hier nietquote:
Inhoud ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid postings of qua inhoud?
Normaliter worden alle nieuwe dames eerst geprehosseld hier .. Maar ik had deze week niet zoveel zin ...quote:
Waar en wat zit je nu weer te kijken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
De pillen en de messen overal vliegen je om je oren. Het is haast vermakelijk.
Ik klap "met mijn handen"
Even terug in de sc.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar en wat zit je nu weer te kijken?
Vandaar dat ik even hier naartoe kwam.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
De pillen en de messen overal vliegen je om je oren. Het is haast vermakelijk.
Ik klap "met mijn handen"
lol, ik word nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter worden alle nieuwe dames eerst geprehosseld hier .. Maar ik had deze week niet zoveel zin ...
Ik ook welquote:
Voor de pillen van Fann of voor de messen van Dr Schumanquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vandaar dat ik even hier naartoe kwam.
Niet altijd, maar vaak wel. Er lopen wat oude vetesquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inhoud ?
Ow en qua postings ook eigenlijk
Eerst weten of je hosselbaar bent .. Vrouw en single? en leeftijdquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, ik word nieuwsgierig.
Hoe gaat dat in zijn werk?
Ik lette niet op. Ik dacht dat Soury het over een andere SC had.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de pillen van Fann of voor de messen van Dr Schuman
Waarom zou ik hier over een andere sc hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lette niet op. Ik dacht dat Soury het over een andere SC had.
Met wat ... Dat teruglezen in dat andere topic is voor jouw de aanleiding geweest hier te posten... Quote het dan ook .. Fann zegt wel meerquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier over een andere sc hebben.
Oh ik ben het met Fann eens btw.
Ik vind het meer "Van jantje afdoen" opmerking.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met deze opmerking heb je jezelf gekwalificeerd voor de 40+ SC.
In Leiden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het meer "Van jantje afdoen" opmerking.Die past vast ergens.
Je hebt nog een beetje gelijk ook in deze. Ik probeer op dit moment 3 gesprekken tegelijkertijd te voeren. Dus ik lette niet op én maakte me er makkelijk van afquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het meer "Van jantje afdoen" opmerking.Die past vast ergens.
Kom op zeg het is één blz van het vorige topic.Lees maar lekker zelf. Ik ga even krassenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Met wat ... Dat teruglezen in dat andere topic is voor jouw de aanleiding geweest hier te posten... Quote het dan ook .. Fann zegt wel meer
Die zit al in mn prullebak...quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op zeg het is één blz van het vorige topic.Lees maar lekker zelf. Ik ga even krassen
De wilde verhalen hou ik voor mezelf, maar de vakantie was super, ontzettend gelachen met zijn vijven, heerlijk gegeten en we zijn warm onthaald door veel van het personeel die mijn zus en mij nog kenden toen we er in mei waren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel ons alle wilde verhalen maar over de Turkse mooiboys waarmee je romantisch over het strand hebt gewandeld. Ik zit er klaar voor.![]()
Het bevalt me welquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet altijd, maar vaak wel. Er lopen wat oude vetes, waarvan eigenlijk niemand meer weet wat de oorsprong is, maar 1 verkeerde opmerking (per ongeluk offcourse en nooit slinks
) en de lont zit in het kruidvat.
Dan gaan sommige mensen een FANNETJE doen (=zeggen dat je nooit meer terugkomt en de volgende dag weer vrolijk meeposten), waarna de gezapigheid op libelle-niveau weer terugkeert.
De "elkaar niet begrijpen en langs elkaar heen praten factor" ligt hier trouwens ook errug hoog.
Zal jouw niet onbekend zijn lijkt me iddquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het bevalt me welNice die verwijzing naar slinksheid
Ik weet even niet welke gevatte opmerking ik moet maken waarin "warm onthaald worden door het personeel" tot volle kracht komt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wilde verhalen hou ik voor mezelf, maar de vakantie was super, ontzettend gelachen met zijn vijven, heerlijk gegeten en we zijn warm onthaald door veel van het personeel die mijn zus en mij nog kenden toen we er in mei waren.
En mijn Duits bijgespijkerd![]()
Fijn je Duits bijspijkeren in Turkije. Maar beter dan Russisch. Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wilde verhalen hou ik voor mezelf, maar de vakantie was super, ontzettend gelachen met zijn vijven, heerlijk gegeten en we zijn warm onthaald door veel van het personeel die mijn zus en mij nog kenden toen we er in mei waren.
En mijn Duits bijgespijkerd![]()
Het is niet onbekend nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal jouw niet onbekend zijn lijkt me idd
Ik heb een Engelse vrouwelijke collega die begint te drippen bij het woord "Scheisse" op een beetje half erotische manier uitgesproken natuurlijk, maar dat lukt me wel ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet even niet welke gevatte opmerking ik moet maken waarin "warm onthaald worden door het personeel" tot volle kracht komt.
Domme mensen daar ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:53 schreef Treehut362 het volgende:
Quad valt van omhooggaande Van Brienenoordbrug
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn je Duits bijspijkeren in Turkije. Maar beter dan Russisch. Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.
En all-inn natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
In het hele hotel zaten 2 Russische gezinnen, wat in Turkije vaak anders is, maar dit hotel is niet zo heel erg groot en dat is juist waar Russen van houden, groots en over the top.
Duits is de meest geile taal die er is als je woordenschat een beetje op peil is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een Engelse vrouwelijke collega die begint te drippen bij het woord "Scheisse" op een beetje half erotische manier uitgesproken natuurlijk, maar dat lukt me wel ...
Dan ben je niet helemaal oelekes.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:53 schreef Treehut362 het volgende:
Quad valt van omhooggaande Van Brienenoordbrug
Laatste weken hoor ik idd een heerlijk nummer op de radio ... semi rap semi DW ... meisje met een lekkere stem ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duits is de meest geile taal die er is als je woordenschat een beetje op peil is.
De Duitser waar ik mee sprak vond mijn steenkolen Duits ook wel aardigquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duits is de meest geile taal die er is als je woordenschat een beetje op peil is.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Duitser waar ik mee sprak vond mijn steenkolen Duits ook wel aardig
Bitte erzähl uns alles!quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Duitser waar ik mee sprak vond mijn steenkolen Duits ook wel aardig
Ik twijfel nu tussen een sappig verhaal of "was passiert in Melas bleibt in Melas".quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bitte erzähl uns alles!![]()
Waarheidsgehalte doet niet ter zake als het maar vermakelijk is.
Wir haben es nie gewusst..quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen een sappig verhaal of "was passiert in Melas bleibt in Melas".
En toch heeft ze twijfel en een sappig verhaal ergens in haar mouw verstoptquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees heeft ene Donald .. Gaan we nooit horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |