Ik ga het opzoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
heeft net een nieuw album uit sinds lange tijd

die playlist is zo enorm, moeilijk kiezen, ik laat het maar over mij heenkomenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier .. Volgens mij komt Neneh naar jullie

Het is of ik mezelf hoor pratenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg mijn tv niet aan.
Nou ja, hij gaat wel aan, maar er komt geen beeld, ik wil nog gewoon zo'n tv met een aan en uitknop en een simpele knopjes op de afstandsbediening.

Ik voel me niet meer zo alleenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een verslagje ik krijg die TV weer eens niet aan
kut moderne dingen gewoon een aan en uit knop is dat teveel gevraagd

Ik heb er een half jaar naar gezocht. Gert had het ooit gepost. Een vriend van me wist nog dat het "Carry on" hete. Die stond op mijn facebook met "House am see" Ik had er maar tweequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende het niet, het is even wennen, maar op het juiste moment....

Idd een giga-list .. Het weer zit mee volgens mij toch ook op het eiland ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
die playlist is zo enorm, moeilijk kiezen, ik laat het maar over mij heenkomen

Heb je picsquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
Fatima op NPO1.. Die zag ik vorige week vrijdag in mijn kantineKlein kind dat wel

Mazzelaarquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ze was te klein en liep onder mijn camera door

ja! soury's poppenkast isquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat Soury ook op het eiland is ...
http://intothegreatwideopen.nl/programmaonderdeel/tik-tik-tok
[ afbeelding ]

Ik haat kinderen dat weet je toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ja! soury's poppenkast is
alle kunst en kinderprojecten trouwens

iedereen is kind geweestquote:

Joh echtquote:

Ik voelde me aangesproken.quote:

zou ik ook niet willenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
maar sommige mensen worden nooit volwassen, dat is pas een probleem

En toch heb ik ze liever uit de buurt,quote:

Volwassen worden is iets voor vrouwen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]

leven is te kort om te tobben en te piekeren. gewoon gaan met die banaan. Beter spijt dat je iets hebt gedaan dan dat je iets niet heb gedaanquote:

rot op met je probleemquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]

Heb jij eigenlijk kinderen. Om maar even on topic te zijnquote:

ja, ja, ligt er maar aan wat je gedaan hebtquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
leven is te kort om te tobben en te piekeren. gewoon gaan met die banaan. Beter spijt dat je iets hebt gedaan dan dat je iets niet heb gedaan

rot op,,,,,,, komt dat van wegrotten... mmm vaag woordgebruik eigenlijkquote:

yupquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk kinderen. Om maar even on topic te zijn

We worden eenzaam oud .quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, ligt er maar aan wat je gedaan hebt

Geen mij maar een échte Manquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volwassen worden is iets voor vrouwen.
Boys will be boys.
 als ze nog bestaan
  als ze nog bestaan   

zolang het een ander niet schaad, mezelf voor lul zetten doe ik regematigquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, ligt er maar aan wat je gedaan hebt

Oh ok,quote:

We houden voor jullie graag de illusie hoog dat er echte mannen bestaan, maar dat is en blijft een fabeltje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen mij maar een échte Manals ze nog bestaan

ik heb geen idee, wat maakt het eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
rot op,,,,,,, komt dat van wegrotten... mmm vaag woordgebruik eigenlijk

vroeg t me afquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen idee, wat maakt het eigenlijk uit?

Stokpaardje van ouders naar kinderlozen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet... lijkt me ellendig

Nee, ik weet het, mijn kinderloze zus was vanavond op bezoek, dus ik kan altijd nog met haarquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Stokpaardje van ouders naar kinderlozen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.

scheer maar weer iedereen over die klote kamquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Stokpaardje van ouders naar kinderlozen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.

"Stokpaardje" en "Van jantje af zijn" zijn weer bruikbaar in je topic. Ja dat lees ik wel eensquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, mijn kinderloze zus was vanavond op bezoek, dus ik kan altijd nog met haar
gaan hokken

Nee, gaan we niet doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
scheer maar weer iedereen over die klote kam
 ik heb genoeg broers en zussen die wél kinderen hebben
  ik heb genoeg broers en zussen die wél kinderen hebben

whut?quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
"Stokpaardje" en "Van jantje af zijn" zijn weer bruikbaar in je topic. Ja dat lees ik wel eens

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |