Hmm ok. Daar heb ik geen ervaring mee (gelukkig).quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
uh, dan ben ik toch bang dat je een paar mensen te hoog inschat, ik spreek uit ervaring wat vervelende pb betreft als je het met een bepaald persoon niet eens bent.
Ik denk dat ze in het het algemeen groot gelijk heeft. Als iets niet kan (qua locatie of tijd bijv) dan zegt men dat hier. En dat is niet "betweten" of ergerquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:26 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
uh, dan ben ik toch bang dat je een paar mensen te hoog inschat, ik spreek uit ervaring wat vervelende pb betreft als je het met een bepaald persoon niet eens bent.
Precies. Er komt genoeg reactie op mogelijkheden..quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het het algemeen groot gelijk heeft. Als iets niet kan (qua locatie of tijd bijv) dan zegt men dat hier. En dat is niet "betweten" of erger
ik had het over beledigende pb van iemand, niet van jou dusquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in het het algemeen groot gelijk heeft. Als iets niet kan (qua locatie of tijd bijv) dan zegt men dat hier. En dat is niet "betweten" of erger
Ik ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ik had het over beledigende pb van iemand, niet van jou dus
Ik belaster niemand, heb gewoon een andere mening dan jij. Mag dat niet ofzo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit je nu de crew, en lavenderr in het bijzonder (die juist erg goed werk doet) te belasteren?
Zo ja: Ga naar FB en klaag dáár
Het is voor mij geen rot ervaring want het zal me een zorg zijn wat zo iemand van me vindt. Wil alleen zeggen dat het wel gebeurd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet(en ik weet dat die niet van mij kan zijn)
Maar ik had het over het algemeen (dus niet over jouw rotervaring)/ In het algemeen word er hier iets van gezegd als iets niet kan (qua locatie of tijd bijv) dan zegt men dat hier. En dat is m.i. niet "betweten" of erger
Natuurlijk mag dat, maar je begon (mi) nogal hard om je heen te slaan. En FB is de plek voor klachten..quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:32 schreef SAJ het volgende:
[..]
Ik belaster niemand, heb gewoon een andere mening dan jij. Mag dat niet ofzo?
Ja, en dat slaat idd nergens opquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:34 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het is voor mij geen rot ervaring want het zal me een zorg zijn wat zo iemand van me vind. Wil alleen zeggen dat het wel gebeurd.
Nogmaals excuses, ik wist uiteraard niet dat het soms wel voorkomt. Ik probeerde gewoon de sfeer weer een beetje terug te brengen naar boven 0quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:34 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het is voor mij geen rot ervaring want het zal me een zorg zijn wat zo iemand van me vind. Wil alleen zeggen dat het wel gebeurd.
Herken dat laatstequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:37 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Nogmaals excuses, ik wist uiteraard niet dat het soms wel voorkomt. Ik probeerde gewoon de sfeer weer een beetje terug te brengen naar boven 0
Er zijn zo bizar veel vragenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef Grijzemassa het volgende:
Iemand zei, ik weet niet meer wie, dat als de donkere foto met de takjes een aanwijzing was, waarom dan 's nachts gemaakt? ik vind dat een goede vraag
Dat 87 donker en 3 zichtbaar verhaal valt nog te bezien. Dat is een verklaring van dhr Kremers (idd Een Vandaag, en overgenomen in Ned. pers) voordat hij het dossier op maandag 4/8 had ingezien. Daarna heeft hij het niet meer over 87/3, maar alleen een verklaring over foto's met vegetatie, genomen tussen 1 en 4 's nachts. Dus zal best kunnen dat er meer dan 3 zichtbare foto's zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hebben we gewoon niet
De info (van o.a. EenVandaag) was: 90 foto's in het donker op 8 april, waarvan op 3 iets zichtbaars. Pas nu hebben we 2 van de 3 foto's waar iets op zichtbaar is maar de derde dus nog niet (of iig heb ik 'm niet)
Als het een aanwijzing is, dan neem je de tijd voor zo'n foto, lijkt me. Maar in de twee minuten ervoor zijn acht andere foto's gemaakt (542 t/m 549).quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef Grijzemassa het volgende:
Iemand zei, ik weet niet meer wie, dat als de donkere foto met de takjes een aanwijzing was, waarom dan 's nachts gemaakt? ik vind dat een goede vraag
Iemand heeft het al eerder gezegd maar het "onderwerp" van de foto is inderdaad dat takje. Als het was om de omgeving te onthouden/markeren dan hadden ze toch wel meer op de achtergrond gericht lijkt mij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef Grijzemassa het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:43 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ja zullen we dan maar doorgaan over hoe aardig en goed we allemaal zijn
Dan zou je dus uitgaan van een toevalstreffer, het lijkt zo in scene gezet. Ik weet echt niet wat er van te denkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Als het een aanwijzing is, dan neem je de tijd voor zo'n foto, lijkt me. Maar in de twee minuten ervoor zijn acht andere foto's gemaakt (542 t/m 549).
Dat (takje zo fabriceren) zouden ze dan wel op een ander moment gedaan moeten hebben gezien de tijd. (de 9 foto's in de voorgaande minuut waaronder die # 542 op een 'andere' locatie)quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Iemand heeft het al eerder gezegd maar het "onderwerp" van de foto is inderdaad dat takje. Als het was om de omgeving te onthouden/markeren dan hadden ze toch wel meer op de achtergrond gericht lijkt mij.
Wat wel kan is dat ze dat takje in elkaar hebben gezet (om wat voor reden dan ook) en de flitser hebben gebruikt om te kijken of het goed gelukt was.
Misschien begrijp ik je punt niet.. maar het kan toch dat Kris of Lisanne foto's maakte van de omgeving en de ander op het idee kwam om zo'n takje in elkaar te knutselen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zouden ze dan wel op een ander moment gedaan moeten hebben gezien de tijd. (de 9 foto's in de voorgaande minuut waaronder die # 542 op een 'andere' locatie)
Dat zou inderdaad kunnen ja. Maar in het donker in elkaar geknutselt of op een ander moment op de dag?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:49 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik je punt niet.. maar het kan toch dat Kris of Lisanne foto's maakte van de omgeving en de ander op het idee kwam om zo'n takje in elkaar te knutselen?
als je door wilt lopen prik je de blaar met een steriele wond. Geen probleem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een blaar prikken creëert een wond, waardoorheen kwaadaardige wezentjes zich kunnen dringen. Zolang de blaar heel is, gebeurt dat niet en verslijt en ontpopt hij op zichzelf door wrijving.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:51 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
als je door wilt lopen prik je de blaar met een steriele naald. Geen probleem.
Ga eens kijken in de zomer in Nijmegen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:36 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat artsen zoiets en dan op massaal niveau uit zouden voeren lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik kan geen een reden bedenken om zoiets te prikken behalve sportprestaties. Dan nog moet hij netjes en volledig geïsoleerd worden door verband.
Ik denk zelf in het donker maar dat is nergens op gebaseerd uiteraard. Het scenario wat ik dan voor me zie is dat ze nog steeds aan het lopen zijn, een van de twee een takje vindt en bedenkt om daar die stukjes plastic aan te doen om aandacht te trekken mocht er een helikopter o.i.d. overvliegen. En vervolgens aan de ander vraagt om er een foto van te maken om te kijken of het er goed uitziet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen ja. Maar in het donker in elkaar geknutselt of op een ander moment op de dag?
Vraag me dan wel af of een stok(je), het ziet er niet heel stevig uit, met twee van die rode zakjes ook maar enigszins zou opvallen in het donker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik denk zelf in het donker maar dat is nergens op gebaseerd uiteraard. Het scenario wat ik dan voor me zie is dat ze nog steeds aan het lopen zijn, een van de twee een takje vindt en bedenkt om daar die stukjes plastic aan te doen om aandacht te trekken mocht er een helikopter o.i.d. overvliegen. En vervolgens aan de ander vraagt om er een foto van te maken om te kijken of het er goed uitziet.
Beter dan niks lijkt mequote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af of een stok(je), het ziet er niet heel stevig uit, met twee van die rode zakjes ook maar enigszins zou opvallen in het donker.
Zou kunnen. Zou interessant zijn om die paar tussenliggende foto's te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef Gorraay het volgende:
Of zou het kunnen zijn dat de flits het meestal niet deed en dat de maker van de foto acht keer moest afdrukken voordat het takje erop stond?
Ja, daar twijfel ik ook aan. Je weet alleen niet tot hoever die tak nog doorloopt. Wat denk jij zelf dat het voor is/dient?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:56 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af of een stok(je), het ziet er niet heel stevig uit, met twee van die rode zakjes ook maar enigszins zou opvallen in het donker.
Ze kunnen het daar ook zo neergelegd in de hoop dat het zichtbaar zou zijn vanuit de lucht, overdag. Want dan zou de flits misschien niet zo erg opvallen. En dat ze op dat moment wat hoorden en met de flits aandacht wilden trekken. Dan zou het wel toevallig zijn dat de tak er op staatquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik denk zelf in het donker maar dat is nergens op gebaseerd uiteraard. Het scenario wat ik dan voor me zie is dat ze nog steeds aan het lopen zijn, een van de twee een takje vindt en bedenkt om daar die stukjes plastic aan te doen om aandacht te trekken mocht er een helikopter o.i.d. overvliegen.
Per ongeluk op het knopje gedrukt (heel vaak)?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Ik denk dat ze geen bewust foto hebben gemaakt van het takje maar dat het takje daar lag omdat ze het hebben gebruikt. Ze hebben foto's gemaakt van hun omgeving en wellicht zelfs onbedoeld.
Mijn eerste ingeving (na lichtsignalen met flits) zou zijn zwaaien met mijn t-shirt denk ik.quote:
Dat kun je ook met je handen etcquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving (na lichtsignalen met flits) zou zijn zwaaien met mijn t-shirt denk ik.
Maar goed, kan dat ze dit bedacht hadden inderdaad.
Het is dat de stok niet heel stevig lijkt anders zou je er wellicht nog water (in de plastic tasjes) mee kunnen opscheppen uit de rivier.
Nee met een doel op het knopje gedrukt (flits), hoewel dat geen rationeel doel hoeft te dienen en de foto per ongeluk gemaakt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Per ongeluk op het knopje gedrukt (heel vaak)?
Lijkt me ook best een aannemelijke theorie inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Ik denk dat ze geen bewust foto hebben gemaakt van het takje maar dat het takje daar lag omdat ze het hebben gebruikt. Ze hebben foto's gemaakt van hun omgeving en wellicht zelfs onbedoeld.
Voor mijn gevoel zou ik toch mijn shirt erbij pakken in de hoop dat het opvallender is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kun je ook met je handen etc
Mij niet. Die 90 foto's zijn voor mij bizar vooralsnogquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me ook best een aannemelijke theorie inderdaad.
Als het bewust om de tak zou gaan begrijp ik niet waarom ze de foto s' nachts gemaakt zouden hebben.
Ik heb het over water scheppen uit de rivier om te drinkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:05 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zou ik toch mijn shirt erbij pakken in de hoop dat het opvallender is.
Wel als je erbij kan met je handen uiteraard. Maar wat als je er niet bij kan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het over water scheppen uit de rivier om te drinken
Dan gebruik je je t-shirt waar het doorheen snelt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Wel als je erbij kan met je handen uiteraard. Maar wat als je er niet bij kan?
En daarna weer heerlijk je natte t-shirt aan ;-)quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan gebruik je je t-shirt waar het doorheen snelt?
Miss wet t-shirtquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:11 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
En daarna weer heerlijk je natte t-shirt aan ;-)
Heb echt geen idee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:58 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik ook aan. Je weet alleen niet tot hoever die tak nog doorloopt. Wat denk jij zelf dat het voor is/dient?
Net NFI heeft 1000 pagina's aan verslag wat er allemaal met de telefoons is gebeurd. Maar Panama wacht er nog steeds op. En nu is ook bekend geworden dat alle capaciteit naar MH17 gaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef Bozoe het volgende:
Zijn er geen foto's met de iPhone van Kris gemaakt of is dat niet bekend gemaakt?
Dat lijkt me ook ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:15 schreef Grijzemassa het volgende:
Als ik me goed herinner werd het een paar dagen na 1 april slecht weer met veel regen. Ze zouden dan een schuilplek gevonden kunnen hebben in een grot of onder een overhangende rots of zoiets. Maar daar zal het niet warm zijn geweest dus hou je je kleding wel aan en droog ook als het kan.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:15 schreef Grijzemassa het volgende:
Als ik me goed herinner werd het een paar dagen na 1 april slecht weer met veel regen. Ze zouden dan een schuilplek gevonden kunnen hebben in een grot of onder een overhangende rots of zoiets. Maar daar zal het niet warm zijn geweest dus hou je je kleding wel aan en droog ook als het kan.
Waar is dat verslag dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Net NFI heeft 1000 pagina's aan verslag wat er allemaal met de telefoons is gebeurd. Maar Panama wacht er nog steeds op. En nu is ook bekend geworden dat alle capaciteit naar MH17 gaat.
Denk dat je dan het fijne wel weet.. of er boodschappen zijn achtergelaten etc.
Het NFI zegt dat het alleen luistert naar orders van het OM. Er is dus wat sprake van bureaucratie.quote:
Duhhh... Uiteraardquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef Perico het volgende:
[..]
Het NFI zegt dat het alleen luistert naar orders van het OM. Er is dus wat sprake van bureaucratie.
Mooi,quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef mig72 het volgende:
Jammer dat Sherlock Holmes niet echt bestaat. Ik vraag me af wat het doel is van al onze inspanning om deze mysterie op te lossen - die vrouwen krijgen we nooit terug, en het zal hoogstwaarschijnlijk een mysterie eeuwig blijven. Justice for Kris en Lisanne?-Maar ja, tegen wat eigenlijk? Dan ga je al uit van een misdrijf, als het een ongeluk was is het moeilijk gerechtigheid te zoeken, je kan ook die kutbosjes plat branden met een atoombom maar dat is dan weer iets teveel van het goede.
Ik zie gewoon niet meer in wat het doel is van al dit goedbedoeld speurwerk. Zelfs als we de waarheid achter komen, wat het ook is, en het niet bevalt, daar kunnen we niks aan doen.
Tot zover, mijn bepeinzingen.
Begrijp ik je goed dat je doelt op dat ze er verder geen manuren in steken? Dat zou dan kunnen betekenen dat er geen aanwijzingen zijn voor een misdaad, of begrijp ik het verkeerd?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef Perico het volgende:
[..]
Het NFI zegt dat het alleen luistert naar orders van het OM. Er is dus wat sprake van bureaucratie.
Ja, Dat betekent dat het OM hun opdrachtgever is.. Duhhhhquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:21 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed dat je doelt op dat ze er verder geen manuren in steken? Dat zou dan kunnen betekenen dat er geen aanwijzingen zijn voor een misdaad, of begrijp ik het verkeerd?
Schandalig gewoon. Wat een frustraties moeten die ouders hebben zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef Perico het volgende:
[..]
Net NFI heeft 1000 pagina's aan verslag wat er allemaal met de telefoons is gebeurd. Maar Panama wacht er nog steeds op. En nu is ook bekend geworden dat alle capaciteit naar MH17 gaat.
Het was niet befoeld om eloquent te zijn, maar eerder een opsomming van wat er echt in mijn hart nu omgaat met deze zaak op dit moment.quote:
en waarom ze maar 1 foto maakten en de rest donker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:04 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lijkt me ook best een aannemelijke theorie inderdaad.
Als het bewust om de tak zou gaan begrijp ik niet waarom ze de foto s' nachts gemaakt zouden hebben.
Nee, er is een rapport.. sorry, wat ik zei van 1000 pagina's is niet waar, de advocaat van de familie in Panama heeft 1000 pagina's aan dossier daar, maar de data van het NFI ontbreken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:21 schreef Grijzemassa het volgende:
Begrijp ik je goed dat je doelt op dat ze er verder geen manuren in steken? Dat zou dan kunnen betekenen dat er geen aanwijzingen zijn voor een misdaad, of begrijp ik het verkeerd?
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het was niet befoeld om eloquent te zijn, maar eerder een opsomming van wat er echt in mijn hart nu omgaat met deze zaak op dit moment.
Zie jij nog wel in waarom we oneindig door moeten baggeren zonder uitzicht?
Terecht vanuit hun oogpuntquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee, er is een rapport.. sorry, wat ik zei van 1000 pagina's is niet waar, de advocaat van de familie in Panama heeft 1000 pagina's aan dossier daar, maar de data van het NFI ontbreken.
Zij willen ze graag hebben. Maar het NFI zegt hier: ja ho eens, zolang het OM ons daar niet toe opdraagt, overhandigen wij niets.
Hoe weet je dat? Bron?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:17 schreef Perico het volgende:
[..]
God, ik wou dat ze 3 zakjes hadden gehad.. Of 5 of 9 Stomme theoriënhierquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:28 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
en waarom ze maar 1 foto maakten en de rest donker.
De zakjes kunnen dienen als markering. Hier zijn we geweest
Twee zakjes, twee meisjes
Die wens ik niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:31 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat dan? Je hebt mijn volle aandacht.
Nee ik bedoel leg uit wat in jouw ogen de justificatie is nog aan deze zaak. zoveel aandacht te schenken? Waar doen we het nog om?quote:
En ik bedoel dat ik gen zin heb om die moeite in jou te steken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:34 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel leg uit wat in jouw ogen de justificatie is nog aan deze zaak. zoveel aandacht te schenken? Waar doen we het nog om?
Waarom ga je dan überhaupt op mij reageren toen ik het algemeen gericht had?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik bedoel dat ik gen zin heb om die moeite in jou te steken.
Goede vraagquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan überhaupt op mij reageren toen ik het algemeen gericht had?
Nee, ze doen heel erg veel zaken. Ik dacht dat dit twee weken geleden ofzo in het topic hier voorbij was gekomen. Maar dat men verwachtte dat het binnenkort wel verstuurd zou worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:29 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Hoe weet je dat? Bron?
Vandaag was in het nieuws dat sommige zaken blijven liggen vanwege de vliegramp, er is nergens gezegd dat het om deze zaak zou gaan.
Misschien hadden ze die. een markering lijkt mij logischer dan wapperen naar een helikopter in de nacht in de jungle met dicht bladerdek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
God, ik wou dat ze 3 zakjes hadden gehad.. Of 5 of 9 Stomme theoriënhier
Mij ook.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:42 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Misschien hadden ze die. een markering lijkt mij logischer dan wapperen naar een helikopter in de nacht in de jungle met dicht bladerdek.
dus die zaklampfunctie laat je uit. Je schakelt je scherm op de laagste stand, inactiveert alle apps en zet hem uit zodat je op gezette tijden kan proberen of er bereik isquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:08 schreef Bozoe het volgende:
Zijn er geen foto's met de iPhone van Kris gemaakt of is dat niet bekend gemaakt? De iPhone heeft trouwens op het vergrendelscherm een functie "zaklamp".
Als ik verdwaald zou zijn dan zou ik mijn telefoon niet loslaten, in de hoop dat er op magische wijze ineens bereik is. Dus als ik dan een pad wil verlichten of aandacht wil trekken van iets dan zou ik dat met mijn telefoon doen. Maarja die vlieger gaat natuurlijk niet op als je batterij al minimaal is en je je telefoon daarom uitschakelt.
Tjemig wat een kutbureaucratie in ons Nederland zeg. Nu moet de familie blijkbaar een civiele procedure beginnen om informatie uit te vissen terwijl.ze het al zo zwaar hebben. Onmenselijk die regels.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:40 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee, ze doen heel erg veel zaken. Ik dacht dat dit twee weken geleden ofzo in het topic hier voorbij was gekomen. Maar dat men verwachtte dat het binnenkort wel verstuurd zou worden.
Hier kun je lezen dat Mevrouw Pitti toen extra naar Nederland was gekomen om door het NFI gebriefd te worden over de camera en telefoons:
http://www.vermist.nl/nie(...)van-kris-en-lisanne/
Hier kun je lezen dat de familie nu, ook op answersforkris, een wanhopige oproep doet:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)familie-kris-aan-nfi
Peter R. de Vries zegt dat het NFI niet gerechtigd is om mededelingen te doen aan nabestaanden.
Inderdaad, ook een optie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:44 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
dus die zaklampfunctie laat je uit. Je schakelt je scherm op de laagste stand, inactiveert alle apps en zet hem uit zodat je op gezette tijden kan proberen of er bereik is
Eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:42 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Misschien hadden ze die. een markering lijkt mij logischer dan wapperen naar een helikopter in de nacht in de jungle met dicht bladerdek.
Bedoel je dan een markering voor zichzelf of voor een zoekteam?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:42 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Markering voor zichzelf?quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:55 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Bedoel je dan een markering voor zichzelf of voor een zoekteam?
Het staat er misschien onduidelijk. Mijn vraag is of Dr. Schnautzer bedoelt of ze de markering voor zichzelf hebben neergelegd, zo van 'dit pad moeten we ook weer hebben als we overdag terug gaan'quote:
NEEEEEEEEquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:56 schreef Gorraay het volgende:
Bij Websleuths is de draad voor onbepaalde tijd gesloten, wegens te veel alerts.
Doe maar eens rustig. Je hebt zo te zien je hersens volledig uitgeput en ben je aan rust toe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:58 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Het staat er misschien onduidelijk. Mijn vraag is of Dr. Schnautzer bedoelt of ze de markering voor zichzelf hebben neergelegd, zo van 'dit pad moeten we ook weer hebben als we overdag terug gaan'
Je hebt niet alleen verstand van blaren maar je bent ook nog psycholoog? Je moet echt iets gaan doen met je mensenkennis mig72.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
Doe maar eens rustig. Je hebt zo te zien je hersens volledig uitgeput en ben je aan rust toe.
Ik vond "markering voor zichzelf" 100% begrijpelijk. Maar mijn energie gaat dan ook niet in agressie zitten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
Doe maar eens rustig. Je hebt zo te zien je hersens volledig uitgeput en ben je aan rust toe.
Ik snap er nu niets meer van. Kom ik agressief over?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:01 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik vond "markering voor zichzelf" 100% begrijpelijk. Maar mijn energie gaat dan ook niet in agressie zitten.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:01 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ik vond "markering voor zichzelf" 100% begrijpelijk. Maar mijn energie gaat dan ook niet in agressie zitten.
Neen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:03 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik snap er nu niets meer van. Kom ik agressief over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |