Jammer. Ik heb bij jouw nick al heel vaak stilgestaan.quote:
Gewoon wegspoelen met Sakequote:Op woensdag 3 september 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hou niet van walvisvlees.
Hij drukte zijn snor.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Knut
[..]
Schaamt hij zich daarvoor dat hij daarom niet in het openbaar wil gezien worden..
Dan snap ik een beetje waarom hij Johannes erbij naaide.
Pim Rijdthartquote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pim Ligthart weer in de kopgroep.
Wat is dit voor een slappe manier om te stoken tussen mij en GGMMquote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom nou weer GGMM aanvallen?
Ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb bij jouw nick al heel vaak stilgestaan.
Idemquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Vind 'm niet fantastisch maar wisselen is ook alweer zoiets.
In Bulgarije kun je je eigen terug kopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
Goede website, zelfs in het Bulgaars beschikbaar
[ afbeelding ]
Je bent zelf een slappe.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor een slappe manier om te stoken tussen mij en GGMM
Kan ik daar alle gestolen SEAT Leons terug vinden?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Nog altijd beter dan Geo4kantquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Je bent op zoek naar een barrel?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
#RIPBruno #Foreverinmyheart #Neverforgetquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Geo3kant zou inderdaad logischer zijn.quote:
Af en toe zie ik een Nederlandse auto rijden. Soms van een bedrijf. Dan ga ik googelen en even bellen of ze een auto kwijt zijn. Voor 100 euro regel ik het e.e.a.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Bulgarije kun je je eigen terug kopen.
Je kent Davy ondertussen toch wel he.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor een slappe manier om te stoken tussen mij en GGMM
Snitchquote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Af en toe zie ik een Nederlandse auto rijden. Soms van een bedrijf. Dan ga ik googelen en even bellen of ze een auto kwijt zijn. Voor 100 euro regel ik het e.e.a.
Heb hier al best veel geld mee verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |