o oke maar heb je daar een link van?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:08 schreef ToniB het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat artikel in de krant van 12 april
we hebben het toch over dat gevonden afval zakje en eventueel haren. Daarover bericht dat artikel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:08 schreef ToniB het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat artikel in de krant van 12 april
jaja, maar ik zou dat nog wel een keer willen lezen maar als je geen link hebt maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:11 schreef ToniB het volgende:
[..]
we hebben het toch over dat gevonden afval zakje en eventueel haren. Daarover bericht dat artikel.
vorige paginia post 6quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:09 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
o oke maar heb je daar een link van?
Je kunt ook een post linken: ga naar de datum en tijd rechtsboven de post, rechtermuisknop: "linkadres kopiëren", plak de link in een post en druk op invoeren van die post..quote:
heel goed van jou! Zit even mobiel en dan gaat knippen en plakken niet zo snel, vandaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt ook een post linken: ga naar de datum en tijd rechtsboven de post, rechtermuisknop: "linkadres kopiëren", plak de link in een post en druk op invoeren van die post..![]()
Zo dus:
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #76 - foto's bestuderen
PS Sommige mensen doen niet aan pagina's; die hebben alle post op één pagina. Dus dan is zo'n link van een post wel handig
Volgens dat artikel zou het zakje op 11 april gevonden zijn en er "ongeveer vier dagen geleden zijn achtergelaten", "op ongeveer 1,5 uur lopen van de wandelroute die de twee Nederlanders van plan waren te gaan lopen".quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:21 schreef ToniB het volgende:
[..]
heel goed van jou! Zit even mobiel en dan gaat knippen en plakken niet zo snel, vandaar.
hoezo we weten toch niet waar die meiden waren? En anderhalf uur in welke richting?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens dat artikel zou het zakje op 11 april gevonden zijn en er "ongeveer vier dagen geleden zijn achtergelaten", "op ongeveer 1,5 uur lopen van de wandelroute die de twee Nederlanders van plan waren te gaan lopen".
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ris-en-Lisanne.dhtml
Lijkt me elders dus.
Dat weten we welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:49 schreef ToniB het volgende:
[..]
hoezo we weten toch niet waar die meiden waren? En anderhalf uur in welke richting?
Harenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:11 schreef ToniB het volgende:
[..]
we hebben het toch over dat gevonden afval zakje en eventueel haren. Daarover bericht dat artikel.
Dat is een aanname en hij klopt ook nog eens niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weten we welAan de Caribische/Atlantische kant van de Mirador/CD.
En anderhalf uur van de Pianista (= pad dat ze wilden bewandelen en dus ook bewandeld hebben) lijkt me dus NIET anderhalf uur verder aan de andere kant van de Mirador/CD, maar anderhalf uur aan de Boquete-kant uit de buurt van de Pianista..
Ja, dat is dus gewoon hetzelfde artikel SSquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Haren
Over het soort haren dat is gevonden, bestaat nog enige onduidelijkheid. RTL Nieuws spreekt van blonde of rode haren, Hart van Nederland weet te melden dat een rood haar is gevonden, terwijl NOS spreekt van een lang blond haar en een gerkuld blond haar. Het is in ieder geval een haarkleur die niet veel voorkomt onder de lokale Panamese bevolking.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ris-en-Lisanne.dhtml
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is een aanname en hij klopt ook nog eens niet.
Mirador 13:00
Beekje: 14:00
Noodoproep: 15:00 - 16:00 lokatie onbekend.
Dus NIET anderhalf uur verder aan de andere kant van de Mirador/CD maar VAN het beekje, max want niemand weet of ze wel gelopen hebben en of ze niet een stuk de ene kant en dan weer terug gelopen zijn.
My bad..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt![]()
Ik heb het over wat er in het (oude!!,; 12 april) AD-artikel staat. Niet over de foto's of wat dan ook..
Begrijpend lezen Ouder1
Yups, ze hebben vaak (altijd) dezelfde artikelen als in het AD staan als het over hetzelfde onderwerp gaat. Let er maar eens opquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:07 schreef StaceySinger het volgende:
Jungle-expert Rick Morales : "Verdwijning meiden is werk van derde
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rk-van-derde-n.dhtml
[..]
ad in belgie ?
En dan accuseer jij anderen ervan op de man te spelen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt![]()
Ik heb het over wat er in het (oude!!,; 12 april) AD-artikel staat. Niet over de foto's of wat dan ook..
Begrijpend lezen Ouder1
Ja, bij die foto als ze de 1e bergbeek "in" gaat bedoel je toch? Zit idd een vlek op de kont bvan haar broek + op haar rechterbeenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:08 schreef Bozoe het volgende:
Op WS werd het ook al ter sprake gebracht en het viel mij ook op. Op de foto's van Kris is te zien dat ze vlekken (modder) op haar broekje en been heeft. Wellicht is ze al wel eerder uitgegleden?
Ze is gaan zitten met benen gekruist, dan krijg je dat. Ook tijdens het lopen kan je met je ene voet tegen je andere been komen. Vieze hand afvegen aan je broek..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:08 schreef Bozoe het volgende:
Op WS werd het ook al ter sprake gebracht en het viel mij ook op. Op de foto's van Kris is te zien dat ze vlekken (modder) op haar broekje en been heeft. Wellicht is ze al wel eerder uitgegleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |