Ik denk dat er heel veel redenen voor kunnen zijn. Gewoon zo even uit de losse pols:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Waarom maak je dan 2 stukken plasic vast aan een tak?
Als je al dagen 'vermist' bent?
Mij een raadsel. En het lijken mij boterhamzakjes. Die kunnen ze wel over hebben gehad van een meegenomen lunch oid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat idd. men praat hier alsof het om een forse tak gaat van minimaal anderhalve meter.. Takken zat daar. Waarom dan zo'n kleintje pakken om mee te zwaaien?
Nee, want daar zitten handvaten aan en die zijn veel groter. Dus of het zijn daar stukjes van of het is iets anders. Kijk eens naar de knopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:56 schreef Injetta het volgende:
[..]
Heb je het over die stukken aan die tak? Dat zijn toch overduidelijk stukken van zo'n plastic tasje dat je krijgt als je iets in een winkel hebt gekocht?
Defensie kan niet zomaar F16's naar Panama sturen, zie de discussie over inzet militairen voor rampplek MH17 in Oekraine.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:58 schreef StaceySinger het volgende:
Onbegrijpelijk dat nederland de ene keer wel f16's stuurt en bij deze vermissing niet
Nederland stuurt drie Twentse F16's naar Aruba om te helpen zoeken naar het vermiste Amerikaanse meisje Natalee Holloway. De vliegtuigen vertrekken morgen nog. Vanaf maandag speuren ze met speciale camera's het eiland en de oceaan er om heen af.
Nederland zoekt met Twentse F16' s naar Natalee Holloway
+ fifty Dutch soldiers and three specially equipped Dutch Air Force F-16 aircraft participated in the search
Dat komt omdat onze fotograferende Indiaan wou checken hoe cool dat toestel foto's kon maken van een aantal objecten. Dat takje met verlepte bloemblaadjes en die plastic verpakkingen dienen als foto-object om simpelweg gefotografeerd te worden. Verder zit er geen enkele bedoeling achter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef Stupidisco het volgende:
Als die tak met rood plastic (?) door hun zelf gefabriceerd zou zijn (om aandacht te trekken of wat dan ook) waarom zouden ze er dan een foto van maken in een zeer snel opelkaar volgende fotoserie (foto #542 t/m foto #550) van in ieder geval 9 foto's ? (en waarschijnlijk als onderdeel van de serie van 90 foto's).
9 foto's binnen in een minuut klinkt als 'haast' werk.
Er zitten 350 mariniers op Aruba (Savaneta) .die hangen halve dagen in de zonquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:02 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Defensie kan niet zomaar F16's naar Panama sturen, zie de discussie over inzet militairen voor rampplek MH17 in Oekraine.
Naar Aruba is een ander verhaal ivm de relatie tussen Aruba en Nederland. Mogelijk heeft Aruba zelf toen gevraagd voor deze inzet.
Misschien heeft NL het wel aangeboden, maar heeft Panama de hulp afgewimpeld. Het zou misschien teveel erop lijken alsof ze zelf geen goede opsporingsmogelijkheden zouden hebben, en als die indruk ontstaat is dat niet goed voor het toerisme.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:58 schreef StaceySinger het volgende:
Onbegrijpelijk dat nederland de ene keer wel f16's stuurt en bij deze vermissing niet
Nederland stuurt drie Twentse F16's naar Aruba om te helpen zoeken naar het vermiste Amerikaanse meisje Natalee Holloway. De vliegtuigen vertrekken morgen nog. Vanaf maandag speuren ze met speciale camera's het eiland en de oceaan er om heen af.
+fifty Dutch soldiers and three specially equipped Dutch Air Force F-16 aircraft participated in the search
Okee, bedankt, dan heb ik het inderdaad niet goed begrepen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:09 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je me niet begrijpt. Het pad kruist de rivier meerdere malen (7 keer??). Bij twee van die oversteken heb je een gevaarlijke kabelbrug. Bij één van de oversteken is een alternatief voor wie dat weet.
Hij bedoelt dus ws dat bij die oversteek géén andere mogelijkheid is.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Thrifty doet in autohuur, niet in het verkopen van condooms. Wat ben jij walgelijk zeg.
Aruba is een LAND binnen de Koninkrijk der Nederlanden. Je KAN niet zomaar een paar F16's of militairen een ander land binnengooien. Panama is géén Nederland. Nondeju wat een enorme plaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:58 schreef StaceySinger het volgende:
+ fifty Dutch soldiers and three specially equipped Dutch Air Force F-16 aircraft participated in the search
Zijn het niet soortgelijke zakjes/tasjes als de zakjes/tasjes die op hun kamer bij het gastgezin lagen? (zie foto's OP)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, want daar zitten handvaten aan en die zijn veel groter. Dus of het zijn daar stukjes van of het is iets anders. Kijk eens naar de knopen.
Omdat het logo duidelijk op dat van Thrifty lijkt en niet op Trojan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Het is dus al een feit dat het om een flyer van Thirfty gaat met een aluminium achter/binnenkant?
Men denkt er iets als Thr op te zien. Waarom geen Trojan?
Omdat je van alles ziet of fantaseert wat er niet is. Je maakt het hele verhaal spectaculairder met ongegronde bullshit. Beetje sneu als je het mij vraagt...quote:En waarom ben ik dan walgelijk? Omdat ik een kleur herken die ik ook wel gezien heb bij condooms in het buitenland? (Ja, ik heb ook met een vaste partner reizen gemaakt) Omdat ik langwerpige stukjes plastic zie en geen tasjes? Omdat ik in de knopen rubber herken ipv het plastic van een tasje? Omdat ik duidelijk (je bent blind als je dat niet ziet) zie dat de binnenkant (ja, niet eens achterkant) van die snipper aluminiumfolie is?
Dan kan je driekwart hier walgelijk noemen met honden, benen, skeletten, doodshoofden en mannen met pet die op hun mobieltje kijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:10 schreef Falco het volgende:
Omdat je van alles ziet of fantaseert wat er niet is. Je maakt het hele verhaal spectaculairder met ongegronde bullshit. Beetje sneu als je het mij vraagt...
Wat doet een Thirfty logo op een verpakking met aluminium binnenkant?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:14 schreef Saarah het volgende:
Ik zie in Trojan Logo's alleen witte letters op een blauwe achtergrond, geen blauwe letters op een witte achtergrond (zoals op de foto van Kris en Lisanne). https://www.google.be/sea(...)nl:official&tbm=isch
De logo's van Thrifty Car Rental hebben wel soms blauwe letters op een witte achtergrond. Dus lijkt het mij op zijn minst waarschijnlijker dat het een logo is van Trifty en niet van die condooms.
Inderdaad: https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1680&bih=949quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:14 schreef Saarah het volgende:
Ik zie in Trojan Logo's alleen witte letters op een blauwe achtergrond, geen blauwe letters op een witte achtergrond (zoals op de foto van Kris en Lisanne). https://www.google.be/sea(...)nl:official&tbm=isch
De logo's van Thrifty Car Rental hebben wel soms blauwe letters op een witte achtergrond. Dus lijkt het mij op zijn minst waarschijnlijker dat het een logo is van Trifty en niet van die condooms.
Ik weet niet zéker dat het een Thrifty logo is. Het lijkt mij ook dat jij niet zéker kan weten dat het een aluminium binnenkant heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat doet een Thirfty logo op een verpakking met aluminium binnenkant?
Ik kan twee redenen bedenken:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:15 schreef Falco het volgende:
Ben nog wat aan het bijlezen en niets is wat het lijkt en je wordt vanaf je zolderkamer toch af en toe in de maling genomen. Die rode verlepte blaadjes lijken inderdaad bij nader inzien toch op die el cheapo plastic zakken. Misschien toch een of andere klein Duimpje-actie van Kris en Lisanne. Maar zie ik nog steeds geen goede reden om foto's daarvan te maken...
Na 8 dagen ellende in jungle zou mijn gevoel voor humor niet zo groot meer zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:18 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik kan twee redenen bedenken:
1) Als ze het gedaan hadden om met humor elkaar op de been te houden, kunnen ze ook 'lollig' gedaan hebben bij het fotograferen
2) Als het een spoor moest zijn of worden kunnen ze het ook hebben willen laten zien voor het geval ze het niet redden.. en de camera werd gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |