Die is niet van de Sjonnies, barbaar.quote:
De meeste geruchten zijn een veilige landing, daar gaan we dan maar ff vanuitquote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog niet duidelijk of ie nou geland is of nog boven zee vliegt ????
Dat staat er toch Pietjequote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is niet van de Sjonnies, barbaar.
Als je ze daadwerkelijk aanklikt hoor je dat 't 2 stemmen zijn die zover van elkaar liggen, dat 't niet eens broers kunnen zijn.quote:
Niet gelezen, alleen de OP, maar die rook is vast kerosine dat gedumpt wordt?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
't Gaat om de boodschap, niet om de boodschapperquote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je ze daadwerkelijk aanklikt hoor je dat 't 2 stemmen zijn die zover van elkaar liggen, dat 't niet eens broers kunnen zijn.
volgens mij is ie gelandquote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yep, geland nu ook op teletekstquote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De meeste geruchten zijn een veilige landing, daar gaan we dan maar ff vanuit.
Dit was Maroc Air, die vliegt vast niet op Barcaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef Toverheks het volgende:
Lees net, was brandweerwagen opweg naar schiphol die is op de snelweg over de kop gegaan. niemand gewond was vleugel die in de fik stond, ook op AT5 en RTV Noord Holland er nog niks over.
pppfftt en mijn dochter land vanacht op schiphol, komt uit Barcelona beetje raar gevoel in me maag.
Nah, 't zou mij juist een veilig gevoel geven. Twee ongelukken achter elkaar, dat zou wel erg frappant zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef Toverheks het volgende:
Lees net, was brandweerwagen opweg naar schiphol die is op de snelweg over de kop gegaan. niemand gewond was vleugel die in de fik stond, ook op AT5 en RTV Noord Holland er nog niks over.
pppfftt en mijn dochter land vanacht op schiphol, komt uit Barcelona beetje raar gevoel in me maag.
Ja jij wel, rationele denkerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, 't zou mij juist een veilig gevoel geven. Twee ongelukken achter elkaar, dat zou wel erg frappant zijn.
Doet me denken aan Theo Maassen die helemaal losging op moslims in z'n show. "De kans dat ze weer een Theo pakken lijkt me toch wel heul kleinquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, 't zou mij juist een veilig gevoel geven. Twee ongelukken achter elkaar, dat zou wel erg frappant zijn.
Theo Maassen, bijna alles wat die zegt is raakquote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Theo Maassen die helemaal losging op moslims in z'n show. "De kans dat ze weer een Theo pakken lijkt me toch wel heul klein".
Wat een impertinente vraagquote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
Zo wat een gedoe op de zondagavond zeg, maar nu over naar belangrijke zaken;
Lekker geneukt Teun ?
je hebt dus niet geneukt ?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat een impertinente vraag![]()
Het meest lekkere gevoel wat mij kon overkomen is het bewaren van enige "afstand" en dat is vandaag goed gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |