"Schurk" kan wel heel goed vind ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei 'ouwe boef'. Significant andere lading.
'Schobbejak' vind ik dan nog net iets vriendelijker, maar toch dat kleine steekje hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Schurk" kan wel heel goed vind ik.
"Schobbejak" is ook leuk, maar loopt niet zo lekker. "Alles goed, ouwe schurk" klinkt beter dan boef of schobbejak.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Schobbejak' vind ik dan nog net iets vriendelijker, maar toch dat kleine steekje hebben.
Neequote:Op woensdag 3 september 2014 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Schobbejak" is ook leuk, maar loopt niet zo lekker. "Alles goed, ouwe schurk" klinkt beter dan boef of schobbejak.
Dat rotterdamse Kaaanker boef begint zo irritant te worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Schobbejak" is ook leuk, maar loopt niet zo lekker. "Alles goed, ouwe schurk" klinkt beter dan boef of schobbejak.
Oke. Dan stel ik voor dat je voor altijd uit deze SC verdwijnt. Ik zou oprecht graag compleet niet oppervlakkig willen zijn, maar ben het helaas wel. En als homo zijnde ben je daar de dupe van. Dus. Graag een andere SC zoeken. Volgens mij is er ook een voor homo's en lesbiennes. Bij een van die twee ben je zeker van harte welkom.quote:
Ik kijk het filmpje niet dagelijks dus bij mij valt het mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat rotterdamse Kaaanker boef begint zo irritant te worden.
- als homoquote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Dan stel ik voor dat je voor altijd uit deze SC verdwijnt. Ik zou oprecht graag compleet niet oppervlakkig willen zijn, maar ben het helaas wel. En als homo zijnde ben je daar de dupe van. Dus. Graag een andere SC zoeken. Volgens mij is er ook een voor homo's en lesbiennes. Bij een van die twee ben je zeker van harte welkom.
Uh okequote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Dan stel ik voor dat je voor altijd uit deze SC verdwijnt. Ik zou oprecht graag compleet niet oppervlakkig willen zijn, maar ben het helaas wel. En als homo zijnde ben je daar de dupe van. Dus. Graag een andere SC zoeken. Volgens mij is er ook een voor homo's en lesbiennes. Bij een van die twee ben je zeker van harte welkom.
Al die zestienjarigen vinden het hip om te zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk het filmpje niet dagelijks dus bij mij valt het mee.
Ik ga niet om met zestienjarigen, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Al die zestienjarigen vinden het hip om te zeggen.
Ze stonden bij je in de tram tijdens de vEL4 lul.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga niet om met zestienjarigen, dus dat scheelt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat het vervelend voor je is om van zo'n meisje af te rollen en ze 'Was dat lekker kaaaanker boef?' vraagt.
Ok ad van den bergquote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van een 16 jarige afrollen is nooit vervelend, btw.
Hebben advocaten geen wettelijke plicht om iemand als client aan te nemen wanneer hij ken betalen oid?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verdedig geen pedoseksuelen.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben advocaten geen wettelijke plicht om iemand als client aan te nemen wanneer hij ken betalen oid?
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben advocaten geen wettelijke plicht om iemand als client aan te nemen wanneer hij ken betalen oid?
Op de SNES? Anders kom ik ook even online.quote:
Dat is echt tyfus lelijk, heb ik vorige week nog gedaanquote:Op woensdag 3 september 2014 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op de SNES? Anders kom ik ook even online.
Geweldig man. Beste console.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is echt tyfus lelijk, heb ik vorige week nog gedaan
doe effe normaal johquote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van een 16 jarige afrollen is nooit vervelend, btw.
Mario Kart 8 natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op de SNES? Anders kom ik ook even online.
Bah, wat een Barbie. En van die tieten die op die kleine strandballetjes lijken die je voor een euro kunt kopen bij een kiosk aan de kust.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou Benzema en Ribery hier wel voor verdedigen.
Ik wil eigenlijk ook een WIIU maar ben geen 8 meer.quote:
Lelijk .. echt lelijk.. die op de Game cube (quote:Op woensdag 3 september 2014 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is maar 1 mario kart en dat is op de Super Nintendo.
Zou in haar ogen prikkenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou Benzema en Ribery hier wel voor verdedigen.
Dacht ik ookquote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Mag hopen dat die ogen gephotoshopped z ijn
Mocht je die willen tietneuken, moet je zo veel kracht zetten om die tieten bij elkaar te houden dat het vanzelf een goede work-out wordt. Dat is dan een pré.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bah, wat een Barbie. En van die tieten die op die kleine strandballetjes lijken die je voor een euro kunt kopen bij een kiosk aan de kust.
Jammer dat je je laat beperken in je doen en laten door wat anderen van je vinden.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook een WIIU maar ben geen 8 meer.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lelijk .. echt lelijk.. die op de Game cube () is veel beter maar op de N64 was denk ik nog beter.
Verder is de Super Nintendo wel baas.
Als je een graphics hoer bent begrijp ik dat je deze mening bent toegedaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lelijk .. echt lelijk.. die op de Game cube () is veel beter maar op de N64 was denk ik nog beter.
Verder is de Super Nintendo wel baas.
HE.quote:
jammer dat jij sowieso beperkt bentquote:Op woensdag 3 september 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je laat beperken in je doen en laten door wat anderen van je vinden.
Heb je een dun stokje dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mocht je die willen tietneuken, moet je zo veel kracht zetten om die tieten bij elkaar te houden dat het vanzelf een goede work-out wordt. Dat is dan een pré.
Kende nie lezen? Er staat Lange_Lans. Geen Dikke_Lans.quote:
Bedankt voor deze inspiratie voor een kloonquote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kende nie lezen? Er staat Lange_Lans. Geen Dikke_Lans.
*kankerzooiquote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
kanker zooi
Ik wilde Stargate gaan kijken, maar elke file die ik download mankeert wel iets aan.
einde bericht
Oh is dat een verwijzing naar je penis?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was ook een vraag, geen constatering. Maar we hadden het over GGMM toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij games als Counterstrike 1.6, wat je weet dat een van mijn favo games is/was, storen mij de graphics niet, ook niet bij Mario games op de SNES.. maar bij die mario kart wel.. maar naast de graphics is het gewoon schraalquote:Op woensdag 3 september 2014 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om graphics, maar om de gameplay. Geweldig spel man, dag na dag plezier van gehad als kind.
Kijk ook eens naar een Counterstrike 1.6, wordt ook nog op grote schaal gespeeld ondanks de graphics. Niet te evenaren qua gameplay vooralsnog imo.
Wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh is dat een verwijzing naar je penis?
Nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij games als Counterstrike 1.6, wat je weet dat een van mijn favo games is/was, storen mij de graphics niet, ook niet bij Mario games op de SNES.. maar bij die mario kart wel.. maar naast de graphics is het gewoon schraal![]()
Andere mening kan ook he.
GGMM heeft een snor.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was ook een vraag, geen constatering. Maar we hadden het over GGMM toch?
Knutquote:Japan wil volgend jaar walvisjacht hervatten
Schaamt hij zich daarvoor dat hij daarom niet in het openbaar wil gezien worden..quote:
Jammer. Ik heb bij jouw nick al heel vaak stilgestaan.quote:
Gewoon wegspoelen met Sakequote:Op woensdag 3 september 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou niet van walvisvlees.
Hij drukte zijn snor.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Knut
[..]
Schaamt hij zich daarvoor dat hij daarom niet in het openbaar wil gezien worden..
Dan snap ik een beetje waarom hij Johannes erbij naaide.
Pim Rijdthartquote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pim Ligthart weer in de kopgroep.
Wat is dit voor een slappe manier om te stoken tussen mij en GGMMquote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom nou weer GGMM aanvallen?
Ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb bij jouw nick al heel vaak stilgestaan.
Idemquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Vind 'm niet fantastisch maar wisselen is ook alweer zoiets.
In Bulgarije kun je je eigen terug kopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
Goede website, zelfs in het Bulgaars beschikbaar
[ afbeelding ]
Je bent zelf een slappe.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor een slappe manier om te stoken tussen mij en GGMM
Kan ik daar alle gestolen SEAT Leons terug vinden?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Nog altijd beter dan Geo4kantquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Je bent op zoek naar een barrel?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
#RIPBruno #Foreverinmyheart #Neverforgetquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Geo3kant zou inderdaad logischer zijn.quote:
Af en toe zie ik een Nederlandse auto rijden. Soms van een bedrijf. Dan ga ik googelen en even bellen of ze een auto kwijt zijn. Voor 100 euro regel ik het e.e.a.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Bulgarije kun je je eigen terug kopen.
Je kent Davy ondertussen toch wel he.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snitchquote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Af en toe zie ik een Nederlandse auto rijden. Soms van een bedrijf. Dan ga ik googelen en even bellen of ze een auto kwijt zijn. Voor 100 euro regel ik het e.e.a.
Heb hier al best veel geld mee verdiend.
Ik snap niet waarom al die haat op Japan terwijl Noorwegen en IJsland ieder jaar meer walvissen uit de zee trekken.quote:
Ik vind die van mij ook niet zo, maar DonRaja was al bezet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Nee. Ze hebben een projectaanvraag ingediend, vandaar dat ik even de website aan het doornemen wasquote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een barrel?
Serieus?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Af en toe zie ik een Nederlandse auto rijden. Soms van een bedrijf. Dan ga ik googelen en even bellen of ze een auto kwijt zijn. Voor 100 euro regel ik het e.e.a.
Heb hier al best veel geld mee verdiend.
Niet op ingaan joh. Weet hij veel dat onze band onbreekbaar is.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bruno was een held.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#RIPBruno #Foreverinmyheart #Neverforget
[..]
Geo3kant zou inderdaad logischer zijn.
Dat zijn grienden, geen walvissen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom al die haat op Japan terwijl Noorwegen en IJsland ieder jaar meer walvissen uit de zee trekken.
Is Bruno dood ja?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#RIPBruno #Foreverinmyheart #Neverforget
[..]
Jouw prive-detective of advocaat of regelman klust gratis ja?quote:
Mooie UIquote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kent Davy ondertussen toch wel he.
BFF4L NTBquote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet op ingaan joh. Weet hij veel dat onze band onbreekbaar is.
Zij zeggen tenminste eerlijk waarom ze het doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom al die haat op Japan terwijl Noorwegen en IJsland ieder jaar meer walvissen uit de zee trekken.
Ik snap niet waarom men haat op de stropers in Afrika, het is niet alsof die dieren uitsterven ofzo :Squote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso. Easy monnie.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn grienden, geen walvissen.
quote:In 2010 alone, Icelandic whalers killed 148 endangered fin whales
op aanvraag is heel anders dan uit jezelf.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw prive-detective of advocaat of regelman klust gratis ja?
Maar IJsland is wel een heel mooi land.quote:
Dat is cultureel verantwoord. Overigens zijn de Faeröer eilanden toch wel de ultieme jagers.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou bedankt, hansquote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien wel leuk om even te vertellen, maar Bari, waar het Nederlands elftal morgen speelt, heeft een heel mooi stadion.
Ja, dat snap ik wel, maar ik snap niet waarom die haat voornamelijk op Japan is gericht en totaal niet op Noorwegen. Als ik zeg dat Noorwegen meer walvissen vangt gelooft men je gewoon niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom men haat op de stropers in Afrika, het is niet alsof die dieren uitsterven ofzo :S
Lekkere marketing hebben die gastjes van jou dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
op aanvraag is heel anders dan uit jezelf.
Deze informatie had ik idd niet willen missen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien wel leuk om even te vertellen, maar Bari, waar het Nederlands elftal morgen speelt, heeft een heel mooi stadion.
Misschien omdat de Jappers vroeger zo erg zijn dat daar nauwelijks walvissen zijn en daarom minder vangen dan de Noorse bewoners.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar ik snap niet waarom die haat voornamelijk op Japan is gericht en totaal niet op Noorwegen. Als ik zeg dat Noorwegen meer walvissen vangt gelooft men je gewoon niet.
Andere mensen snitchen,quote:Op woensdag 3 september 2014 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekkere marketing hebben die gastjes van jou dan.
Waarom zou ik contact opnemen met politie, advocaten, de hele mikmak vertalen etc. etc. etc. voor noppes?
Als je je auto terug wil dan moet je lappen. Ik ben godverdomme geen goed doel.
Sintelbaan, derhalve afgekeurd.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er zwemmen juist relatief veel walvissen maar ook bijvoorbeeld manta roggen rond Japan. Ze vangen ze ver van huis hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien omdat de Jappers vroeger zo erg zijn dat daar nauwelijks walvissen zijn en daarom minder vangen dan de Noorse bewoners.
[..]
Andere mensen snitchen,
mooi stadionnetje manquote:Op woensdag 3 september 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sintelbaan, derhalve afgekeurd.
Absoluut niet gay inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zou ik dragen. Mooie klok.
Ga lekker bomen knuffelen ofzo. Of vel ze direct want er is meer papier nodig om monnie te drukken voor mijquote:Op woensdag 3 september 2014 15:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien omdat de Jappers vroeger zo erg zijn dat daar nauwelijks walvissen zijn en daarom minder vangen dan de Noorse bewoners.
[..]
Andere mensen snitchen,
Nee, dat is stijlvol. Is niet gay. Beter al die grote horloges waar je ook de tijden in new york en hong kong kan zienquote:
Dat is ook alleen Diesel.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dat is stijlvol. Is niet gay. Beter al die grote horloges waar je ook de tijden in new york en hong kong kan zienen dan ook nog de datum..
Had vroeger altijd een Casio sport horloge maar draag nu denk ik al meer dan 10 jaar geen horloge. Kijk gewoon op mijn telefoon inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb tegenwoordig een klok op mn mobiel. Vet handig.
En geen onzin om je pols. Na een festival weet ik niet hoe snel ik die zooi eraf moet knippen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
* slaat link op onder kopje "LSD"quote:Op woensdag 3 september 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En geen onzin om je pols. Na een festival weet ik niet hoe snel ik die zooi eraf moet knippen.
Foto's van gekleurde kolibries om mijn stelling te onderbouwen.
http://www.earthporm.com/(...)l-incredibly-beauty/
Deze lijkt wel een beetje op Johannes sinds hij een woeste baard laat staan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
* slaat link op onder kopje "LSD"
Vogels houden van zaad hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:34 schreef Dven het volgende:
In de poes van Geo zijn moeder vind je trouwens wel een kilobrie
quote:
Jij bent echt dom, hé.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef Syntix het volgende:
Wat een mietje die Quintana, zomaar opgeven...
Die heb ik ooit een gekregen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
gewoon een 50mm TW Steel om de pols
Wat wil je hiermee zeggen René? Jij draagt nog steeds dezelfde cars spijkerbroek + stekeltjes kapsel omdat je bang bent dat je vrienden je gay zullen vinden als je een beetje aandacht aan je voorkomen besteed?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in mijn drinken bij het lezen van deze post.
Hij heeft een snor.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen René? Jij draagt nog steeds dezelfde cars spijkerbroek + stekeltjes kapsel omdat je bang bent dat je vrienden je gay zullen vinden als je een beetje aandacht aan je voorkomen besteed?
leg eraan welke uitvoeringquote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heb ik ooit een gekregen.
Uiteindelijk kunnen ruilen tegen een mooie klok.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind zilveren horloges niks voor mij.
Wat een gitzwarte dagquote:Op woensdag 3 september 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
EXIT QUINTANA EXIT PINO PIMMETJE LIGTHART IN KOPGROEP
Wie gunnen we de eindoverwinning Knut? Ik begin het vermoeden te krijgen dat ook Froome geen favoriet van je is.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
EXIT QUINTANA EXIT PINO PIMMETJE LIGTHART IN KOPGROEP
*besteedtquote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen René? Jij draagt nog steeds dezelfde cars spijkerbroek + stekeltjes kapsel omdat je bang bent dat je vrienden je gay zullen vinden als je een beetje aandacht aan je voorkomen besteed?
Mijn broeken collectie bestaat ook alleen maar uit cars .. moet ik mij nu kut voelen?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is de opstelling eigenlijk? Heb de afmeldingen niet bijgehouden.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk jij ook zo uit naar de voetbalshow van Memphis tegen Italië?
Apart, normaliter heb je anders totaal geen moeite met slikken.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in mijn drinken bij het lezen van deze post.
Ben jij er weer.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Apart, normaliter heb je anders totaal geen moeite met slikken.
http://webstore.twsteel.com/en_nl/find-my-watch/tw821.htmlquote:Op woensdag 3 september 2014 15:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
leg eraan welke uitvoering
Keldermerckx.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie gunnen we de eindoverwinning Knut? Ik begin het vermoeden te krijgen dat ook Froome geen favoriet van je is.
Geen idee. Ik denk dat Guusje gewoon voor Lens-Persie-Depay gaat.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is de opstelling eigenlijk? Heb de afmeldingen niet bijgehouden.
Dat ligt eraan of het wel of geen carnaval is.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broeken collectie bestaat ook alleen maar uit cars .. moet ik mij nu kut voelen?
Hij is vandaag nog een 2e keer op zn muil gegaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een gitzwarte dag. Die salto van Nairito was ook iets te overdreven.
Volgend wielerjaar beter met ons Colombiaanse kleintje.
Alberto pistoceroceroceroceroquote:Op woensdag 3 september 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie gunnen we de eindoverwinning Knut? Ik begin het vermoeden te krijgen dat ook Froome geen favoriet van je is.
De kans dat jij de nieuwe Raymond van Barneveld wordt is groter. Dat is zowel in gewicht als prestaties.quote:
Ik denk dat het een enorme kutwedstrijd wordt, qua vermakelijkheid dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat Guusje gewoon voor Lens-Persie-Depay gaat.
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is vandaag nog een 2e keer op zn muil gegaan.
Ok, wanneer ga je weer weg?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik een MSc titel heb:
[ afbeelding ]
Je kan maar een MSc. titel hebben. Wel kun je meerdere masterdiploma's behaald hebben. Dat verandert niets aan het feit dat je de titel dan alsnog maar eenmaal hebt.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik twee MSc titels heb:
[ afbeelding ]
Geen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of het wel of geen carnaval is.
Ik stop er mee. Vuile nicht.quote:
en dan niet in tillytownquote:Op woensdag 3 september 2014 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of het wel of geen carnaval is.
Kan er ook een hologram van mezelf gemaakt worden voor het moment dat ik geen zin meer heb in FOK!?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dit is eigenlijk een hologram van Project Blue Beam.
Hahahaha, kijk die cholerarat dan snel editten.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik een MSc titel heb:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan maar een MSc. titel hebben. Wel kun je meerdere masterdiploma's behaald hebben. Dat verandert niets aan het feit dat je de titel dan alsnog maar eenmaal hebt.
Het feit dat je dit niet weet, zegt genoeg..
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan maar een MSc. titel hebben. Wel kun je meerdere masterdiploma's behaald hebben. Dat verandert niets aan het feit dat je de titel dan alsnog maar eenmaal hebt.
Wees blij. Nu zal Kapiteintje tenminste geen move op je maken zolang je een broek draagt.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen.
Wat is er mis mee? Ligt eraan welke je draagt.. als je die gebleekte zooi stone washed ofso dan snap ik het maar de normale donker blauwe spijkerbroeken is toch niks mis mee?
Kapi is een metro man. Die draagt waarschijnlijk alleen overpriced denham broeken. Ik draag trouwens alleen overpriced Scotch broeken.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen.
Wat is er mis mee? Ligt eraan welke je draagt.. als je die gebleekte zooi stone washed ofso dan snap ik het maar de normale donker blauwe spijkerbroeken is toch niks mis mee?
Je bent er gewoon gleoiend bij, choleraratquote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Syntix het volgende:
[..]deze post. Ga anders weer even met Vermeer boksen.
Als je me ff wat tijd had gegunt oetlul, had je al gezien dat het verandert was.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahahaha, kijk die cholerarat dan snel editten.
JE BENT ERBIJ LUL
Niks mis met Denham..quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kapi is een metro man. Die draagt waarschijnlijk alleen overpriced denham broeken. Ik draag trouwens alleen overpriced Scotch broeken.
Ik stel me wel eens voor dat als wij dood gaan onze zielen op het internet worden geladen en wij dan miljaren jaren door blijven posten op fok.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan er ook een hologram van mezelf gemaakt worden voor het moment dat ik geen zin meer heb in FOK!?
*veranderdquote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als je me ff wat tijd had gegunt oetlul, had je al gezien dat het verandert was.
Waarom zou ik je tijd geven om leugens te verspreiden?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als je me ff wat tijd had gegunt oetlul, had je al gezien dat het verandert was.
Wat is er gloeiend?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent er gewoon gleoiend bij, cholerarat
Dit is heel erg sneu.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Syntix het volgende:
[..]deze post. Ga anders weer even met Vermeer boksen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees blij. Nu zal Kapiteintje tenminste geen move op je maken zolang je een broek draagt.
Overpriced.quote:
Dat is wel een goed plan. Ik ben graag bereid mijn ziel op te offeren voor FOK!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stel me wel eens voor dat als wij dood gaan onze zielen op het internet worden geladen en wij dan miljaren jaren door blijven posten op fok.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou ik je tijd geven om leugens te verspreiden?
Je hebt een diploma MBO-2 palletsorteerder, geen onzin komen lullen
"Msc."quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope verandert, want geen grammer-nazi.
Colbertje met een korte broekquote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie beige broek, nog nooit aangehad overigens.. maar ik ga hem zaterdag dragen want dan heb ik een bruiloft. Dresscode is summer chique.. bent al 3 dagen aan het stressen wat dat nou inhoud want ik vind het enorm tegenstrijdig.
Muah, beetje merkbroek kost wel over de 100 euro. Kun je toch beter een Denham nemen dan G-star of zo...quote:
Godverquote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar er stond specifiek nog bij GEEN spijkerbroek, maar hoezo dan een korte broek.. korte broek is niet chique.. En ik heb geen colbertjequote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Colbertje met een korte broek
Probeer het nog eens op het VMBO-K, misschien lukt het ooit met bezielende begeleiding van je psychiater.quote:
Ik geloof ook niet dat GGMM 2 titels heeft...quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 2 master titels worden met de minuut ongeloofwaardiger
Het is Syntix die het zegt. Echt geloofwaardig is het nooit geweest.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 2 master titels worden met de minuut ongeloofwaardiger
Natuurlijk niet joh.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen.
Vermoeiend altijd die dresscode's. Gewoon je extra mooie teenslippers en zwembroek maar uit de kast trekken dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie beige broek, nog nooit aangehad overigens.. maar ik ga hem zaterdag dragen want dan heb ik een bruiloft. Dresscode is summer chique.. bent al 3 dagen aan het stressen wat dat nou inhoud want ik vind het enorm tegenstrijdig.
Dalijk weer tongen met elkaarquote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort overdrijvingsposts van jou heb ik gemist in het bijzijn van HMF.
Waarin ben je Master, Syntix?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat GGMM 2 titels heeft...
echt hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort overdrijvingsposts van jou heb ik gemist in het bijzijn van HMF.
hier op het forum ben je zo'n pietje precies, maar als het eropaan komt dan geef je niet thuis waardeloze gozerquote:
Nou hihi idd!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees blij. Nu zal Kapiteintje tenminste geen move op je maken zolang je een broek draagt.
Scotch niet?quote:
Probeer het nog eens... Het lukt je maar niet hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Probeer het nog eens op het VMBO-K, misschien lukt het ooit met bezielende begeleiding van je psychiater.
Oke, dan nam ik het weer te serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké zal ik er 3 titels van maken?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is Syntix die het zegt. Echt geloofwaardig is het nooit geweest.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is een Mage lvl 81 op WoW, Master of sorcery.
Mijn broeken zijn van Levi's, omdat dat extreem goede kwaliteit is en ze dus ook niet overpriced zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kapi is een metro man. Die draagt waarschijnlijk alleen overpriced denham broeken. Ik draag trouwens alleen overpriced Scotch broeken.
Debiele soortgenoot?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje is voor mij wat Tyron voor jou is.
Dank je.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wel ja, ik heb sinds de 29e zowel een MSc. als een MA..
JOHANNESquote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Scarlett en ik pakken wat popcorn.
Vergeet ook niet GGMM aan te pakken.
[..]
Dank je.
Dat is duidelijke taalquote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JOHANNES
GGMM IS EEN PAARDENLUL
Nope, WoW speel ik niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is een Mage lvl 81 op WoW, Master of sorcery.
Doet pijn hé, schreeuwend tegen de muren van je TBS-kliniek geloofden ze je al niet en nu ook al niet op FOK!quote:
Gewoon wit overhemd op dragen (Y) En dan niet zo'n Cool Cat kreukeloverhemd met borstzakjes en zwarte letters op de achterkant, maar een mooi stretch overhemd.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ga er serieus op in debielquote:
Hoe is het bij feyenoord, kenneth?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kenneth
GGMM IS EEN PAARDENLUL
Caland, Stokstaart, die ene Perzische gozer die ooit eens bij DGH was...quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Het mongolenclubje is weer compleet op Rens na.
Euh...quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Colbertje met een korte broek
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon wit overhemd op dragen (Y) En dan niet zo'n Cool Cat kreukeloverhemd met borstzakjes en zwarte letters op de achterkant, maar een mooi stretch overhemd.
Echt hé.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik krijg een beetje dat classic VBL SC gevoel
Hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoe is het bij feyenoord, kenneth?
Ik ben weer eens aan 't teruglezen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ha goede grap.. zelf verzonnen?
Je hebt toch wel een net jasje? Mooi overhemd eronder. En trek gewoon een chino aan. Paar knappe handmade Italians met bijpassende riem en klaar om te gaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar er stond specifiek nog bij GEEN spijkerbroek, maar hoezo dan een korte broek.. korte broek is niet chique.. En ik heb geen colbertje
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doet pijn hé, schreeuwend tegen de muren van je TBS-kliniek geloofden ze je al niet en nu ook al niet op FOK!
Dat Rens dit mistquote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
We gaan tot 06:15 doorquote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, nog geen baan. Twijfel of ik door zal gaan als ANIOS, verder ga in de bedrijfskundige wereld of voor mijzelf aan het werk ga.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Syntix het volgende:
[..]Ja, dat is wel heel erg als ze je op Fok niet geloven
Overigens prima als je MSc en MA hebt
Heb je ook al een baan?
Hij gaat je kapot maken Stijn, alles moet eruit.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfus, over 40 minuten moet ik bij de tandarts zijn.
Controle?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien is het tijd voor een quote uit de haxball chat om de gemoederen te laten bedaren.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die vermaakt zich wel bij Heerveen op de tribune joh.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat Rens dit mistwat zal die jongen balen als hij het terug leest.
Neequote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom, snel tot topic 3500 posten voordat hij terug is!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedrijfskundequote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, nog geen baan. Twijfel of ik door zal gaan als ANIOS, verder ga in de bedrijfskundige wereld of voor mijzelf aan het werk ga.
Lief dat je interesse toont.
Wat is een Chino.. dat is toch een gevangenis? En nee ik heb geen jasje.. colbert en/of net pak staat nog in de planning om te kopen maar dat ga ik niet doen voor deze gelegenheid. Heb die zaken niet omdat ik amper naar zulke dingen ga en voor mijn werk geen pak aan hoef.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een net jasje? Mooi overhemd eronder. En trek gewoon een chino aan. Paar knappe handmade Italians met bijpassende riem en klaar om te gaan.
Jij bent straks de getrokken verstandskies van het gebit van de SCquote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij gaat je kapot maken Stijn, alles moet eruit.
topic 4045quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom, snel tot topic 3500 posten voordat hij terug is!
Eigenlijk niet nee. Wij zijn gelijkwaardig, waar Tyron GGMM's anus beft en het nog lekker vindt ook.quote:
Ik ben blij dat je op tijd terug was van school zodat ik dit heb mee kunnen maken.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Het mongolenclubje is weer compleet op Rens na.
Zo'n stoffen broek met zakken aan de zijkant.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is een Chino.. dat is toch een gevangenis? En nee ik heb geen jasje.. colbert en/of net pak staat nog in de planning om te kopen maar dat ga ik niet doen voor deze gelegenheid. Heb die zaken niet omdat ik amper naar zulke dingen ga en voor mijn werk geen pak aan hoef.
Jawel. Maar dat zei ik ook.quote:
RSM, ooit van gehoord?quote:
Hahaha zooooo hey die zit zegquote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Wij zijn gelijkwaardig, waar Tyron GGMM's anus beft en het nog lekker vindt ook.
"Prima"quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Syntix het volgende:
[..]Ja, dat is wel heel erg als ze je op Fok niet geloven
Overigens prima als je MSc en MA hebt
Heb je ook al een baan?
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent straks de getrokken verstandskies van het gebit van de SC.
Stijn schijnt het laatste uur gym gespijbeld te hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je op tijd terug was van school zodat ik dit heb mee kunnen maken.
Ik ben er ook blij mee. Hoe gaat het eigenlijk met jou?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je op tijd terug was van school zodat ik dit heb mee kunnen maken.
* baftquote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Wij zijn gelijkwaardig, waar Tyron GGMM's anus beft en het nog lekker vindt ook.
Zwart is ook prima.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Zat te denken aan een beige broek met nette polo of gewoon een zwart overhemd, want kleur heb ik niet echt.
Exactquote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een net jasje? Mooi overhemd eronder. En trek gewoon een chino aan. Paar knappe handmade Italians met bijpassende riem en klaar om te gaan.
Hey Huub, ben jij het?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo'n stoffen broek met zakken aan de zijkant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch niet te geleuvenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat zei ik ook.
Alle merkspijkerbroeken zijn per definitie overpriced. Dat geldt eigenlijk voor merkkleding in zijn totaal. Niet normaal wat alles tegenwoordig kost. Beetje overhemd kost minimaal ¤ 100. Toch niet normaal.
Ik deed er drie levensjaren over: het is dus best te doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Prima"![]()
Al zou ik er 3 levensjaren over doen haal ik die 2 niet eens joh en jij noemt dat prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |