Ik ken dr ook alleen maar van hier hoor ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
En toch heeft ze twijfel en een sappig verhaal ergens in haar mouw verstopt
Maar jij kent haar beter. Dus ik neem het van je aan.
Ik doe moeilijk.
Ik bedoel: Jammer.
Pues vete a la mierda y tu dragoneraquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef sasquatsch het volgende:
Ich habe auch Lust in eine saftige Geschichte.
Ik snap geen Spaans.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Pues vete a la mierda y tu dragonera
Jij bent dus een sensatiezoeker, welkom!quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
En toch heeft ze twijfel en een sappig verhaal ergens in haar mouw verstopt
Maar jij kent haar beter. Dus ik neem het van je aan.
Ik doe moeilijk.
Ik bedoel: Jammer.
jij bent toch op vacantie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent dus een sensatiezoeker, welkom!
Niet meer, ik ben alweer thuis, ik was maar een weekje weg en de tijd vliegt als het gezellig isquote:
Onder anderequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dit de vorige keer ook niet het geval met je TV?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg mijn tv niet aan.
Nou ja, hij gaat wel aan, maar er komt geen beeld, ik wil nog gewoon zo'n tv met een aan en uitknop en een simpele knopjes op de afstandsbediening.
Het was de vorige keer het geval met mij, het ligt namelijk niet aan de tv, maar aan mij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dit de vorige keer ook niet het geval met je TV?
Je bent de knoppen van de AB uit het hotel gewent en die werken hier thuis niet ...quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de vorige keer het geval met mij, het ligt namelijk niet aan de tv, maar aan mij.
Op mijn kamer heb ik maar één zender op gehad, een muziekzender, dat was simpelweg elke keer weer aan en uit zetten, dat lukte me nog wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent de knoppen van de AB uit het hotel gewent en die werken hier thuis niet ...
In jouw afwezigheid hebben we een ruil met de UTO-SC gedaan. Muis daarheen en Vos hierheen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens lief over soury.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In jouw afwezigheid hebben we een ruil met de UTO-SC gedaan. Muis daarheen en Vos hierheen.
In beide SC's is het gemiddelde IQ daardoor drastisch gestegen.
Verrek! Je hebt gelijk, ik heb de app zelfs gedownload, dat ga ik eens proberen ..... als mijn man niet thuis is. Vorige keer dat ik het uit ging proberen stond er voetbal op, vond hij niet leuk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
Heeft jou TV geen app voor op je mobiel. daar kun je wel mee overweg volgens mij
Succes Dees... VoH op RTL4quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek! Je hebt gelijk, ik heb de app zelfs gedownload, dat ga ik eens proberen ..... als mijn man niet thuis is. Vorige keer dat ik het uit ging proberen stond er voetbal op, vond hij niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |