Als ik aan mn lieve dochter denkquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel eens, waar word jij vrolijk van?
Het verhaal over jouw Duitse vriend lijkt me nog steeds een stuk sappiger om te lezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Leuk dat je daarover begint, ik heb dat woord nog geprobeerd uit te leggen aan mijn Duitse vriend. Dat was hilarisch!
Dat is lief.quote:
Nachtmerries van gehadquote:
Dank voor de tipquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig Apps voor op je mobiel om te tellen
Wow .. das wat anders dan de mijne, dus petje af als het er over een jaar inderdaad van komt..quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lief.
Mijn dochter is van plan om na dit jaar 2 jaar in Berlijn te gaan studeren, leuk voor haar.
En..... mijn zoon gaat vanaf woensdag weer een opleiding oppakken, ik heb geen idee hoe het gaat lopen, maar hij is heel enthousiast en gemotiveerd.
Zoveel stelde het niet voor, ik ben natuurlijk wel een getrouwde vrouw.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verhaal over jouw Duitse vriend lijkt me nog steeds een stuk sappiger om te lezen.
Gelukkig dan maar ... Wat is er van je geworden uiteindelijk ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank voor de tip![]()
Nee, echt als kind. Zo'n telraam waarbij de tallen naar de achterkant werden geschoven. Ik raakte het echt kwijt. Niet de methode voor mij. Gelukkig nog goed gekomen hoor.
Ik kan me herinneren dat ik met een telraam heb gewerkt op de lagere school.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank voor de tip![]()
Nee, echt als kind. Zo'n telraam waarbij de tallen naar de achterkant werden geschoven. Ik raakte het echt kwijt. Niet de methode voor mij. Gelukkig nog goed gekomen hoor.
Ik kan me er nog niets van herinneren .. Maar komt vast nog welquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik met een telraam heb gewerkt op de lagere school.
Uiteindelijk? goedquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar ... Wat is er van je geworden uiteindelijk ?
Goed OK Werk je ? Heb je een fantastische vent , met veel geld ... Net zoveel als ik en Kt samen hebben ?quote:
Ik heb wat ik hebben wil, wanneer ik het nodig hebquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed OK Werk je ? Heb je een fantastische vent , met veel geld ... Net zoveel als ik en Kt samen hebben ?
Lucky you ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb wat ik hebben wil, wanneer ik het nodig heb
Mooi ook .. Ik woon ook aan het waterquote:
Woon je op een boot?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi ook .. Ik woon ook aan het water
Jeetje, ik had geen idee dat ze nog zong.quote:
Ik kende het niet, het is even wennen, maar op het juiste moment....quote:
heeft net een nieuw album uit sinds lange tijdquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jeetje, ik had geen idee dat ze nog zong.
Ik ga het opzoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft net een nieuw album uit sinds lange tijd
die playlist is zo enorm, moeilijk kiezen, ik laat het maar over mij heenkomenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier .. Volgens mij komt Neneh naar jullie
Het is of ik mezelf hoor pratenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg mijn tv niet aan.
Nou ja, hij gaat wel aan, maar er komt geen beeld, ik wil nog gewoon zo'n tv met een aan en uitknop en een simpele knopjes op de afstandsbediening.
Ik voel me niet meer zo alleenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een verslagje ik krijg die TV weer eens niet aan![]()
kut moderne dingen gewoon een aan en uit knop is dat teveel gevraagd
Ik heb er een half jaar naar gezocht. Gert had het ooit gepost. Een vriend van me wist nog dat het "Carry on" hete. Die stond op mijn facebook met "House am see" Ik had er maar tweequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende het niet, het is even wennen, maar op het juiste moment....
Idd een giga-list .. Het weer zit mee volgens mij toch ook op het eiland ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
die playlist is zo enorm, moeilijk kiezen, ik laat het maar over mij heenkomen
Heb je picsquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
Fatima op NPO1.. Die zag ik vorige week vrijdag in mijn kantineKlein kind dat wel
Mazzelaarquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ze was te klein en liep onder mijn camera door
ja! soury's poppenkast isquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat Soury ook op het eiland is ...
http://intothegreatwideopen.nl/programmaonderdeel/tik-tik-tok
[ afbeelding ]
Ik haat kinderen dat weet je toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ja! soury's poppenkast is![]()
alle kunst en kinderprojecten trouwens
iedereen is kind geweestquote:
Joh echtquote:
Ik voelde me aangesproken.quote:
zou ik ook niet willenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
maar sommige mensen worden nooit volwassen, dat is pas een probleem
En toch heb ik ze liever uit de buurt,quote:
Volwassen worden is iets voor vrouwen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
leven is te kort om te tobben en te piekeren. gewoon gaan met die banaan. Beter spijt dat je iets hebt gedaan dan dat je iets niet heb gedaanquote:
rot op met je probleemquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |