Als je me ff wat tijd had gegunt oetlul, had je al gezien dat het verandert was.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahahaha, kijk die cholerarat dan snel editten.
JE BENT ERBIJ LUL
Niks mis met Denham..quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kapi is een metro man. Die draagt waarschijnlijk alleen overpriced denham broeken. Ik draag trouwens alleen overpriced Scotch broeken.
Ik stel me wel eens voor dat als wij dood gaan onze zielen op het internet worden geladen en wij dan miljaren jaren door blijven posten op fok.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan er ook een hologram van mezelf gemaakt worden voor het moment dat ik geen zin meer heb in FOK!?
*veranderdquote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als je me ff wat tijd had gegunt oetlul, had je al gezien dat het verandert was.
Waarom zou ik je tijd geven om leugens te verspreiden?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als je me ff wat tijd had gegunt oetlul, had je al gezien dat het verandert was.
Wat is er gloeiend?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent er gewoon gleoiend bij, cholerarat
Dit is heel erg sneu.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Syntix het volgende:
[..]deze post. Ga anders weer even met Vermeer boksen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees blij. Nu zal Kapiteintje tenminste geen move op je maken zolang je een broek draagt.
Overpriced.quote:
Dat is wel een goed plan. Ik ben graag bereid mijn ziel op te offeren voor FOK!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stel me wel eens voor dat als wij dood gaan onze zielen op het internet worden geladen en wij dan miljaren jaren door blijven posten op fok.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou ik je tijd geven om leugens te verspreiden?
Je hebt een diploma MBO-2 palletsorteerder, geen onzin komen lullen
"Msc."quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope verandert, want geen grammer-nazi.
Colbertje met een korte broekquote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie beige broek, nog nooit aangehad overigens.. maar ik ga hem zaterdag dragen want dan heb ik een bruiloft. Dresscode is summer chique.. bent al 3 dagen aan het stressen wat dat nou inhoud want ik vind het enorm tegenstrijdig.
Muah, beetje merkbroek kost wel over de 100 euro. Kun je toch beter een Denham nemen dan G-star of zo...quote:
Godverquote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan maar een MSc. titel hebben. Wel kun je meerdere masterdiploma's behaald hebben. Dat verandert niets aan het feit dat je de titel dan alsnog maar eenmaal hebt.
Het feit dat je dit niet weet, zegt genoeg..
Maar er stond specifiek nog bij GEEN spijkerbroek, maar hoezo dan een korte broek.. korte broek is niet chique.. En ik heb geen colbertjequote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Colbertje met een korte broek
Probeer het nog eens op het VMBO-K, misschien lukt het ooit met bezielende begeleiding van je psychiater.quote:
Ik geloof ook niet dat GGMM 2 titels heeft...quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 2 master titels worden met de minuut ongeloofwaardiger
Het is Syntix die het zegt. Echt geloofwaardig is het nooit geweest.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die 2 master titels worden met de minuut ongeloofwaardiger
Natuurlijk niet joh.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen.
Wat is er mis mee? Ligt eraan welke je draagt.. als je die gebleekte zooi stone washed ofso dan snap ik het maar de normale donker blauwe spijkerbroeken is toch niks mis mee?
Vermoeiend altijd die dresscode's. Gewoon je extra mooie teenslippers en zwembroek maar uit de kast trekken dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie beige broek, nog nooit aangehad overigens.. maar ik ga hem zaterdag dragen want dan heb ik een bruiloft. Dresscode is summer chique.. bent al 3 dagen aan het stressen wat dat nou inhoud want ik vind het enorm tegenstrijdig.
Dalijk weer tongen met elkaarquote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort overdrijvingsposts van jou heb ik gemist in het bijzijn van HMF.
Waarin ben je Master, Syntix?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat GGMM 2 titels heeft...
echt hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort overdrijvingsposts van jou heb ik gemist in het bijzijn van HMF.
hier op het forum ben je zo'n pietje precies, maar als het eropaan komt dan geef je niet thuis waardeloze gozerquote:
Nou hihi idd!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees blij. Nu zal Kapiteintje tenminste geen move op je maken zolang je een broek draagt.
Scotch niet?quote:
Probeer het nog eens... Het lukt je maar niet hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Probeer het nog eens op het VMBO-K, misschien lukt het ooit met bezielende begeleiding van je psychiater.
Oke, dan nam ik het weer te serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké zal ik er 3 titels van maken?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is Syntix die het zegt. Echt geloofwaardig is het nooit geweest.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is een Mage lvl 81 op WoW, Master of sorcery.
Mijn broeken zijn van Levi's, omdat dat extreem goede kwaliteit is en ze dus ook niet overpriced zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kapi is een metro man. Die draagt waarschijnlijk alleen overpriced denham broeken. Ik draag trouwens alleen overpriced Scotch broeken.
Debiele soortgenoot?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje is voor mij wat Tyron voor jou is.
Dank je.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje is voor mij wat Tyron voor jou is.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wel ja, ik heb sinds de 29e zowel een MSc. als een MA..
JOHANNESquote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Scarlett en ik pakken wat popcorn.
Vergeet ook niet GGMM aan te pakken.
[..]
Dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |