Waarom zoveel moeite doen als je ook gewoon een broek hebt waar je het aan af kan vegen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef mig72 het volgende:
Stenen en sommige soorten mos schijnen ook een aardig stuk modder los te kunnen werken.
Plas is steriel en wat niet direct door de grond geabsorbeerd wordt, wordt verdampt. Laat er geen gras over groeienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom? Kan best op bomen of gras of wat dan ook geplast zijn door een beest. Op mijn rijbroek is dat iig niet het geval
De schoonheidsleer leert anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:45 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen als je ook gewoon een broek hebt waar je het aan af kan vegen?
1x keer? Een paar uur dus. En nee: dat is NIET viezer: dat ding komt schoon uit de was..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:46 schreef mig72 het volgende:
[..]
Plas is steriel en wat niet direct door de grond geabsorbeerd wordt, wordt verdampt. Laat er geen gras over groeien![]()
Hoe lang draag je je rijbroek alvorens te wassen? Dat is waarschijnlijk juist viezer.
Nou als ik door de Jungle zou wandelen houd ik mij niet echt bezig met de "schoonheidsleer". Maar hé ieder zijn ding.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:44 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je bron weerspreekt mijn reactie niet eens, sterker nog, het schijnt hem te ondersteunen.
Wel moet dat gebeuren door iemand met wat basis medische kennis, die schone gereedschappen en doekjes en ontsmettingsalcohol heeft en vervolgens moet de wond netjes geïsoleerd worden door gaas of verband.
Fijne dag
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:20 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Dat lijken me blaren. Doorprikken en met twee dagen over.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:12 schreef mig72 het volgende:
Doorprikken moet je juist niet doen want dat vergroot de kans op infectie.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zucht. Blaren die hinderlijk zijn of knellen door de locatie mag je doorprikken.
Mij lijkt het trouwens gewoon wat zwelling/vocht door veel te hebben gelopen.
Draai niet zo om je gelijk te behalen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Niks zucht. Het schort jou blijkbaar aan medische kennis.
Ik ben bij de huisarts geweest voor blaren en ik werd daar verteld om nooit door te prikken omdat er dan vieze dingen van buitenaf kunnen komen besmetten. Met een afgesloten blaar heb je weliswaar pijn maar geen kans op infectie.
Ja, behoorlijk on topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef SAJ het volgende:
Rijbroeken en boomschors, lekker on topic hier
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Nou als ik door de Jungle zou wandelen houd ik mij niet echt bezig met de "schoonheidsleer". Maar hé ieder zijn ding.
Ja, dat zijn ze:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:52 schreef BijDePinken het volgende:
Kan iemand mij zeggen of de tijdstippen van de donkere foto's bekend zijn? Zo ja, waar vind ik die? (Een ervaren gebruiker van deze site zal zoiets snel kunnen terugvinden, maar ik nog niet, sorry.)
Geen rijbroek op te zien hoor. Wel veel boomschors trouwensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk on topicGaat namelijk om 1 van de gepubliceerde foto's
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:54 schreef SAJ het volgende:
[..]
Geen rijbroek op te zien hoor. Wel veel boomschors trouwens
Wel moddervegenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:54 schreef SAJ het volgende:
[..]
Geen rijbroek op te zien hoor. Wel veel boomschors trouwens
Dank, Whiskers2009.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze:
IMG_542: Rotsbodem en begroeiing 1:38
- Night photo of a barranco – with flash Rotsbodem en begroeiing
- Time: 08-04-2013 (=2014) – 07:38 = 01:38
IMG_550: Rotsbodem en tak met rood plastic 1:39
- Night photo of rock with red flowers/plastic bags stick on branch - with flash
- Time: 08-04-2014 - 07:39 - 01:39
Dat wil ik nu ook weer niet zeggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Dank, Whiskers2009.
Ik zat de mobiele foto's van gids P. (op Facebook) van rond die tijd nog eens te bekijken (nee, geenszins om hem verdacht te maken, maar alleen om te kijken of ik overeenkomsten in landschap kon ontdekken met de donkere foto's van L. en K., in de hoop iets te ontdekken over de locatie - zoals er ook overeenkomst is in zijn foto op de berg met de foto's van L. en K. op de berg). Bij P's foto's kwam ik een paar foto's van een hommel of iets dergelijks tegen, op een steen/rots, nl. zowel een lichte foto als twee donkere foto's met flits. Die donkere foto's van P. waren zó donker (en toch kennelijk overdag genomen) dat ik mij ineens afvroeg of de donkere foto's van L. en K. niet toch overdag gemaakt konden zijn. Maar de tijdstippen die jij noemt zijn dus onomstotelijk de juiste tijdstippen, begrijp ik.
Dit berichtje is daarmee misschien zinloos, maar toch laat ik het staan, want misschien inspireert het anderen om ook te proberen, via foto's die anderen in die regio hebben gemaakt, de locatie te achterhalen.
Dan zijn al die artsen bij de blarenpost op de 4 daagse helemaal verkeerd bezigquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Niks zucht. Het schort jou blijkbaar aan medische kennis.
Ik ben bij de huisarts geweest voor blaren en ik werd daar verteld om nooit door te prikken omdat er dan vieze dingen van buitenaf kunnen komen besmetten. Met een afgesloten blaar heb je weliswaar pijn maar geen kans op infectie.
Oké, helder. :-)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wil ik nu ook weer niet zeggen![]()
Maar als we uitgaan van wat de camera zegt over de tijdstippen van de foto's en de verklaring van de ouders/EenVandaag (op de Mirador om ong 13:00, eerste bergbeek og 14:00 etc) dan moet er dus 6 uur afgehaald worden van de cameratijd van de foto's. En dat is in mijn post gedaan
Een blaar prikken creëert een wond, waardoorheen kwaadaardige wezentjes zich kunnen dringen. Zolang de blaar heel is, gebeurt dat niet en verslijt en ontpopt hij op zichzelf door wrijving.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:19 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Dan zijn al die artsen bij de blarenpost op de 4 daagse helemaal verkeerd bezig
Eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:19 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Oké, helder. :-)
Die "red flowers" kunnen volgens mij overigens worden geschrapt uit de beschrijving van foto 550.
Ik weet niet of iedereen hier ook meeleest op WS. Maar daar hebben ze het over een locatie als bijvoorbeeld dezequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef BijDePinken het volgende:
[..]
Dank, Whiskers2009.
Ik zat de mobiele foto's van gids P. (op Facebook) van rond die tijd nog eens te bekijken (nee, geenszins om hem verdacht te maken, maar alleen om te kijken of ik overeenkomsten in landschap kon ontdekken met de donkere foto's van L. en K., in de hoop iets te ontdekken over de locatie - zoals er ook overeenkomst is in zijn foto op de berg met de foto's van L. en K. op de berg). Bij P's foto's kwam ik een paar foto's van een hommel of iets dergelijks tegen, op een steen/rots, nl. zowel een lichte foto als twee donkere foto's met flits. Die donkere foto's van P. waren zó donker (en toch kennelijk overdag genomen) dat ik mij ineens afvroeg of de donkere foto's van L. en K. niet toch overdag gemaakt konden zijn. Maar de tijdstippen die jij noemt zijn dus onomstotelijk de juiste tijdstippen, begrijp ik.
Dit berichtje is daarmee misschien zinloos, maar toch laat ik het staan, want misschien inspireert het anderen om ook te proberen, via foto's die anderen in die regio hebben gemaakt, de locatie te achterhalen.
Dus dan zijn al die artsen bij de blarenpost op de 4 daagse helemaal verkeerd bezig? Die ontbreekt iedere medische kennis? Die jij wel hebt? Geef daar nu eens antwoord op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een blaar prikken creëert een wond, waardoorheen kwaadaardige wezentjes zich kunnen dringen. Zolang de blaar heel is, gebeurt dat niet en verslijt en ontpopt hij op zichzelf door wrijving.
Dit topic is helemaal niet meer serieus te nemen als de hele lijst van betrokkenen.wordt weggehaald in het belang van privacy van mogelijke verdachten en daarbij dwingt lezers een andere richting op te gaan qua scenario.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt me zo bizar dat ze echt meer dan een week hebben rondgezworven zonder de weg te hebben teruggevonden of iemand tegen te zijn gekomen....
Dat is bijna niet voor te stellen.
Je vindt toch wel weer de rivier? En dan loop je toch exact dezelfe weg terug? Daarvan weet je zeker hoe lang het is en dat het je terug naar de bewoonde wereld leidt.
Dus daarom denk ik dat er ook een ongeluk gebeurd moet zijn waardoor ze niet meer mobiel waren of althans 1 van hen.
Wel weer "de" rivier? Welke rivier? Er is niet 1 rivier, en al helemaal geen die van de Mirador/CD naar beneden loopt en die je alleen maar stoomopwaarts/bergopwaarts hoeft te volgen..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:29 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt me zo bizar dat ze echt meer dan een week hebben rondgezworven zonder de weg te hebben teruggevonden of iemand tegen te zijn gekomen....
Dat is bijna niet voor te stellen.
Je vindt toch wel weer de rivier? En dan loop je toch exact dezelfe weg terug? Daarvan weet je zeker hoe lang het is en dat het je terug naar de bewoonde wereld leidt.
Dus daarom denk ik dat er ook een ongeluk gebeurd moet zijn waardoor ze niet meer mobiel waren of althans 1 van hen.
Dat artsen zoiets en dan op massaal niveau uit zouden voeren lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik kan geen een reden bedenken om zoiets te prikken behalve sportprestaties. Dan nog moet hij netjes en volledig geïsoleerd worden door verband.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus dan zijn al die artsen bij de blarenpost op de 4 daagse helemaal verkeerd bezig? Die ontbreekt iedere medische kennis? Die jij wel hebt? Geef daar nu eens antwoord op.
Ga daar nou niet wéér over jammeren.. Ga naar FB of pm/dm Lavenderr of zorg dat jij de laatste post hebt en een nieuw topic kunt openen en in de OP kunt zetten wat je graag wil.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:33 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dit topic is helemaal niet meer serieus te nemen als de hele lijst van betrokkenen.wordt weggehaald in het belang van privacy van mogelijke verdachten en daarbij dwingt lezers een andere richting op te gaan qua scenario.
Ik heb best vaak blaren op mijn voeten gehad. Ik prik ze altijd zelf lek. Doet effe een dagje pijn maar daarna komt er huid overheen en voel je er veel minder van. Nog nooit ontstekingen of iets dergelijks gehad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:36 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat artsen zoiets en dan op massaal niveau uit zouden voeren lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik kan geen een reden bedenken om zoiets te prikken behalve sportprestaties. Dan nog moet hij netjes en volledig geïsoleerd worden door verband.
Het broekje is bij een oversteek en dus op het pad gevonden terwijl de noodoproep ver voor de rivier geweest moet zijn waar die oversteek was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel weer "de" rivier? Welke rivier? Er is niet 1 rivier, en al helemaal geen die van de Mirador/CD naar beneden loopt en die je alleen maar stoomopwaarts/bergopwaarts hoeft te volgen..
Verdwalen is écht kut en vaak loop je dan ongemerkt in rondjes.. En de vraag is of ze terug wilden naar de CD/Mirador of dachten dat ze juist eerder hulp (nederzettingen) zouden vinden door stroomafwaarts te gaan.
Zelfs als ze beseffen (en dat lijkt me wel) dat ze iig weer bergop zouden moeten, dan nog kan eea tegenzitten (te steile wanden, ondoordringbaar woud zonder machetes, whatever) en kunnen ze heel ergens anders uitkomen dat op de Mirador met dat fijne duidelijke pad
Ja, ik wéét waar Kris' jeansshort is gevonden. En ik weet ook dat er heel veel noodoproepen zijn gedaan, en niet allen op dezelfde dag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het broekje is bij een oversteek en dus op het pad gevonden terwijl de noodoproep ver voor de rivier geweest moet zijn waar die oversteek was.
Verband? Zo'n rolletje bedoel je? En welke raad je dan aan? Hydrofiel gaasverband, elastisch hydrofiel windsel, cambric zwachtel of zou een gaaspleister ook voldoen? Of zou je juist eerder neigen naar de secondskin?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:36 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat artsen zoiets en dan op massaal niveau uit zouden voeren lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik kan geen een reden bedenken om zoiets te prikken behalve sportprestaties. Dan nog moet hij netjes en volledig geïsoleerd worden door verband.
Nee. We weten bijzonder weinig (lees: niks) over de onderzoeken afgezien van wat spaarzame uitkomsten (resten in schoen Lisanne waren van Lisanne, heupbot was van Kris etc)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef BijDePinken het volgende:
Is bekend of het nog mogelijk was om de camera op vingerafdrukken te checken? (Excuses als dit ook al besproken was)
Er is nooit iets weggehaald uit de OP behalve dingen die achterhaald of overbodig waren. En wijzigingen zijn vaak expliciet aangegeven in posts.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:33 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dit topic is helemaal niet meer serieus te nemen als de hele lijst van betrokkenen.wordt weggehaald in het belang van privacy van mogelijke verdachten en daarbij dwingt lezers een andere richting op te gaan qua scenario.
Nu begrijp jij mij niet denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik wéét waar Kris' jeansshort is gevonden. En ik weet ook dat er heel veel noodoproepen zijn gedaan, en niet allen op dezelfde dag.
Vingerafdrukken bestaan ssowieso niet meer na 2 maanden onder de blote hemel in een jungle.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:40 schreef BijDePinken het volgende:
Is bekend of het nog mogelijk was om de camera op vingerafdrukken te checken? (Excuses als dit ook al besproken was)
Vraag is dan ook;quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het broekje is bij een oversteek en dus op het pad gevonden terwijl de noodoproep ver voor de rivier geweest moet zijn waar die oversteek was.
Ik denk dat ik je best begrijp,maar het niet per se met je eens benquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nu begrijp jij mij niet denk ik.
Als ze verdwaald zijn en dat de reden is geweest van de eerste noodoproep, dan hebben ze dus het pad weer gevonden. Een (kabel)brug = pad tenslotte en het broekje kan niet vóór de noodoproep daar terecht gekomen zijn, daar was het te ver voor.
Dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:42 schreef mig72 het volgende:
Als de blaar op een plek zit waar wrijving ontstaat, dan kun je ‘m beter wel openprikken.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zucht. Blaren die hinderlijk zijn of knellen door de locatie mag je doorprikken.
Mij lijkt het trouwens gewoon wat zwelling/vocht door veel te hebben gelopen.
Niet weerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef schuschuho het volgende:
man met hoedje. http://www.megalithic.co.(...)edra-rockshelter.jpg
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vraag is dan ook;
Wisten K&L dat het pad bij de oversteek hetzelfde pad was als die van de top van de Mirador
Als ze verdwaalt waren en uiteindelijk (op wat voor manier dan ook) weer op/bij 'een' pad komen kan je je afvragen of je meteen weet/denkt dat dat hetzelfde/goede pad is en dat er uberhaupt maar één pad is. Kan me voorstellen dat je hevig gaat twijfelen als je verdwaalt bent.
Zeker als verdwaling paar dagen duurt en je komt uiteindelijk bij een pad bij de rivier vind ik het geen gekke gedachte dat je verder stroomafwaarts gaat omdat je de hoop hebt dichtbij een dorp of iets dergelijks te zijn.
De gedachte 'ze waren bij de rivier en dus bij het goede pad' klinkt allemaal wel logisch voor ons, maar dat hoeft voor hun helemaal niet zo geweest te zijn. Vergeet niet dat wij (inmiddels) allemaal redelijk goed weten wat er zich allemaal achter de Mirador bevindt. Schat de kans heel groot in dat K&L geen enkele informatie hadden wat daar allemaal is.
This rockshelter site is located less than 1 km upstream from Trapiche rockshelter on the west side of the Rio Chiriqui 17 km outside of Boquetequote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef schuschuho het volgende:
man met hoedje. http://www.megalithic.co.(...)edra-rockshelter.jpg
This rockshelter site is located less than 1 km upstream from Trapiche rockshelter on the west side of the Rio Chiriqui 17 km outside of Boquetequote:
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef schuschuho het volgende:
[..]
This rockshelter site is located less than 1 km upstream from Trapiche rockshelter on the west side of the Rio Chiriqui 17 km outside of Boquete
Wel bewoond onder een rots in de buurt waar Lisanne en Kris waren!
Ik denk juist dat ik zelf in zo'n situatie zo ontzettend blij zou zijn dat ik een écht pad heb gevonden dat er geen haar op mijn hoofd zou zijn die er over piekert om ook maar een voet van dat pad af te zetten. Of het nu het pad is waar we vandaan kwamen of niet... een pad dat gebruikt wordt door mensen (=brug) gaat ergens heen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef Stupidisco het volgende:
Als ze verdwaalt waren en uiteindelijk (op wat voor manier dan ook) weer op/bij 'een' pad komen kan je je afvragen of je meteen weet/denkt dat dat hetzelfde/goede pad is en dat er uberhaupt maar één pad is. Kan me voorstellen dat je hevig gaat twijfelen als je verdwaalt bent.Zeker als verdwaling paar dagen duurt en je komt uiteindelijk bij een pad bij de rivier vind ik het geen gekke gedachte dat je verder stroomafwaarts gaat omdat je de hoop hebt dichtbij een dorp of iets dergelijks te zijn.
Nu snap ik jou niet meer. Ik zeg toch dat ze dan het pad teruggevonden moeten hebben?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je best begrijp,maar het niet per se met je eens ben
Er zijn meerdere noodoproepen gedaan op meerdere dagen. En wie zegt dat je (en zeker als je geen verbinding krijgt met "hulptroepen") maar de hele tijd op het punt blijft waar je je gerealiseerd hebt dat je verdwaald bent?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:52 schreef schuschuho het volgende:
En haal die rare emoticons maar weg want dit staat gewoon op een forum net als deze!
Ja, we kennen WS. Veel van ons zijn ook daar een userquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef schuschuho het volgende:
HIER: http://www.websleuths.com(...)e-1-Apr-2014-4/page2
Nee, je snapt me niet. maar dat geeft nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nu snap ik jou niet meer. Ik zeg toch dat ze dan het pad teruggevonden moeten hebben?
Ok, maar vraag is dan; welke kant ga je op? Pad berg op (waar je wellicht door verdwaling al een paar nachten hebt doorgebracht? of ga je stroomafwaarts proberen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ik zelf in zo'n situatie zo ontzettend blij zou zijn dat ik een écht pad heb gevonden dat er geen haar op mijn hoofd zou zijn die er over piekert om ook maar een voet van dat pad af te zetten. Of het nu het pad is waar we vandaan kwamen of niet... een pad dat gebruikt wordt door mensen (=brug) gaat ergens heen.
Owh, dat mag niet? Kritiekpunten op je posts?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef schuschuho het volgende:
Nee dat zeg ik niet: Ik vind alleen dat die rotsen boven die man verdacht veel weg heeft van de rots op de foto. (niet zeuren nu over alle rotsen lijken op elkaar of zo)
Die hebben we gewoon nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef BijDePinken het volgende:
Nog een vraag, als dat niet al te hinderlijk wordt. Ik ben ergens op deze site tegengekomen dat er een derde donkere foto was waar toch nog iets op te zien was. Is die foto ergens te bekijken, of heb ik iets verkeerd begrepen?
4,000-year-old shaman’s stones discovered near Boquete, Panama -quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef schuschuho het volgende:
Nee dat zeg ik niet: Ik vind alleen dat die rotsen boven die man verdacht veel weg heeft van de rots op de foto. (niet zeuren nu over alle rotsen lijken op elkaar of zo)
Met de kennis die ik toen gehad zou hebben? Berg op denk ik; daar kwamen we vandaan. Met de kennis die ik nu heb? Berg af.. daar zit je al dichtbij de Indianen die eten en warmte hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ok, maar vraag is dan; welke kant ga je op? Pad berg op (waar je wellicht door verdwaling al een paar nachten hebt doorgebracht? of ga je stroomafwaarts proberen?
Zo is dat destijds inderdaad naar buiten gebracht tijdens persco van de ouders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:59 schreef BijDePinken het volgende:
Nog een vraag, als dat niet al te hinderlijk wordt. Ik ben ergens op deze site tegengekomen dat er een derde donkere foto was waar toch nog iets op te zien was. Is die foto ergens te bekijken, of heb ik iets verkeerd begrepen?
Welneequote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:07 schreef schuschuho het volgende:
Ik ben weg hier. Steeds dat commentaar van die betweters.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WelneeEr is plek voor iedereen
Ik heb helemaal NIKS naar je gestuurd. Niet per pm, niet per dm, niet per postduif. NIKSquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:09 schreef schuschuho het volgende:
Voordat ik ga wil ik nog even zeggen dat ik van die twee ook nog eens hatelijke pb"s krijg. Pfff...
Sinds vrijdag de 29ste weer actief? Daarvoor 2 posts op 5 augustus? Van wie is deze kloon/sockpuppet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef schuschuho het volgende:
Kan StaceySinger hier niet weg? We kunnen best zonder zijn/haar commentaar!
dat verzint ie johquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal NIKS naar je gestuurd. Niet per pm, niet per dm, niet per postduif. NIKS
Misschien vat je het (te) persoonlijk op? We zijn hier allemaal omdat er veel raadsels zijn rondom het verdwijnen van Kris en Lisanne. Als je dus iets opnoemt wat niet mogelijk is door bijv. de locatie of iets dergelijks, dan zeggen ze dat niet omdat "ze" betweters willen zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:07 schreef schuschuho het volgende:
Ik ben weg hier. Steeds dat commentaar van die betweters.
Knap dat hij van het bestaan van pb's weet. Hi is gisteren pas actief geworden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal NIKS naar je gestuurd. Niet per pm, niet per dm, niet per postduif. NIKS
Klopt maar lees al jaren mee!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Knap dat hij van het bestaan van pb's weet. Hi is gisteren pas actief geworden.
Kunnen we weer ontopic gaan zeuren?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Knap dat hij van het bestaan van pb's weet. Hi is gisteren pas actief geworden.
Leuk, maar feit blijft dat ik GEEN pb's naar je verstuurd heb. NIKS.quote:
Bij een aantal mensen hier heb ik daar mijn twijfels over.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Misschien vat je het (te) persoonlijk op? We zijn hier allemaal omdat er veel raadsels zijn rondom het verdwijnen van Kris en Lisanne. Als je dus iets opnoemt wat niet mogelijk is door bijv. de locatie of iets dergelijks, dan zeggen ze dat niet omdat "ze" betweters willen zijn.
Het gaat hier volgens mij niet om persoonlijk gewin maar dat we met z'n allen sommige vragen kunnen beantwoorden.
Amen
Als we dan toch in deze rotsfeer moeten blijven: noem dan man (vrouw) en paardquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Bij een aantal mensen hier heb ik daar mijn twijfels over.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar alten we dat dus NIET doen: in deze rotsfeer blijven
1. Die heeft een banquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:18 schreef mig72 het volgende:
Waar is el matador en heeft jackie iets nieuws bijgedragen aan zijn theorie?
Maar de rivier de Chiriquí stroomt heel ergens anders dan het gebied waar de meisjes gelopen hebben. Ze zijn daar niet "in de buurt geweest".quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:57 schreef schuschuho het volgende:
Alweer?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Die heeft een ban
2. DM/pm jackie12
Die staat wel vast in de zin dat iemand heeft verklaard waar die rugzak gevonden is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:20 schreef LaCatastrophe het volgende:
Even een vraagje: de locatie van de gevonden rugzak staat niet vast, right? Deze was meegenomen door locals..
Het lijkt me ergens zo logisch dat één van hen in de buurt van de rugzak overleden is. Maar zover was iedereen hier vast al lang..
Zit je nu de crew, en lavenderr in het bijzonder (die juist erg goed werk doetquote:
uh, dan ben ik toch bang dat je een paar mensen te hoog inschat, ik spreek uit ervaring wat vervelende pb betreft als je het met een bepaald persoon niet eens bent.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:12 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Misschien vat je het (te) persoonlijk op? We zijn hier allemaal omdat er veel raadsels zijn rondom het verdwijnen van Kris en Lisanne. Als je dus iets opnoemt wat niet mogelijk is door bijv. de locatie of iets dergelijks, dan zeggen ze dat niet omdat "ze" betweters willen zijn.
Het gaat hier volgens mij niet om persoonlijk gewin maar dat we met z'n allen sommige vragen kunnen beantwoorden.
Amen
Snap ik. Of die rugzak is naar beneden geflikkerd door één van hen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die staat wel vast in de zin dat iemand heeft verklaard waar die rugzak gevonden is.
En dat kan idd, maar in het regenseizoen kan die rugzak (door overstroming/hoog water heel ergens anders beland zijn. En de resten vande meiden ook. En bij die laatsten moet je ook nog eens rekening houden met aaseters; op 2 of 4 poten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |