quote:
Jij bent echt dom, hé.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef Syntix het volgende:
Wat een mietje die Quintana, zomaar opgeven...
Die heb ik ooit een gekregen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
gewoon een 50mm TW Steel om de pols
Wat wil je hiermee zeggen René? Jij draagt nog steeds dezelfde cars spijkerbroek + stekeltjes kapsel omdat je bang bent dat je vrienden je gay zullen vinden als je een beetje aandacht aan je voorkomen besteed?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in mijn drinken bij het lezen van deze post.
Hij heeft een snor.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen René? Jij draagt nog steeds dezelfde cars spijkerbroek + stekeltjes kapsel omdat je bang bent dat je vrienden je gay zullen vinden als je een beetje aandacht aan je voorkomen besteed?
leg eraan welke uitvoeringquote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heb ik ooit een gekregen.
Uiteindelijk kunnen ruilen tegen een mooie klok.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind zilveren horloges niks voor mij.
Wat een gitzwarte dagquote:Op woensdag 3 september 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
EXIT QUINTANA EXIT PINO PIMMETJE LIGTHART IN KOPGROEP
Wie gunnen we de eindoverwinning Knut? Ik begin het vermoeden te krijgen dat ook Froome geen favoriet van je is.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
EXIT QUINTANA EXIT PINO PIMMETJE LIGTHART IN KOPGROEP
*besteedtquote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen René? Jij draagt nog steeds dezelfde cars spijkerbroek + stekeltjes kapsel omdat je bang bent dat je vrienden je gay zullen vinden als je een beetje aandacht aan je voorkomen besteed?
Mijn broeken collectie bestaat ook alleen maar uit cars .. moet ik mij nu kut voelen?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is de opstelling eigenlijk? Heb de afmeldingen niet bijgehouden.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk jij ook zo uit naar de voetbalshow van Memphis tegen Italië?
Apart, normaliter heb je anders totaal geen moeite met slikken.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in mijn drinken bij het lezen van deze post.
Ben jij er weer.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Apart, normaliter heb je anders totaal geen moeite met slikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |