"Schurk" kan wel heel goed vind ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei 'ouwe boef'. Significant andere lading.
'Schobbejak' vind ik dan nog net iets vriendelijker, maar toch dat kleine steekje hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Schurk" kan wel heel goed vind ik.
"Schobbejak" is ook leuk, maar loopt niet zo lekker. "Alles goed, ouwe schurk" klinkt beter dan boef of schobbejak.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Schobbejak' vind ik dan nog net iets vriendelijker, maar toch dat kleine steekje hebben.
Neequote:Op woensdag 3 september 2014 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Schobbejak" is ook leuk, maar loopt niet zo lekker. "Alles goed, ouwe schurk" klinkt beter dan boef of schobbejak.
Dat rotterdamse Kaaanker boef begint zo irritant te worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Schobbejak" is ook leuk, maar loopt niet zo lekker. "Alles goed, ouwe schurk" klinkt beter dan boef of schobbejak.
Oke. Dan stel ik voor dat je voor altijd uit deze SC verdwijnt. Ik zou oprecht graag compleet niet oppervlakkig willen zijn, maar ben het helaas wel. En als homo zijnde ben je daar de dupe van. Dus. Graag een andere SC zoeken. Volgens mij is er ook een voor homo's en lesbiennes. Bij een van die twee ben je zeker van harte welkom.quote:
Ik kijk het filmpje niet dagelijks dus bij mij valt het mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat rotterdamse Kaaanker boef begint zo irritant te worden.
- als homoquote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Dan stel ik voor dat je voor altijd uit deze SC verdwijnt. Ik zou oprecht graag compleet niet oppervlakkig willen zijn, maar ben het helaas wel. En als homo zijnde ben je daar de dupe van. Dus. Graag een andere SC zoeken. Volgens mij is er ook een voor homo's en lesbiennes. Bij een van die twee ben je zeker van harte welkom.
Uh okequote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Dan stel ik voor dat je voor altijd uit deze SC verdwijnt. Ik zou oprecht graag compleet niet oppervlakkig willen zijn, maar ben het helaas wel. En als homo zijnde ben je daar de dupe van. Dus. Graag een andere SC zoeken. Volgens mij is er ook een voor homo's en lesbiennes. Bij een van die twee ben je zeker van harte welkom.
Al die zestienjarigen vinden het hip om te zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk het filmpje niet dagelijks dus bij mij valt het mee.
Ik ga niet om met zestienjarigen, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Al die zestienjarigen vinden het hip om te zeggen.
Ze stonden bij je in de tram tijdens de vEL4 lul.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga niet om met zestienjarigen, dus dat scheelt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat het vervelend voor je is om van zo'n meisje af te rollen en ze 'Was dat lekker kaaaanker boef?' vraagt.
Ok ad van den bergquote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van een 16 jarige afrollen is nooit vervelend, btw.
Hebben advocaten geen wettelijke plicht om iemand als client aan te nemen wanneer hij ken betalen oid?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verdedig geen pedoseksuelen.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben advocaten geen wettelijke plicht om iemand als client aan te nemen wanneer hij ken betalen oid?
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben advocaten geen wettelijke plicht om iemand als client aan te nemen wanneer hij ken betalen oid?
Op de SNES? Anders kom ik ook even online.quote:
Dat is echt tyfus lelijk, heb ik vorige week nog gedaanquote:Op woensdag 3 september 2014 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op de SNES? Anders kom ik ook even online.
Geweldig man. Beste console.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is echt tyfus lelijk, heb ik vorige week nog gedaan
doe effe normaal johquote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van een 16 jarige afrollen is nooit vervelend, btw.
Mario Kart 8 natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op de SNES? Anders kom ik ook even online.
Bah, wat een Barbie. En van die tieten die op die kleine strandballetjes lijken die je voor een euro kunt kopen bij een kiosk aan de kust.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou Benzema en Ribery hier wel voor verdedigen.
Ik wil eigenlijk ook een WIIU maar ben geen 8 meer.quote:
Lelijk .. echt lelijk.. die op de Game cube (quote:Op woensdag 3 september 2014 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is maar 1 mario kart en dat is op de Super Nintendo.
Zou in haar ogen prikkenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:06 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou Benzema en Ribery hier wel voor verdedigen.
Dacht ik ookquote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
Mag hopen dat die ogen gephotoshopped z ijn
Mocht je die willen tietneuken, moet je zo veel kracht zetten om die tieten bij elkaar te houden dat het vanzelf een goede work-out wordt. Dat is dan een pré.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bah, wat een Barbie. En van die tieten die op die kleine strandballetjes lijken die je voor een euro kunt kopen bij een kiosk aan de kust.
Jammer dat je je laat beperken in je doen en laten door wat anderen van je vinden.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook een WIIU maar ben geen 8 meer.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lelijk .. echt lelijk.. die op de Game cube () is veel beter maar op de N64 was denk ik nog beter.
Verder is de Super Nintendo wel baas.
Als je een graphics hoer bent begrijp ik dat je deze mening bent toegedaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lelijk .. echt lelijk.. die op de Game cube () is veel beter maar op de N64 was denk ik nog beter.
Verder is de Super Nintendo wel baas.
HE.quote:
jammer dat jij sowieso beperkt bentquote:Op woensdag 3 september 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je laat beperken in je doen en laten door wat anderen van je vinden.
Heb je een dun stokje dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mocht je die willen tietneuken, moet je zo veel kracht zetten om die tieten bij elkaar te houden dat het vanzelf een goede work-out wordt. Dat is dan een pré.
Kende nie lezen? Er staat Lange_Lans. Geen Dikke_Lans.quote:
Bedankt voor deze inspiratie voor een kloonquote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kende nie lezen? Er staat Lange_Lans. Geen Dikke_Lans.
*kankerzooiquote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
kanker zooi
Ik wilde Stargate gaan kijken, maar elke file die ik download mankeert wel iets aan.
einde bericht
Oh is dat een verwijzing naar je penis?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was ook een vraag, geen constatering. Maar we hadden het over GGMM toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij games als Counterstrike 1.6, wat je weet dat een van mijn favo games is/was, storen mij de graphics niet, ook niet bij Mario games op de SNES.. maar bij die mario kart wel.. maar naast de graphics is het gewoon schraalquote:Op woensdag 3 september 2014 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om graphics, maar om de gameplay. Geweldig spel man, dag na dag plezier van gehad als kind.
Kijk ook eens naar een Counterstrike 1.6, wordt ook nog op grote schaal gespeeld ondanks de graphics. Niet te evenaren qua gameplay vooralsnog imo.
Wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh is dat een verwijzing naar je penis?
Nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij games als Counterstrike 1.6, wat je weet dat een van mijn favo games is/was, storen mij de graphics niet, ook niet bij Mario games op de SNES.. maar bij die mario kart wel.. maar naast de graphics is het gewoon schraal![]()
Andere mening kan ook he.
GGMM heeft een snor.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was ook een vraag, geen constatering. Maar we hadden het over GGMM toch?
Knutquote:Japan wil volgend jaar walvisjacht hervatten
Schaamt hij zich daarvoor dat hij daarom niet in het openbaar wil gezien worden..quote:
Jammer. Ik heb bij jouw nick al heel vaak stilgestaan.quote:
Gewoon wegspoelen met Sakequote:Op woensdag 3 september 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou niet van walvisvlees.
Hij drukte zijn snor.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Knut
[..]
Schaamt hij zich daarvoor dat hij daarom niet in het openbaar wil gezien worden..
Dan snap ik een beetje waarom hij Johannes erbij naaide.
Pim Rijdthartquote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pim Ligthart weer in de kopgroep.
Wat is dit voor een slappe manier om te stoken tussen mij en GGMMquote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom nou weer GGMM aanvallen?
Ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb bij jouw nick al heel vaak stilgestaan.
Idemquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Vind 'm niet fantastisch maar wisselen is ook alweer zoiets.
In Bulgarije kun je je eigen terug kopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
Goede website, zelfs in het Bulgaars beschikbaar
[ afbeelding ]
Je bent zelf een slappe.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor een slappe manier om te stoken tussen mij en GGMM
Kan ik daar alle gestolen SEAT Leons terug vinden?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Nog altijd beter dan Geo4kantquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Je bent op zoek naar een barrel?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
#RIPBruno #Foreverinmyheart #Neverforgetquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Geo3kant zou inderdaad logischer zijn.quote:
Af en toe zie ik een Nederlandse auto rijden. Soms van een bedrijf. Dan ga ik googelen en even bellen of ze een auto kwijt zijn. Voor 100 euro regel ik het e.e.a.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Bulgarije kun je je eigen terug kopen.
Je kent Davy ondertussen toch wel he.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor een slappe manier om te stoken tussen mij en GGMM
Snitchquote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Af en toe zie ik een Nederlandse auto rijden. Soms van een bedrijf. Dan ga ik googelen en even bellen of ze een auto kwijt zijn. Voor 100 euro regel ik het e.e.a.
Heb hier al best veel geld mee verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |