Dat zijn die op de kamer, niet die op die rots bij dat takje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:42 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Vicks hoestpastilles.
http://www.21food.com/products/vicks-cough-drops-468322.html
Dat moet je dan wel om een "levende" tak met bladeren doen he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:58 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Die zakjes lijken me boodschappentasjes, en ik gooi hem er nog maar even in: Je kan er water mee opvangen wat je kan drinken:
Uit extremesurvival.nl
Transpiratie
Een optie die zeer goed van pas kan komen als de regen op zich laat wachten is de transpiratie methode. Door een plastic tasje of iets soortgelijks om een tak van een plant of boom te wikkelen, zorg je ervoor dat de transpiratie van de boom niet kan ontsnappen. Het waterdamp uit de vochtmondjes blijft in de zak en verzamelt zich langzaam maar zeker in het laagste punt. De hoeveelheid water die je hiermee kan onttrekken is geheel afhankelijk van de plant of boom en de omgeving.
Als je een tak plukt is ie niet meteen dor en dood. INtegendeel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel om een "levende" tak met bladeren doen he?
Toch moet je een levende plant hebben voor dat doel. En deze tak is ontegenzeggelijk erg dood.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:15 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Als je een tak plukt is ie niet meteen dor en dood. INtegendeel.
zwam niet man zijn plastic tasjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:30 schreef Deiner het volgende:
Beide handschoenen voor het op de foto zetten aan een takje geknoopt tegen wegwaaien, andere deeltjes afval/verpakking eromheen om in één beeld vast te leggen? Ik speculeer, maar [ afbeelding ] dit is de indruk op mij.
Mee eens..heel duidelijk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zwam niet man zijn plastic tasjes
Ik vind een rood boodschappentasje waarschijnlijker. Zeker omdat we weten dat die daar in de omgeving ook inderdaad "verkrijgbaar" zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:30 schreef Deiner het volgende:
Beide handschoenen voor het op de foto zetten aan een takje geknoopt tegen wegwaaien, andere deeltjes afval/verpakking eromheen om in één beeld vast te leggen? Ik speculeer, maar [ afbeelding ] dit is de indruk op mij.
Maar als het latex-handschoenen zijn... waarom zouden de meiden in godsnaam latex-handschoenen of überhaupt handschoenen meenemen in de jungle? Of de (eventuele) daders moeten die foto al hebben gemaakt (zijn die latex handschoenen alleen in NL of ook in Panama te koop?) want ik blijf het raar vinden áls ze dan tóch niks te doen hadden in de jungle (met camera's in bezit en foto's makende) waarom ze dan geen 'laatste afscheidsboodschap aan familie-leden wat nou gebeurd is' erop hebben achter gelaten, dat stuk blijft gewoonweg onlogisch, dus wie zegt nou eigenlijk dat de meiden die foto's van 8 April nou daadwerkelijk zelf hebben gemaakt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:07 schreef Deiner het volgende: afbeelding Het lijken mij net handschoenen. Van die latex- of vinyldingen.
Je hebt ze er zelf nog omgeknoopt? Is helemaal niet duidelijk dat dit plastic tasjes zijn. Ik doe een speculatieve suggestie die niet zo gek is afgaande op de foto. Ik zeg simpelweg waar de rode objecten voor mij op lijken. Op handschoenen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zwam niet man zijn plastic tasjes
goh net lid >zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:03quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:39 schreef Deiner het volgende:
[..]
Je hebt ze er zelf nog omgeknoopt? Is helemaal niet duidelijk dat dit plastic tasjes zijn. Ik doe een speculatieve suggestie die niet zo gek is afgaande op de foto. Ik zeg simpelweg waar de rode objecten voor mij op lijken. Op handschoenen.
Ik heb jou heel wat zien zwammen hier, met je "grafische beeldscherm" en je domme conclusies omtrent de camera. Ik heb alles gelezen, en nu ik eens post zit ik niet om een troll-antwoord van jou verlegen.
Helemaal met jesus9 eens....Sorry hoor maar het zijn toch héél duidelijk geen handschoenen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:39 schreef Deiner het volgende:
[..]
Je hebt ze er zelf nog omgeknoopt? Is helemaal niet duidelijk dat dit plastic tasjes zijn. Ik doe een speculatieve suggestie die niet zo gek is afgaande op de foto. Ik zeg simpelweg waar de rode objecten voor mij op lijken. Op handschoenen.
Ik heb jou heel wat zien zwammen hier, met je "grafische beeldscherm" en je domme conclusies omtrent de camera. Ik heb alles gelezen, en nu ik eens post zit ik niet op een troll-antwoord van jou verlegen.
We hebben hier geen 'leden' maar gewoon users.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
goh net lid >zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:03
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:03 schreef Bozoe het volgende:
Kan iemand bij de foto van het takje de omgeving lichter maken? Ik heb het net geprobeerd met mijn iPhone en ik zie dan duidelijk een boompje staan aan de rechterkant. Het lijkt in verhouding met de boom niet alsof ze hoog zitten maar eerder dicht bij de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |