ja, want sacha apart klinkt niet zo lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat je achternaam?Dat is wel eh... apart
Dat doe me er aan denken....ik was net ook even elders....je views even opgekrikt naar 75.quote:
Ik wist het antwoord al.quote:
Jij bent wel slim iddquote:
Ranking the Stars?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doe me er aan denken....ik was net ook even elders....je views even opgekrikt naar 75.
Goede daad voor vandaag weer gedaan.
btw die hoeft niet in het TTK lijstjequote:Op zaterdag 6 september 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de muizen komen kijken zijn de fanns alert
welke views?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doe me er aan denken....ik was net ook even elders....je views even opgekrikt naar 75.
Goede daad voor vandaag weer gedaan.
De vallen zijn gezet. Ik trap er niet inquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de muizen komen kijken zijn de fanns alert
bella ook niet en daar ben ik blij omquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
De vallen zijn gezet. Ik trap er niet in
Dat doet ook zeer met zo'n grote kut.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:18 schreef sacha het volgende:
[..]
bella ook niet en daar ben ik blij om
klopt als een busquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In je FoBo.
Jij was toch van het melden als er in een FoBo gekeken werd?
Dat is dan ook een uitdrukking die niet bestaat. Net zoals die van Soury waar FANN niets van snapte.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:21 schreef sacha het volgende:
[..]
klopt als een bus![]()
wat een stomme uitdrukking
heeft bella een poes?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet ook zeer met zo'n grote kat.
nee, daar word ik niet blij vanquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is dan ook een uitdrukking die niet bestaat. Net zoals die van Soury waar FANN niets van snapte.
Zal ik een topic voor je maken als je 100 views hebt?
Wel galant om dat dan op te hogenquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:21 schreef sacha het volgende:
[..]
klopt als een bus![]()
wat een stomme uitdrukking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |