Misschien begrijp ik je punt niet.. maar het kan toch dat Kris of Lisanne foto's maakte van de omgeving en de ander op het idee kwam om zo'n takje in elkaar te knutselen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zouden ze dan wel op een ander moment gedaan moeten hebben gezien de tijd. (de 9 foto's in de voorgaande minuut waaronder die # 542 op een 'andere' locatie)
Dat zou inderdaad kunnen ja. Maar in het donker in elkaar geknutselt of op een ander moment op de dag?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:49 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik je punt niet.. maar het kan toch dat Kris of Lisanne foto's maakte van de omgeving en de ander op het idee kwam om zo'n takje in elkaar te knutselen?
als je door wilt lopen prik je de blaar met een steriele wond. Geen probleem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een blaar prikken creëert een wond, waardoorheen kwaadaardige wezentjes zich kunnen dringen. Zolang de blaar heel is, gebeurt dat niet en verslijt en ontpopt hij op zichzelf door wrijving.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
als je door wilt lopen prik je de blaar met een steriele naald. Geen probleem.
Ga eens kijken in de zomer in Nijmegen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:36 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat artsen zoiets en dan op massaal niveau uit zouden voeren lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik kan geen een reden bedenken om zoiets te prikken behalve sportprestaties. Dan nog moet hij netjes en volledig geïsoleerd worden door verband.
Ik denk zelf in het donker maar dat is nergens op gebaseerd uiteraard. Het scenario wat ik dan voor me zie is dat ze nog steeds aan het lopen zijn, een van de twee een takje vindt en bedenkt om daar die stukjes plastic aan te doen om aandacht te trekken mocht er een helikopter o.i.d. overvliegen. En vervolgens aan de ander vraagt om er een foto van te maken om te kijken of het er goed uitziet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen ja. Maar in het donker in elkaar geknutselt of op een ander moment op de dag?
Vraag me dan wel af of een stok(je), het ziet er niet heel stevig uit, met twee van die rode zakjes ook maar enigszins zou opvallen in het donker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik denk zelf in het donker maar dat is nergens op gebaseerd uiteraard. Het scenario wat ik dan voor me zie is dat ze nog steeds aan het lopen zijn, een van de twee een takje vindt en bedenkt om daar die stukjes plastic aan te doen om aandacht te trekken mocht er een helikopter o.i.d. overvliegen. En vervolgens aan de ander vraagt om er een foto van te maken om te kijken of het er goed uitziet.
Beter dan niks lijkt mequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af of een stok(je), het ziet er niet heel stevig uit, met twee van die rode zakjes ook maar enigszins zou opvallen in het donker.
Zou kunnen. Zou interessant zijn om die paar tussenliggende foto's te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef Gorraay het volgende:
Of zou het kunnen zijn dat de flits het meestal niet deed en dat de maker van de foto acht keer moest afdrukken voordat het takje erop stond?
Ja, daar twijfel ik ook aan. Je weet alleen niet tot hoever die tak nog doorloopt. Wat denk jij zelf dat het voor is/dient?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af of een stok(je), het ziet er niet heel stevig uit, met twee van die rode zakjes ook maar enigszins zou opvallen in het donker.
Ze kunnen het daar ook zo neergelegd in de hoop dat het zichtbaar zou zijn vanuit de lucht, overdag. Want dan zou de flits misschien niet zo erg opvallen. En dat ze op dat moment wat hoorden en met de flits aandacht wilden trekken. Dan zou het wel toevallig zijn dat de tak er op staatquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik denk zelf in het donker maar dat is nergens op gebaseerd uiteraard. Het scenario wat ik dan voor me zie is dat ze nog steeds aan het lopen zijn, een van de twee een takje vindt en bedenkt om daar die stukjes plastic aan te doen om aandacht te trekken mocht er een helikopter o.i.d. overvliegen.
Per ongeluk op het knopje gedrukt (heel vaak)?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Ik denk dat ze geen bewust foto hebben gemaakt van het takje maar dat het takje daar lag omdat ze het hebben gebruikt. Ze hebben foto's gemaakt van hun omgeving en wellicht zelfs onbedoeld.
Mijn eerste ingeving (na lichtsignalen met flits) zou zijn zwaaien met mijn t-shirt denk ik.quote:
Dat kun je ook met je handen etcquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving (na lichtsignalen met flits) zou zijn zwaaien met mijn t-shirt denk ik.
Maar goed, kan dat ze dit bedacht hadden inderdaad.
Het is dat de stok niet heel stevig lijkt anders zou je er wellicht nog water (in de plastic tasjes) mee kunnen opscheppen uit de rivier.
Nee met een doel op het knopje gedrukt (flits), hoewel dat geen rationeel doel hoeft te dienen en de foto per ongeluk gemaakt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Per ongeluk op het knopje gedrukt (heel vaak)?
Lijkt me ook best een aannemelijke theorie inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Ik denk dat ze geen bewust foto hebben gemaakt van het takje maar dat het takje daar lag omdat ze het hebben gebruikt. Ze hebben foto's gemaakt van hun omgeving en wellicht zelfs onbedoeld.
Voor mijn gevoel zou ik toch mijn shirt erbij pakken in de hoop dat het opvallender is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kun je ook met je handen etc
Mij niet. Die 90 foto's zijn voor mij bizar vooralsnogquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me ook best een aannemelijke theorie inderdaad.
Als het bewust om de tak zou gaan begrijp ik niet waarom ze de foto s' nachts gemaakt zouden hebben.
Ik heb het over water scheppen uit de rivier om te drinkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:05 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zou ik toch mijn shirt erbij pakken in de hoop dat het opvallender is.
Wel als je erbij kan met je handen uiteraard. Maar wat als je er niet bij kan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het over water scheppen uit de rivier om te drinken
Dan gebruik je je t-shirt waar het doorheen snelt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Wel als je erbij kan met je handen uiteraard. Maar wat als je er niet bij kan?
En daarna weer heerlijk je natte t-shirt aan ;-)quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan gebruik je je t-shirt waar het doorheen snelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |