Ze vertelden dat het vliegtuig vlak boven huizen scheerde op een ongebruikelijke route en dat het toen naast een landingsbaan is geland. De passagiers worden momenteel per bus van de plek gehaald. Er zijn geen ongelukken gebeurd, niemand is gewond.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik zapte van AT5 naar RTV noord holland.
denk wel dat alles plat ligt, zie en ho0r geen vliegtuig en heb ook dat vliegtuig niet laag horen over gaan.
ja ik let er ook nooit zo op;
doe eens een verslagje ik krijg die TV weer eens niet aanquote:
Als je de totaalcijfers aan doden van de zomervakantierush op de weg in heel europa neemt moeten daar toch heel wat vliegtuigen voor neerstorten om aan hetzelfde getal te komen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Steeds vaker? Volgens mij steeds minder vaak (reizigers-reizigerskilometers). Daarnaast overleven bij een crash ik dacht gemiddeld iets van 50 procent de ellende.
Jij woont toch niet in Haarlem?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik zapte van AT5 naar RTV noord holland.
denk wel dat alles plat ligt, zie en ho0r geen vliegtuig en heb ook dat vliegtuig niet laag horen over gaan.
ja ik let er ook nooit zo op;
Steeds vaker, procentueel gezien nemen de vliegbewegingen toe, en het noodzakelijke (dure tijdrovende) onderhoud af, ergo er zullen steeds meer vliegtuigen tegen de statestieken in gaan neerstorten...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Steeds vaker? Volgens mij steeds minder vaak (reizigers-reizigerskilometers). Daarnaast overleven bij een crash ik dacht gemiddeld iets van 50 procent de ellende.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een verslagje ik krijg die TV weer eens niet aan![]()
kut moderne dingen gewoon een aan en uit knop is dat teveel gevraagd
Wat Disana zegtquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze vertelden dat het vliegtuig vlak boven huizen scheerde op een ongebruikelijke route en dat het toen naast een landingsbaan is geland. De passagiers worden momenteel per bus van de plek gehaald. Er zijn geen ongelukken gebeurd, niemand is gewond.
Jankerdquote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
arjan robben nu aan de foon bij jack van gelder op ned. 1
Had ik al gezegd dat ik jou ook heel graag IRL wil ontmoetenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik jou ook heel graag IRL wil ontmoeten
Statistisch gezien is menselijk handelen de grootste oorzaak van alle (bijna) vliegtuigongelukken. Een toestel is statistisch gezien veiliger zonder piloot dan met.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Steeds vaker, procentueel gezien nemen de vliegbewegingen toe, en het noodzakelijke (dure tijdrovende) onderhoud af, ergo er zullen steeds meer vliegtuigen tegen de statestieken in gaan neerstorten...
Ja, ook dat! Ik hou trouwens ook niet van vliegen, heb er een hekel aan vanwege die beelden. Maar ik hou de statistiek in mijn bolle kop en dan gaat het primaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je de totaalcijfers aan doden van de zomervakantierush op de weg in heel europa neemt moeten daar toch heel wat vliegtuigen voor neerstorten om aan hetzelfde getal te komen.
Heb jij een glazen bol?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Steeds vaker, procentueel gezien nemen de vliegbewegingen toe, en het noodzakelijke (dure tijdrovende) onderhoud af, ergo er zullen steeds meer vliegtuigen tegen de statestieken in gaan neerstorten...
Daarentegen overleeft vrijwel niemand een behoorlijke crash en dat is al gauw 380 stuks in één keer!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je de totaalcijfers aan doden van de zomervakantierush op de weg in heel europa neemt moeten daar toch heel wat vliegtuigen voor neerstorten om aan hetzelfde getal te komen.
zonder passagiers is het allemaal nog minder problematischquote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Statistisch gezien is menselijk handelen de grootste oorzaak van alle (bijna) vliegtuigongelukken. Een toestel is statistisch gezien veiliger zonder piloot dan met.
oh nee hoor, maak me ook niet zo ogerust, want er gaan wel meer dingen mis maar daar hoor of lees je niet over.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En jij moet je echt helemaal geen zorgen maken. Kans van 1 op de 23 miljoen of zo. Zoveel "geluk", dat krijg bijna niemand.
Lekker en veel te veel gegeten natuurlijkquote:
Dat is dan ook het enige wat het dramatisch maakt en ergo nieuwswaarde heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarentegen overleeft vrijwel niemand een behoorlijke crash en dat is al gauw 380 stuks in één keer!
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
zonder passagiers is het allemaal nog minder problematisch
Een behoorlijke crash is lastig, maar bij een "normale" crash zijn er vaak redelijk wat overlevenden.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarentegen overleeft vrijwel niemand een behoorlijke crash en dat is al gauw 380 stuks in één keer!
Koop een taartquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, gezond verstand, én Tech ook nog.... erg hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |