abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143991744
Betreft: maan

Ik geloof dat iemand dit al eerder meldde, maar als ik de 'tak-foto' zo licht mogelijk instel, zie ik rechtsboven een kleine lichte cirkel, die de maan zou kunnen zijn (Dit is een serieuze opmerking).

Ik vroeg mij af: ALS het de maan is (wat we dus niet weten, maar goed), is er dan bijv. iets te zeggen over de richting waarin deze foto genomen is? Geen idee of dat ooit zou kunnen helpen voor het achterhalen van de mogelijke locatie, maar ik denk maar even hardop...
pi_143991913
pi_143991932
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:32 schreef BijDePinken het volgende:
Betreft: maan

Ik geloof dat iemand dit al eerder meldde, maar als ik de 'tak-foto' zo licht mogelijk instel, zie ik rechtsboven een kleine lichte cirkel, die de maan zou kunnen zijn (Dit is een serieuze opmerking).

Ik vroeg mij af: ALS het de maan is (wat we dus niet weten, maar goed), is er dan bijv. iets te zeggen over de richting waarin deze foto genomen is? Geen idee of dat ooit zou kunnen helpen voor het achterhalen van de mogelijke locatie, maar ik denk maar even hardop...
Heeft Mata al uitgezocht.
Www.timeanddate.com en locatie en datum invullen.
Maan is rond 01.30 uur 'onder' op 8 april 2014. Dus geen maan meer als tijdstippen kloppen
pi_143992266
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:37 schreef SAJ het volgende:

[..]

Heeft Mata al uitgezocht.
Www.timeanddate.com en locatie en datum invullen.
Maan is rond 01.30 uur 'onder' op 8 april 2014. Dus geen maan meer als tijdstippen kloppen
Oké, dank, en sorry.

@Stratotanker,
Dank voor handige plaatjes. Ben toch nog niet 100% overtuigd over Thrifty, al zie ik de overeenkomsten.
pi_143992357
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:47 schreef BijDePinken het volgende:

[..]

Oké, dank, en sorry.

@Stratotanker,
Dank voor handige plaatjes. Ben toch nog niet 100% overtuigd over Thrifty, al zie ik de overeenkomsten.
Ik zag er zelf ook een maan in.
Misschien iets van vochtdruppels op lens, of toch gewoon vegetatie.
pi_143992589
Iemand de foto van het tafeltje naast het bed in de kamer van K&L bij de hand?

Lagen daar niet ook 'dingen' met een blauw/witte verpakking?
pi_143992676
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:56 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand de foto van het tafeltje naast het bed in de kamer van K&L bij de hand?

Lagen daar niet ook 'dingen' met een blauw/witte verpakking?
ja voor het groene flesje
+rood tasje op de grond

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143992700
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dubbel

[ Bericht 15% gewijzigd door StaceySinger op 30-08-2014 17:01:52 (dubbel ??) ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143992721
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

thanks! er is ook nog een andere volgens mij. Meer van bovenaf. Heb je die ook toevallig?

EDIT; gevonden.

pi_143992857
Nou na een tijdje te hebben gelurked en het toch wel grappig te vinden wat jullie allemaal produceren zelf ook maar even wat foto's bekeken...

Kan alleen in het zakje niet echt het Thrifty-logo herkennen.

Ik vind het persoonlijk meer op een soort transparant zakje lijken, mede doordat wat in het Thrifty-logo de bovenkant van de T en h zouden moeten worden onderbroken door een soort van "witte streep". Die witte streep zou de sluiting kunnen zijn en onder de witte streep is het een stukje donkerder, wat bij een transparant zakje wellicht de rots zelf zou kunnen zijn. Daarnaast lijken de T en de h als ik verder inzoom ook door te lopen tot de andere kant van de "witte streep" en aan elkaar vast te zitten als een soort van omgekeerde V.

Geen flauw idee overigens wat het in dat geval zou kunnen zijn :P

Anyway dat zijn mijn 2 cents... Heb ondanks de triestheid van deze zaak gisteren wel enigszins kunnen lachen om de man met de pet etc (die ik zelf ook wel kon zien, daar niet van) , vrees dat het bekijken van deze plaatjes in ultrazoom niet echt veel beter geanalyseerd gaat worden.

Denk overigens wel dat mensen ter plekke vrij eenvoudig moeten kunnen uitvinden welke dingen daar precies liggen, op het groene ding zit sowieso een logo en ook het mogelijke Thrifty-foldertje zou vrij eenvoudig te vinden moeten zijn...
pi_143992887
Vicks ademvrij pastilles!
pi_143992890
dit is het zakje - dat poppenkast ding met die auto verhuur reclame kan weg :7

pi_143993115
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]
Ik zie daar geen grote blauwe letters op!
pi_143993203
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:23 schreef SAJ het volgende:

[..]

Na 8 dagen ellende in jungle zou mijn gevoel voor humor niet zo groot meer zijn.
Sporen op camera zijn simpeler te maken, bv boodschap in zand schrijven en fotograferen.
Op de camera wel.. niet in de jungle zelf. Met zo'n foto zouden ze kunnen willen zeggen waar men op moet letten bij het zoeken.
pi_143993218
Misschien ter plaatse gekocht en daarom andere tekst?
pi_143993315
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:16 schreef Mr.Ping het volgende:
auto verhuur reclame
op het zakje wat op de grond ligt staan grote Paarse letters op
pi_143993350
quote:

[ afbeelding ]
Dit is hem niet maar het zo wel zo iets kunnen zijn idd. Ook hier dat zilverkleurige weerspiegelende! (Aluminiumfolie volgens mij dus.) Het klinkt ook logisch dat ze zoiets bij zich hadden ivm met het hoesten van Lisanne.
pi_143993434
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:20 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Op de camera wel.. niet in de jungle zelf. Met zo'n foto zouden ze kunnen willen zeggen waar men op moet letten bij het zoeken.
Kan uiteraard. Maar ik vraag me dan af;

- waarom dan 's nachts gemaakt?
- waarom dan zo veel en zo snel achterelkaar? 9 foto's in 1 minuut?

Als je foto's maakt om er iets mee te zeggen zou je dat dan zo haastig doen ? (in de zin van veel foto's in hele korte tijd).

Doet mij persoonlijk denken aan dat er een accute noodzaak was op dat moment s' nachts en/of dat er een andere functionele reden was om de camera te gebruiken.

Als foto's maken met als doel om een boodschap achter te laten voor anderen (in de vorm van tips etc.) of met als doel herkenningspunten voor hun zelf.....waarom zou je dat s' nachts doen.
pi_143993473
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:25 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

op het zakje wat op de grond ligt staan grote Paarse letters op
Wat sowieso opvalt in dat plastic tasje dat er ontzettend veel van die zooi met die blauwe verpakking in lijkt te zitten.
pi_143993481
Zijn van die kleine zakjes aan elkaar! De bovenste heeft die grote letters. Die hadden ze dus mee/afgescheurt.
pi_143993688
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:47 schreef BijDePinken het volgende:

[..]

Oké, dank, en sorry.

@Stratotanker,
Ik ook niet hoor. Voornamelijk doordat de kleur van het Thrifty logo er niet op lijkt. Ik lijk er wel de witte onderbreking in te zien, maar dat is niet met zekerheid te zeggen. De blauwe balk daaronder wordt weer wel door Thrifty vaak gebruikt. Ik zit te denken aan een geprinte boekbevestiging. Dus ik had net al even een auto besteld en gecancelled, maar de email correspondentie kwam niet overeen. Het zou mogelijk wel de afwijking in kleur kunnen veroorzaken. Overigens heeft Thrifty een wat minder nauwkeurig huismerk. Alles wordt door elkaar heen gebruikt, ook kleuren (wit-bauw-zwart-grijs).

Aan de andere kant zou het bijvoorbeeld ook een promoartikel kunnen zijn. Iets wat bevestigd is aan een autosleutel of een pakje kauwgom ofzo.

quote:

[ afbeelding ]
Wow, jij hebt aardige issues.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2014 17:40:07 ]
pi_143993763
dit lijkt er wel wat op - astma pastiles

zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:40:51 #273
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143993809
Dat witte met blauwe, volgens mij heeft het aan de rechterkant een kartelrand.
pi_143993836
Vicks! Je ziet de eucaliptusbladeren onderaan. Ik gebruik ze ook voor mijn astma.
pi_143993861
quote:

[ afbeelding ]
Vicks hoestpastilles.

http://www.21food.com/products/vicks-cough-drops-468322.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')