gaat wat mis, hij heetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:09 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ik kom weer uit bij dit filmpje, vlak bij dat spookhuis, wat in de buurt van die gevaarlijke oversteek is,
Bekijk deze YouTube-video, moment in de film, 26:47 / 33:28, je ziet duidelijk een grot, het is dicht bij water, de meiden hadden 2 prio's sosiewo: genoeg drinkwater en schuilen om te kunnen slapen
Maar dat spookhuis is helemaal niet zo afgelegen, er loopt een weg langs. Ook vlak na dequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:09 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ik kom weer uit bij dit filmpje, vlak bij dat spookhuis, wat in de buurt van die gevaarlijke oversteek is,
Bekijk deze YouTube-video, moment in de film, 26:47 / 33:28, je ziet duidelijk een grot, het is dicht bij water, de meiden hadden 2 prio's sosiewo: genoeg drinkwater en schuilen om te kunnen slapen
Die is hier zeker al 100 keer geplaatst.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:11 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
gaat wat mis, hij heet
recorrido por el sendero culebra boquete chiriqui panama
@Ouder1 dat groene pakje misschien welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:14 schreef Ouder1 het volgende:
Nog even een ingezoomd plaatje van die stukjes 'papier'..
[ afbeelding ]
Doet dat jullie echt niet aan condoomverpakkingen denken?
Idd, en ligt ook niet in de buurt van de 'gevaarlijke oversteek'.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Maar dat spookhuis is helemaal niet zo afgelegen, er loopt een weg langs. Ook vlak na de
verdwijning gingen diverse mensen daar zoeken, langs de rivier en ook in het spookhuis. Zijn diverse video's van op youtube
nee kan echt van alles zijn op een fiets na, en stel je ziet het goed, wat dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:14 schreef Ouder1 het volgende:
Nog even een ingezoomd plaatje van die stukjes 'papier'..
[ afbeelding ]
Doet dat jullie echt niet aan condoomverpakkingen denken?
Zie WS, nr 437, verklaring voor verschil helder en bewolkt op foto's CD/Mirador:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is lichtinval in de camera. Hij lijkt ook onder een andere hoek genomen te zijn.
Er lijkt in het ieder geval een aluminium binnenkant in te zitten. Wat zit er nog meer verpakt in een aluminium verpakking? Vierkant.. met bedrukking op de buitenkant?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:23 schreef Saarah het volgende:
Mij doet dat ook helemaal niet aan condoomverpakkingen denken, eerlijk gezegd.
Chocoladequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Er lijkt in het ieder geval een aluminium binnenkant in te zitten. Wat zit er nog meer verpakt in een aluminium verpakking? Vierkant.. met bedrukking op de buitenkant?
Dus twee dingen:quote:
ik denk dat ze die tak & zakjes gebruikt hebben om er aandacht mee te trekken i.v.m. overvliegende Helikoptersquote:
Niet voor het een of ander, maar het ziet er mega klein en breekbaar uit. Ik neemquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik denk dat ze die tak & zakjes gebruikt hebben om er aandacht mee te trekken i.v.m. overvliegende Helikopters
Ik denk dat ze rondjes hebben gelopen, en voor zichzelf een markering hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik denk dat ze die tak & zakjes gebruikt hebben om er aandacht mee te trekken i.v.m. overvliegende Helikopters
In ieder geval stuk groter dan de nabij gelegen mogelijke verpakkingen. En als je aandacht vanuit de lucht wil trekken moet dat met een afwijkende kleur t.o.v. omgeving, bv. rood. En wellicht lag er nog meer op de grond, maar dat hoeft niet op foto te zien zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:48 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander, maar het ziet er mega klein en breekbaar uit. Ik neem
aan dat ze zelf ook bedacht hebben dat je dat vanuit een helikopter echt niet ziet..
Dat idd. men praat hier alsof het om een forse tak gaat van minimaal anderhalve meter.. Takken zat daar. Waarom dan zo'n kleintje pakken om mee te zwaaien?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:48 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander, maar het ziet er mega klein en breekbaar uit. Ik neem
aan dat ze zelf ook bedacht hebben dat je dat vanuit een helikopter echt niet ziet..
Maar waarom dan? Waarom maak je dan 2 stukken plasic vast aan een tak?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat het was om de aandacht mee te trekken. Dan scheur je een tas niet in stukken (hoe groter hoe beter juist) en neem je een lange tak. Aan takken hadden ze daar in het ieder geval geen gebrek.
Heb je het over die stukken aan die tak? Dat zijn toch overduidelijk stukken van zo'n plastic tasje dat je krijgt als je iets in een winkel hebt gekocht?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Wat is daar vreemd aan? Aan die vraag? Kijk eens goed naar die stukjes plastic. Hoeft niet, maar zou volgens mij wel kunnen... Dat zou verklaren waarom het er twee zijn.. anders is een zak in meerdere stukjes gescheurd.
Thrifty doet in autohuur, niet in het verkopen van condooms. Wat ben jij walgelijk zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Wat is daar vreemd aan? Aan die vraag? Kijk eens goed naar die stukjes plastic. Hoeft niet, maar zou volgens mij wel kunnen... Dat zou verklaren waarom het er twee zijn.. anders is een zak in meerdere stukjes gescheurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |