SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 27-08
op basis van video EénVandaag, zie bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spullen Lisanne en Kris - mee op de hike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessante docu over verdwalen in de jungle:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatst bekende foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Laatst bekende foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
http://i.imgur.com/QslOXuM.jpg"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
is moeilijk te zien
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Dus eerst beweer je dat je dankzij jouw dure professionele Apple iMac (lol) 30" gekalibreerde _super-display_ in een ingezoomde foto van uiteindelijk 30x30px een man-met-pet inclusief een _overduidelijk_ oor kan herkennen die zich op >10m afstand bevindt en _overduidelijk_ naar een telefoon kijkt. En vervolgens durf je te beweren dat onderstaand linker product ook op de steen rechts zou kunnen liggen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:39 schreef StaceySinger het volgende:
dit lijkt er wel wat op - astma pastiles
[ afbeelding ]
Ik heb 2/3 vinkjes al gezet, maar vanzelfsprekend mag je jezelf nog even verduidelijken. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik niet bedreven ben met de fotovakschool-technische-skillset die benodigd is om dergelijke conclusies te kunnen trekken.Ik heb het voor de zekerheid zelf ook even bekeken. Maar je kan het inderdaad niet kwalijk nemen dat Deiner niet bekend is met -edit-ceysinger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
goh net lid >zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:03
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 30-08-2014 19:28:50 ]![]()
kom je hier de users aanvallen of meedenken ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:20 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dus eerst beweer je dat je dankzij jouw dure professionele Apple iMac (lol) 30" gekalibreerde _super-display_ in een ingezoomde foto van uiteindelijk 30x30px een man-met-pet inclusief een _overduidelijk_ oor kan herkennen die zich op >10m afstand bevindt en _overduidelijk_ naar een telefoon kijkt. En vervolgens durf je te beweren dat onderstaand linker product ook op de steen rechts zou kunnen liggen?
Ik heb 2/3 vinkjes al gezet, maar vanzelfsprekend mag je jezelf nog even verduidelijken. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik niet bedreven ben met de fotovakschool-technische-skillset die benodigd is om dergelijke conclusies te kunnen trekken.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb het voor de zekerheid zelf ook even bekeken. Maar je kan het inderdaad niet kwalijk nemen dat Deiner niet bekend is met ceysinger.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 30-08-2014 19:29:12 ]"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Is het mogelijk dat deze zakjes iets te maken hebben met deze 'vondst' van 12 april?
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ris-en-Lisanne.dhtml
Daar heeft men het o.a. over een plastic zakje en koekjesverpakkingen. Iemand enig idee of het toen om een rood zakje ging?
Ik weet niet of een van de voorwerpen op de 'tak-foto' een deel van een koekjesverpakking is.
De spullen die in het artikel worden genoemd hadden uiteindelijk niets met L. en K. te maken.
Als de spullen op de 'tak-foto' dezelfde spullen zijn, zijn dat dus spullen van anderen.
Maar ik heb geen idee of het een iets met het ander te maken heeft.![]()
Hmm op die eerder gepostte foto lijkt er idd net alert te staan wanneer je inzoomt, maar op de foto die Stacey net postte valt dat niet meer te zien... De kwaliteit van beide foto's is door het vele zoomen vrij belabberd dus zou er verder ook weinig over durven zeggen...![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:20 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Dus eerst beweer je dat je dankzij jouw dure professionele Apple iMac (lol) 30" gekalibreerde _super-display_ in een ingezoomde foto van uiteindelijk 30x30px een man-met-pet inclusief een _overduidelijk_ oor kan herkennen die zich op >10m afstand bevindt en _overduidelijk_ naar een telefoon kijkt. En vervolgens durf je te beweren dat onderstaand linker product ook op de steen rechts zou kunnen liggen?
Ik heb 2/3 vinkjes al gezet, maar vanzelfsprekend mag je jezelf nog even verduidelijken. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik niet bedreven ben met de fotovakschool-technische-skillset die benodigd is om dergelijke conclusies te kunnen trekken.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb het voor de zekerheid zelf ook even bekeken. Maar je kan het inderdaad niet kwalijk nemen dat Deiner niet bekend is met -edit-ceysinger.![]()
Later kwam er een verklaring dat de gevonden spullen van de reddingswerkers waren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:29 schreef BijDePinken het volgende:
Is het mogelijk dat deze zakjes iets te maken hebben met deze 'vondst' van 12 april?
Daar heeft men het o.a. over een plastic zakje en koekjesverpakkingen. Iemand enig idee of het toen om een rood zakje ging?
Ik weet niet of een van de voorwerpen op de 'tak-foto' een deel van een koekjesverpakking is.
De spullen die in het artikel worden genoemd hadden uiteindelijk niets met L. en K. te maken.
Als de spullen op de 'tak-foto' dezelfde spullen zijn, zijn dat dus spullen van anderen.
Maar ik heb geen idee of het een iets met het ander te maken heeft."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Oké, mijn excuses dat ik aan achterhaalde informatie refereerde. Ik ben hier nieuw, en zal proberen mij nog beter in te lezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Later kwam er een verklaring dat de gevonden spullen van de reddingswerkers waren.![]()
Geeft niet ,is ook al lang geleden .quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:39 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Oké, mijn excuses dat ik aan achterhaalde informatie refereerde. Ik ben hier nieuw, en zal proberen mij nog beter in te lezen.
Maar ik heb op een video toch echt iemand van de reddingswerkers horen zeggen dat
er ook blonde haren gevonden waren - dus vreemd verhaal .
Of die haren ooit onderzocht zijn weet ik niet"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ik ben momenteel echt aan het twijfelen om hier niet even weg te gaan, de cloons verpesten het naar mijn inziens![]()
![]()
Ik heb in een Panamese krant gelezen dat toen de ouders van Lisanne in Panama waren, ze gevraagd hebben naar deze vondst. Ze kregen toen te horen dat het materiaal weg was en niemand wist waar het was. De ouders waren daar erg teleurgesteld door. Er is al heel snel na de vondst gezegd dat het er niets mee te maken had. Ik vraag me ook af of het wel degelijk onderzocht is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:29 schreef BijDePinken het volgende:
Maar ik heb geen idee of het een iets met het ander te maken heeft.![]()
Ik zie het vast verkeerd.... zal wel niks zijn....
maar er lijkt een vijf te staan op de grond.... Net boven dat onderste papiertje ....
[ Bericht 14% gewijzigd door Spocke op 30-08-2014 20:14:57 ]![]()
Soms weleens een goed idee om even afstand te nemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:42 schreef Jezus9 het volgende:
Ik ben momenteel echt aan het twijfelen om hier niet even weg te gaan, de cloons verpesten het naar mijn inziens![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:29 schreef Lavenderr het volgende: Soms weleens een goed idee om even afstand te nemen.
![]()
![]()
Cloons?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:42 schreef Jezus9 het volgende:
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Nee, sockpuppets in dit geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
meatpuppets
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kloon_%28internet%29
* Gaan de discussie aan met het originele account
Klinkt bekend.![]()
![]()
Staat ook in dat artikel dat ze vier dagen eerder zijn achtergelaten? Dat was dan op 8 april zelfde dag als laatste foto....toch vreemdquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Later kwam er een verklaring dat de gevonden spullen van de reddingswerkers waren.![]()
Waren ze dan op 12 april gevonden? Heb je daar nog een link vanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:01 schreef ToniB het volgende:
[..]
Staat ook in dat artikel dat ze vier dagen eerder zijn achtergelaten? Dat was dan op 8 april zelfde dag als laatste foto....toch vreemd![]()
nee ik bedoel dat artikel in de krant van 12 aprilquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:07 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Waren ze dan op 12 april gevonden? Heb je daar nog een link van![]()
o oke maar heb je daar een link van?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:08 schreef ToniB het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat artikel in de krant van 12 april![]()
we hebben het toch over dat gevonden afval zakje en eventueel haren. Daarover bericht dat artikel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:08 schreef ToniB het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat artikel in de krant van 12 april![]()
Wat ik me al een tijdje afvraag
deze foto is een week voordat ze in Boquete aankwamen genomen
Lisanne heeft een enorme verwonding ,bult of gezwel boven op haar rechter voet
is daar iets over bekend ? Kon ze überhaupt nog wel een een enorm stuk wandelen ?
jaja, maar ik zou dat nog wel een keer willen lezen maar als je geen link hebt maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:11 schreef ToniB het volgende:
[..]
we hebben het toch over dat gevonden afval zakje en eventueel haren. Daarover bericht dat artikel.![]()
vorige paginia post 6quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:09 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
o oke maar heb je daar een link van?![]()
Je kunt ook een post linken: ga naar de datum en tijd rechtsboven de post, rechtermuisknop: "linkadres kopiëren", plak de link in een post en druk op invoeren van die post..quote:![]()
Zo dus:
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #76 - foto's bestuderen
PS Sommige mensen doen niet aan pagina's; die hebben alle posts op één pagina. Dus dan is zo'n link van een post wel handig
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
heel goed van jou! Zit even mobiel en dan gaat knippen en plakken niet zo snel, vandaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt ook een post linken: ga naar de datum en tijd rechtsboven de post, rechtermuisknop: "linkadres kopiëren", plak de link in een post en druk op invoeren van die post..![]()
Zo dus:
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #76 - foto's bestuderen
PS Sommige mensen doen niet aan pagina's; die hebben alle post op één pagina. Dus dan is zo'n link van een post wel handig![]()
Volgens dat artikel zou het zakje op 11 april gevonden zijn en er "ongeveer vier dagen geleden zijn achtergelaten", "op ongeveer 1,5 uur lopen van de wandelroute die de twee Nederlanders van plan waren te gaan lopen".quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef ToniB het volgende:
[..]
heel goed van jou! Zit even mobiel en dan gaat knippen en plakken niet zo snel, vandaar.
Lijkt me elders dus."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
hoezo we weten toch niet waar die meiden waren? En anderhalf uur in welke richting?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens dat artikel zou het zakje op 11 april gevonden zijn en er "ongeveer vier dagen geleden zijn achtergelaten", "op ongeveer 1,5 uur lopen van de wandelroute die de twee Nederlanders van plan waren te gaan lopen".
Lijkt me elders dus.![]()
Dat weten we welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:49 schreef ToniB het volgende:
[..]
hoezo we weten toch niet waar die meiden waren? En anderhalf uur in welke richting?Aan de Caribische/Atlantische kant van de Mirador/CD.
En anderhalf uur van de Pianista (= pad dat ze wilden bewandelen en dus ook bewandeld hebben) lijkt me dus NIET anderhalf uur verder aan de andere kant van de Mirador/CD, maar anderhalf uur aan de Boquete-kant uit de buurt van de Pianista.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Harenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:11 schreef ToniB het volgende:
[..]
we hebben het toch over dat gevonden afval zakje en eventueel haren. Daarover bericht dat artikel.
Over het soort haren dat is gevonden, bestaat nog enige onduidelijkheid. RTL Nieuws spreekt van blonde of rode haren, Hart van Nederland weet te melden dat een rood haar is gevonden, terwijl NOS spreekt van een lang blond haar en een gerkuld blond haar. Het is in ieder geval een haarkleur die niet veel voorkomt onder de lokale Panamese bevolking.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ris-en-Lisanne.dhtml"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Dat is een aanname en hij klopt ook nog eens niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weten we welAan de Caribische/Atlantische kant van de Mirador/CD.
En anderhalf uur van de Pianista (= pad dat ze wilden bewandelen en dus ook bewandeld hebben) lijkt me dus NIET anderhalf uur verder aan de andere kant van de Mirador/CD, maar anderhalf uur aan de Boquete-kant uit de buurt van de Pianista..
Mirador 13:00
Beekje: 14:00
Noodoproep: 15:00 - 16:00 lokatie onbekend.
Dus NIET anderhalf uur verder aan de andere kant van de Mirador/CD maar VAN het beekje, max want niemand weet of ze wel gelopen hebben en of ze niet een stuk de ene kant en dan weer terug gelopen zijn.![]()
Ja, dat is dus gewoon hetzelfde artikel SSquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Haren
Over het soort haren dat is gevonden, bestaat nog enige onduidelijkheid. RTL Nieuws spreekt van blonde of rode haren, Hart van Nederland weet te melden dat een rood haar is gevonden, terwijl NOS spreekt van een lang blond haar en een gerkuld blond haar. Het is in ieder geval een haarkleur die niet veel voorkomt onder de lokale Panamese bevolking.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ris-en-Lisanne.dhtml
HLN.be "=" AD.nl"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Jungle-expert Rick Morales : "Verdwijning meiden is werk van derde
ad in belgie ?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Op WS werd het ook al ter sprake gebracht en het viel mij ook op. Op de foto's van Kris is te zien dat ze vlekken (modder) op haar broekje en been heeft. Wellicht is ze al wel eerder uitgegleden?
[ Bericht 2% gewijzigd door Bozoe op 30-08-2014 22:09:23 (typfoutje) ]![]()
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is een aanname en hij klopt ook nog eens niet.
Mirador 13:00
Beekje: 14:00
Noodoproep: 15:00 - 16:00 lokatie onbekend.
Dus NIET anderhalf uur verder aan de andere kant van de Mirador/CD maar VAN het beekje, max want niemand weet of ze wel gelopen hebben en of ze niet een stuk de ene kant en dan weer terug gelopen zijn.![]()
Ik heb het over wat er in het (oude!!,; 12 april) AD-artikel staat. Niet over de foto's of wat dan ook..
Begrijpend lezen Ouder1
My bad..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt![]()
Ik heb het over wat er in het (oude!!,; 12 april) AD-artikel staat. Niet over de foto's of wat dan ook..
Begrijpend lezen Ouder1sorry
![]()
Yups, ze hebben vaak (altijd) dezelfde artikelen als in het AD staan als het over hetzelfde onderwerp gaat. Let er maar eens opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:07 schreef StaceySinger het volgende:
Jungle-expert Rick Morales : "Verdwijning meiden is werk van derde
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rk-van-derde-n.dhtml
[..]
ad in belgie ?
En dan accuseer jij anderen ervan op de man te spelen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt![]()
Begrijpend lezen Ouder1![]()
Ja, bij die foto als ze de 1e bergbeek "in" gaat bedoel je toch? Zit idd een vlek op de kont bvan haar broek + op haar rechterbeenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:08 schreef Bozoe het volgende:
Op WS werd het ook al ter sprake gebracht en het viel mij ook op. Op de foto's van Kris is te zien dat ze vlekken (modder) op haar broekje en been heeft. Wellicht is ze al wel eerder uitgegleden?
Ze is gaan zitten met benen gekruist, dan krijg je dat. Ook tijdens het lopen kan je met je ene voet tegen je andere been komen. Vieze hand afvegen aan je broek..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:08 schreef Bozoe het volgende:
BTW loopt er ook iemand op WS te speculeren dat ze straal bezopen waren![]()
![]()
Dit is niet op de man spelen Stacey.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:09 schreef mig72 het volgende:
[..]
En dan accuseer jij anderen ervan op de man te spelen?![]()
Doorprikken moet je juist niet doen want dat vergroot de kans op infectie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Dat lijken me blaren. Doorprikken en met twee dagen over.![]()
ja ze hadden zelfs al een foto van de drankfles gevonden (not) ik dacht dat wij erg waren...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ze is gaan zitten met benen gekruist, dan krijg je dat. Ook tijdens het lopen kan je met je ene voet tegen je andere been komen. Vieze hand afvegen aan je broek..
Dat nu ook weer nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ze is gaan zitten met benen gekruist, dan krijg je dat. Ook tijdens het lopen kan je met je ene voet tegen je andere been komen. Vieze hand afvegen aan je broek..
BTW loopt er ook iemand op WS te speculeren dat ze straal bezopen warenWel dat Kris "geposeerd" zou hebben met een fles cachacha
Lijkt mij inderdaad ook buitengewoon onwaarschijnlijk
Yep, die bedoel ik inderdaad. Kan uiteraard ook zijn dat ze ergens uitgerust heeft en daardoor modder heeft op haar broek.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, bij die foto als ze de 1e bergbeek "in" gaat bedoel je toch? Zit idd een vlek op de kont bvan haar broek + op haar rechterbeen![]()
Zucht. Blaren die hinderlijk zijn of knellen door de locatie mag je doorprikken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Doorprikken moet je juist niet doen want dat vergroot de kans op infectie.
Mij lijkt het trouwens gewoon wat zwelling/vocht door veel te hebben gelopen.![]()
Ja, het is echt bizar. Soms begin ik mijn hoop in de mensheid een beetje te verliezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hier is het soms ook echt bizar hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizar. Soms begin ik mijn hoop in de mensheid een beetje te verliezen.
Vind ik dan
Niks zucht. Het schort jou blijkbaar aan medische kennis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zucht. Blaren die hinderlijk zijn of knellen door de locatie mag je doorprikken.
Mij lijkt het trouwens gewoon wat zwelling/vocht door veel te hebben gelopen.
Ik ben bij de huisarts geweest voor blaren en ik werd daar verteld om nooit door te prikken omdat er dan vieze dingen van buitenaf kunnen komen besmetten. Met een afgesloten blaar heb je weliswaar pijn maar geen kans op infectie.![]()
![]()
Nee, echt. Dat Kris dronken zou zijn, dat ze daarom zo raar op die ene foto staat, dat dat waterflesje een drankfles zou zijn en dat het jammer was dat er geen verdere foto's van Lisanne zijn want die zou ook wel behoorlijk toeter zijn geweest. De modder op Kris zou komen doordat ze niet meer goed recht kon lopen door de drank.. Of het moet weggehaald zijn maar het stond er echt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat nu ook weer nietWel dat Kris "geposeerd" zou hebben met een fles cachacha
Lijkt mij inderdaad ook buitengewoon onwaarschijnlijk
![]()
![]()
Ik weet uiteraard ook niet hoe het zo gekomen is, maar ik had het idd ook gezienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:13 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Yep, die bedoel ik inderdaad. Kan uiteraard ook zijn dat ze ergens uitgerust heeft en daardoor modder heeft op haar broek.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef mig72 het volgende:
Niks zucht. Het schort jou blijkbaar aan medische kennis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, echt. Dat Kris dronken zou zijn, dat ze daarom zo raar op die ene foto staat, dat dat waterflesje een drankfles zou zijn en dat het jammer was dat er geen verdere foto's van Lisanne zijn want die zou ook wel behoorlijk toeter zijn geweest. De modder op Kris zou komen doordat ze niet meer goed recht kon lopen door de drank.. Of het moet weggehaald zijn maar het stond er echt.
Dat heb ik dan even gemist
"The object she's posing with migth be an important clue. It's looks silvery, very shiny and bell shaped to me. Could it be some sort of flask or liquor bottle.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Dat heb ik dan even gemist
At the pic of the quebradra from behind, Kris looks like she had already slipped and fallen. There's a stain on her short and mud on her lower leg.
Did she have something to drink (maybe unvoluntary) and did she have trouble holding her balance? That might account for the pic with the strange pose (hands behind her back?)."
Post #459![]()
Ik heb dat ook gelezen inderdaad... Fantasie gaat soms toch verquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, echt. Dat Kris dronken zou zijn, dat ze daarom zo raar op die ene foto staat, dat dat waterflesje een drankfles zou zijn en dat het jammer was dat er geen verdere foto's van Lisanne zijn want die zou ook wel behoorlijk toeter zijn geweest. De modder op Kris zou komen doordat ze niet meer goed recht kon lopen door de drank.. Of het moet weggehaald zijn maar het stond er echt.
![]()
![]()
Ik heb een behoorlijke tijd in de natuur gewerkt en mijn benen waren altijd vies en modderig als het nat weer was (geweest). Ongemerkt kom je toch met je schoenen tegen je onderbenen. En aangezien er geen handdoeken of wastafels in de natuur staan, veeg je je handen ook aan je broek af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet uiteraard ook niet hoe het zo gekomen is, maar ik had het idd ook gezien![]()
klopt wel, het stond er niet zo letterlijk als ouder1 zegt maar het kwamdaar wel op neer ja. Ik was ook verbaasd omdat de forumregels daar heel streng zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Dat heb ik dan even gemist
![]()
Dankquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:19 schreef Bozoe het volgende:
[..]
"The object she's posing with migth be an important clue. It's looks silvery, very shiny and bell shaped to me. Could it be some sort of flask or liquor bottle.
At the pic of the quebradra from behind, Kris looks like she had already slipped and fallen. There's a stain on her short and mud on her lower leg.
Did she have something to drink (maybe unvoluntary) and did she have trouble holding her balance? That might account for the pic with the strange pose (hands behind her back?)."
Post #459
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:19 schreef Bozoe het volgende:
[..]
"The object she's posing with migth be an important clue. It's looks silvery, very shiny and bell shaped to me. Could it be some sort of flask or liquor bottle.
Post #459![]()
![]()
Die opmerking over Lisanne stond er ook.. heb je die ook Bozoe?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:21 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
klopt wel, het stond er niet zo letterlijk als ouder1 zegt maar het kwamdaar wel op neer ja. Ik was ook verbaasd omdat de forumregels daar heel streng zijn![]()
Owh, heb ik ook wel meegemaakt hoor, dat ik met de ene voet tegen onderbeen/enkel van de andere voet "schopte" per ongelukquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijke tijd in de natuur gewerkt en mijn benen waren altijd vies en modderig als het nat weer was (geweest). Ongemerkt kom je toch met je schoenen tegen je onderbenen. En aangezien er geen handdoeken of wastafels in de natuur staan, veeg je je handen ook aan je broek af.Maar dit zit achter op haar rechterbeen en hoger dan de enkel..
Niet dat ik nu wel weet hoe het gekomen is; kan allerlei oorzaken hebben
Op de manege veeg ik overigens ook mijn handen aan mijn rijbroek af als ik net een bit schoongemaakt heb oid (zijn ook geen handdoeken bij die kranen), maar dat doe ik aan mijn bovenbenen (ja: Kris had een short aan!) en niet aan mijn kont(zakken)
Nee dan spoel je ze af in de rivier of op droge boomschors of boombladeren of planten. Dat wist jij niet met je natuurervaring?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijke tijd in de natuur gewerkt en mijn benen waren altijd vies en modderig als het nat weer was (geweest). Ongemerkt kom je toch met je schoenen tegen je onderbenen. En aangezien er geen handdoeken of wastafels in de natuur staan, veeg je je handen ook aan je broek af.![]()
Doe eens niet zo denigrerend de hele tijd, dat is nergens voor nodigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee dan spoel je ze af in de rivier of op droge boomschors of boombladeren of planten. Dat wist jij niet met je natuurervaring?
Nou nee hoor, dat heb je vast in boekjes gelezen. Ik ben ook vaak buiten, op het land of in de stal aan het werk en veeg ook mijn handen aan mijn kleding af. Uiteraard heb ik dan ook niet mijn zondagse kloffie aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee dan spoel je ze af in de rivier of op droge boomschors of boombladeren of planten. Dat wist jij niet met je natuurervaring?![]()
Ik kan geen opmerking over Lisanne vinden. Wel nog een waarin ze vinden dat Kris op de Exorcist lijkt op de foto. Echt schandaligquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die opmerking over Lisanne stond er ook.. heb je die ook Bozoe?![]()
De jungle is geen manege. Daar heb je bomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:29 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat heb je vast in boekjes gelezen. Ik ben ook vaak buiten, op het land of in de stal aan het werk en veeg ook mijn handen aan mijn kleding af. Uiteraard heb ik dan ook niet mijn zondagse kloffie aan.![]()
Op duurdere rijbroeken zit een leren vlak op de kont, dat was voor mij de reden om idd de buitenkant van mijn bovenbenen te gebruiken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op de manege veeg ik overigens ook mijn handen aan mijn rijbroek af als ik net een bit schoongemaakt heb oid (zijn ook geen handdoeken bij die kranen), maar dat doe ik aan mijn bovenbenen (ja: Kris had een short aan!) en niet aan mijn kont(zakken)![]()
Niet zo onaardig doen. Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee dan spoel je ze af in de rivier of op droge boomschors of boombladeren of planten. Dat wist jij niet met je natuurervaring?![]()
Nee dus, dat doe je dus niet. Ik denk dat ze dan ook alleen maar viezer zouden worden, denk je ook niet? En van de Mirador tot dat eerste beekje was geen 'rivier'...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:25 schreef mig72 het volgende:
Nee dan spoel je ze af in de rivier of op droge boomschors of boombladeren of planten. Dat wist jij niet met je natuurervaring?
Maar vanwaar die felle toon Stacey?![]()
Wie zei zoiets dan? En mocht dat staan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:29 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik kan geen opmerking over Lisanne vinden. Wel nog een waarin ze vinden dat Kris op de Exorcist lijkt op de foto. Echt schandalig![]()
Ik heb een rijbroek met een leren (suede) inzetstuk op de kont en aan de binnenkant van de (boven)benen tot een stukje onder de knie. En ik veeg idd af aan de buitenkant van mijn bovenbenenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Op duurdere rijbroeken zit een leren vlak op de kont, dat was voor mij de reden om idd de buitenkant van mijn bovenbenen te gebruiken.
uh nee, ben al zo'n 30 jaar niet meer in een manege geweest. Hebben al meer dan 20 jaar zelf een aantal paardenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
De jungle is geen manege. Daar heb je bomen.![]()
Als iemand foute informatie geeft over geneeskunde of schoonheidsleer of dierenkunde mag ze best op de vingers getikt worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo onaardig doen. Nergens voor nodig.![]()
Ouder1, het gaat over WS. Daar gaat het speculeren een stapje verder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wie zei zoiets dan? En mocht dat staan?![]()
Je negeert voor het gemak mijn stuk over boomschors, niet waar. Wat bedoel je met Stacey?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee dus, dat doe je dus niet. Ik denk dat ze dan ook alleen maar viezer zouden worden, denk je ook niet? En van de Mirador tot dat eerste beekje was geen 'rivier'...
Maar vanwaar die felle toon Stacey?![]()
iets met toon en muziek migquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:33 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als iemand foute informatie geeft over geneeskunde of schoonheidsleer of dierenkunde mag ze best op de vingers getikt worden.![]()
Ik zou niet eens op het idee komen om mijn handen af te vegen aan een boom of boomschors. Dus ik zou dat ook gewoon aan mijn broek doen.![]()
haha allebei al een kratje op ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je negeert voor het gemak mijn stuk over boomschors, niet waar. Wat bedoel je met Stacey?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb een rijbroek met een leren (suede) inzetstuk op de kont en aan de binnenkant van de (boven)benen tot een stukje onder de knie. En ik veeg idd af aan de buitenkant van mijn bovenbenenGrappig dit. Ik werkte in natuurgebieden, o.a. met paarden idd. vandaar een rijbroek of bij hele strenge vorst een speciale overall (geïsoleerd) waarmee je kunt rijden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:33 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
uh nee, ben al zo'n 30 jaar niet meer in een manege geweest. Hebben al meer dan 20 jaar zelf een aantal paarden
Het is nooit in me opgekomen om mijn handen schoon te vegen aan één van de vele bomen in het bos of aan planten. Schijnt dus toch geen normale reactie te zijn om dat wel te doen.![]()
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die opmerking over Lisanne stond er ook.. heb je die ook Bozoe?
"Too bad there aren't any pic's of Lisanne after the CD. Wanna bet her demeanor changed as well."
Post #462![]()
Goh, ga je hier mensen ook al beschuldigen van dronken zijn?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
haha allebei al een kratje op ?
Kom op mig72 en SS: we kunnen het hier toch gewoon netjes en vriendelijk houden en met argumenten komen ipv met sneren??
Misschien maar dat eerste is toch schoner. Zulke perfectie als onder een waskraan thuis heb je ook niet eh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:36 schreef Saarah het volgende:
Ik zou niet eens op het idee komen om mijn handen af te vegen aan een boom of boomschors. Dus ik zou dat ook gewoon aan mijn broek doen.![]()
Ja, het kan idd best zijn dat het schoner is hoor. Ik zou gewoon niet op het idee komenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Misschien maar dat eerste is toch schoner. Zulke perfectie als onder een waskraan thuis heb je ook niet eh.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:33 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als iemand foute informatie geeft over geneeskunde of schoonheidsleer of dierenkunde mag ze best op de vingers getikt worden.![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.viavierdaagse.(...)rkomen-en-behandelenquote:Het Nederlandse Rode Kruis heeft verschillende protocollen ontwikkeld om blaren op een eenduidige wijze te behandelen. Dit is een praktische vaardigheid die geoefend moet worden om hem goed te kunnen toepassen. Hierdoor is het zelf behandelen van blaren vaak lastig omdat men niet weet hoe dit moetquote:Hierom heeft het Nederlandse Rode Kruis in samenwerking met het Oranje Kruis een training ontwikkeld voor o.a. blaarbehandeling en preventie.quote:Tips voor de behandeling van blaren
•Laat iemand anders de blaren doorprikken. Het liefst iemand die er een cursus voor gevolgd heeft. Bij jezelf blaren doorprikken is lastig en soms niet mogelijk.![]()
![]()
Zou niet weten waarom? Kan best op bomen of gras of wat dan ook geplast zijn door een beest. Op mijn rijbroek is dat iig niet het gevalquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Misschien maar dat eerste is toch schoner. Zulke perfectie als onder een waskraan thuis heb je ook niet eh.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:37 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
"Too bad there aren't any pic's of Lisanne after the CD. Wanna bet her demeanor changed as well."
Post #462![]()
![]()
Van je handen met stenen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef mig72 het volgende:
Stenen en sommige soorten mos schijnen ook een aardig stuk modder los te kunnen werken.En mos ga je toch niet beschadigen/vernielen om je handen schoon te maken?
![]()
![]()
Je bron weerspreekt mijn reactie niet eens, sterker nog, het schijnt hem te ondersteunen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.viavierdaagse.(...)rkomen-en-behandelen
[..]
[..]
[..]
Wel moet dat gebeuren door iemand met wat basis medische kennis, die schone gereedschappen en doekjes en ontsmettingsalcohol heeft en vervolgens moet de wond netjes geïsoleerd worden door gaas of verband.
Fijne dag![]()
![]()
Waarom zoveel moeite doen als je ook gewoon een broek hebt waar je het aan af kan vegen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef mig72 het volgende:
Stenen en sommige soorten mos schijnen ook een aardig stuk modder los te kunnen werken.![]()
Plas is steriel en wat niet direct door de grond geabsorbeerd wordt, wordt verdampt. Laat er geen gras over groeienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom? Kan best op bomen of gras of wat dan ook geplast zijn door een beest. Op mijn rijbroek is dat iig niet het geval![]()
Hoe lang draag je je rijbroek alvorens te wassen? Dat is waarschijnlijk juist viezer.![]()
De schoonheidsleer leert anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:45 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen als je ook gewoon een broek hebt waar je het aan af kan vegen?![]()
1x keer? Een paar uur dus. En nee: dat is NIET viezer: dat ding komt schoon uit de was..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:46 schreef mig72 het volgende:
[..]
Plas is steriel en wat niet direct door de grond geabsorbeerd wordt, wordt verdampt. Laat er geen gras over groeien![]()
Hoe lang draag je je rijbroek alvorens te wassen? Dat is waarschijnlijk juist viezer."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nou als ik door de Jungle zou wandelen houd ik mij niet echt bezig met de "schoonheidsleer". Maar hé ieder zijn ding.quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:44 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je bron weerspreekt mijn reactie niet eens, sterker nog, het schijnt hem te ondersteunen.
Wel moet dat gebeuren door iemand met wat basis medische kennis, die schone gereedschappen en doekjes en ontsmettingsalcohol heeft en vervolgens moet de wond netjes geïsoleerd worden door gaas of verband.
Fijne dagquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Dat lijken me blaren. Doorprikken en met twee dagen over.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:12 schreef mig72 het volgende:
Doorprikken moet je juist niet doen want dat vergroot de kans op infectie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zucht. Blaren die hinderlijk zijn of knellen door de locatie mag je doorprikken.
Mij lijkt het trouwens gewoon wat zwelling/vocht door veel te hebben gelopen.Draai niet zo om je gelijk te behalen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Niks zucht. Het schort jou blijkbaar aan medische kennis.
Ik ben bij de huisarts geweest voor blaren en ik werd daar verteld om nooit door te prikken omdat er dan vieze dingen van buitenaf kunnen komen besmetten. Met een afgesloten blaar heb je weliswaar pijn maar geen kans op infectie.
Je bent echt aan het zoeken naar puntjes om om je heen te kunnen trappen naar diverse users. Bah!![]()
Kan iemand mij zeggen of de tijdstippen van de donkere foto's bekend zijn? Zo ja, waar vind ik die? (Een ervaren gebruiker van deze site zal zoiets snel kunnen terugvinden, maar ik nog niet, sorry.)
![]()
Ja, behoorlijk on topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef SAJ het volgende:
Rijbroeken en boomschors, lekker on topic hierGaat namelijk om 1 van de gepubliceerde foto's
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Nou als ik door de Jungle zou wandelen houd ik mij niet echt bezig met de "schoonheidsleer". Maar hé ieder zijn ding.![]()
Ze hadden vast ook hun beautycase mee voor het nodige poederen en bijwerken.![]()
![]()
Ja, dat zijn ze:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef BijDePinken het volgende:
Kan iemand mij zeggen of de tijdstippen van de donkere foto's bekend zijn? Zo ja, waar vind ik die? (Een ervaren gebruiker van deze site zal zoiets snel kunnen terugvinden, maar ik nog niet, sorry.)
IMG_542: Rotsbodem en begroeiing 1:38
- Night photo of a barranco – with flash Rotsbodem en begroeiing
- Time: 08-04-2013 (=2014) – 07:38 = 01:38
IMG_550: Rotsbodem en tak met rood plastic 1:39
- Night photo of rock with red flowers/plastic bags stick on branch - with flash
- Time: 08-04-2014 - 07:39 - 01:39"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Geen rijbroek op te zien hoor. Wel veel boomschors trouwensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk on topicGaat namelijk om 1 van de gepubliceerde foto's
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:54 schreef SAJ het volgende:
[..]
Geen rijbroek op te zien hoor. Wel veel boomschors trouwens![]()
![]()
Wel moddervegenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:54 schreef SAJ het volgende:
[..]
Geen rijbroek op te zien hoor. Wel veel boomschors trouwens
Dank, Whiskers2009.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze:
IMG_542: Rotsbodem en begroeiing 1:38
- Night photo of a barranco – with flash Rotsbodem en begroeiing
- Time: 08-04-2013 (=2014) – 07:38 = 01:38
IMG_550: Rotsbodem en tak met rood plastic 1:39
- Night photo of rock with red flowers/plastic bags stick on branch - with flash
- Time: 08-04-2014 - 07:39 - 01:39
Ik zat de mobiele foto's van gids P. (op Facebook) van rond die tijd nog eens te bekijken (nee, geenszins om hem verdacht te maken, maar alleen om te kijken of ik overeenkomsten in landschap kon ontdekken met de donkere foto's van L. en K., in de hoop iets te ontdekken over de locatie - zoals er ook overeenkomst is in zijn foto op de berg met de foto's van L. en K. op de berg). Bij P's foto's kwam ik een paar foto's van een hommel of iets dergelijks tegen, op een steen/rots, nl. zowel een lichte foto als twee donkere foto's met flits. Die donkere foto's van P. waren zó donker (en toch kennelijk overdag genomen) dat ik mij ineens afvroeg of de donkere foto's van L. en K. niet toch overdag gemaakt konden zijn. Maar de tijdstippen die jij noemt zijn dus onomstotelijk de juiste tijdstippen, begrijp ik.
Dit berichtje is daarmee misschien zinloos, maar toch laat ik het staan, want misschien inspireert het anderen om ook te proberen, via foto's die anderen in die regio hebben gemaakt, de locatie te achterhalen.![]()
Dat wil ik nu ook weer niet zeggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Dank, Whiskers2009.
Ik zat de mobiele foto's van gids P. (op Facebook) van rond die tijd nog eens te bekijken (nee, geenszins om hem verdacht te maken, maar alleen om te kijken of ik overeenkomsten in landschap kon ontdekken met de donkere foto's van L. en K., in de hoop iets te ontdekken over de locatie - zoals er ook overeenkomst is in zijn foto op de berg met de foto's van L. en K. op de berg). Bij P's foto's kwam ik een paar foto's van een hommel of iets dergelijks tegen, op een steen/rots, nl. zowel een lichte foto als twee donkere foto's met flits. Die donkere foto's van P. waren zó donker (en toch kennelijk overdag genomen) dat ik mij ineens afvroeg of de donkere foto's van L. en K. niet toch overdag gemaakt konden zijn. Maar de tijdstippen die jij noemt zijn dus onomstotelijk de juiste tijdstippen, begrijp ik.
Dit berichtje is daarmee misschien zinloos, maar toch laat ik het staan, want misschien inspireert het anderen om ook te proberen, via foto's die anderen in die regio hebben gemaakt, de locatie te achterhalen.![]()
Maar als we uitgaan van wat de camera zegt over de tijdstippen van de foto's en de verklaring van de ouders/EenVandaag (op de Mirador om ong 13:00, eerste bergbeek og 14:00 etc) dan moet er dus 6 uur afgehaald worden van de cameratijd van de foto's. En dat is in mijn post gedaan
Dan zijn al die artsen bij de blarenpost op de 4 daagse helemaal verkeerd bezigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Niks zucht. Het schort jou blijkbaar aan medische kennis.
Ik ben bij de huisarts geweest voor blaren en ik werd daar verteld om nooit door te prikken omdat er dan vieze dingen van buitenaf kunnen komen besmetten. Met een afgesloten blaar heb je weliswaar pijn maar geen kans op infectie.![]()
Oké, helder. :-)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wil ik nu ook weer niet zeggen![]()
Maar als we uitgaan van wat de camera zegt over de tijdstippen van de foto's en de verklaring van de ouders/EenVandaag (op de Mirador om ong 13:00, eerste bergbeek og 14:00 etc) dan moet er dus 6 uur afgehaald worden van de cameratijd van de foto's. En dat is in mijn post gedaan
Die "red flowers" kunnen volgens mij overigens worden geschrapt uit de beschrijving van foto 550.![]()
Een blaar prikken creëert een wond, waardoorheen kwaadaardige wezentjes zich kunnen dringen. Zolang de blaar heel is, gebeurt dat niet en verslijt en ontpopt hij op zichzelf door wrijving.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:19 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Dan zijn al die artsen bij de blarenpost op de 4 daagse helemaal verkeerd bezig![]()
Eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:19 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Oké, helder. :-)
Die "red flowers" kunnen volgens mij overigens worden geschrapt uit de beschrijving van foto 550.Zijn (mi) rode plastic boodschappentasjes. Net zoals wij die hier in het wit of transparant hebben..
Ik weet niet of iedereen hier ook meeleest op WS. Maar daar hebben ze het over een locatie als bijvoorbeeld dezequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Dank, Whiskers2009.
Dit berichtje is daarmee misschien zinloos, maar toch laat ik het staan, want misschien inspireert het anderen om ook te proberen, via foto's die anderen in die regio hebben gemaakt, de locatie te achterhalen.
http://cesaraugustomelend(...)ti-pitch-photos.html
http://www.lonelyplanet.c(...)de-lino/things-to-do
Ik weet niet of het bij elkaar in de buurt ligt want kaarten lezen e.d. is niet mijn ding. Dus als het mijlenver uit elkaar ligt, alvast mijn excuses!![]()
![]()
Het lijkt me zo bizar dat ze echt meer dan een week hebben rondgezworven zonder de weg te hebben teruggevonden of iemand tegen te zijn gekomen....
Dat is bijna niet voor te stellen.
Je vindt toch wel weer de rivier? En dan loop je toch exact dezelfe weg terug? Daarvan weet je zeker hoe lang het is en dat het je terug naar de bewoonde wereld leidt.
Dus daarom denk ik dat er ook een ongeluk gebeurd moet zijn waardoor ze niet meer mobiel waren of althans 1 van hen.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Dus dan zijn al die artsen bij de blarenpost op de 4 daagse helemaal verkeerd bezig? Die ontbreekt iedere medische kennis? Die jij wel hebt? Geef daar nu eens antwoord op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een blaar prikken creëert een wond, waardoorheen kwaadaardige wezentjes zich kunnen dringen. Zolang de blaar heel is, gebeurt dat niet en verslijt en ontpopt hij op zichzelf door wrijving.![]()
Dit topic is helemaal niet meer serieus te nemen als de hele lijst van betrokkenen.wordt weggehaald in het belang van privacy van mogelijke verdachten en daarbij dwingt lezers een andere richting op te gaan qua scenario.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt me zo bizar dat ze echt meer dan een week hebben rondgezworven zonder de weg te hebben teruggevonden of iemand tegen te zijn gekomen....
Je vindt toch wel weer de rivier? En dan loop je toch exact dezelfe weg terug? Daarvan weet je zeker hoe lang het is en dat het je terug naar de bewoonde wereld leidt.
Dus daarom denk ik dat er ook een ongeluk gebeurd moet zijn waardoor ze niet meer mobiel waren of althans 1 van hen.![]()
Wel weer "de" rivier? Welke rivier? Er is niet 1 rivier, en al helemaal geen die van de Mirador/CD naar beneden loopt en die je alleen maar stoomopwaarts/bergopwaarts hoeft te volgen..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef Injetta het volgende:
Dus daarom denk ik dat er ook een ongeluk gebeurd moet zijn waardoor ze niet meer mobiel waren of althans 1 van hen.
Verdwalen is écht kut en vaak loop je dan ongemerkt in rondjes.. En de vraag is of ze terug wilden naar de CD/Mirador of dachten dat ze juist eerder hulp (nederzettingen) zouden vinden door stroomafwaarts te gaan.
Zelfs als ze beseffen (en dat lijkt me wel) dat ze iig weer bergop zouden moeten, dan nog kan eea tegenzitten (te steile wanden, ondoordringbaar woud zonder machetes, whatever) en kunnen ze heel ergens anders uitkomen dat op de Mirador met dat fijne duidelijke pad
Dat artsen zoiets en dan op massaal niveau uit zouden voeren lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik kan geen een reden bedenken om zoiets te prikken behalve sportprestaties. Dan nog moet hij netjes en volledig geïsoleerd worden door verband.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus dan zijn al die artsen bij de blarenpost op de 4 daagse helemaal verkeerd bezig? Die ontbreekt iedere medische kennis? Die jij wel hebt? Geef daar nu eens antwoord op.![]()
Ga daar nou niet wéér over jammeren.. Ga naar FB of pm/dm Lavenderr of zorg dat jij de laatste post hebt en een nieuw topic kunt openen en in de OP kunt zetten wat je graag wil.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:33 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dit topic is helemaal niet meer serieus te nemen als de hele lijst van betrokkenen.wordt weggehaald in het belang van privacy van mogelijke verdachten en daarbij dwingt lezers een andere richting op te gaan qua scenario.
Ik heb best vaak blaren op mijn voeten gehad. Ik prik ze altijd zelf lek. Doet effe een dagje pijn maar daarna komt er huid overheen en voel je er veel minder van. Nog nooit ontstekingen of iets dergelijks gehad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:36 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat artsen zoiets en dan op massaal niveau uit zouden voeren lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik kan geen een reden bedenken om zoiets te prikken behalve sportprestaties. Dan nog moet hij netjes en volledig geïsoleerd worden door verband.![]()
Het broekje is bij een oversteek en dus op het pad gevonden terwijl de noodoproep ver voor de rivier geweest moet zijn waar die oversteek was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel weer "de" rivier? Welke rivier? Er is niet 1 rivier, en al helemaal geen die van de Mirador/CD naar beneden loopt en die je alleen maar stoomopwaarts/bergopwaarts hoeft te volgen..
Verdwalen is écht kut en vaak loop je dan ongemerkt in rondjes.. En de vraag is of ze terug wilden naar de CD/Mirador of dachten dat ze juist eerder hulp (nederzettingen) zouden vinden door stroomafwaarts te gaan.
Zelfs als ze beseffen (en dat lijkt me wel) dat ze iig weer bergop zouden moeten, dan nog kan eea tegenzitten (te steile wanden, ondoordringbaar woud zonder machetes, whatever) en kunnen ze heel ergens anders uitkomen dat op de Mirador met dat fijne duidelijke pad![]()
Is bekend of het nog mogelijk was om de camera op vingerafdrukken te checken? (Excuses als dit ook al besproken was)![]()
Ja, ik wéét waar Kris' jeansshort is gevonden. En ik weet ook dat er heel veel noodoproepen zijn gedaan, en niet allen op dezelfde dag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het broekje is bij een oversteek en dus op het pad gevonden terwijl de noodoproep ver voor de rivier geweest moet zijn waar die oversteek was."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Verband? Zo'n rolletje bedoel je? En welke raad je dan aan? Hydrofiel gaasverband, elastisch hydrofiel windsel, cambric zwachtel of zou een gaaspleister ook voldoen? Of zou je juist eerder neigen naar de secondskin?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:36 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat artsen zoiets en dan op massaal niveau uit zouden voeren lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik kan geen een reden bedenken om zoiets te prikken behalve sportprestaties. Dan nog moet hij netjes en volledig geïsoleerd worden door verband.![]()
Nee. We weten bijzonder weinig (lees: niks) over de onderzoeken afgezien van wat spaarzame uitkomsten (resten in schoen Lisanne waren van Lisanne, heupbot was van Kris etc)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef BijDePinken het volgende:
Is bekend of het nog mogelijk was om de camera op vingerafdrukken te checken? (Excuses als dit ook al besproken was)"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
De verzorging van blaren in 3 stappen
Stap 1. Reinigen
Dichte blaar: Het is beter om
een blaar niet open te prikken, want dan heb je meer kans op een infectie. Als de blaar op een plek zit waar wrijving ontstaat, dan kun je ‘m beter wel openprikken.
http://www.betadine.nl/blaren![]()
Er is nooit iets weggehaald uit de OP behalve dingen die achterhaald of overbodig waren. En wijzigingen zijn vaak expliciet aangegeven in posts.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:33 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dit topic is helemaal niet meer serieus te nemen als de hele lijst van betrokkenen.wordt weggehaald in het belang van privacy van mogelijke verdachten en daarbij dwingt lezers een andere richting op te gaan qua scenario.
→ Kijk in de OP bij 'Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten)'
→ Klik op de spoiler
→ Klik op 'samenvatting'.![]()
Nu begrijp jij mij niet denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik wéét waar Kris' jeansshort is gevonden. En ik weet ook dat er heel veel noodoproepen zijn gedaan, en niet allen op dezelfde dag.
Als ze verdwaald zijn en dat de reden is geweest van de eerste noodoproep, dan hebben ze dus het pad weer gevonden. Een (kabel)brug = pad tenslotte en het broekje kan niet vóór de noodoproep daar terecht gekomen zijn, daar was het te ver voor.![]()
Vingerafdrukken bestaan ssowieso niet meer na 2 maanden onder de blote hemel in een jungle.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef BijDePinken het volgende:
Is bekend of het nog mogelijk was om de camera op vingerafdrukken te checken? (Excuses als dit ook al besproken was)![]()
Vraag is dan ook;quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het broekje is bij een oversteek en dus op het pad gevonden terwijl de noodoproep ver voor de rivier geweest moet zijn waar die oversteek was.
Wisten K&L dat het pad bij de oversteek hetzelfde pad was als die van de top van de Mirador
Als ze verdwaalt waren en uiteindelijk (op wat voor manier dan ook) weer op/bij 'een' pad komen kan je je afvragen of je meteen weet/denkt dat dat hetzelfde/goede pad is en dat er uberhaupt maar één pad is. Kan me voorstellen dat je hevig gaat twijfelen als je verdwaalt bent.
Zeker als verdwaling paar dagen duurt en je komt uiteindelijk bij een pad bij de rivier vind ik het geen gekke gedachte dat je verder stroomafwaarts gaat omdat je de hoop hebt dichtbij een dorp of iets dergelijks te zijn.
De gedachte 'ze waren bij de rivier en dus bij het goede pad' klinkt allemaal wel logisch voor ons, maar dat hoeft voor hun helemaal niet zo geweest te zijn. Vergeet niet dat wij (inmiddels) allemaal redelijk goed weten wat er zich allemaal achter de Mirador bevindt. Schat de kans heel groot in dat K&L geen enkele informatie hadden wat daar allemaal is.![]()
Ik denk dat ik je best begrijp,maar het niet per se met je eens benquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nu begrijp jij mij niet denk ik.
Als ze verdwaald zijn en dat de reden is geweest van de eerste noodoproep, dan hebben ze dus het pad weer gevonden. Een (kabel)brug = pad tenslotte en het broekje kan niet vóór de noodoproep daar terecht gekomen zijn, daar was het te ver voor.
Er zijn meerdere noodoproepen gedaan op meerdere dagen. En wie zegt dat je (en zeker als je geen verbinding krijgt met "hulptroepen") maar de hele tijd op het punt blijft waar je je gerealiseerd hebt dat je verdwaald bent?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:42 schreef mig72 het volgende:
Als de blaar op een plek zit waar wrijving ontstaat, dan kun je ‘m beter wel openprikken.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mij lijkt het trouwens gewoon wat zwelling/vocht door veel te hebben gelopen.![]()
Ga je dan nu eindelijk eens ophouden met dit off topic temper gedoe?![]()
Niet weerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef schuschuho het volgende:
man met hoedje. http://www.megalithic.co.(...)edra-rockshelter.jpg
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vraag is dan ook;
Wisten K&L dat het pad bij de oversteek hetzelfde pad was als die van de top van de Mirador
Als ze verdwaalt waren en uiteindelijk (op wat voor manier dan ook) weer op/bij 'een' pad komen kan je je afvragen of je meteen weet/denkt dat dat hetzelfde/goede pad is en dat er uberhaupt maar één pad is. Kan me voorstellen dat je hevig gaat twijfelen als je verdwaalt bent.
Zeker als verdwaling paar dagen duurt en je komt uiteindelijk bij een pad bij de rivier vind ik het geen gekke gedachte dat je verder stroomafwaarts gaat omdat je de hoop hebt dichtbij een dorp of iets dergelijks te zijn.
De gedachte 'ze waren bij de rivier en dus bij het goede pad' klinkt allemaal wel logisch voor ons, maar dat hoeft voor hun helemaal niet zo geweest te zijn. Vergeet niet dat wij (inmiddels) allemaal redelijk goed weten wat er zich allemaal achter de Mirador bevindt. Schat de kans heel groot in dat K&L geen enkele informatie hadden wat daar allemaal is.
This rockshelter site is located less than 1 km upstream from Trapiche rockshelter on the west side of the Rio Chiriqui 17 km outside of Boquetequote:![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef schuschuho het volgende:
man met hoedje. http://www.megalithic.co.(...)edra-rockshelter.jpg![]()
![]()
This rockshelter site is located less than 1 km upstream from Trapiche rockshelter on the west side of the Rio Chiriqui 17 km outside of Boquetequote:
Wel bewoond onder een rots in de buurt waar Lisanne en Kris waren!![]()
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef schuschuho het volgende:
[..]
This rockshelter site is located less than 1 km upstream from Trapiche rockshelter on the west side of the Rio Chiriqui 17 km outside of Boquete
Wel bewoond onder een rots in de buurt waar Lisanne en Kris waren!![]()
Maar goed speurwerk
Ik denk juist dat ik zelf in zo'n situatie zo ontzettend blij zou zijn dat ik een écht pad heb gevonden dat er geen haar op mijn hoofd zou zijn die er over piekert om ook maar een voet van dat pad af te zetten. Of het nu het pad is waar we vandaan kwamen of niet... een pad dat gebruikt wordt door mensen (=brug) gaat ergens heen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef Stupidisco het volgende:
Als ze verdwaalt waren en uiteindelijk (op wat voor manier dan ook) weer op/bij 'een' pad komen kan je je afvragen of je meteen weet/denkt dat dat hetzelfde/goede pad is en dat er uberhaupt maar één pad is. Kan me voorstellen dat je hevig gaat twijfelen als je verdwaalt bent.Zeker als verdwaling paar dagen duurt en je komt uiteindelijk bij een pad bij de rivier vind ik het geen gekke gedachte dat je verder stroomafwaarts gaat omdat je de hoop hebt dichtbij een dorp of iets dergelijks te zijn.![]()
Nu snap ik jou niet meer. Ik zeg toch dat ze dan het pad teruggevonden moeten hebben?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je best begrijp,maar het niet per se met je eens ben
Er zijn meerdere noodoproepen gedaan op meerdere dagen. En wie zegt dat je (en zeker als je geen verbinding krijgt met "hulptroepen") maar de hele tijd op het punt blijft waar je je gerealiseerd hebt dat je verdwaald bent?![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:52 schreef schuschuho het volgende:
En haal die rare emoticons maar weg want dit staat gewoon op een forum net als deze!Dus wat op een forum staat is waar?
Ja, we kennen WS. Veel van ons zijn ook daar een userquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef schuschuho het volgende:
HIER: http://www.websleuths.com(...)e-1-Apr-2014-4/page2
Nee, je snapt me niet. maar dat geeft nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nu snap ik jou niet meer. Ik zeg toch dat ze dan het pad teruggevonden moeten hebben?
Nee dat zeg ik niet: Ik vind alleen dat die rotsen boven die man verdacht veel weg heeft van de rots op de foto. (niet zeuren nu over alle rotsen lijken op elkaar of zo)![]()
Ok, maar vraag is dan; welke kant ga je op? Pad berg op (waar je wellicht door verdwaling al een paar nachten hebt doorgebracht? of ga je stroomafwaarts proberen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ik zelf in zo'n situatie zo ontzettend blij zou zijn dat ik een écht pad heb gevonden dat er geen haar op mijn hoofd zou zijn die er over piekert om ook maar een voet van dat pad af te zetten. Of het nu het pad is waar we vandaan kwamen of niet... een pad dat gebruikt wordt door mensen (=brug) gaat ergens heen.![]()
Owh, dat mag niet? Kritiekpunten op je posts?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef schuschuho het volgende:
Nee dat zeg ik niet: Ik vind alleen dat die rotsen boven die man verdacht veel weg heeft van de rots op de foto. (niet zeuren nu over alle rotsen lijken op elkaar of zo)
Maar ok dan: wat zijn de specifieke overeenkomsten precies?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nog een vraag, als dat niet al te hinderlijk wordt. Ik ben ergens op deze site tegengekomen dat er een derde donkere foto was waar toch nog iets op te zien was. Is die foto ergens te bekijken, of heb ik iets verkeerd begrepen?![]()
Die hebben we gewoon nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef BijDePinken het volgende:
Nog een vraag, als dat niet al te hinderlijk wordt. Ik ben ergens op deze site tegengekomen dat er een derde donkere foto was waar toch nog iets op te zien was. Is die foto ergens te bekijken, of heb ik iets verkeerd begrepen?
De info (van o.a. EenVandaag) was: 90 foto's in het donker op 8 april, waarvan op 3 iets zichtbaars. Pas nu hebben we 2 van de 3 foto's waar iets op zichtbaar is maar de derde dus nog niet (of iig heb ik 'm niet)"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
4,000-year-old shaman’s stones discovered near Boquete, Panama -quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef schuschuho het volgende:
Nee dat zeg ik niet: Ik vind alleen dat die rotsen boven die man verdacht veel weg heeft van de rots op de foto. (niet zeuren nu over alle rotsen lijken op elkaar of zo)
http://panamaadvisoryinte(...)near-boquete-panama/
More pictures at the site and on the subject here > http://www.ucalgary.ca/news/feb2007/PanamaPlants"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Met de kennis die ik toen gehad zou hebben? Berg op denk ik; daar kwamen we vandaan. Met de kennis die ik nu heb? Berg af.. daar zit je al dichtbij de Indianen die eten en warmte hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ok, maar vraag is dan; welke kant ga je op? Pad berg op (waar je wellicht door verdwaling al een paar nachten hebt doorgebracht? of ga je stroomafwaarts proberen?![]()
Zo is dat destijds inderdaad naar buiten gebracht tijdens persco van de ouders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef BijDePinken het volgende:
Nog een vraag, als dat niet al te hinderlijk wordt. Ik ben ergens op deze site tegengekomen dat er een derde donkere foto was waar toch nog iets op te zien was. Is die foto ergens te bekijken, of heb ik iets verkeerd begrepen?
90 donkere foto's in de nacht van 8 april (01:00 - 04:00) waarvan er op 3 foto's iets van takken/pad/rots te zien zou zijn.
Vooralsnog zijn er twee van de donkere foto's gelekt waarvan we denken dat het in ieder geval twee van de 'bewuste' 3 zijn maar dat weten we niet zeker uiteraard,![]()
Niemand hoeft weg, toch?
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
Welneequote:Er is plek voor iedereen
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:07 schreef schuschuho het volgende:
Ik ben weg hier. Steeds dat commentaar van die betweters.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WelneeEr is plek voor iedereen
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.![]()
Ik heb helemaal NIKS naar je gestuurd. Niet per pm, niet per dm, niet per postduif. NIKSquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef schuschuho het volgende:
Voordat ik ga wil ik nog even zeggen dat ik van die twee ook nog eens hatelijke pb"s krijg. Pfff...
Sinds vrijdag de 29ste weer actief? Daarvoor 2 posts op 5 augustus? Van wie is deze kloon/sockpuppet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef schuschuho het volgende:
Kan StaceySinger hier niet weg? We kunnen best zonder zijn/haar commentaar!![]()
dat verzint ie johquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal NIKS naar je gestuurd. Niet per pm, niet per dm, niet per postduif. NIKS"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Misschien vat je het (te) persoonlijk op? We zijn hier allemaal omdat er veel raadsels zijn rondom het verdwijnen van Kris en Lisanne. Als je dus iets opnoemt wat niet mogelijk is door bijv. de locatie of iets dergelijks, dan zeggen ze dat niet omdat "ze" betweters willen zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:07 schreef schuschuho het volgende:
Ik ben weg hier. Steeds dat commentaar van die betweters.
Het gaat hier volgens mij niet om persoonlijk gewin maar dat we met z'n allen sommige vragen kunnen beantwoorden.
Amen![]()
![]()
Knap dat hij van het bestaan van pb's weet. Hi is gisteren pas actief geworden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal NIKS naar je gestuurd. Niet per pm, niet per dm, niet per postduif. NIKS![]()
![]()
Klopt maar lees al jaren mee!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Knap dat hij van het bestaan van pb's weet. Hi is gisteren pas actief geworden.![]()
Kunnen we weer ontopic gaan zeuren?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Knap dat hij van het bestaan van pb's weet. Hi is gisteren pas actief geworden.![]()
Leuk, maar feit blijft dat ik GEEN pb's naar je verstuurd heb. NIKS.quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Bij een aantal mensen hier heb ik daar mijn twijfels over.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Misschien vat je het (te) persoonlijk op? We zijn hier allemaal omdat er veel raadsels zijn rondom het verdwijnen van Kris en Lisanne. Als je dus iets opnoemt wat niet mogelijk is door bijv. de locatie of iets dergelijks, dan zeggen ze dat niet omdat "ze" betweters willen zijn.
Het gaat hier volgens mij niet om persoonlijk gewin maar dat we met z'n allen sommige vragen kunnen beantwoorden.
Amen![]()
Als we dan toch in deze rotsfeer moeten blijven: noem dan man (vrouw) en paardquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Bij een aantal mensen hier heb ik daar mijn twijfels over.
Maar alten we dat dus NIET doen: in deze rotsfeer blijven
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar alten we dat dus NIET doen: in deze rotsfeer blijven![]()
![]()
1. Die heeft een banquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:18 schreef mig72 het volgende:
Waar is el matador en heeft jackie iets nieuws bijgedragen aan zijn theorie?
2. DM/pm jackie12"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Maar de rivier de Chiriquí stroomt heel ergens anders dan het gebied waar de meisjes gelopen hebben. Ze zijn daar niet "in de buurt geweest".quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef schuschuho het volgende:
Nee dat zeg ik niet: Ik vind alleen dat die rotsen boven die man verdacht veel weg heeft van de rots op de foto. (niet zeuren nu over alle rotsen lijken op elkaar of zo)Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Alweer?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Die heeft een ban
2. DM/pm jackie12![]()
ok.![]()
Even een vraagje: de locatie van de gevonden rugzak staat niet vast, right? Deze was meegenomen door locals..
Het lijkt me ergens zo logisch dat één van hen in de buurt van de rugzak overleden is. Maar zover was iedereen hier vast al lang..
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door LaCatastrophe op 31-08-2014 00:21:56 ]Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Die staat wel vast in de zin dat iemand heeft verklaard waar die rugzak gevonden is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef LaCatastrophe het volgende:
Even een vraagje: de locatie van de gevonden rugzak staat niet vast, right? Deze was meegenomen door locals..
Het lijkt me ergens zo logisch dat één van hen in de buurt van de rugzak overleden is. Maar zover was iedereen hier vast al lang..
En dat kan idd, maar in het regenseizoen kan die rugzak (door overstroming/hoog water heel ergens anders beland zijn. En de resten vande meiden ook. En bij die laatsten moet je ook nog eens rekening houden met aaseters; op 2 of 4 poten)
Zit je nu de crew, en lavenderr in het bijzonder (die juist erg goed werk doetquote:) te belasteren?
Zo ja: Ga naar FB en klaag dáár"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
uh, dan ben ik toch bang dat je een paar mensen te hoog inschat, ik spreek uit ervaring wat vervelende pb betreft als je het met een bepaald persoon niet eens bent.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Misschien vat je het (te) persoonlijk op? We zijn hier allemaal omdat er veel raadsels zijn rondom het verdwijnen van Kris en Lisanne. Als je dus iets opnoemt wat niet mogelijk is door bijv. de locatie of iets dergelijks, dan zeggen ze dat niet omdat "ze" betweters willen zijn.
Amen![]()
Snap ik. Of die rugzak is naar beneden geflikkerd door één van hen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die staat wel vast in de zin dat iemand heeft verklaard waar die rugzak gevonden is.
En dat kan idd, maar in het regenseizoen kan die rugzak (door overstroming/hoog water heel ergens anders beland zijn. En de resten vande meiden ook. En bij die laatsten moet je ook nog eens rekening houden met aaseters; op 2 of 4 poten)
Irritant dat de ouders (en wij) dit waarschijnlijk nooit precies zullen weten.
Hmm ok. Daar heb ik geen ervaring mee (gelukkig).quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
uh, dan ben ik toch bang dat je een paar mensen te hoog inschat, ik spreek uit ervaring wat vervelende pb betreft als je het met een bepaald persoon niet eens bent.![]()
Ik denk dat ze in het het algemeen groot gelijk heeft. Als iets niet kan (qua locatie of tijd bijv) dan zegt men dat hier. En dat is niet "betweten" of ergerquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
uh, dan ben ik toch bang dat je een paar mensen te hoog inschat, ik spreek uit ervaring wat vervelende pb betreft als je het met een bepaald persoon niet eens bent.
Precies. Er komt genoeg reactie op mogelijkheden..quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het het algemeen groot gelijk heeft. Als iets niet kan (qua locatie of tijd bijv) dan zegt men dat hier. En dat is niet "betweten" of ergerIk vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
ik had het over beledigende pb van iemand, niet van jou dusquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het het algemeen groot gelijk heeft. Als iets niet kan (qua locatie of tijd bijv) dan zegt men dat hier. En dat is niet "betweten" of erger![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ik had het over beledigende pb van iemand, niet van jou dus(en ik weet dat die niet van mij kan zijn)
Maar ik had het over het algemeen (dus niet over jouw rotervaring)/ In het algemeen word er hier iets van gezegd als iets niet kan (qua locatie of tijd bijv). En dat is m.i. niet "betweten" of erger
Ik belaster niemand, heb gewoon een andere mening dan jij. Mag dat niet ofzo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit je nu de crew, en lavenderr in het bijzonder (die juist erg goed werk doet) te belasteren?
Zo ja: Ga naar FB en klaag dáár![]()
Het is voor mij geen rot ervaring want het zal me een zorg zijn wat zo iemand van me vindt. Wil alleen zeggen dat het wel gebeurd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet(en ik weet dat die niet van mij kan zijn)
Maar ik had het over het algemeen (dus niet over jouw rotervaring)/ In het algemeen word er hier iets van gezegd als iets niet kan (qua locatie of tijd bijv) dan zegt men dat hier. En dat is m.i. niet "betweten" of erger![]()
Natuurlijk mag dat, maar je begon (mi) nogal hard om je heen te slaan. En FB is de plek voor klachten..quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:32 schreef SAJ het volgende:
[..]
Ik belaster niemand, heb gewoon een andere mening dan jij. Mag dat niet ofzo?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja, en dat slaat idd nergens opquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:34 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het is voor mij geen rot ervaring want het zal me een zorg zijn wat zo iemand van me vind. Wil alleen zeggen dat het wel gebeurd.
Maar ik had het daar dus niet over.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nogmaals excuses, ik wist uiteraard niet dat het soms wel voorkomt. Ik probeerde gewoon de sfeer weer een beetje terug te brengen naar boven 0quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:34 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het is voor mij geen rot ervaring want het zal me een zorg zijn wat zo iemand van me vind. Wil alleen zeggen dat het wel gebeurd.![]()
![]()
Herken dat laatstequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:37 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Nogmaals excuses, ik wist uiteraard niet dat het soms wel voorkomt. Ik probeerde gewoon de sfeer weer een beetje terug te brengen naar boven 0
Iemand zei, ik weet niet meer wie, dat als de donkere foto met de takjes een aanwijzing was, waarom dan 's nachts gemaakt? ik vind dat een goede vraag![]()
Er zijn zo bizar veel vragenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef Grijzemassa het volgende:
Iemand zei, ik weet niet meer wie, dat als de donkere foto met de takjes een aanwijzing was, waarom dan 's nachts gemaakt? ik vind dat een goede vraag
Dat 87 donker en 3 zichtbaar verhaal valt nog te bezien. Dat is een verklaring van dhr Kremers (idd Een Vandaag, en overgenomen in Ned. pers) voordat hij het dossier op maandag 4/8 had ingezien. Daarna heeft hij het niet meer over 87/3, maar alleen een verklaring over foto's met vegetatie, genomen tussen 1 en 4 's nachts. Dus zal best kunnen dat er meer dan 3 zichtbare foto's zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hebben we gewoon niet
De info (van o.a. EenVandaag) was: 90 foto's in het donker op 8 april, waarvan op 3 iets zichtbaars. Pas nu hebben we 2 van de 3 foto's waar iets op zichtbaar is maar de derde dus nog niet (of iig heb ik 'm niet)
http://www.panamaamerica.(...)o-haber-manipulacion
4e alinea laatste zin, evt translate gebruiken![]()
Als het een aanwijzing is, dan neem je de tijd voor zo'n foto, lijkt me. Maar in de twee minuten ervoor zijn acht andere foto's gemaakt (542 t/m 549).quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef Grijzemassa het volgende:
Iemand zei, ik weet niet meer wie, dat als de donkere foto met de takjes een aanwijzing was, waarom dan 's nachts gemaakt? ik vind dat een goede vraagAldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Iemand heeft het al eerder gezegd maar het "onderwerp" van de foto is inderdaad dat takje. Als het was om de omgeving te onthouden/markeren dan hadden ze toch wel meer op de achtergrond gericht lijkt mij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef Grijzemassa het volgende:
Iemand zei, ik weet niet meer wie, dat als de donkere foto met de takjes een aanwijzing was, waarom dan 's nachts gemaakt? ik vind dat een goede vraag
Wat wel kan is dat ze dat takje in elkaar hebben gezet (om wat voor reden dan ook) en de flitser hebben gebruikt om te kijken of het goed gelukt was.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bozoe op 31-08-2014 00:45:48 (typfoutjes) ]![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:43 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ja zullen we dan maar doorgaan over hoe aardig en goed we allemaal zijnIk brei er maar een eind aan voor nu denk ik.. Want wat er nu allemaal voor ellende bovenkomt is niet aan mij besteed..
Jammer wel. Ik wil hier gewoon in een goede sfeer van gedachten kunnen wisselen.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dan zou je dus uitgaan van een toevalstreffer, het lijkt zo in scene gezet. Ik weet echt niet wat er van te denkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Als het een aanwijzing is, dan neem je de tijd voor zo'n foto, lijkt me. Maar in de twee minuten ervoor zijn acht andere foto's gemaakt (542 t/m 549).![]()
Dat (takje zo fabriceren) zouden ze dan wel op een ander moment gedaan moeten hebben gezien de tijd. (de 9 foto's in de voorgaande minuut waaronder die # 542 op een 'andere' locatie)quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Iemand heeft het al eerder gezegd maar het "onderwerp" van de foto is inderdaad dat takje. Als het was om de omgeving te onthouden/markeren dan hadden ze toch wel meer op de achtergrond gericht lijkt mij.
Wat wel kan is dat ze dat takje in elkaar hebben gezet (om wat voor reden dan ook) en de flitser hebben gebruikt om te kijken of het goed gelukt was.![]()
Misschien begrijp ik je punt niet.. maar het kan toch dat Kris of Lisanne foto's maakte van de omgeving en de ander op het idee kwam om zo'n takje in elkaar te knutselen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zouden ze dan wel op een ander moment gedaan moeten hebben gezien de tijd. (de 9 foto's in de voorgaande minuut waaronder die # 542 op een 'andere' locatie)![]()
Dat zou inderdaad kunnen ja. Maar in het donker in elkaar geknutselt of op een ander moment op de dag?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:49 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik je punt niet.. maar het kan toch dat Kris of Lisanne foto's maakte van de omgeving en de ander op het idee kwam om zo'n takje in elkaar te knutselen?![]()
als je door wilt lopen prik je de blaar met een steriele wond. Geen probleem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een blaar prikken creëert een wond, waardoorheen kwaadaardige wezentjes zich kunnen dringen. Zolang de blaar heel is, gebeurt dat niet en verslijt en ontpopt hij op zichzelf door wrijving.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
als je door wilt lopen prik je de blaar met een steriele naald. Geen probleem.![]()
Ga eens kijken in de zomer in Nijmegen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:36 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik denk zelf in het donker maar dat is nergens op gebaseerd uiteraard. Het scenario wat ik dan voor me zie is dat ze nog steeds aan het lopen zijn, een van de twee een takje vindt en bedenkt om daar die stukjes plastic aan te doen om aandacht te trekken mocht er een helikopter o.i.d. overvliegen. En vervolgens aan de ander vraagt om er een foto van te maken om te kijken of het er goed uitziet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen ja. Maar in het donker in elkaar geknutselt of op een ander moment op de dag?
[ Bericht 5% gewijzigd door Bozoe op 31-08-2014 00:54:37 (aanvulling) ]![]()
Of zou het kunnen zijn dat de flits het meestal niet deed en dat de maker van de foto acht keer moest afdrukken voordat het takje erop stond?Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Vraag me dan wel af of een stok(je), het ziet er niet heel stevig uit, met twee van die rode zakjes ook maar enigszins zou opvallen in het donker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik denk zelf in het donker maar dat is nergens op gebaseerd uiteraard. Het scenario wat ik dan voor me zie is dat ze nog steeds aan het lopen zijn, een van de twee een takje vindt en bedenkt om daar die stukjes plastic aan te doen om aandacht te trekken mocht er een helikopter o.i.d. overvliegen. En vervolgens aan de ander vraagt om er een foto van te maken om te kijken of het er goed uitziet.![]()
Beter dan niks lijkt mequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af of een stok(je), het ziet er niet heel stevig uit, met twee van die rode zakjes ook maar enigszins zou opvallen in het donker."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Zou kunnen. Zou interessant zijn om die paar tussenliggende foto's te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef Gorraay het volgende:
Of zou het kunnen zijn dat de flits het meestal niet deed en dat de maker van de foto acht keer moest afdrukken voordat het takje erop stond?![]()
Ja, daar twijfel ik ook aan. Je weet alleen niet tot hoever die tak nog doorloopt. Wat denk jij zelf dat het voor is/dient?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af of een stok(je), het ziet er niet heel stevig uit, met twee van die rode zakjes ook maar enigszins zou opvallen in het donker.![]()
Ze kunnen het daar ook zo neergelegd in de hoop dat het zichtbaar zou zijn vanuit de lucht, overdag. Want dan zou de flits misschien niet zo erg opvallen. En dat ze op dat moment wat hoorden en met de flits aandacht wilden trekken. Dan zou het wel toevallig zijn dat de tak er op staatquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik denk zelf in het donker maar dat is nergens op gebaseerd uiteraard. Het scenario wat ik dan voor me zie is dat ze nog steeds aan het lopen zijn, een van de twee een takje vindt en bedenkt om daar die stukjes plastic aan te doen om aandacht te trekken mocht er een helikopter o.i.d. overvliegen.![]()
Ik denk dat ze geen bewust foto hebben gemaakt van het takje maar dat het takje daar lag omdat ze het hebben gebruikt. Ze hebben foto's gemaakt van hun omgeving en wellicht zelfs onbedoeld.![]()
Per ongeluk op het knopje gedrukt (heel vaak)?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Ik denk dat ze geen bewust foto hebben gemaakt van het takje maar dat het takje daar lag omdat ze het hebben gebruikt. Ze hebben foto's gemaakt van hun omgeving en wellicht zelfs onbedoeld."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Mijn eerste ingeving (na lichtsignalen met flits) zou zijn zwaaien met mijn t-shirt denk ik.quote:
Maar goed, kan dat ze dit bedacht hadden inderdaad.
Het is dat de stok niet heel stevig lijkt anders zou je er wellicht nog water (in de plastic tasjes) mee kunnen opscheppen uit de rivier.![]()
Dat kun je ook met je handen etcquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving (na lichtsignalen met flits) zou zijn zwaaien met mijn t-shirt denk ik.
Maar goed, kan dat ze dit bedacht hadden inderdaad.
Het is dat de stok niet heel stevig lijkt anders zou je er wellicht nog water (in de plastic tasjes) mee kunnen opscheppen uit de rivier.
Nee met een doel op het knopje gedrukt (flits), hoewel dat geen rationeel doel hoeft te dienen en de foto per ongeluk gemaakt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Per ongeluk op het knopje gedrukt (heel vaak)?![]()
Lijkt me ook best een aannemelijke theorie inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Ik denk dat ze geen bewust foto hebben gemaakt van het takje maar dat het takje daar lag omdat ze het hebben gebruikt. Ze hebben foto's gemaakt van hun omgeving en wellicht zelfs onbedoeld.
Als het bewust om de tak zou gaan begrijp ik niet waarom ze de foto s' nachts gemaakt zouden hebben.![]()
Voor mijn gevoel zou ik toch mijn shirt erbij pakken in de hoop dat het opvallender is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kun je ook met je handen etc![]()
Mij niet. Die 90 foto's zijn voor mij bizar vooralsnogquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me ook best een aannemelijke theorie inderdaad.
Als het bewust om de tak zou gaan begrijp ik niet waarom ze de foto s' nachts gemaakt zouden hebben."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik heb het over water scheppen uit de rivier om te drinkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:05 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zou ik toch mijn shirt erbij pakken in de hoop dat het opvallender is.
Zijn er geen foto's met de iPhone van Kris gemaakt of is dat niet bekend gemaakt? De iPhone heeft trouwens op het vergrendelscherm een functie "zaklamp".
Als ik verdwaald zou zijn dan zou ik mijn telefoon niet loslaten, in de hoop dat er op magische wijze ineens bereik is. Dus als ik dan een pad wil verlichten of aandacht wil trekken van iets dan zou ik dat met mijn telefoon doen. Maarja die vlieger gaat natuurlijk niet op als je batterij al minimaal is en je je telefoon daarom uitschakelt.![]()
Wel als je erbij kan met je handen uiteraard. Maar wat als je er niet bij kan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het over water scheppen uit de rivier om te drinken![]()
Dan gebruik je je t-shirt waar het doorheen snelt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Wel als je erbij kan met je handen uiteraard. Maar wat als je er niet bij kan?
En daarna weer heerlijk je natte t-shirt aan ;-)quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan gebruik je je t-shirt waar het doorheen snelt?![]()
Miss wet t-shirtquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:11 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En daarna weer heerlijk je natte t-shirt aan ;-)![]()
Als ik me goed herinner werd het een paar dagen na 1 april slecht weer met veel regen. Ze zouden dan een schuilplek gevonden kunnen hebben in een grot of onder een overhangende rots of zoiets. Maar daar zal het niet warm zijn geweest dus hou je je kleding wel aan en droog ook als het kan.![]()
Heb echt geen idee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik ook aan. Je weet alleen niet tot hoever die tak nog doorloopt. Wat denk jij zelf dat het voor is/dient?
Wat eventueel zou kunnen is dat ze op een plek waren die ze om wat voor reden dan ook op dat moment moesten verlaten waardoor ze zichzelf s' nachts moesten verplaatsen.
Vervolgens dit punt (misschien was de rots een tijdelijke schuilplaats voor ze) willen markeren zodat het terug te vinden was voor ze. Omdat dit in het donker moest flits van de camera gebruikt om het eindresultaat te zien.
Nu ik het opschrijf lijkt het me alweer geen optie omdat je dan zou verwachten dat één van de twee bezig zou zijn met die tak terwijl de ander de foto maakt/flits gebruikt en dus één van de twee zichtbaar zou moeten zijn op de foto.
Tja, wat moeten we er van maken. Misschien is het puur toeval dat de tak erop staat....![]()
Net NFI heeft 1000 pagina's aan verslag wat er allemaal met de telefoons is gebeurd. Maar Panama wacht er nog steeds op. En nu is ook bekend geworden dat alle capaciteit naar MH17 gaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef Bozoe het volgende:
Zijn er geen foto's met de iPhone van Kris gemaakt of is dat niet bekend gemaakt?
Denk dat je dan het fijne wel weet.. of er boodschappen zijn achtergelaten etc.![]()
Dat lijkt me ook ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:15 schreef Grijzemassa het volgende:
Als ik me goed herinner werd het een paar dagen na 1 april slecht weer met veel regen. Ze zouden dan een schuilplek gevonden kunnen hebben in een grot of onder een overhangende rots of zoiets. Maar daar zal het niet warm zijn geweest dus hou je je kleding wel aan en droog ook als het kan.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:15 schreef Grijzemassa het volgende:
Als ik me goed herinner werd het een paar dagen na 1 april slecht weer met veel regen. Ze zouden dan een schuilplek gevonden kunnen hebben in een grot of onder een overhangende rots of zoiets. Maar daar zal het niet warm zijn geweest dus hou je je kleding wel aan en droog ook als het kan.regenseizoen begon
Waar is dat verslag dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Net NFI heeft 1000 pagina's aan verslag wat er allemaal met de telefoons is gebeurd. Maar Panama wacht er nog steeds op. En nu is ook bekend geworden dat alle capaciteit naar MH17 gaat.
Denk dat je dan het fijne wel weet.. of er boodschappen zijn achtergelaten etc."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Jammer dat Sherlock Holmes niet echt bestaat. Ik vraag me af wat het doel is van al onze inspanning om deze mysterie op te lossen - die vrouwen krijgen we nooit terug, en het zal hoogstwaarschijnlijk een mysterie eeuwig blijven. Justice for Kris en Lisanne?-Maar ja, tegen wat eigenlijk? Dan ga je al uit van een misdrijf, als het een ongeluk was is het moeilijk gerechtigheid te zoeken, je kan ook die kutbosjes plat branden met een atoombom maar dat is dan weer iets teveel van het goede.
Ik zie gewoon niet meer in wat het doel is van al dit goedbedoeld speurwerk. Zelfs als we de waarheid achter komen, wat het ook is, en het niet bevalt, daar kunnen we niks aan doen.
Tot zover, mijn bepeinzingen.![]()
Het NFI zegt dat het alleen luistert naar orders van het OM. Er is dus wat sprake van bureaucratie.quote:![]()
Duhhh... Uiteraardquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef Perico het volgende:
[..]
Het NFI zegt dat het alleen luistert naar orders van het OM. Er is dus wat sprake van bureaucratie.
Mooi,quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef mig72 het volgende:
Jammer dat Sherlock Holmes niet echt bestaat. Ik vraag me af wat het doel is van al onze inspanning om deze mysterie op te lossen - die vrouwen krijgen we nooit terug, en het zal hoogstwaarschijnlijk een mysterie eeuwig blijven. Justice for Kris en Lisanne?-Maar ja, tegen wat eigenlijk? Dan ga je al uit van een misdrijf, als het een ongeluk was is het moeilijk gerechtigheid te zoeken, je kan ook die kutbosjes plat branden met een atoombom maar dat is dan weer iets teveel van het goede.
Ik zie gewoon niet meer in wat het doel is van al dit goedbedoeld speurwerk. Zelfs als we de waarheid achter komen, wat het ook is, en het niet bevalt, daar kunnen we niks aan doen.
Tot zover, mijn bepeinzingen.
Begrijp ik je goed dat je doelt op dat ze er verder geen manuren in steken? Dat zou dan kunnen betekenen dat er geen aanwijzingen zijn voor een misdaad, of begrijp ik het verkeerd?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef Perico het volgende:
[..]
Het NFI zegt dat het alleen luistert naar orders van het OM. Er is dus wat sprake van bureaucratie.![]()
Ja, Dat betekent dat het OM hun opdrachtgever is.. Duhhhhquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:21 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed dat je doelt op dat ze er verder geen manuren in steken? Dat zou dan kunnen betekenen dat er geen aanwijzingen zijn voor een misdaad, of begrijp ik het verkeerd?
Schandalig gewoon. Wat een frustraties moeten die ouders hebben zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Net NFI heeft 1000 pagina's aan verslag wat er allemaal met de telefoons is gebeurd. Maar Panama wacht er nog steeds op. En nu is ook bekend geworden dat alle capaciteit naar MH17 gaat.
Denk dat je dan het fijne wel weet.. of er boodschappen zijn achtergelaten etc.![]()
![]()
Het was niet befoeld om eloquent te zijn, maar eerder een opsomming van wat er echt in mijn hart nu omgaat met deze zaak op dit moment.quote:
Zie jij nog wel in waarom we oneindig door moeten baggeren zonder uitzicht?![]()
en waarom ze maar 1 foto maakten en de rest donker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me ook best een aannemelijke theorie inderdaad.
Als het bewust om de tak zou gaan begrijp ik niet waarom ze de foto s' nachts gemaakt zouden hebben.
De zakjes kunnen dienen als markering. Hier zijn we geweest
Twee zakjes, twee meisjes![]()
Nee, er is een rapport.. sorry, wat ik zei van 1000 pagina's is niet waar, de advocaat van de familie in Panama heeft 1000 pagina's aan dossier daar, maar de data van het NFI ontbreken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:21 schreef Grijzemassa het volgende:
Begrijp ik je goed dat je doelt op dat ze er verder geen manuren in steken? Dat zou dan kunnen betekenen dat er geen aanwijzingen zijn voor een misdaad, of begrijp ik het verkeerd?
Zij willen ze graag hebben. Maar het NFI zegt hier: ja ho eens, zolang het OM ons daar niet toe opdraagt, overhandigen wij niets aan Panama.![]()
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het was niet befoeld om eloquent te zijn, maar eerder een opsomming van wat er echt in mijn hart nu omgaat met deze zaak op dit moment.
Zie jij nog wel in waarom we oneindig door moeten baggeren zonder uitzicht?
Terecht vanuit hun oogpuntquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee, er is een rapport.. sorry, wat ik zei van 1000 pagina's is niet waar, de advocaat van de familie in Panama heeft 1000 pagina's aan dossier daar, maar de data van het NFI ontbreken.
Zij willen ze graag hebben. Maar het NFI zegt hier: ja ho eens, zolang het OM ons daar niet toe opdraagt, overhandigen wij niets."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Hoe weet je dat? Bron?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Denk dat je dan het fijne wel weet.. of er boodschappen zijn achtergelaten etc.
Vandaag was in het nieuws dat sommige zaken blijven liggen vanwege de vliegramp, er is nergens gezegd dat het om deze zaak zou gaan.![]()
God, ik wou dat ze 3 zakjes hadden gehad.. Of 5 of 9 Stomme theoriënhierquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:28 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
en waarom ze maar 1 foto maakten en de rest donker.
De zakjes kunnen dienen als markering. Hier zijn we geweest
Twee zakjes, twee meisjes"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Die wens ik niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:31 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat dan? Je hebt mijn volle aandacht.
'Het gaat om het onderzoeken van bewijsmateriaal dat is verzameld door de politie, zoals DNA-sporen van overvallen en inbraken of het raadplegen van de DNA-databank. Er zijn gewoonweg onvoldoende forensisch experts om al het werk aan te kunnen.'
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_door_MH17__.html
Ik kan hier niet uit opmaken dat hier ook de zaak van Kris en Lisanne mee bedoelt wordt.![]()
Nee ik bedoel leg uit wat in jouw ogen de justificatie is nog aan deze zaak. zoveel aandacht te schenken? Waar doen we het nog om?quote:![]()
En ik bedoel dat ik gen zin heb om die moeite in jou te steken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel leg uit wat in jouw ogen de justificatie is nog aan deze zaak. zoveel aandacht te schenken? Waar doen we het nog om?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Waarom ga je dan überhaupt op mij reageren toen ik het algemeen gericht had?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik bedoel dat ik gen zin heb om die moeite in jou te steken.![]()
Goede vraagquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan überhaupt op mij reageren toen ik het algemeen gericht had?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nee, ze doen heel erg veel zaken. Ik dacht dat dit twee weken geleden ofzo in het topic hier voorbij was gekomen. Maar dat men verwachtte dat het binnenkort wel verstuurd zou worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:29 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Hoe weet je dat? Bron?
Vandaag was in het nieuws dat sommige zaken blijven liggen vanwege de vliegramp, er is nergens gezegd dat het om deze zaak zou gaan.
Hier kun je lezen dat Mevrouw Pitti toen extra naar Nederland was gekomen om door het NFI gebriefd te worden over de camera en telefoons:
http://www.vermist.nl/nie(...)van-kris-en-lisanne/
Hier kun je lezen dat de familie nu, ook op answersforkris, een wanhopige oproep doet:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)familie-kris-aan-nfi
Peter R. de Vries zegt dat het NFI niet gerechtigd is om mededelingen te doen aan nabestaanden.![]()
Misschien hadden ze die. een markering lijkt mij logischer dan wapperen naar een helikopter in de nacht in de jungle met dicht bladerdek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
God, ik wou dat ze 3 zakjes hadden gehad.. Of 5 of 9 Stomme theoriënhier![]()
Mij ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:42 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Misschien hadden ze die. een markering lijkt mij logischer dan wapperen naar een helikopter in de nacht in de jungle met dicht bladerdek.Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
dus die zaklampfunctie laat je uit. Je schakelt je scherm op de laagste stand, inactiveert alle apps en zet hem uit zodat je op gezette tijden kan proberen of er bereik isquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef Bozoe het volgende:
Zijn er geen foto's met de iPhone van Kris gemaakt of is dat niet bekend gemaakt? De iPhone heeft trouwens op het vergrendelscherm een functie "zaklamp".
Als ik verdwaald zou zijn dan zou ik mijn telefoon niet loslaten, in de hoop dat er op magische wijze ineens bereik is. Dus als ik dan een pad wil verlichten of aandacht wil trekken van iets dan zou ik dat met mijn telefoon doen. Maarja die vlieger gaat natuurlijk niet op als je batterij al minimaal is en je je telefoon daarom uitschakelt.![]()
Tjemig wat een kutbureaucratie in ons Nederland zeg. Nu moet de familie blijkbaar een civiele procedure beginnen om informatie uit te vissen terwijl.ze het al zo zwaar hebben. Onmenselijk die regels.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:40 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee, ze doen heel erg veel zaken. Ik dacht dat dit twee weken geleden ofzo in het topic hier voorbij was gekomen. Maar dat men verwachtte dat het binnenkort wel verstuurd zou worden.
Hier kun je lezen dat Mevrouw Pitti toen extra naar Nederland was gekomen om door het NFI gebriefd te worden over de camera en telefoons:
http://www.vermist.nl/nie(...)van-kris-en-lisanne/
Hier kun je lezen dat de familie nu, ook op answersforkris, een wanhopige oproep doet:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)familie-kris-aan-nfi
Peter R. de Vries zegt dat het NFI niet gerechtigd is om mededelingen te doen aan nabestaanden.![]()
Inderdaad, ook een optie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:44 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
dus die zaklampfunctie laat je uit. Je schakelt je scherm op de laagste stand, inactiveert alle apps en zet hem uit zodat je op gezette tijden kan proberen of er bereik is![]()
Eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:42 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Misschien hadden ze die. een markering lijkt mij logischer dan wapperen naar een helikopter in de nacht in de jungle met dicht bladerdek.![]()
Maar als je dan stengels en zakjes gebruikt, waarom dan de behoefte dit vast te leggen? Plastic links betekent dan toch gewoon linksaf? Bij wijze van.Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Bedoel je dan een markering voor zichzelf of voor een zoekteam?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:42 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Misschien hadden ze die. een markering lijkt mij logischer dan wapperen naar een helikopter in de nacht in de jungle met dicht bladerdek.![]()
Is dit dan niet denkbaar, ze lijken een wat hoger plateau opgezocht te hebben.
Ze kunnen het daar ook zo neergelegd in de hoop dat het zichtbaar zou zijn vanuit de lucht, overdag. Want dan zou de flits misschien niet zo erg opvallen. En dat ze op dat moment wat hoorden en met de flits aandacht wilden trekken. Dan zou het wel toevallig zijn dat de tak er op staat![]()
Bij Websleuths is de draad voor onbepaalde tijd gesloten, wegens te veel alerts.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Markering voor zichzelf?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:55 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Bedoel je dan een markering voor zichzelf of voor een zoekteam?
Wat?![]()
![]()
Het staat er misschien onduidelijk. Mijn vraag is of Dr. Schnautzer bedoelt of ze de markering voor zichzelf hebben neergelegd, zo van 'dit pad moeten we ook weer hebben als we overdag terug gaan'quote:![]()
NEEEEEEEEquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:56 schreef Gorraay het volgende:
Bij Websleuths is de draad voor onbepaalde tijd gesloten, wegens te veel alerts.Dat was onze enig licht aan het einde van de tunnel.
Maar serieus, als dit draad ook niet tegenover #100 flink is vooruitgekomen gok ik dat ook deze op slot moet.![]()
Doe maar eens rustig. Je hebt zo te zien je hersens volledig uitgeput en ben je aan rust toe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:58 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Het staat er misschien onduidelijk. Mijn vraag is of Dr. Schnautzer bedoelt of ze de markering voor zichzelf hebben neergelegd, zo van 'dit pad moeten we ook weer hebben als we overdag terug gaan'![]()
Je hebt niet alleen verstand van blaren maar je bent ook nog psycholoog? Je moet echt iets gaan doen met je mensenkennis mig72.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
Doe maar eens rustig. Je hebt zo te zien je hersens volledig uitgeput en ben je aan rust toe.![]()
![]()
Ik vond "markering voor zichzelf" 100% begrijpelijk. Maar mijn energie gaat dan ook niet in agressie zitten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
Doe maar eens rustig. Je hebt zo te zien je hersens volledig uitgeput en ben je aan rust toe.Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Ik snap er nu niets meer van. Kom ik agressief over?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:01 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik vond "markering voor zichzelf" 100% begrijpelijk. Maar mijn energie gaat dan ook niet in agressie zitten.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:01 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik vond "markering voor zichzelf" 100% begrijpelijk. Maar mijn energie gaat dan ook niet in agressie zitten.
Neen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:03 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik snap er nu niets meer van. Kom ik agressief over?Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Voor wie zijn die markers, als het dit al zijn?Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Nee, ik bedoel degene die reageerde met "Wat?"quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:03 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik snap er nu niets meer van. Kom ik agressief over?Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: