"Schurk" kan wel heel goed vind ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei 'ouwe boef'. Significant andere lading.
'Schobbejak' vind ik dan nog net iets vriendelijker, maar toch dat kleine steekje hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Schurk" kan wel heel goed vind ik.
"Schobbejak" is ook leuk, maar loopt niet zo lekker. "Alles goed, ouwe schurk" klinkt beter dan boef of schobbejak.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Schobbejak' vind ik dan nog net iets vriendelijker, maar toch dat kleine steekje hebben.
Neequote:Op woensdag 3 september 2014 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Schobbejak" is ook leuk, maar loopt niet zo lekker. "Alles goed, ouwe schurk" klinkt beter dan boef of schobbejak.
Dat rotterdamse Kaaanker boef begint zo irritant te worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
"Schobbejak" is ook leuk, maar loopt niet zo lekker. "Alles goed, ouwe schurk" klinkt beter dan boef of schobbejak.
Oke. Dan stel ik voor dat je voor altijd uit deze SC verdwijnt. Ik zou oprecht graag compleet niet oppervlakkig willen zijn, maar ben het helaas wel. En als homo zijnde ben je daar de dupe van. Dus. Graag een andere SC zoeken. Volgens mij is er ook een voor homo's en lesbiennes. Bij een van die twee ben je zeker van harte welkom.quote:
Ik kijk het filmpje niet dagelijks dus bij mij valt het mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat rotterdamse Kaaanker boef begint zo irritant te worden.
- als homoquote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Dan stel ik voor dat je voor altijd uit deze SC verdwijnt. Ik zou oprecht graag compleet niet oppervlakkig willen zijn, maar ben het helaas wel. En als homo zijnde ben je daar de dupe van. Dus. Graag een andere SC zoeken. Volgens mij is er ook een voor homo's en lesbiennes. Bij een van die twee ben je zeker van harte welkom.
Uh okequote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Dan stel ik voor dat je voor altijd uit deze SC verdwijnt. Ik zou oprecht graag compleet niet oppervlakkig willen zijn, maar ben het helaas wel. En als homo zijnde ben je daar de dupe van. Dus. Graag een andere SC zoeken. Volgens mij is er ook een voor homo's en lesbiennes. Bij een van die twee ben je zeker van harte welkom.
Al die zestienjarigen vinden het hip om te zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk het filmpje niet dagelijks dus bij mij valt het mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |