Kan hij gepiepeld zijn? Op Aruba hebben ze hem tenslotte ook laten lopen na die poging tot afpersing.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef Coos het volgende:
Is die "vermeende" Nigeriaan dan óók in die hotelkamer geweest en zo ja waarom zijn daar dan geen beelden van uitgezonden?
Ik weet , voor mijn gevoel dan, bijna zeker dat er maar 1 dader is en dat is Joran.
Maar goed dat zal de komende weken blijken.
nah... Coos het zit wel raar in elkaar heur...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef Coos het volgende:
Is die "vermeende" Nigeriaan dan óók in die hotelkamer geweest en zo ja waarom zijn daar dan geen beelden van uitgezonden?
Ik weet , voor mijn gevoel dan, bijna zeker dat er maar 1 dader is en dat is Joran.
Maar goed dat zal de komende weken blijken.
update 22:15 uurquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij is ie geland
"Betreft een ERNSTIGE bird hit met meerdere vogels tijdens het opstijgen linker motor VOLLEDIG verwoest, toestel is een Boeing 737 van Royal Air Maroc.
Staat nu op de PAP Holding en wordt op dit moment ontruimd.
Later meer!
Bron: Iemand aanwezig aldaar"
http://www.hulpverlenings(...)72250.html#msg772250
En hij schijnt geld en wat juwelen van dat meisje gestolen te hebben. Waar zijn die juwelen gebleven??quote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... Coos het zit wel raar in elkaar heur...
er stinkt echt iets in dit zakie
Ik denk dat die mensen aardig hebben zitten zweten. Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
update 22:15 uur
Het toestel, met 162 passagiers aan bood, is veilig geland.
bron: abradio.nl
Klaar.. ook weer gehad..
Ik zou het op dit moment echt niet weten of hij het nou gedaan heeft of nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
En hij schijnt geld en wat juwelen van dat meisje gestolen te hebben. Waar zijn die juwelen gebleven??
Als hij ze in bezit heeft gaat ie levenslang. Maar hij zal ze onderweg naar Chlil wel gedumpt hebben en van geld is moeilijk te bewijzen waar het vandaan komt.
Tsja, dat heet tegenwoordig ingecaluleerd risico...vlieguigen storten steeds vaker neer, het is aan de gebruiker of die zijn kansberekeningen goed heeft of niet.....quote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen aardig hebben zitten zweten. Moet er niet aan denken
Ja hoor, het is nu voor de tweede keer in het NOS Journaal op Ned2.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
nou vaag hoor, op geen 1 zender van het vliegtuig, zelf niet op SBS hart van nederland, daar hebben ze het straks over Joran en Almere.
Steeds vaker? Volgens mij steeds minder vaak (reizigers-reizigerskilometers). Daarnaast overleven bij een crash ik dacht gemiddeld iets van 50 procent de ellende.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, dat heet tegenwoordig ingecaluleerd risico...vlieguigen storten steeds vaker neer, het is aan de gebruiker of die zijn kansberekeningen goed heeft of niet.....
Jij weet het heel zeker?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
pluralitas non est ponenda sine necessitate![]()
Oftewel Joran heeft het gedaan.
Thanx Disana ik heb het opgezetquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, het is nu voor de tweede keer in het NOS Journaal op Ned2.
oh ik zapte van AT5 naar RTV noord holland.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, het is nu voor de tweede keer in het NOS Journaal op Ned2.
En jij moet je echt helemaal geen zorgen maken. Kans van 1 op de 23 miljoen of zo. Zoveel "geluk", dat krijg bijna niemand.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik zapte van AT5 naar RTV noord holland.
denk wel dat alles plat ligt, zie en ho0r geen vliegtuig en heb ook dat vliegtuig niet laag horen over gaan.
ja ik let er ook nooit zo op;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |