Ik ga het opzoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft net een nieuw album uit sinds lange tijd
die playlist is zo enorm, moeilijk kiezen, ik laat het maar over mij heenkomenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier .. Volgens mij komt Neneh naar jullie
Het is of ik mezelf hoor pratenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg mijn tv niet aan.
Nou ja, hij gaat wel aan, maar er komt geen beeld, ik wil nog gewoon zo'n tv met een aan en uitknop en een simpele knopjes op de afstandsbediening.
Ik voel me niet meer zo alleenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een verslagje ik krijg die TV weer eens niet aan![]()
kut moderne dingen gewoon een aan en uit knop is dat teveel gevraagd
Ik heb er een half jaar naar gezocht. Gert had het ooit gepost. Een vriend van me wist nog dat het "Carry on" hete. Die stond op mijn facebook met "House am see" Ik had er maar tweequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende het niet, het is even wennen, maar op het juiste moment....
Idd een giga-list .. Het weer zit mee volgens mij toch ook op het eiland ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
die playlist is zo enorm, moeilijk kiezen, ik laat het maar over mij heenkomen
Heb je picsquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
Fatima op NPO1.. Die zag ik vorige week vrijdag in mijn kantineKlein kind dat wel
Mazzelaarquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ze was te klein en liep onder mijn camera door
ja! soury's poppenkast isquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat Soury ook op het eiland is ...
http://intothegreatwideopen.nl/programmaonderdeel/tik-tik-tok
[ afbeelding ]
Ik haat kinderen dat weet je toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ja! soury's poppenkast is![]()
alle kunst en kinderprojecten trouwens
iedereen is kind geweestquote:
Joh echtquote:
Ik voelde me aangesproken.quote:
zou ik ook niet willenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
maar sommige mensen worden nooit volwassen, dat is pas een probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |