Die vermaakt zich wel bij Heerveen op de tribune joh.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat Rens dit mistwat zal die jongen balen als hij het terug leest.
Neequote:Op woensdag 3 september 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje is voor mij wat Tyron voor jou is.
Kom, snel tot topic 3500 posten voordat hij terug is!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfus, over 40 minuten moet ik bij de tandarts zijn.
Bedrijfskundequote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, nog geen baan. Twijfel of ik door zal gaan als ANIOS, verder ga in de bedrijfskundige wereld of voor mijzelf aan het werk ga.
Lief dat je interesse toont.
Wat is een Chino.. dat is toch een gevangenis? En nee ik heb geen jasje.. colbert en/of net pak staat nog in de planning om te kopen maar dat ga ik niet doen voor deze gelegenheid. Heb die zaken niet omdat ik amper naar zulke dingen ga en voor mijn werk geen pak aan hoef.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een net jasje? Mooi overhemd eronder. En trek gewoon een chino aan. Paar knappe handmade Italians met bijpassende riem en klaar om te gaan.
Jij bent straks de getrokken verstandskies van het gebit van de SCquote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij gaat je kapot maken Stijn, alles moet eruit.
topic 4045quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom, snel tot topic 3500 posten voordat hij terug is!
Eigenlijk niet nee. Wij zijn gelijkwaardig, waar Tyron GGMM's anus beft en het nog lekker vindt ook.quote:
Ik ben blij dat je op tijd terug was van school zodat ik dit heb mee kunnen maken.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Het mongolenclubje is weer compleet op Rens na.
Zo'n stoffen broek met zakken aan de zijkant.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is een Chino.. dat is toch een gevangenis? En nee ik heb geen jasje.. colbert en/of net pak staat nog in de planning om te kopen maar dat ga ik niet doen voor deze gelegenheid. Heb die zaken niet omdat ik amper naar zulke dingen ga en voor mijn werk geen pak aan hoef.
Jawel. Maar dat zei ik ook.quote:
RSM, ooit van gehoord?quote:
Hahaha zooooo hey die zit zegquote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Wij zijn gelijkwaardig, waar Tyron GGMM's anus beft en het nog lekker vindt ook.
"Prima"quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Syntix het volgende:
[..]Ja, dat is wel heel erg als ze je op Fok niet geloven
Overigens prima als je MSc en MA hebt
Heb je ook al een baan?
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent straks de getrokken verstandskies van het gebit van de SC.
Stijn schijnt het laatste uur gym gespijbeld te hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je op tijd terug was van school zodat ik dit heb mee kunnen maken.
Ik ben er ook blij mee. Hoe gaat het eigenlijk met jou?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je op tijd terug was van school zodat ik dit heb mee kunnen maken.
* baftquote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Wij zijn gelijkwaardig, waar Tyron GGMM's anus beft en het nog lekker vindt ook.
Zwart is ook prima.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
Zat te denken aan een beige broek met nette polo of gewoon een zwart overhemd, want kleur heb ik niet echt.
Exactquote:Op woensdag 3 september 2014 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een net jasje? Mooi overhemd eronder. En trek gewoon een chino aan. Paar knappe handmade Italians met bijpassende riem en klaar om te gaan.
Hey Huub, ben jij het?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo'n stoffen broek met zakken aan de zijkant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is toch niet te geleuvenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat zei ik ook.
Alle merkspijkerbroeken zijn per definitie overpriced. Dat geldt eigenlijk voor merkkleding in zijn totaal. Niet normaal wat alles tegenwoordig kost. Beetje overhemd kost minimaal ¤ 100. Toch niet normaal.
Ik deed er drie levensjaren over: het is dus best te doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Prima"![]()
Al zou ik er 3 levensjaren over doen haal ik die 2 niet eens joh en jij noemt dat prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |