Miss wet t-shirtquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:11 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En daarna weer heerlijk je natte t-shirt aan ;-)
Heb echt geen idee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik ook aan. Je weet alleen niet tot hoever die tak nog doorloopt. Wat denk jij zelf dat het voor is/dient?
Net NFI heeft 1000 pagina's aan verslag wat er allemaal met de telefoons is gebeurd. Maar Panama wacht er nog steeds op. En nu is ook bekend geworden dat alle capaciteit naar MH17 gaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef Bozoe het volgende:
Zijn er geen foto's met de iPhone van Kris gemaakt of is dat niet bekend gemaakt?
Dat lijkt me ook ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:15 schreef Grijzemassa het volgende:
Als ik me goed herinner werd het een paar dagen na 1 april slecht weer met veel regen. Ze zouden dan een schuilplek gevonden kunnen hebben in een grot of onder een overhangende rots of zoiets. Maar daar zal het niet warm zijn geweest dus hou je je kleding wel aan en droog ook als het kan.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:15 schreef Grijzemassa het volgende:
Als ik me goed herinner werd het een paar dagen na 1 april slecht weer met veel regen. Ze zouden dan een schuilplek gevonden kunnen hebben in een grot of onder een overhangende rots of zoiets. Maar daar zal het niet warm zijn geweest dus hou je je kleding wel aan en droog ook als het kan.
Waar is dat verslag dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Net NFI heeft 1000 pagina's aan verslag wat er allemaal met de telefoons is gebeurd. Maar Panama wacht er nog steeds op. En nu is ook bekend geworden dat alle capaciteit naar MH17 gaat.
Denk dat je dan het fijne wel weet.. of er boodschappen zijn achtergelaten etc.
Het NFI zegt dat het alleen luistert naar orders van het OM. Er is dus wat sprake van bureaucratie.quote:
Duhhh... Uiteraardquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef Perico het volgende:
[..]
Het NFI zegt dat het alleen luistert naar orders van het OM. Er is dus wat sprake van bureaucratie.
Mooi,quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef mig72 het volgende:
Jammer dat Sherlock Holmes niet echt bestaat. Ik vraag me af wat het doel is van al onze inspanning om deze mysterie op te lossen - die vrouwen krijgen we nooit terug, en het zal hoogstwaarschijnlijk een mysterie eeuwig blijven. Justice for Kris en Lisanne?-Maar ja, tegen wat eigenlijk? Dan ga je al uit van een misdrijf, als het een ongeluk was is het moeilijk gerechtigheid te zoeken, je kan ook die kutbosjes plat branden met een atoombom maar dat is dan weer iets teveel van het goede.
Ik zie gewoon niet meer in wat het doel is van al dit goedbedoeld speurwerk. Zelfs als we de waarheid achter komen, wat het ook is, en het niet bevalt, daar kunnen we niks aan doen.
Tot zover, mijn bepeinzingen.
Begrijp ik je goed dat je doelt op dat ze er verder geen manuren in steken? Dat zou dan kunnen betekenen dat er geen aanwijzingen zijn voor een misdaad, of begrijp ik het verkeerd?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef Perico het volgende:
[..]
Het NFI zegt dat het alleen luistert naar orders van het OM. Er is dus wat sprake van bureaucratie.
Ja, Dat betekent dat het OM hun opdrachtgever is.. Duhhhhquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:21 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed dat je doelt op dat ze er verder geen manuren in steken? Dat zou dan kunnen betekenen dat er geen aanwijzingen zijn voor een misdaad, of begrijp ik het verkeerd?
Schandalig gewoon. Wat een frustraties moeten die ouders hebben zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Net NFI heeft 1000 pagina's aan verslag wat er allemaal met de telefoons is gebeurd. Maar Panama wacht er nog steeds op. En nu is ook bekend geworden dat alle capaciteit naar MH17 gaat.
Het was niet befoeld om eloquent te zijn, maar eerder een opsomming van wat er echt in mijn hart nu omgaat met deze zaak op dit moment.quote:
en waarom ze maar 1 foto maakten en de rest donker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me ook best een aannemelijke theorie inderdaad.
Als het bewust om de tak zou gaan begrijp ik niet waarom ze de foto s' nachts gemaakt zouden hebben.
Nee, er is een rapport.. sorry, wat ik zei van 1000 pagina's is niet waar, de advocaat van de familie in Panama heeft 1000 pagina's aan dossier daar, maar de data van het NFI ontbreken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:21 schreef Grijzemassa het volgende:
Begrijp ik je goed dat je doelt op dat ze er verder geen manuren in steken? Dat zou dan kunnen betekenen dat er geen aanwijzingen zijn voor een misdaad, of begrijp ik het verkeerd?
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het was niet befoeld om eloquent te zijn, maar eerder een opsomming van wat er echt in mijn hart nu omgaat met deze zaak op dit moment.
Zie jij nog wel in waarom we oneindig door moeten baggeren zonder uitzicht?
Terecht vanuit hun oogpuntquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee, er is een rapport.. sorry, wat ik zei van 1000 pagina's is niet waar, de advocaat van de familie in Panama heeft 1000 pagina's aan dossier daar, maar de data van het NFI ontbreken.
Zij willen ze graag hebben. Maar het NFI zegt hier: ja ho eens, zolang het OM ons daar niet toe opdraagt, overhandigen wij niets.
Hoe weet je dat? Bron?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef Perico het volgende:
[..]
God, ik wou dat ze 3 zakjes hadden gehad.. Of 5 of 9 Stomme theoriënhierquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:28 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
en waarom ze maar 1 foto maakten en de rest donker.
De zakjes kunnen dienen als markering. Hier zijn we geweest
Twee zakjes, twee meisjes
Die wens ik niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:31 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat dan? Je hebt mijn volle aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |