Ik snap niet waarom al die haat op Japan terwijl Noorwegen en IJsland ieder jaar meer walvissen uit de zee trekken.quote:
Ik vind die van mij ook niet zo, maar DonRaja was al bezet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet.
Vind 'm niet fantastisch maar wisselen is ook alweer zoiets.
Nee. Ze hebben een projectaanvraag ingediend, vandaar dat ik even de website aan het doornemen wasquote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een barrel?
Serieus?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Af en toe zie ik een Nederlandse auto rijden. Soms van een bedrijf. Dan ga ik googelen en even bellen of ze een auto kwijt zijn. Voor 100 euro regel ik het e.e.a.
Heb hier al best veel geld mee verdiend.
Niet op ingaan joh. Weet hij veel dat onze band onbreekbaar is.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor een slappe manier om te stoken tussen mij en GGMM
Bruno was een held.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#RIPBruno #Foreverinmyheart #Neverforget
[..]
Geo3kant zou inderdaad logischer zijn.
Dat zijn grienden, geen walvissen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom al die haat op Japan terwijl Noorwegen en IJsland ieder jaar meer walvissen uit de zee trekken.
Is Bruno dood ja?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#RIPBruno #Foreverinmyheart #Neverforget
[..]
Jouw prive-detective of advocaat of regelman klust gratis ja?quote:
Mooie UIquote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kent Davy ondertussen toch wel he.
BFF4L NTBquote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet op ingaan joh. Weet hij veel dat onze band onbreekbaar is.
Zij zeggen tenminste eerlijk waarom ze het doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom al die haat op Japan terwijl Noorwegen en IJsland ieder jaar meer walvissen uit de zee trekken.
Ik snap niet waarom men haat op de stropers in Afrika, het is niet alsof die dieren uitsterven ofzo :Squote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso. Easy monnie.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn grienden, geen walvissen.
quote:In 2010 alone, Icelandic whalers killed 148 endangered fin whales
op aanvraag is heel anders dan uit jezelf.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw prive-detective of advocaat of regelman klust gratis ja?
Maar IJsland is wel een heel mooi land.quote:
Dat is cultureel verantwoord. Overigens zijn de Faeröer eilanden toch wel de ultieme jagers.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou bedankt, hansquote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien wel leuk om even te vertellen, maar Bari, waar het Nederlands elftal morgen speelt, heeft een heel mooi stadion.
Ja, dat snap ik wel, maar ik snap niet waarom die haat voornamelijk op Japan is gericht en totaal niet op Noorwegen. Als ik zeg dat Noorwegen meer walvissen vangt gelooft men je gewoon niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom men haat op de stropers in Afrika, het is niet alsof die dieren uitsterven ofzo :S
Lekkere marketing hebben die gastjes van jou dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
op aanvraag is heel anders dan uit jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |