Jammer. Ik heb bij jouw nick al heel vaak stilgestaan.quote:
Gewoon wegspoelen met Sakequote:Op woensdag 3 september 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou niet van walvisvlees.
Hij drukte zijn snor.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Knut
[..]
Schaamt hij zich daarvoor dat hij daarom niet in het openbaar wil gezien worden..
Dan snap ik een beetje waarom hij Johannes erbij naaide.
Pim Rijdthartquote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pim Ligthart weer in de kopgroep.
Wat is dit voor een slappe manier om te stoken tussen mij en GGMMquote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom nou weer GGMM aanvallen?
Ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb bij jouw nick al heel vaak stilgestaan.
Idemquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Vind 'm niet fantastisch maar wisselen is ook alweer zoiets.
In Bulgarije kun je je eigen terug kopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
Goede website, zelfs in het Bulgaars beschikbaar
[ afbeelding ]
Je bent zelf een slappe.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor een slappe manier om te stoken tussen mij en GGMM
Kan ik daar alle gestolen SEAT Leons terug vinden?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Nog altijd beter dan Geo4kantquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Je bent op zoek naar een barrel?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
#RIPBruno #Foreverinmyheart #Neverforgetquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Geo3kant zou inderdaad logischer zijn.quote:
Af en toe zie ik een Nederlandse auto rijden. Soms van een bedrijf. Dan ga ik googelen en even bellen of ze een auto kwijt zijn. Voor 100 euro regel ik het e.e.a.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Bulgarije kun je je eigen terug kopen.
Je kent Davy ondertussen toch wel he.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snitchquote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Af en toe zie ik een Nederlandse auto rijden. Soms van een bedrijf. Dan ga ik googelen en even bellen of ze een auto kwijt zijn. Voor 100 euro regel ik het e.e.a.
Heb hier al best veel geld mee verdiend.
Ik snap niet waarom al die haat op Japan terwijl Noorwegen en IJsland ieder jaar meer walvissen uit de zee trekken.quote:
Ik vind die van mij ook niet zo, maar DonRaja was al bezet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Nee. Ze hebben een projectaanvraag ingediend, vandaar dat ik even de website aan het doornemen wasquote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een barrel?
Serieus?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Af en toe zie ik een Nederlandse auto rijden. Soms van een bedrijf. Dan ga ik googelen en even bellen of ze een auto kwijt zijn. Voor 100 euro regel ik het e.e.a.
Heb hier al best veel geld mee verdiend.
Niet op ingaan joh. Weet hij veel dat onze band onbreekbaar is.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bruno was een held.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#RIPBruno #Foreverinmyheart #Neverforget
[..]
Geo3kant zou inderdaad logischer zijn.
Dat zijn grienden, geen walvissen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom al die haat op Japan terwijl Noorwegen en IJsland ieder jaar meer walvissen uit de zee trekken.
Is Bruno dood ja?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#RIPBruno #Foreverinmyheart #Neverforget
[..]
Jouw prive-detective of advocaat of regelman klust gratis ja?quote:
Mooie UIquote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kent Davy ondertussen toch wel he.
BFF4L NTBquote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet op ingaan joh. Weet hij veel dat onze band onbreekbaar is.
Zij zeggen tenminste eerlijk waarom ze het doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom al die haat op Japan terwijl Noorwegen en IJsland ieder jaar meer walvissen uit de zee trekken.
Ik snap niet waarom men haat op de stropers in Afrika, het is niet alsof die dieren uitsterven ofzo :Squote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso. Easy monnie.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn grienden, geen walvissen.
quote:In 2010 alone, Icelandic whalers killed 148 endangered fin whales
op aanvraag is heel anders dan uit jezelf.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw prive-detective of advocaat of regelman klust gratis ja?
Maar IJsland is wel een heel mooi land.quote:
Dat is cultureel verantwoord. Overigens zijn de Faeröer eilanden toch wel de ultieme jagers.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou bedankt, hansquote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien wel leuk om even te vertellen, maar Bari, waar het Nederlands elftal morgen speelt, heeft een heel mooi stadion.
Ja, dat snap ik wel, maar ik snap niet waarom die haat voornamelijk op Japan is gericht en totaal niet op Noorwegen. Als ik zeg dat Noorwegen meer walvissen vangt gelooft men je gewoon niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom men haat op de stropers in Afrika, het is niet alsof die dieren uitsterven ofzo :S
Lekkere marketing hebben die gastjes van jou dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
op aanvraag is heel anders dan uit jezelf.
Deze informatie had ik idd niet willen missen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien wel leuk om even te vertellen, maar Bari, waar het Nederlands elftal morgen speelt, heeft een heel mooi stadion.
Misschien omdat de Jappers vroeger zo erg zijn dat daar nauwelijks walvissen zijn en daarom minder vangen dan de Noorse bewoners.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar ik snap niet waarom die haat voornamelijk op Japan is gericht en totaal niet op Noorwegen. Als ik zeg dat Noorwegen meer walvissen vangt gelooft men je gewoon niet.
Andere mensen snitchen,quote:Op woensdag 3 september 2014 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekkere marketing hebben die gastjes van jou dan.
Waarom zou ik contact opnemen met politie, advocaten, de hele mikmak vertalen etc. etc. etc. voor noppes?
Als je je auto terug wil dan moet je lappen. Ik ben godverdomme geen goed doel.
Sintelbaan, derhalve afgekeurd.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er zwemmen juist relatief veel walvissen maar ook bijvoorbeeld manta roggen rond Japan. Ze vangen ze ver van huis hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien omdat de Jappers vroeger zo erg zijn dat daar nauwelijks walvissen zijn en daarom minder vangen dan de Noorse bewoners.
[..]
Andere mensen snitchen,
mooi stadionnetje manquote:Op woensdag 3 september 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sintelbaan, derhalve afgekeurd.
Absoluut niet gay inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zou ik dragen. Mooie klok.
Ga lekker bomen knuffelen ofzo. Of vel ze direct want er is meer papier nodig om monnie te drukken voor mijquote:Op woensdag 3 september 2014 15:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien omdat de Jappers vroeger zo erg zijn dat daar nauwelijks walvissen zijn en daarom minder vangen dan de Noorse bewoners.
[..]
Andere mensen snitchen,
Nee, dat is stijlvol. Is niet gay. Beter al die grote horloges waar je ook de tijden in new york en hong kong kan zienquote:
Dat is ook alleen Diesel.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dat is stijlvol. Is niet gay. Beter al die grote horloges waar je ook de tijden in new york en hong kong kan zienen dan ook nog de datum..
Had vroeger altijd een Casio sport horloge maar draag nu denk ik al meer dan 10 jaar geen horloge. Kijk gewoon op mijn telefoon inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb tegenwoordig een klok op mn mobiel. Vet handig.
En geen onzin om je pols. Na een festival weet ik niet hoe snel ik die zooi eraf moet knippen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
* slaat link op onder kopje "LSD"quote:Op woensdag 3 september 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En geen onzin om je pols. Na een festival weet ik niet hoe snel ik die zooi eraf moet knippen.
Foto's van gekleurde kolibries om mijn stelling te onderbouwen.
http://www.earthporm.com/(...)l-incredibly-beauty/
Deze lijkt wel een beetje op Johannes sinds hij een woeste baard laat staan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
* slaat link op onder kopje "LSD"
Vogels houden van zaad hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:34 schreef Dven het volgende:
In de poes van Geo zijn moeder vind je trouwens wel een kilobrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |