Dat heb ik inderdaad op staan en ik zit me net af te vragen wie de vorige keer heeft gewonnen, ik weet het werkelijk niet meer, dus waarom kijk ik?quote:
Is juist hartstikke lief....quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens lief over soury.
Is het een uitwisselingsprogramma? Moet ik ook naar een andere SC?
Ja als je je dat gaat afvragen op onze leeftijd ... Kun je Turkije aanwijzen op een wereldkaart?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad op staan en ik zit me net af te vragen wie de vorige keer heeft gewonnen, ik weet het werkelijk niet meer, dus waarom kijk ik?
lol, reken je niet al te rijk Kt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In jouw afwezigheid hebben we een ruil met de UTO-SC gedaan. Muis daarheen en Vos hierheen.
In beide SC's is het gemiddelde IQ daardoor drastisch gestegen.
Is er geen Duitsers op Fok! topic?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is juist hartstikke lief....![]()
Er is een SC "Turken op FOK"....mss is dat wat voor je?
Het is natuurlijk niet zo dat je daar een vrije keuze in hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, reken je niet al te rijk Kt.
Vooralsnog is mijn aandacht verspreid over beide.
Schijnt een Sasquatsch filter op te staan ..quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er geen Duitsers op Fok! topic?
Ik kan wel ja zeggen, maar dan kan je nog denken dat ik het op zoek op Google Maps.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je je dat gaat afvragen op onze leeftijd ... Kun je Turkije aanwijzen op een wereldkaart?
Leider....er is in KAA wel een topic "Nederlanders in Duitsland", maar dat is toch net wat anders.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die Amerikaanse vice-president die daar flink de mist mee inging?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je je dat gaat afvragen op onze leeftijd ... Kun je Turkije aanwijzen op een wereldkaart?
Triviale dingen zijn niet belangrijk dus vergeten we die.. Ik geloof heuswel dat je weet waar je op vakantie bent geweest...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan wel ja zeggen, maar dan kan je nog denken dat ik het op zoek op Google Maps.
Ik heb trouwens nog wel een hoop vriendjes en vriendinnetjes in Duitsland, dus we kunnen best binnenkort naar het Oktoberfest gaan. Lekker in Lederhosen en dirndl!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
lol, jij durft.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat je daar een vrije keuze in hebt.
Scheiß an die Schuhequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leider....er is in KAA wel een topic "Nederlanders in Duitsland", maar dat is toch net wat anders.
FOK.de werkt ook al niet.
Bij Hoevelaken linksaf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Triviale dingen zijn niet belangrijk dus vergeten we die.. Ik geloof heuswel dat je weet waar je op vakantie bent geweest...
Mijn kwaliteiten liggen vooral in het wegjagen van users.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, jij durft.
Ga je dat nu ook in de Utopia-SC verkondigen?
En: denk je dat het mij hier zal binden?
Al loop ik dan wel het risico dat ik mijn schoonmoeder tegenkom, dat is het waard als ik zo'n leuke dirndl aan kan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wel een hoop vriendjes en vriendinnetjes in Duitsland, dus we kunnen best binnenkort naar het Oktoberfest gaan. Lekker in Lederhosen en dirndl!![]()
Voor mij wel.. Jij mag recht door... Maar ik heb er niets meer te zoeken... Mijn Turkse oom in Istanbul is al jaren overleden..quote:
Laat hem maar denken dat hij het voor het zeggen heeft, waarom zouden we zijn ballon lek prikken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, jij durft.
Ga je dat nu ook in de Utopia-SC verkondigen?
En: denk je dat het mij hier zal binden?
Je schoonmoeder woont in/nabij München?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al loop ik dan wel het risico dat ik mijn schoonmoeder tegenkom, dat is het waard als ik zo'n leuke dirndl aan kan.
Ein, zwei, drei, ......
Niet te snel, niet te snelquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat hem maar denken dat hij het voor het zeggen heeft, waarom zouden we zijn ballon lek prikken.
Nee, helaas woont ze hier maar 400 kilometer vandaag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je schoonmoeder woont in/nabij München?
Ik had geen idee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn kwaliteiten liggen vooral in het wegjagen van users.![]()
UTO-SC heeft dat soort kwaliteiten niet echt nodig, daar vecht men elkaar toch al de tent uit..
Je weert je kranig... Van mij mag je blijven ..quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had geen idee.
En met je laatste zin geheel eens.
Teveel users voor 1 SC, die te intensief aanwezig zijn. Vroeg of laat gaat dat vanzelf een keer fout. Onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had geen idee.
En met je laatste zin geheel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |