Vermoeiend altijd die dresscode's. Gewoon je extra mooie teenslippers en zwembroek maar uit de kast trekken dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie beige broek, nog nooit aangehad overigens.. maar ik ga hem zaterdag dragen want dan heb ik een bruiloft. Dresscode is summer chique.. bent al 3 dagen aan het stressen wat dat nou inhoud want ik vind het enorm tegenstrijdig.
Dalijk weer tongen met elkaarquote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort overdrijvingsposts van jou heb ik gemist in het bijzijn van HMF.
Waarin ben je Master, Syntix?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat GGMM 2 titels heeft...
echt hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort overdrijvingsposts van jou heb ik gemist in het bijzijn van HMF.
hier op het forum ben je zo'n pietje precies, maar als het eropaan komt dan geef je niet thuis waardeloze gozerquote:
Nou hihi idd!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees blij. Nu zal Kapiteintje tenminste geen move op je maken zolang je een broek draagt.
Scotch niet?quote:
Probeer het nog eens... Het lukt je maar niet hequote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Probeer het nog eens op het VMBO-K, misschien lukt het ooit met bezielende begeleiding van je psychiater.
Oke, dan nam ik het weer te serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké zal ik er 3 titels van maken?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is Syntix die het zegt. Echt geloofwaardig is het nooit geweest.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is een Mage lvl 81 op WoW, Master of sorcery.
Mijn broeken zijn van Levi's, omdat dat extreem goede kwaliteit is en ze dus ook niet overpriced zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kapi is een metro man. Die draagt waarschijnlijk alleen overpriced denham broeken. Ik draag trouwens alleen overpriced Scotch broeken.
Debiele soortgenoot?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje is voor mij wat Tyron voor jou is.
Dank je.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje is voor mij wat Tyron voor jou is.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wel ja, ik heb sinds de 29e zowel een MSc. als een MA..
JOHANNESquote:Op woensdag 3 september 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Scarlett en ik pakken wat popcorn.
Vergeet ook niet GGMM aan te pakken.
[..]
Dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |