Heeft Mata al uitgezocht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:32 schreef BijDePinken het volgende:
Betreft: maan
Ik geloof dat iemand dit al eerder meldde, maar als ik de 'tak-foto' zo licht mogelijk instel, zie ik rechtsboven een kleine lichte cirkel, die de maan zou kunnen zijn (Dit is een serieuze opmerking).
Ik vroeg mij af: ALS het de maan is (wat we dus niet weten, maar goed), is er dan bijv. iets te zeggen over de richting waarin deze foto genomen is? Geen idee of dat ooit zou kunnen helpen voor het achterhalen van de mogelijke locatie, maar ik denk maar even hardop...
Oké, dank, en sorry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:37 schreef SAJ het volgende:
[..]
Heeft Mata al uitgezocht.
Www.timeanddate.com en locatie en datum invullen.
Maan is rond 01.30 uur 'onder' op 8 april 2014. Dus geen maan meer als tijdstippen kloppen
Ik zag er zelf ook een maan in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:47 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Oké, dank, en sorry.
@Stratotanker,
Dank voor handige plaatjes. Ben toch nog niet 100% overtuigd over Thrifty, al zie ik de overeenkomsten.
ja voor het groene flesjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:56 schreef Stupidisco het volgende:
Iemand de foto van het tafeltje naast het bed in de kamer van K&L bij de hand?
Lagen daar niet ook 'dingen' met een blauw/witte verpakking?
quote:
thanks! er is ook nog een andere volgens mij. Meer van bovenaf. Heb je die ook toevallig?quote:
Ik zie daar geen grote blauwe letters op!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef StaceySinger het volgende:
dit is het zakje - dat poppenkast ding met die auto verhuur reclame kan weg![]()
[ afbeelding ]
Op de camera wel.. niet in de jungle zelf. Met zo'n foto zouden ze kunnen willen zeggen waar men op moet letten bij het zoeken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:23 schreef SAJ het volgende:
[..]
Na 8 dagen ellende in jungle zou mijn gevoel voor humor niet zo groot meer zijn.
Sporen op camera zijn simpeler te maken, bv boodschap in zand schrijven en fotograferen.
op het zakje wat op de grond ligt staan grote Paarse letters opquote:
Dit is hem niet maar het zo wel zo iets kunnen zijn idd. Ook hier dat zilverkleurige weerspiegelende! (Aluminiumfolie volgens mij dus.) Het klinkt ook logisch dat ze zoiets bij zich hadden ivm met het hoesten van Lisanne.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef StaceySinger het volgende:
dit is het zakje - dat poppenkast ding met die auto verhuur reclame kan weg![]()
[ afbeelding ]
Kan uiteraard. Maar ik vraag me dan af;quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:20 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Op de camera wel.. niet in de jungle zelf. Met zo'n foto zouden ze kunnen willen zeggen waar men op moet letten bij het zoeken.
Wat sowieso opvalt in dat plastic tasje dat er ontzettend veel van die zooi met die blauwe verpakking in lijkt te zitten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:25 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
op het zakje wat op de grond ligt staan grote Paarse letters op
Ik ook niet hoor. Voornamelijk doordat de kleur van het Thrifty logo er niet op lijkt. Ik lijk er wel de witte onderbreking in te zien, maar dat is niet met zekerheid te zeggen. De blauwe balk daaronder wordt weer wel door Thrifty vaak gebruikt. Ik zit te denken aan een geprinte boekbevestiging. Dus ik had net al even een auto besteld en gecancelled, maar de email correspondentie kwam niet overeen. Het zou mogelijk wel de afwijking in kleur kunnen veroorzaken. Overigens heeft Thrifty een wat minder nauwkeurig huismerk. Alles wordt door elkaar heen gebruikt, ook kleuren (wit-bauw-zwart-grijs).quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:47 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Oké, dank, en sorry.
@Stratotanker,
Dank voor handige plaatjes. Ben toch nog niet 100% overtuigd over Thrifty, al zie ik de overeenkomsten.
Wow, jij hebt aardige issues.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Vicks hoestpastilles.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:08 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |