Waarom zoveel moeite doen als je ook gewoon een broek hebt waar je het aan af kan vegen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef mig72 het volgende:
Stenen en sommige soorten mos schijnen ook een aardig stuk modder los te kunnen werken.
Plas is steriel en wat niet direct door de grond geabsorbeerd wordt, wordt verdampt. Laat er geen gras over groeienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom? Kan best op bomen of gras of wat dan ook geplast zijn door een beest. Op mijn rijbroek is dat iig niet het geval
De schoonheidsleer leert anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:45 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen als je ook gewoon een broek hebt waar je het aan af kan vegen?
1x keer? Een paar uur dus. En nee: dat is NIET viezer: dat ding komt schoon uit de was..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:46 schreef mig72 het volgende:
[..]
Plas is steriel en wat niet direct door de grond geabsorbeerd wordt, wordt verdampt. Laat er geen gras over groeien![]()
Hoe lang draag je je rijbroek alvorens te wassen? Dat is waarschijnlijk juist viezer.
Nou als ik door de Jungle zou wandelen houd ik mij niet echt bezig met de "schoonheidsleer". Maar hé ieder zijn ding.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:44 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je bron weerspreekt mijn reactie niet eens, sterker nog, het schijnt hem te ondersteunen.
Wel moet dat gebeuren door iemand met wat basis medische kennis, die schone gereedschappen en doekjes en ontsmettingsalcohol heeft en vervolgens moet de wond netjes geïsoleerd worden door gaas of verband.
Fijne dag
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Dat lijken me blaren. Doorprikken en met twee dagen over.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:12 schreef mig72 het volgende:
Doorprikken moet je juist niet doen want dat vergroot de kans op infectie.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zucht. Blaren die hinderlijk zijn of knellen door de locatie mag je doorprikken.
Mij lijkt het trouwens gewoon wat zwelling/vocht door veel te hebben gelopen.
Draai niet zo om je gelijk te behalen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Niks zucht. Het schort jou blijkbaar aan medische kennis.
Ik ben bij de huisarts geweest voor blaren en ik werd daar verteld om nooit door te prikken omdat er dan vieze dingen van buitenaf kunnen komen besmetten. Met een afgesloten blaar heb je weliswaar pijn maar geen kans op infectie.
Ja, behoorlijk on topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef SAJ het volgende:
Rijbroeken en boomschors, lekker on topic hier
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Nou als ik door de Jungle zou wandelen houd ik mij niet echt bezig met de "schoonheidsleer". Maar hé ieder zijn ding.
Ja, dat zijn ze:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef BijDePinken het volgende:
Kan iemand mij zeggen of de tijdstippen van de donkere foto's bekend zijn? Zo ja, waar vind ik die? (Een ervaren gebruiker van deze site zal zoiets snel kunnen terugvinden, maar ik nog niet, sorry.)
Geen rijbroek op te zien hoor. Wel veel boomschors trouwensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk on topicGaat namelijk om 1 van de gepubliceerde foto's
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:54 schreef SAJ het volgende:
[..]
Geen rijbroek op te zien hoor. Wel veel boomschors trouwens
Wel moddervegenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:54 schreef SAJ het volgende:
[..]
Geen rijbroek op te zien hoor. Wel veel boomschors trouwens
Dank, Whiskers2009.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze:
IMG_542: Rotsbodem en begroeiing 1:38
- Night photo of a barranco – with flash Rotsbodem en begroeiing
- Time: 08-04-2013 (=2014) – 07:38 = 01:38
IMG_550: Rotsbodem en tak met rood plastic 1:39
- Night photo of rock with red flowers/plastic bags stick on branch - with flash
- Time: 08-04-2014 - 07:39 - 01:39
Dat wil ik nu ook weer niet zeggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Dank, Whiskers2009.
Ik zat de mobiele foto's van gids P. (op Facebook) van rond die tijd nog eens te bekijken (nee, geenszins om hem verdacht te maken, maar alleen om te kijken of ik overeenkomsten in landschap kon ontdekken met de donkere foto's van L. en K., in de hoop iets te ontdekken over de locatie - zoals er ook overeenkomst is in zijn foto op de berg met de foto's van L. en K. op de berg). Bij P's foto's kwam ik een paar foto's van een hommel of iets dergelijks tegen, op een steen/rots, nl. zowel een lichte foto als twee donkere foto's met flits. Die donkere foto's van P. waren zó donker (en toch kennelijk overdag genomen) dat ik mij ineens afvroeg of de donkere foto's van L. en K. niet toch overdag gemaakt konden zijn. Maar de tijdstippen die jij noemt zijn dus onomstotelijk de juiste tijdstippen, begrijp ik.
Dit berichtje is daarmee misschien zinloos, maar toch laat ik het staan, want misschien inspireert het anderen om ook te proberen, via foto's die anderen in die regio hebben gemaakt, de locatie te achterhalen.
Dan zijn al die artsen bij de blarenpost op de 4 daagse helemaal verkeerd bezigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Niks zucht. Het schort jou blijkbaar aan medische kennis.
Ik ben bij de huisarts geweest voor blaren en ik werd daar verteld om nooit door te prikken omdat er dan vieze dingen van buitenaf kunnen komen besmetten. Met een afgesloten blaar heb je weliswaar pijn maar geen kans op infectie.
Oké, helder. :-)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wil ik nu ook weer niet zeggen![]()
Maar als we uitgaan van wat de camera zegt over de tijdstippen van de foto's en de verklaring van de ouders/EenVandaag (op de Mirador om ong 13:00, eerste bergbeek og 14:00 etc) dan moet er dus 6 uur afgehaald worden van de cameratijd van de foto's. En dat is in mijn post gedaan
Een blaar prikken creëert een wond, waardoorheen kwaadaardige wezentjes zich kunnen dringen. Zolang de blaar heel is, gebeurt dat niet en verslijt en ontpopt hij op zichzelf door wrijving.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:19 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Dan zijn al die artsen bij de blarenpost op de 4 daagse helemaal verkeerd bezig
Eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:19 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Oké, helder. :-)
Die "red flowers" kunnen volgens mij overigens worden geschrapt uit de beschrijving van foto 550.
Ik weet niet of iedereen hier ook meeleest op WS. Maar daar hebben ze het over een locatie als bijvoorbeeld dezequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Dank, Whiskers2009.
Ik zat de mobiele foto's van gids P. (op Facebook) van rond die tijd nog eens te bekijken (nee, geenszins om hem verdacht te maken, maar alleen om te kijken of ik overeenkomsten in landschap kon ontdekken met de donkere foto's van L. en K., in de hoop iets te ontdekken over de locatie - zoals er ook overeenkomst is in zijn foto op de berg met de foto's van L. en K. op de berg). Bij P's foto's kwam ik een paar foto's van een hommel of iets dergelijks tegen, op een steen/rots, nl. zowel een lichte foto als twee donkere foto's met flits. Die donkere foto's van P. waren zó donker (en toch kennelijk overdag genomen) dat ik mij ineens afvroeg of de donkere foto's van L. en K. niet toch overdag gemaakt konden zijn. Maar de tijdstippen die jij noemt zijn dus onomstotelijk de juiste tijdstippen, begrijp ik.
Dit berichtje is daarmee misschien zinloos, maar toch laat ik het staan, want misschien inspireert het anderen om ook te proberen, via foto's die anderen in die regio hebben gemaakt, de locatie te achterhalen.
Dus dan zijn al die artsen bij de blarenpost op de 4 daagse helemaal verkeerd bezig? Die ontbreekt iedere medische kennis? Die jij wel hebt? Geef daar nu eens antwoord op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een blaar prikken creëert een wond, waardoorheen kwaadaardige wezentjes zich kunnen dringen. Zolang de blaar heel is, gebeurt dat niet en verslijt en ontpopt hij op zichzelf door wrijving.
Dit topic is helemaal niet meer serieus te nemen als de hele lijst van betrokkenen.wordt weggehaald in het belang van privacy van mogelijke verdachten en daarbij dwingt lezers een andere richting op te gaan qua scenario.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt me zo bizar dat ze echt meer dan een week hebben rondgezworven zonder de weg te hebben teruggevonden of iemand tegen te zijn gekomen....
Dat is bijna niet voor te stellen.
Je vindt toch wel weer de rivier? En dan loop je toch exact dezelfe weg terug? Daarvan weet je zeker hoe lang het is en dat het je terug naar de bewoonde wereld leidt.
Dus daarom denk ik dat er ook een ongeluk gebeurd moet zijn waardoor ze niet meer mobiel waren of althans 1 van hen.
Wel weer "de" rivier? Welke rivier? Er is niet 1 rivier, en al helemaal geen die van de Mirador/CD naar beneden loopt en die je alleen maar stoomopwaarts/bergopwaarts hoeft te volgen..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt me zo bizar dat ze echt meer dan een week hebben rondgezworven zonder de weg te hebben teruggevonden of iemand tegen te zijn gekomen....
Dat is bijna niet voor te stellen.
Je vindt toch wel weer de rivier? En dan loop je toch exact dezelfe weg terug? Daarvan weet je zeker hoe lang het is en dat het je terug naar de bewoonde wereld leidt.
Dus daarom denk ik dat er ook een ongeluk gebeurd moet zijn waardoor ze niet meer mobiel waren of althans 1 van hen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |