Zal ik een bijdrage leveren?quote:
Gelant is ook wel weird,quote:
Snappen ze niet.quote:
Volgens mij loopt hij nu stomdronken met bloemetjes in z'n haar naakt rond een kampvuur te dansen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou MM al tegen een boom aangeknald zijn daar in dat maltstock boshutten woud?
Ik doen niet aan liken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
100 likes had je voorspelt ! Waar zijn ze nu ?
Ik merk het.quote:
Precies wat ik dan ook deedquote:
Ik denk dat ze er een jantje vanaf maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik merk het.
Of ze verkiezen niet te antwoorden. Zou ook kunnen
Mannen onder elkaar neem ik aan, want hij was met de auto gebracht naar het station met zn kistje ..quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens mij loopt hij nu stomdronken met bloemetjes in z'n haar naakt rond een kampvuur te dansen.
Het zal me leijenquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er een jantje vanaf maken.
Bij dezequote:Op zaterdag 6 september 2014 00:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zal me leijen
owjee ik ben in een vreemd stemming vandaag.
Waarschuwing is op zijn plaats.
Ik doe maar niet mee anders is er weer een Heintje Davids met een bokkenpruik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zal me leijen
owjee ik ben in een vreemd stemming vandaag.
Waarschuwing is op zijn plaats.
Heb je een streamverbinding? Dan kunnen we hier met z'n allen er commentaar op gaan geven. Lijkt me een briljant nieuw concept....daar zou een TV-producent eens iets mee moeten doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar neem ik aan, want hij was met de auto gebracht naar het station met zn kistje ..
Alhoewel ik 1 vrouwelijk lid van het whisky gezelschap ken ... EEns kijken of die ook me is![]()
hahaquote:
Met die hackers feesten had je dat wel... Daar werden complete netwerken in elkaar gezet ...quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je een streamverbinding? Dan kunnen we hier met z'n allen er commentaar op gaan geven. Lijkt me een briljant nieuw concept....daar zou een TV-producent eens iets mee moeten doen.
DIe is niet echt smerig tochquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha![]()
Ik had het kunnen verwachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |