40% van de posts in die SC zijn gifs.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Teveel users voor 1 SC, die te intensief aanwezig zijn. Vroeg of laat gaat dat vanzelf een keer fout. Onvermijdelijk.
Bijna 600 delen in wat is het....ruim een half jaar? Hier zijn het 400 delen in ruim 3 jaar....dan slaat de irritatie/ruzie veel minder snel toe.
Iemand met inzichtsvermogen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Teveel users voor 1 SC, die te intensief aanwezig zijn. Vroeg of laat gaat dat vanzelf een keer fout. Onvermijdelijk.
Bijna 600 delen in wat is het....ruim een half jaar? Hier zijn het 400 delen in ruim 3 jaar....dan slaat de irritatie/ruzie veel minder snel toe.
Bij ons is het 40% YouTjoeps....vooral 's ochtends kan ik nog weleens een paar pagina's verder scrollen, omdat Piet een nachtsessie heeft gedaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40% van de posts in die SC zijn gifs.
Eens. Aan de andere kant: het constante wisselende karakter van die sc maakt die sc ook weer zo leuk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De gifs in die SC zijn wel groter in aantal dan de youtubes van hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij ons is het 40% YouTjoeps....vooral 's ochtends kan ik nog weleens een paar pagina's verder scrollen, omdat Piet een nachtsessie heeft gedaan.
Ik ben er echt van overtuigd dat hoe groter een groep is, dat de problemen sneller komen, zeker als die groep veel aanwezig is. In z'n algemeenheid en dus ook in een SC. Zelfde is bij vele andere SC's op FOK! ook gebeurd.
Ik geloof daar niets van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
Hoor eens, der was een tijd dat er nog geen eens computers waren.
Ja voor 1983quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
Hoor eens, der was een tijd dat er nog geen eens computers waren.
In 82 zat ik al achter een terminal programmas te maken ... op ponskaarten maar ok er was een computer ...quote:
Het wordt tijd dat jij weer eens de lapo hebt, dan hebben we iig weer een leuke pic in de OP.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De gifs in die SC zijn wel groter in aantal dan de youtubes van hier.
Als dat is waar je vrolijk van wordt ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij weer eens de lapo hebt, dan hebben we iig weer een leuke pic in de OP.
Met je schwanzanderwandkleber.
en de rekenmachine dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
In 82 zat ik al achter een terminal programmas te maken ... op ponskaarten maar ok er was een computer ...
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij weer eens de lapo hebt, dan hebben we iig weer een leuke pic in de OP.
Met je schwanzanderwandkleber.
Ik schreef al in '78 computer programma's over. En vanaf '80 schreef ik ze zelf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
In 82 zat ik al achter een terminal programmas te maken ... op ponskaarten maar ok er was een computer ...
Vertel eens, waar word jij vrolijk van?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat is waar je vrolijk van wordt ...
En het werd later ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Leuk dat je daarover begint, ik heb dat woord nog geprobeerd uit te leggen aan mijn Duitse vriend. Dat was hilarisch!
Als ik aan mn lieve dochter denkquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel eens, waar word jij vrolijk van?
Het verhaal over jouw Duitse vriend lijkt me nog steeds een stuk sappiger om te lezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Leuk dat je daarover begint, ik heb dat woord nog geprobeerd uit te leggen aan mijn Duitse vriend. Dat was hilarisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |