abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143989190
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:09 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Ik kom weer uit bij dit filmpje, vlak bij dat spookhuis, wat in de buurt van die gevaarlijke oversteek is,
Bekijk deze YouTube-video, moment in de film, 26:47 / 33:28, je ziet duidelijk een grot, het is dicht bij water, de meiden hadden 2 prio's sosiewo: genoeg drinkwater en schuilen om te kunnen slapen
gaat wat mis, hij heet

recorrido por el sendero culebra boquete chiriqui panama
pi_143989258
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:09 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Ik kom weer uit bij dit filmpje, vlak bij dat spookhuis, wat in de buurt van die gevaarlijke oversteek is,
Bekijk deze YouTube-video, moment in de film, 26:47 / 33:28, je ziet duidelijk een grot, het is dicht bij water, de meiden hadden 2 prio's sosiewo: genoeg drinkwater en schuilen om te kunnen slapen
Maar dat spookhuis is helemaal niet zo afgelegen, er loopt een weg langs. Ook vlak na de
verdwijning gingen diverse mensen daar zoeken, langs de rivier en ook in het spookhuis. Zijn diverse video's van op youtube
pi_143989286
Nog even een ingezoomd plaatje van die stukjes 'papier'..

Doet dat jullie echt niet aan condoomverpakkingen denken?
pi_143989323
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

gaat wat mis, hij heet

recorrido por el sendero culebra boquete chiriqui panama
Die is hier zeker al 100 keer geplaatst.
pi_143989414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:14 schreef Ouder1 het volgende:

[ afbeelding ]

@Ouder1 dat groene pakje misschien wel
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143989453
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Maar dat spookhuis is helemaal niet zo afgelegen, er loopt een weg langs. Ook vlak na de
verdwijning gingen diverse mensen daar zoeken, langs de rivier en ook in het spookhuis. Zijn diverse video's van op youtube
Idd, en ligt ook niet in de buurt van de 'gevaarlijke oversteek'.
Spookkasteel zit aan pacifische zijde; aan de kant van Boquet
pi_143989467
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:14 schreef Ouder1 het volgende:

[ afbeelding ]

nee kan echt van alles zijn op een fiets na, en stel je ziet het goed, wat dan?
pi_143989503
Mij doet dat ook helemaal niet aan condoomverpakkingen denken, eerlijk gezegd.
pi_143989623
Ik ga ervan uit dat dit al duidelijk was. Maar even een plaatje voor de visuals. Kan nog wel wat nauwkeuriger, maar lijkt me niet nodig.

pi_143989735
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het enige dat ik kan bedenken is lichtinval in de camera. Hij lijkt ook onder een andere hoek genomen te zijn.
Zie WS, nr 437, verklaring voor verschil helder en bewolkt op foto's CD/Mirador:
http://www.websleuths.com(...)-1-Apr-2014-4/page18
"In the picture where you can see the black short from Lisanne, you can see that the clouds are more dark in the Atlantic direction, It is something that I wrote here. Often you can see a beatiful wetter in the Pacific side but in the Atlantic not. How I looks this clouds is posible that it's rain in more and less 6 hour in the Atlantic side. In the Pacific side side the clouds are white, also good wetter, but not in Atlantic side."
pi_143989738
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:23 schreef Saarah het volgende:
Mij doet dat ook helemaal niet aan condoomverpakkingen denken, eerlijk gezegd.
Er lijkt in het ieder geval een aluminium binnenkant in te zitten. Wat zit er nog meer verpakt in een aluminium verpakking? Vierkant.. met bedrukking op de buitenkant?
pi_143989781
Over die takjes; een heel andere theorie:

Ze waren toen een week weg, misschien was 1 van de 2 al dusdanig verzwakt en begon zij de moed op te geven. Terwijl zij wat rust probeerde te pakken, ging de ander verder om te kijken of er een teken van leven nabij was. Alleen is vast enger dan samen, dus nam ze de camera mee voor wat licht. De tak, met de zakjes erin geknoopt, en de papiersnippers wijzen op mensenwerk. Misschien heeft ze expres een foto gemaakt om te kunnen zeggen "kijk! Er zijn hier mensen geweest, we zitten dus goed!" ?

En dan die tak zelf, tsja. Misschien wel kinderen mee gespeeld?
pi_143989821
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Er lijkt in het ieder geval een aluminium binnenkant in te zitten. Wat zit er nog meer verpakt in een aluminium verpakking? Vierkant.. met bedrukking op de buitenkant?
Chocolade
dus?
pi_143989856
Op WS denkt iemand aan het logo van de vliegtuigmaatschappij AZAL. Zou het een verpakking kunnen zijn van zo'n vochtig doekje?
pi_143989976
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Chocolade
dus?
Dus twee dingen:
- Is het iets wat logisch is dat de meiden bij zich hebben? Oftewel; Zou het van hen kunnen zijn?
- Wat is het formaat; daar kan je dan weer het formaat takje en plastic aan afleiden.

En dat kan weer helpen met de vraag wat de bedoeling van die foto en dat takje is geweest.
pi_143989978
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:47 schreef Ouder1 het volgende:
Zouden het condooms kunnen zijn?
Was idd ook mijn gedachte toen ik die foto zag.
pi_143990136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:31 schreef silliegirl het volgende:
De tak
ik denk dat ze die tak & zakjes gebruikt hebben om er aandacht mee te trekken i.v.m. overvliegende Helikopters
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143990338
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ik denk dat ze die tak & zakjes gebruikt hebben om er aandacht mee te trekken i.v.m. overvliegende Helikopters
Niet voor het een of ander, maar het ziet er mega klein en breekbaar uit. Ik neem
aan dat ze zelf ook bedacht hebben dat je dat vanuit een helikopter echt niet ziet..
pi_143990513
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ik denk dat ze rondjes hebben gelopen, en voor zichzelf een markering hebben gemaakt.
pi_143990527
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:48 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Niet voor het een of ander, maar het ziet er mega klein en breekbaar uit. Ik neem
aan dat ze zelf ook bedacht hebben dat je dat vanuit een helikopter echt niet ziet..
In ieder geval stuk groter dan de nabij gelegen mogelijke verpakkingen. En als je aandacht vanuit de lucht wil trekken moet dat met een afwijkende kleur t.o.v. omgeving, bv. rood. En wellicht lag er nog meer op de grond, maar dat hoeft niet op foto te zien zijn
pi_143990546
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:48 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat idd. men praat hier alsof het om een forse tak gaat van minimaal anderhalve meter.. Takken zat daar. Waarom dan zo'n kleintje pakken om mee te zwaaien?
pi_143990577
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik denk dan ook niet dat het was om de aandacht mee te trekken. Dan scheur je een tas niet in stukken (hoe groter hoe beter juist) en neem je een lange tak. Aan takken hadden ze daar in het ieder geval geen gebrek.
Maar waarom dan? Waarom maak je dan 2 stukken plasic vast aan een tak?
Als je al dagen 'vermist' bent?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_143990611
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

:?
Wat is daar vreemd aan? Aan die vraag? Kijk eens goed naar die stukjes plastic. Hoeft niet, maar zou volgens mij wel kunnen... Dat zou verklaren waarom het er twee zijn.. anders is een zak in meerdere stukjes gescheurd.
Heb je het over die stukken aan die tak? Dat zijn toch overduidelijk stukken van zo'n plastic tasje dat je krijgt als je iets in een winkel hebt gekocht?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_143990658
Onbegrijpelijk dat nederland de ene keer wel f16's stuurt en bij deze vermissing niet

Nederland stuurt drie Twentse F16's naar Aruba om te helpen zoeken naar het vermiste Amerikaanse meisje Natalee Holloway. De vliegtuigen vertrekken morgen nog. Vanaf maandag speuren ze met speciale camera's het eiland en de oceaan er om heen af.

Nederland zoekt met Twentse F16' s naar Natalee Holloway

+ fifty Dutch soldiers and three specially equipped Dutch Air Force F-16 aircraft participated in the search
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:00:05 #225
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_143990715
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

:?
Wat is daar vreemd aan? Aan die vraag? Kijk eens goed naar die stukjes plastic. Hoeft niet, maar zou volgens mij wel kunnen... Dat zou verklaren waarom het er twee zijn.. anders is een zak in meerdere stukjes gescheurd.
Thrifty doet in autohuur, niet in het verkopen van condooms. Wat ben jij walgelijk zeg :').
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')