abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143994316
Die zakjes lijken me boodschappentasjes, en ik gooi hem er nog maar even in: Je kan er water mee opvangen wat je kan drinken:

Uit extremesurvival.nl

Transpiratie
Een optie die zeer goed van pas kan komen als de regen op zich laat wachten is de transpiratie methode. Door een plastic tasje of iets soortgelijks om een tak van een plant of boom te wikkelen, zorg je ervoor dat de transpiratie van de boom niet kan ontsnappen. Het waterdamp uit de vochtmondjes blijft in de zak en verzamelt zich langzaam maar zeker in het laagste punt. De hoeveelheid water die je hiermee kan onttrekken is geheel afhankelijk van de plant of boom en de omgeving.
pi_143994360
quote:
Dat zijn die op de kamer, niet die op die rots bij dat takje.
Wat te denken van deze?

Lijkt dat er niet een beetje op?

Lukt niet.. kijk anders even hier:
http://www.drugstore.com/(...)inc-tablets/qxp34728
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:02:06 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143994403
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 17:58 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Die zakjes lijken me boodschappentasjes, en ik gooi hem er nog maar even in: Je kan er water mee opvangen wat je kan drinken:

Uit extremesurvival.nl

Transpiratie
Een optie die zeer goed van pas kan komen als de regen op zich laat wachten is de transpiratie methode. Door een plastic tasje of iets soortgelijks om een tak van een plant of boom te wikkelen, zorg je ervoor dat de transpiratie van de boom niet kan ontsnappen. Het waterdamp uit de vochtmondjes blijft in de zak en verzamelt zich langzaam maar zeker in het laagste punt. De hoeveelheid water die je hiermee kan onttrekken is geheel afhankelijk van de plant of boom en de omgeving.
Dat moet je dan wel om een "levende" tak met bladeren doen he? ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143994541

Het lijken mij net handschoenen. Van die latex- of vinyldingen.

[ Bericht 44% gewijzigd door Deiner op 30-08-2014 18:17:51 ]
pi_143994729
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat moet je dan wel om een "levende" tak met bladeren doen he? ;)
Als je een tak plukt is ie niet meteen dor en dood. INtegendeel.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:17:12 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143994769
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:15 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Als je een tak plukt is ie niet meteen dor en dood. INtegendeel.
Toch moet je een levende plant hebben voor dat doel. En deze tak is ontegenzeggelijk erg dood.
pi_143995155
Beide handschoenen voor het op de foto zetten aan een takje geknoopt tegen wegwaaien, andere deeltjes afval/verpakking eromheen om in één beeld vast te leggen? Ik speculeer, maar dit is de indruk op mij.
pi_143995175
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:30 schreef Deiner het volgende:
Beide handschoenen voor het op de foto zetten aan een takje geknoopt tegen wegwaaien, andere deeltjes afval/verpakking eromheen om in één beeld vast te leggen? Ik speculeer, maar [ afbeelding ] dit is de indruk op mij.
zwam niet man zijn plastic tasjes
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143995222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Mee eens..heel duidelijk!
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:33:13 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143995264
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:30 schreef Deiner het volgende:
Beide handschoenen voor het op de foto zetten aan een takje geknoopt tegen wegwaaien, andere deeltjes afval/verpakking eromheen om in één beeld vast te leggen? Ik speculeer, maar [ afbeelding ] dit is de indruk op mij.
Ik vind een rood boodschappentasje waarschijnlijker. Zeker omdat we weten dat die daar in de omgeving ook inderdaad "verkrijgbaar" zijn.
pi_143995301
lijkt mij toch dat het één lange tak is (het eind is niet eens in zicht) met kleine vertakkingen aan de bovenkant. 2 rode plastiek tasjes (van supermarkt? lunch meegenomen in die zakjes ?) eromheen gebonden. Om mee te zwaaien? dan kan je niet een hele zware tak nemen. Er was toch een helikopter in de lucht die dag? Verder wat is dat (groene)hoesje? Een telefoon hoesje ,een sigarettenpakje?
pi_143995314
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:07 schreef Deiner het volgende: afbeelding Het lijken mij net handschoenen. Van die latex- of vinyldingen.
Maar als het latex-handschoenen zijn... waarom zouden de meiden in godsnaam latex-handschoenen of überhaupt handschoenen meenemen in de jungle? Of de (eventuele) daders moeten die foto al hebben gemaakt (zijn die latex handschoenen alleen in NL of ook in Panama te koop?) want ik blijf het raar vinden áls ze dan tóch niks te doen hadden in de jungle (met camera's in bezit en foto's makende) waarom ze dan geen 'laatste afscheidsboodschap aan familie-leden wat nou gebeurd is' erop hebben achter gelaten, dat stuk blijft gewoonweg onlogisch, dus wie zegt nou eigenlijk dat de meiden die foto's van 8 April nou daadwerkelijk zelf hebben gemaakt?

Man... hoevaak heb ik mezelf al in dit topic afgevraagd/gehoopt dat Peter R. de Vries z'n programma er nog was...
pi_143995453
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Je hebt ze er zelf nog omgeknoopt? Is helemaal niet duidelijk dat dit plastic tasjes zijn. Ik doe een speculatieve suggestie die niet zo gek is afgaande op de foto. Ik zeg simpelweg waar de rode objecten voor mij op lijken. Op handschoenen.

Ik heb jou heel wat zien zwammen hier, met je "grafische beeldscherm" en je domme conclusies omtrent de camera. Ik heb alles gelezen, en nu ik eens post zit ik niet om een troll-antwoord van jou verlegen.
pi_143995528
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:39 schreef Deiner het volgende:

[..]

Je hebt ze er zelf nog omgeknoopt? Is helemaal niet duidelijk dat dit plastic tasjes zijn. Ik doe een speculatieve suggestie die niet zo gek is afgaande op de foto. Ik zeg simpelweg waar de rode objecten voor mij op lijken. Op handschoenen.

Ik heb jou heel wat zien zwammen hier, met je "grafische beeldscherm" en je domme conclusies omtrent de camera. Ik heb alles gelezen, en nu ik eens post zit ik niet om een troll-antwoord van jou verlegen.
goh net lid >zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:03
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143995567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:39 schreef Deiner het volgende:

[..]

Ik heb jou heel wat zien zwammen hier, met je "grafische beeldscherm" en je domme conclusies omtrent de camera. Ik heb alles gelezen, en nu ik eens post zit ik niet op een troll-antwoord van jou verlegen.
Helemaal met jesus9 eens....Sorry hoor maar het zijn toch héél duidelijk geen handschoenen!
pi_143995643
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

goh net lid >zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:03
We hebben hier geen 'leden' maar gewoon users.
pi_143995661
een soortgelijk tasje hadden ze op de kamer liggen

pi_143995734
Lijken mij ook vrij duidelijk plastic zakjes..

Ik zat te denken, misschien dat er op een lager punt water was of hard stromend water waar ze niet met hun handen indurvden en dat ze met de tak de zakjes met water wilden vullen. De tak lijkt echter vrij breekbaar, dus denk niet dat het heel succesvol zou zijn geweest :P

Misschien konden ze echter niks beters vinden en waren ze wanhopig? Echter ook hier lijkt dat weinig sense te maken om 1 uur 's nachts -_-
pi_143995788
die foto's zijn niet ingezoemd op de camera zelf of wel? wie kan dat zien? Dan zou je nl de verhoudingen beter kunnen inschatten.
pi_143995949
dit tasje heeft dezelfde kleur
pi_143996148
nieuws 8 april
http://www.gelderlander.n(...)olitiewerk-1.4306547
zoektocht
De chef van de speurders suggereert dat zijn mensen geen heil meer zien in verder zoeken. Dat gebeurt overigens wel, verzekerde een medewerker dinsdag. Er worden nog steeds mogelijke routes onderzocht. Ook is er een helikopter naar een indianendorp in het oerwoud gestuurd om vandaar uit verder in het woud te zoeken.
pi_143996256
Kan iemand bij de foto van het takje de omgeving lichter maken? Ik heb het net geprobeerd met mijn iPhone en ik zie dan duidelijk een boompje staan aan de rechterkant. Het lijkt in verhouding met de boom niet alsof ze hoog zitten maar eerder dicht bij de grond.
pi_143996326
Wanneer je het etiket dat op de grond ligt omkeert, staat er in mijn optiek ''alert'' met blokletters en twee strepen eronder. Maar zeker weten doe ik het niet.
pi_143996642
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:03 schreef Bozoe het volgende:
Kan iemand bij de foto van het takje de omgeving lichter maken? Ik heb het net geprobeerd met mijn iPhone en ik zie dan duidelijk een boompje staan aan de rechterkant. Het lijkt in verhouding met de boom niet alsof ze hoog zitten maar eerder dicht bij de grond.

Lijkt wel water in de glinstering.
pi_143996704
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:15 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die boom staat lager
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')