nooit horen
Ik ken dr ook alleen maar van hier hoor ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
En toch heeft ze twijfel en een sappig verhaal ergens in haar mouw verstopt
Maar jij kent haar beter. Dus ik neem het van je aan.
Ik doe moeilijk.
Ik bedoel: Jammer.
Pues vete a la mierda y tu dragoneraquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef sasquatsch het volgende:
Ich habe auch Lust in eine saftige Geschichte.
Ik snap geen Spaans.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Pues vete a la mierda y tu dragonera
Jij bent dus een sensatiezoeker, welkom!quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
En toch heeft ze twijfel en een sappig verhaal ergens in haar mouw verstopt
Maar jij kent haar beter. Dus ik neem het van je aan.
Ik doe moeilijk.
Ik bedoel: Jammer.
jij bent toch op vacantie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent dus een sensatiezoeker, welkom!
Niet meer, ik ben alweer thuis, ik was maar een weekje weg en de tijd vliegt als het gezellig isquote:
Onder anderequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dit de vorige keer ook niet het geval met je TV?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg mijn tv niet aan.
Nou ja, hij gaat wel aan, maar er komt geen beeld, ik wil nog gewoon zo'n tv met een aan en uitknop en een simpele knopjes op de afstandsbediening.
Het was de vorige keer het geval met mij, het ligt namelijk niet aan de tv, maar aan mij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dit de vorige keer ook niet het geval met je TV?
Je bent de knoppen van de AB uit het hotel gewent en die werken hier thuis niet ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de vorige keer het geval met mij, het ligt namelijk niet aan de tv, maar aan mij.
Op mijn kamer heb ik maar één zender op gehad, een muziekzender, dat was simpelweg elke keer weer aan en uit zetten, dat lukte me nog wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent de knoppen van de AB uit het hotel gewent en die werken hier thuis niet ...
In jouw afwezigheid hebben we een ruil met de UTO-SC gedaan. Muis daarheen en Vos hierheen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens lief over soury.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In jouw afwezigheid hebben we een ruil met de UTO-SC gedaan. Muis daarheen en Vos hierheen.
In beide SC's is het gemiddelde IQ daardoor drastisch gestegen.
Verrek! Je hebt gelijk, ik heb de app zelfs gedownload, dat ga ik eens proberen ..... als mijn man niet thuis is. Vorige keer dat ik het uit ging proberen stond er voetbal op, vond hij niet leuk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
Heeft jou TV geen app voor op je mobiel. daar kun je wel mee overweg volgens mij
Succes Dees... VoH op RTL4quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek! Je hebt gelijk, ik heb de app zelfs gedownload, dat ga ik eens proberen ..... als mijn man niet thuis is. Vorige keer dat ik het uit ging proberen stond er voetbal op, vond hij niet leuk.
Dat heb ik inderdaad op staan en ik zit me net af te vragen wie de vorige keer heeft gewonnen, ik weet het werkelijk niet meer, dus waarom kijk ik?quote:
Is juist hartstikke lief....quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens lief over soury.
Is het een uitwisselingsprogramma? Moet ik ook naar een andere SC?
Ja als je je dat gaat afvragen op onze leeftijd ... Kun je Turkije aanwijzen op een wereldkaart?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad op staan en ik zit me net af te vragen wie de vorige keer heeft gewonnen, ik weet het werkelijk niet meer, dus waarom kijk ik?
lol, reken je niet al te rijk Kt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In jouw afwezigheid hebben we een ruil met de UTO-SC gedaan. Muis daarheen en Vos hierheen.
In beide SC's is het gemiddelde IQ daardoor drastisch gestegen.
Is er geen Duitsers op Fok! topic?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is juist hartstikke lief....![]()
Er is een SC "Turken op FOK"....mss is dat wat voor je?
Het is natuurlijk niet zo dat je daar een vrije keuze in hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, reken je niet al te rijk Kt.
Vooralsnog is mijn aandacht verspreid over beide.
Schijnt een Sasquatsch filter op te staan ..quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er geen Duitsers op Fok! topic?
Ik kan wel ja zeggen, maar dan kan je nog denken dat ik het op zoek op Google Maps.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je je dat gaat afvragen op onze leeftijd ... Kun je Turkije aanwijzen op een wereldkaart?
Leider....er is in KAA wel een topic "Nederlanders in Duitsland", maar dat is toch net wat anders.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die Amerikaanse vice-president die daar flink de mist mee inging?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je je dat gaat afvragen op onze leeftijd ... Kun je Turkije aanwijzen op een wereldkaart?
Triviale dingen zijn niet belangrijk dus vergeten we die.. Ik geloof heuswel dat je weet waar je op vakantie bent geweest...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan wel ja zeggen, maar dan kan je nog denken dat ik het op zoek op Google Maps.
Ik heb trouwens nog wel een hoop vriendjes en vriendinnetjes in Duitsland, dus we kunnen best binnenkort naar het Oktoberfest gaan. Lekker in Lederhosen en dirndl!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
lol, jij durft.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat je daar een vrije keuze in hebt.
Scheiß an die Schuhequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leider....er is in KAA wel een topic "Nederlanders in Duitsland", maar dat is toch net wat anders.
FOK.de werkt ook al niet.
Bij Hoevelaken linksaf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Triviale dingen zijn niet belangrijk dus vergeten we die.. Ik geloof heuswel dat je weet waar je op vakantie bent geweest...
Mijn kwaliteiten liggen vooral in het wegjagen van users.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, jij durft.
Ga je dat nu ook in de Utopia-SC verkondigen?
En: denk je dat het mij hier zal binden?
Al loop ik dan wel het risico dat ik mijn schoonmoeder tegenkom, dat is het waard als ik zo'n leuke dirndl aan kan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wel een hoop vriendjes en vriendinnetjes in Duitsland, dus we kunnen best binnenkort naar het Oktoberfest gaan. Lekker in Lederhosen en dirndl!![]()
Voor mij wel.. Jij mag recht door... Maar ik heb er niets meer te zoeken... Mijn Turkse oom in Istanbul is al jaren overleden..quote:
Laat hem maar denken dat hij het voor het zeggen heeft, waarom zouden we zijn ballon lek prikken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, jij durft.
Ga je dat nu ook in de Utopia-SC verkondigen?
En: denk je dat het mij hier zal binden?
Je schoonmoeder woont in/nabij München?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al loop ik dan wel het risico dat ik mijn schoonmoeder tegenkom, dat is het waard als ik zo'n leuke dirndl aan kan.
Ein, zwei, drei, ......
Niet te snel, niet te snelquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat hem maar denken dat hij het voor het zeggen heeft, waarom zouden we zijn ballon lek prikken.
Nee, helaas woont ze hier maar 400 kilometer vandaag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je schoonmoeder woont in/nabij München?
Ik had geen idee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn kwaliteiten liggen vooral in het wegjagen van users.![]()
UTO-SC heeft dat soort kwaliteiten niet echt nodig, daar vecht men elkaar toch al de tent uit..
Je weert je kranig... Van mij mag je blijven ..quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had geen idee.
En met je laatste zin geheel eens.
Teveel users voor 1 SC, die te intensief aanwezig zijn. Vroeg of laat gaat dat vanzelf een keer fout. Onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had geen idee.
En met je laatste zin geheel eens.
40% van de posts in die SC zijn gifs.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Teveel users voor 1 SC, die te intensief aanwezig zijn. Vroeg of laat gaat dat vanzelf een keer fout. Onvermijdelijk.
Bijna 600 delen in wat is het....ruim een half jaar? Hier zijn het 400 delen in ruim 3 jaar....dan slaat de irritatie/ruzie veel minder snel toe.
Iemand met inzichtsvermogen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Teveel users voor 1 SC, die te intensief aanwezig zijn. Vroeg of laat gaat dat vanzelf een keer fout. Onvermijdelijk.
Bijna 600 delen in wat is het....ruim een half jaar? Hier zijn het 400 delen in ruim 3 jaar....dan slaat de irritatie/ruzie veel minder snel toe.
Bij ons is het 40% YouTjoeps....vooral 's ochtends kan ik nog weleens een paar pagina's verder scrollen, omdat Piet een nachtsessie heeft gedaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40% van de posts in die SC zijn gifs.
Eens. Aan de andere kant: het constante wisselende karakter van die sc maakt die sc ook weer zo leuk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De gifs in die SC zijn wel groter in aantal dan de youtubes van hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij ons is het 40% YouTjoeps....vooral 's ochtends kan ik nog weleens een paar pagina's verder scrollen, omdat Piet een nachtsessie heeft gedaan.
Ik ben er echt van overtuigd dat hoe groter een groep is, dat de problemen sneller komen, zeker als die groep veel aanwezig is. In z'n algemeenheid en dus ook in een SC. Zelfde is bij vele andere SC's op FOK! ook gebeurd.
Ik geloof daar niets van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
Hoor eens, der was een tijd dat er nog geen eens computers waren.
Ja voor 1983quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
Hoor eens, der was een tijd dat er nog geen eens computers waren.
In 82 zat ik al achter een terminal programmas te maken ... op ponskaarten maar ok er was een computer ...quote:
Het wordt tijd dat jij weer eens de lapo hebt, dan hebben we iig weer een leuke pic in de OP.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De gifs in die SC zijn wel groter in aantal dan de youtubes van hier.
Als dat is waar je vrolijk van wordt ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij weer eens de lapo hebt, dan hebben we iig weer een leuke pic in de OP.
Met je schwanzanderwandkleber.
en de rekenmachine dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
In 82 zat ik al achter een terminal programmas te maken ... op ponskaarten maar ok er was een computer ...
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij weer eens de lapo hebt, dan hebben we iig weer een leuke pic in de OP.
Met je schwanzanderwandkleber.
Ik schreef al in '78 computer programma's over. En vanaf '80 schreef ik ze zelf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
In 82 zat ik al achter een terminal programmas te maken ... op ponskaarten maar ok er was een computer ...
Vertel eens, waar word jij vrolijk van?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat is waar je vrolijk van wordt ...
En het werd later ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Leuk dat je daarover begint, ik heb dat woord nog geprobeerd uit te leggen aan mijn Duitse vriend. Dat was hilarisch!
Als ik aan mn lieve dochter denkquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel eens, waar word jij vrolijk van?
Het verhaal over jouw Duitse vriend lijkt me nog steeds een stuk sappiger om te lezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Leuk dat je daarover begint, ik heb dat woord nog geprobeerd uit te leggen aan mijn Duitse vriend. Dat was hilarisch!
Dat is lief.quote:
Nachtmerries van gehadquote:
Dank voor de tipquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig Apps voor op je mobiel om te tellen
Wow .. das wat anders dan de mijne, dus petje af als het er over een jaar inderdaad van komt..quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lief.
Mijn dochter is van plan om na dit jaar 2 jaar in Berlijn te gaan studeren, leuk voor haar.
En..... mijn zoon gaat vanaf woensdag weer een opleiding oppakken, ik heb geen idee hoe het gaat lopen, maar hij is heel enthousiast en gemotiveerd.
Zoveel stelde het niet voor, ik ben natuurlijk wel een getrouwde vrouw.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verhaal over jouw Duitse vriend lijkt me nog steeds een stuk sappiger om te lezen.
Gelukkig dan maar ... Wat is er van je geworden uiteindelijk ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank voor de tip![]()
Nee, echt als kind. Zo'n telraam waarbij de tallen naar de achterkant werden geschoven. Ik raakte het echt kwijt. Niet de methode voor mij. Gelukkig nog goed gekomen hoor.
Ik kan me herinneren dat ik met een telraam heb gewerkt op de lagere school.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank voor de tip![]()
Nee, echt als kind. Zo'n telraam waarbij de tallen naar de achterkant werden geschoven. Ik raakte het echt kwijt. Niet de methode voor mij. Gelukkig nog goed gekomen hoor.
Ik kan me er nog niets van herinneren .. Maar komt vast nog welquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik met een telraam heb gewerkt op de lagere school.
Uiteindelijk? goedquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar ... Wat is er van je geworden uiteindelijk ?
Goed OK Werk je ? Heb je een fantastische vent , met veel geld ... Net zoveel als ik en Kt samen hebben ?quote:
Ik heb wat ik hebben wil, wanneer ik het nodig hebquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed OK Werk je ? Heb je een fantastische vent , met veel geld ... Net zoveel als ik en Kt samen hebben ?
Lucky you ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb wat ik hebben wil, wanneer ik het nodig heb
Mooi ook .. Ik woon ook aan het waterquote:
Woon je op een boot?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi ook .. Ik woon ook aan het water
Jeetje, ik had geen idee dat ze nog zong.quote:
Ik kende het niet, het is even wennen, maar op het juiste moment....quote:
heeft net een nieuw album uit sinds lange tijdquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jeetje, ik had geen idee dat ze nog zong.
Ik ga het opzoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft net een nieuw album uit sinds lange tijd
die playlist is zo enorm, moeilijk kiezen, ik laat het maar over mij heenkomenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier .. Volgens mij komt Neneh naar jullie
Het is of ik mezelf hoor pratenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg mijn tv niet aan.
Nou ja, hij gaat wel aan, maar er komt geen beeld, ik wil nog gewoon zo'n tv met een aan en uitknop en een simpele knopjes op de afstandsbediening.
Ik voel me niet meer zo alleenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een verslagje ik krijg die TV weer eens niet aan![]()
kut moderne dingen gewoon een aan en uit knop is dat teveel gevraagd
Ik heb er een half jaar naar gezocht. Gert had het ooit gepost. Een vriend van me wist nog dat het "Carry on" hete. Die stond op mijn facebook met "House am see" Ik had er maar tweequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende het niet, het is even wennen, maar op het juiste moment....
Idd een giga-list .. Het weer zit mee volgens mij toch ook op het eiland ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
die playlist is zo enorm, moeilijk kiezen, ik laat het maar over mij heenkomen
Heb je picsquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
Fatima op NPO1.. Die zag ik vorige week vrijdag in mijn kantineKlein kind dat wel
Mazzelaarquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ze was te klein en liep onder mijn camera door
ja! soury's poppenkast isquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat Soury ook op het eiland is ...
http://intothegreatwideopen.nl/programmaonderdeel/tik-tik-tok
[ afbeelding ]
Ik haat kinderen dat weet je toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ja! soury's poppenkast is![]()
alle kunst en kinderprojecten trouwens
iedereen is kind geweestquote:
Joh echtquote:
Ik voelde me aangesproken.quote:
zou ik ook niet willenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
maar sommige mensen worden nooit volwassen, dat is pas een probleem
En toch heb ik ze liever uit de buurt,quote:
Volwassen worden is iets voor vrouwen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
leven is te kort om te tobben en te piekeren. gewoon gaan met die banaan. Beter spijt dat je iets hebt gedaan dan dat je iets niet heb gedaanquote:
rot op met je probleemquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk kinderen. Om maar even on topic te zijnquote:
ja, ja, ligt er maar aan wat je gedaan hebtquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
leven is te kort om te tobben en te piekeren. gewoon gaan met die banaan. Beter spijt dat je iets hebt gedaan dan dat je iets niet heb gedaan
rot op,,,,,,, komt dat van wegrotten... mmm vaag woordgebruik eigenlijkquote:
yupquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk kinderen. Om maar even on topic te zijn
We worden eenzaam oud .quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, ligt er maar aan wat je gedaan hebt
Geen mij maar een échte Manquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volwassen worden is iets voor vrouwen.
Boys will be boys.
zolang het een ander niet schaad, mezelf voor lul zetten doe ik regematigquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, ligt er maar aan wat je gedaan hebt
Oh ok,quote:
We houden voor jullie graag de illusie hoog dat er echte mannen bestaan, maar dat is en blijft een fabeltje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen mij maar een échte Manals ze nog bestaan
ik heb geen idee, wat maakt het eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
rot op,,,,,,, komt dat van wegrotten... mmm vaag woordgebruik eigenlijk
vroeg t me afquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen idee, wat maakt het eigenlijk uit?
Stokpaardje van ouders naar kinderlozen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet... lijkt me ellendig
Nee, ik weet het, mijn kinderloze zus was vanavond op bezoek, dus ik kan altijd nog met haarquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Stokpaardje van ouders naar kinderlozen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
scheer maar weer iedereen over die klote kamquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Stokpaardje van ouders naar kinderlozen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
"Stokpaardje" en "Van jantje af zijn" zijn weer bruikbaar in je topic. Ja dat lees ik wel eensquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, mijn kinderloze zus was vanavond op bezoek, dus ik kan altijd nog met haar
gaan hokken
Nee, gaan we niet doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
scheer maar weer iedereen over die klote kam
whut?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
"Stokpaardje" en "Van jantje af zijn" zijn weer bruikbaar in je topic. Ja dat lees ik wel eens
Ja joh dat gezeik. Maar jij bent gelukkig andersquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
scheer maar weer iedereen over die klote kam
officieel anders bevondenquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh dat gezeik. Maar jij bent gelukkig anders
Ik lees jou onderschrift steeds als Kut ik vind je leuk...quote:
Oh dat hoort er niet in. TTK / "Kent u die uitdrukking?" Deel 2quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lees jou onderschrift steeds als Kut ik vind je leuk...
Gefeliciteerdquote:
ikke jou niet begrijpen... maar dat is niks nieuwsquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat hoort er niet in. TTK / "Kent u die uitdrukking?" Deel 2
Jij mag dat....jij bent....speciaal!quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lees jou onderschrift steeds als Kut ik vind je leuk...
Van Jantje af zijn. Leg uitquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke jou niet begrijpen... maar dat is niks nieuws
wel heh?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij mag dat....jij bent....speciaal!
elders, gewoon mijn achternaamquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo elders? Waar ben je nu dan ?
Heerlijk hoe jullie weer langs elkaar heen praten en elkaar volkomen niet begrijpen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke jou niet begrijpen... maar dat is niks nieuws
Ben je nu bezig mijn Harem een beetje onzeker te maken ... Dat geslijm de hele dag ... Niets anders te doen ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij mag dat....jij bent....speciaal!
Laat maar je trolt of je bent echt te dom.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je van het padje af?
Of je verkering met Jan is uit?
Ik ben te domquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar je trolt of je bent echt te dom.
Jij moet gewoon je harem kort houden. Aan de halsband, dan worden ze ook niet zo onzeker.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je nu bezig mijn Harem een beetje onzeker te maken ... Dat geslijm de hele dag ... Niets anders te doen ?
ja, want sacha apart klinkt niet zo lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat je achternaam?Dat is wel eh... apart
Dat doe me er aan denken....ik was net ook even elders....je views even opgekrikt naar 75.quote:
Ik wist het antwoord al.quote:
Jij bent wel slim iddquote:
Ranking the Stars?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doe me er aan denken....ik was net ook even elders....je views even opgekrikt naar 75.
Goede daad voor vandaag weer gedaan.
btw die hoeft niet in het TTK lijstjequote:Op zaterdag 6 september 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de muizen komen kijken zijn de fanns alert
welke views?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doe me er aan denken....ik was net ook even elders....je views even opgekrikt naar 75.
Goede daad voor vandaag weer gedaan.
De vallen zijn gezet. Ik trap er niet inquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de muizen komen kijken zijn de fanns alert
bella ook niet en daar ben ik blij omquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
De vallen zijn gezet. Ik trap er niet in
Dat doet ook zeer met zo'n grote kut.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:18 schreef sacha het volgende:
[..]
bella ook niet en daar ben ik blij om
klopt als een busquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In je FoBo.
Jij was toch van het melden als er in een FoBo gekeken werd?
Dat is dan ook een uitdrukking die niet bestaat. Net zoals die van Soury waar FANN niets van snapte.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:21 schreef sacha het volgende:
[..]
klopt als een bus![]()
wat een stomme uitdrukking
heeft bella een poes?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet ook zeer met zo'n grote kat.
nee, daar word ik niet blij vanquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is dan ook een uitdrukking die niet bestaat. Net zoals die van Soury waar FANN niets van snapte.
Zal ik een topic voor je maken als je 100 views hebt?
Wel galant om dat dan op te hogenquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:21 schreef sacha het volgende:
[..]
klopt als een bus![]()
wat een stomme uitdrukking
Zal ik een bijdrage leveren?quote:
Gelant is ook wel weird,quote:
Snappen ze niet.quote:
Volgens mij loopt hij nu stomdronken met bloemetjes in z'n haar naakt rond een kampvuur te dansen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou MM al tegen een boom aangeknald zijn daar in dat maltstock boshutten woud?
Ik doen niet aan liken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
100 likes had je voorspelt ! Waar zijn ze nu ?
Ik merk het.quote:
Precies wat ik dan ook deedquote:
Ik denk dat ze er een jantje vanaf maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik merk het.
Of ze verkiezen niet te antwoorden. Zou ook kunnen
Mannen onder elkaar neem ik aan, want hij was met de auto gebracht naar het station met zn kistje ..quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens mij loopt hij nu stomdronken met bloemetjes in z'n haar naakt rond een kampvuur te dansen.
Het zal me leijenquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er een jantje vanaf maken.
Bij dezequote:Op zaterdag 6 september 2014 00:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zal me leijen
owjee ik ben in een vreemd stemming vandaag.
Waarschuwing is op zijn plaats.
Ik doe maar niet mee anders is er weer een Heintje Davids met een bokkenpruik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zal me leijen
owjee ik ben in een vreemd stemming vandaag.
Waarschuwing is op zijn plaats.
Heb je een streamverbinding? Dan kunnen we hier met z'n allen er commentaar op gaan geven. Lijkt me een briljant nieuw concept....daar zou een TV-producent eens iets mee moeten doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar neem ik aan, want hij was met de auto gebracht naar het station met zn kistje ..
Alhoewel ik 1 vrouwelijk lid van het whisky gezelschap ken ... EEns kijken of die ook me is![]()
hahaquote:
Met die hackers feesten had je dat wel... Daar werden complete netwerken in elkaar gezet ...quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je een streamverbinding? Dan kunnen we hier met z'n allen er commentaar op gaan geven. Lijkt me een briljant nieuw concept....daar zou een TV-producent eens iets mee moeten doen.
DIe is niet echt smerig tochquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha![]()
Ik had het kunnen verwachten...
In de verste verte nietquote:
quote:
quote:(…) Raar is dat, dat mensen bijna altijd aan me vragen hoe Ron Brandsteder in bed was. Ik zal er eerlijk in zijn. Slecht. Hij wilde altijd op mijn buik klaarkomen, dat was dan porno of zo. Hij had wat ik en mijn vriendinnen een hondenpikkie noemen, een beetje kort, blauwig en bijna puntig. Zal wel not done zijn dat ik het vertel, maar ik wil zo eerlijk mogelijk zijn. Het lijkt me hypocriet om nu dingen achter te houden. Mijn leven ligt sowieso op straat en toen ik in de goot lag lulde iedereen ook over mij, de raarste verhalen, dat ik bijvoorbeeld mijn buitenste schaamlippen weg zou hebben laten snijden in ruil voor cocaïne. Ron kon er gewoon niks van. Had niets te betekenen. Met Carlo Nassi lag dat anders. Ik kan me herinneren dat, toen we in St.Tropez in een vijfsterrenhotel lagen te vrijen, onze buren hadden geklaagd bij de receptie. Ze dachten dat er iemand naast hun zijn huisdier mee op vakantie had genomen. Heel hijgerig was Nassi, maar wel een lekker lange dikke pik. Ik wil als ik geneukt word het wel echt voelen. Ron was iemand die zijn neus in mij snoot. Nassi is eigenlijk altijd mijn grote liefde gebleven. (…)
nee, dat is Colaquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat drink je alleen als je wilt boeren idd
Het is sjarmantquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat drink je alleen als je wilt boeren idd
ah daar hebben dan toch een sappig verhaal. Alhoewel ik het me wel iets anders had voorgesteldquote:
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:41 schreef Kingstown het volgende:
Ron was iemand die zijn neus in mij snoot.
ik heb nog een sappig verhaal,quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah daar hebben dan toch een sappig verhaal. Alhoewel ik het me wel iets anders had voorgesteld
Dat zijn pik ongeveer 10 keer zo klein was als die van een doorsnee FOK!ker.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
size does matter heb ik in kpd gelezenquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn pik ongeveer 10 keer zo klein was als die van een doorsnee FOK!ker.
Dat dr kut al uitgewoond was door alle holbewoners die er voor Ron liepenquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
ow... ik vatte het letterlijk opquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn pik ongeveer 10 keer zo klein was als die van een doorsnee FOK!ker.
chuf...quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dr kut al uitgewoond was door alle holbewoners die er voor Ron liepen
Jij komt in KPD om te lezen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
size does matter heb ik in kpd gelezen
Iedereen weet dat je gesneden tomaat niet op een boterham moet kwakken om vervolgens die boterham uren later te eten. Geheid soppig drama.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb nog een sappig verhaal,
mijn stoere brood trommeltje was vandaag besmeurt met sappige tomaat.
Ik dacht heeee lekker onderweg, geen fastfood ik neem een boterham met kaas en een sappige tomaat
never again
quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
chuf...ik vind je iets minder leuk als je zo praat....
Ah OK sorry.. De mijne paste nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
chuf...ik vind je iets minder leuk als je zo praat....
Je gaat me toch niet vertellen dat jij daar ook overheen bent geweest?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ah OK sorry.. De mijne paste niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |