Dan ben je een gold digger magnet, zeg maar. Ik zou nooit tonen dat ik geld heb, totdat ik een relatie heb.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:44 schreef Parzival het volgende:
Een goeie baan, wat centen op de bank, een leuke cabrio en de drankjes/eten betalen lijken me een goeie start.. althans bij mij wel ...
je hoeft ook niet te showen dat je miljoenen hebt.. het gaat erom dat je kunt aantonen (door gedrag, kleding, locatie voor je date, etc) dat je gewoon rond komt.. vrouwen vallen meestal niet op arme sloebers die niet voor zichzelf kunnen zorgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:09 schreef netchip het volgende:
[..]
Dan ben je een gold digger magnet, zeg maar. Ik zou nooit tonen dat ik geld heb, totdat ik een relatie heb.
Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:17 schreef Parzival het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te showen dat je miljoenen hebt.. het gaat erom dat je kunt aantonen (door gedrag, kleding, locatie voor je date, etc) dat je gewoon rond komt.. vrouwen vallen meestal niet op arme sloebers die niet voor zichzelf kunnen zorgen
Dank je wel voor deze humor op de zaterdagochtendquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:44 schreef Parzival het volgende:
Een goeie baan, wat centen op de bank, een leuke cabrio en de drankjes/eten betalen lijken me een goeie start.. althans bij mij wel ...
Noem het anders: vrouwen hebben liever iemand die alles op de rit heeftquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze humor op de zaterdagochtend.
Bovenstaand gaat allang niet meer op, alleen voor golddiggers, maar die heb ik snel genoeg in de gaten.
Something called modelling.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Die pua-woorden
"Groeien"
"Investeren"
Jullie klinken allemaal hetzelfde. Treurig wel.
Doe gewoon relaxedquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
Maakt het wat uit als je autisme hebt en geen geld of diploma?
Iemand tips voor mij?
Ik heb niet echt sterke punten ik zal het wel eens proberen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Doe gewoon relaxedniet te geforceerd. Gewoon lekker een praatje maken. Je leert het alleen door het te doen
En vergeet die drie dingen die je op noemt. Het gaat om je sterke punten
Hoezo je hebt geen sterke punten? Dat is onzin jongeman!quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb niet echt sterke punten ik zal het wel eens proberen.
Nee maar ik kan die 5 dingen proberen te zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoezo je hebt geen sterke punten? Dat is onzin jongeman!
En dat is ook de kern van het probleem. Je denkt dat en dus straal je onzekerheid uit. Zo kom je nu al n beetje op mij over
Ben je niet lief? Aardig? Behulpzaam? Grappig? Vrolijk?
hahahaha..quote:
Als je geen persoonlijkheid kan dat je misschien redden ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 08:44 schreef Parzival het volgende:
Maar ook niet op gasten die denken alles met poen te kunnen regelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:17 schreef Parzival het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te showen dat je miljoenen hebt.. het gaat erom dat je kunt aantonen (door gedrag, kleding, locatie voor je date, etc) dat je gewoon rond komt.. vrouwen vallen meestal niet op arme sloebers die niet voor zichzelf kunnen zorgen
Dat is niet vrouwen eigen, dat is mens eigen. Of ga jij voor je lol op date met een crackverslaafde met 30.000 euro schuld?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:46 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Noem het anders: vrouwen hebben liever iemand die alles op de rit heeft
Dat zou wel een erg spannende date kunnen wordenquote:Op maandag 1 september 2014 09:05 schreef fathank het volgende:
Dat is niet vrouwen eigen, dat is mens eigen. Of ga jij voor je lol op date met een crackverslaafde met 30.000 euro schuld?
quote:Op maandag 1 september 2014 09:06 schreef Parzival het volgende:
[..]
Dat zou wel een erg spannende date kunnen worden
en geen bijtende tandjesquote:Op maandag 1 september 2014 09:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je afgezogen wordt voor een drankje ja.
Dat is voor hun een projectje. Vinden dat soort vrouwen juist leuk. Die denken "de persoon" te kunnen verranderen.quote:Op maandag 1 september 2014 21:42 schreef TheStranger1158 het volgende:
Nou ik heb ook genoeg mensen gezien die met die ene persoon gaan die in de goot ligt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef Paganitzu het volgende:
Oke, ik ga vrijdag naar een bar welke me al lang leuk lijkt om daar vervolgens een praatje te maken met een leuke vrouw. Niks meer, gewoon een praatje.
En aangezien ik nu 'interessant' ben vanwege mijn niet-Amerikaans accent is er eigenlijk geen beter moment om het uit te proberen en over mijn angst heen te komen dan hier. Ik post het alleen maar om mezelf te dwingen om komende vrijdag ook echt te gaan en een update te geven over hoe het ging.
Vrijdag ben ik niet gegaan, vandaag echter wel en ik ben nu net terug. Wat vroeg, maar voor mij was dit vermoeiend en eng genoeg.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]![]()
De allereerste stap is altijd het lastigst.
Mijn motto is doe gewoon wat jij wilt doen, wil jij met haar praten via whatsapp stuur een berichtje en kijk hoe ze reageert, reageert ze niet of kortaf dan is er waarschijnlijk geen interesse.quote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef TheDonut het volgende:
Ik maak me altijd zo onnodig druk over Whatsapp. Ik heb vorige week een superleuk meisje ontmoet en heb om de dag contact met haar. De gesprekjes worden steeds stroever en ik ben nu steeds degene die het gesprek start. Ik heb vandaag weer besloten geen gesprek te beginnen, maar zei doet het ook weer niet... Ik ga haar snel vragen of ze wil afspreken, maar ik betwijfel of ze dat wil.
Hoe vaak whatsappen jullie als jullie net iemand ontmoet hebben? Elke dag? Paar x per week?
En is het normaal dat steeds dezelfde persoon het gesprek moet opstarten?
Ik doe helemaal niets via Whatsapp, dus daarmee kan ik je niet helpen.quote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef TheDonut het volgende:
Ik maak me altijd zo onnodig druk over Whatsapp. Ik heb vorige week een superleuk meisje ontmoet en heb om de dag contact met haar. De gesprekjes worden steeds stroever en ik ben nu steeds degene die het gesprek start. Ik heb vandaag weer besloten geen gesprek te beginnen, maar zei doet het ook weer niet... Ik ga haar snel vragen of ze wil afspreken, maar ik betwijfel of ze dat wil.
Hoe vaak whatsappen jullie als jullie net iemand ontmoet hebben? Elke dag? Paar x per week?
Voor zover iemand die niet Whatsappt je daar tips in kan geven: het gaat volgens mij niet zoveel om de hoeveelheid, maar gewoon om de kwaliteit van wat je stuurt. Als je alleen maar koude, ongeinteresseerde berichten krijgt dan moet je het sowieso afkappen want veel meer subtiele hints zal je niet krijgen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef TheDonut het volgende:
Dank voor de tips. Ik doe ook wel mijn best om de gesprekken op gang te houden en door te vragen (niet mijn specialiteit), maar het lijkt nu steeds van mijn kant te moeten komen. Terwijl zij juist degene was die toen als eerste een gesprek begon. Vandaar ook de vraag hoe vaak jullie in deze situatie whatsappen. Ik heb geen idee of ik het nu te veel of juist te weinig app. Hangt natuurlijk ook van de persoon en leeftijd etc. af. Voorlopig houd ik gewoon mijn eigen ritme gewoon aan.
Je kan ook gewoon een paar dagen niets sturen en dan kijken of het vanuit haar komt of dat ze dan ook koel reageert.quote:Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef TheDonut het volgende:
Dank voor de tips. Ik doe ook wel mijn best om de gesprekken op gang te houden en door te vragen (niet mijn specialiteit), maar het lijkt nu steeds van mijn kant te moeten komen. Terwijl zij juist degene was die toen als eerste een gesprek begon. Vandaar ook de vraag hoe vaak jullie in deze situatie whatsappen. Ik heb geen idee of ik het nu te veel of juist te weinig app. Hangt natuurlijk ook van de persoon en leeftijd etc. af. Voorlopig houd ik gewoon mijn eigen ritme gewoon aan.
Maak het jezelf wat makkelijker. Spreek in persoon alvast uit dat je haar gaat bellen om wat af te spreken van de week. Dan hoef je niet iemand meer ''over te gaan halen'' over de whatsapp.quote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef TheDonut het volgende:
Wat is dit nou weer voor een domme prutlogica.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Een maat vertelde me laatst dat hij chicks structureel negeert over de whatsapp. Als hij een avondje tijd heeft belt hij ze op om af te spreken. Als ze hem leuk vinden nemen ze op. Zoniet, dan hebben ze blijkbaar geen interesse en heeft hij geen zin om er tijd in te stoppen.
Inderdaad. No way dat ik langs ga bij iemand die niet eens de moeite neemt om te reageren op mijn appjes.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een domme prutlogica.Natuurlijk neemt een vrouw niet op als je haar constant negeert. Zou ik ook niet doen. Echt weer zo'n pua-wijsheid: "speel de drukke klootzak."
Doe gewoon normaal.
Waarschijnlijk ben je gewoon saai over de Whatsapp.quote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef TheDonut het volgende:
Het zal je verbazen. Hij speelt het niet, hij is druk met z'n carriere (ook niet met pickup bezig overigens).quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een domme prutlogica.Natuurlijk neemt een vrouw niet op als je haar constant negeert. Zou ik ook niet doen. Echt weer zo'n pua-wijsheid: "speel de drukke klootzak."
Doe gewoon normaal.
Eens met deze man.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon saai over de Whatsapp.
Je moet sowieso niet veel whatsappen.
Gewoon na de ontmoeting vragen (volgende dag) "Was gezellig gisteren he? Zie ik je volgende week weer *insert plaats waar je haar ontmoet hebt*?"
Dat is alles.
Als ze niet terug gaat naar de ontmoetingsplek volgende week, kan je een date voorstellen. Gewoon "het was een leuk gesprek gisteren, ik zou je wel beter willen leren kennenIets drinken, potje poolen etc?"
Weet je meteen waar je aan toe bent, want als zij het niet bijzonder vind hoor je het meteen "Lief van je maar ik heb al een vriend/vind je gewoon aardig (oftewel ze vind je niks)/heb geen tijd (andere kutsmoes)"
Ik bedoel wat voor onzinverhalen ben je nu over de Whatsapp aan het uitwisselen dan?
Vragen wat ze gedaan heeft en wat ze gaat doen. Er af en toe een beetje humor in gooien. Uiteindelijk bleek dat ze na een lange relatie niet weer direct wilde daten. Dus nu weet ik waar ik aan toe ben...quote:Op woensdag 24 september 2014 00:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon saai over de Whatsapp.
Je moet sowieso niet veel whatsappen.
Gewoon na de ontmoeting vragen (volgende dag) "Was gezellig gisteren he? Zie ik je volgende week weer *insert plaats waar je haar ontmoet hebt*?"
Dat is alles.
Als ze niet terug gaat naar de ontmoetingsplek volgende week, kan je een date voorstellen. Gewoon "het was een leuk gesprek gisteren, ik zou je wel beter willen leren kennenIets drinken, potje poolen etc?"
Weet je meteen waar je aan toe bent, want als zij het niet bijzonder vind hoor je het meteen "Lief van je maar ik heb al een vriend/vind je gewoon aardig (oftewel ze vind je niks)/heb geen tijd (andere kutsmoes)"
Ik bedoel wat voor onzinverhalen ben je nu over de Whatsapp aan het uitwisselen dan?
Ok. Maar ga je dr nog zien?quote:Op donderdag 25 september 2014 08:24 schreef TheDonut het volgende:
[..]
Vragen wat ze gedaan heeft en wat ze gaat doen. Er af en toe een beetje humor in gooien. Uiteindelijk bleek dat ze na een lange relatie niet weer direct wilde daten. Dus nu weet ik waar ik aan toe ben...
Onzin of niet. Ze ziet het niet zitten om af te spreken. Maar ik kom haar zeker nog wel eens tegen.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok. Maar ga je dr nog zien?
Wat ik probeer te zeggen is dat je haar beter in het echt kan spreken. Dan ziet ze je totaal in plaats van alleen over de whatsapp. Dat van die relatie is natuurlijk onzin, ze wordt niet warm of koud van je anders lag ze allang bovenop je.
Bij mijn laatste vriendin appte ik ook na de ontmoeting maar niet veel. Even haar laten herinneren dat ze mij had gesproken in de kroeg. Paar keer gevraagd of ze het een beetje naar haar zin had en 2 dagen later na het 1e whatsappje al gevraagd of ze nog een keer een ontmoeting wilde. Na 2 maanden ofzo was het aan.
Pech gehad.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:18 schreef TheDonut het volgende:
[..]
Onzin of niet. Ze ziet het niet zitten om af te spreken. Maar ik kom haar zeker nog wel eens tegen.
Vraag wat er afgelopen week bij het Happymeal zat?quote:Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Iemand een leuke openingszin voor een 16jarige mee te versieren online?
Geen flauw idee voor gespreksstof en hoe ik een gesprek begin.
quote:Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Iemand een leuke openingszin voor een 16jarige mee te versieren online?
Geen flauw idee voor gespreksstof en hoe ik een gesprek begin.
Eens. Hmmmmm je weet best dat je op Paiq leeftijdsvoorkeuren kunt instellen, creepy is dit. Of je bent toch een troll.quote:Op maandag 29 september 2014 13:15 schreef Gray het volgende:
Je komt uit 1980 volgens je profiel; dat lijkt me zeer ongepast en mogelijk zelfs illegaal.
quote:Op maandag 29 september 2014 13:15 schreef Gray het volgende:
Je komt uit 1980 volgens je profiel; dat lijkt me zeer ongepast en mogelijk zelfs illegaal.
quote:Op maandag 29 september 2014 13:24 schreef keste010 het volgende:
[..]
Vraag wat er afgelopen week bij het Happymeal zat?
Nee ben pas 19 jaar geworden oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 29 september 2014 13:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Eens. Hmmmmm je weet best dat je op Paiq leeftijdsvoorkeuren kunt instellen, creepy is dit. Of je bent toch een troll.
Dan neem ik het terug. Als je een leuk afspraakje wil moet je niet schrijven wat een ander precies zegt dat je moet sturen. Gewoon een beetje over van alles en nog wat lullen. Beetje random, niet die standaard vragen. Dan heb je het snelst een leuk gesprek.quote:Op maandag 29 september 2014 13:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee ben pas 19 jaar geworden oh dat wist ik niet.
Ah oké ja daar heb ik dus moeite mee vandaar dat ik in dit topic postquote:Op maandag 29 september 2014 13:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug. Als je een leuk afspraakje wil moet je niet schrijven wat een ander precies zegt dat je moet sturen. Gewoon een beetje over van alles en nog wat lullen. Beetje random, niet die standaard vragen. Dan heb je het snelst een leuk gesprek.
Daar is het ook voor hoor, echter kun je het beste gewoon beginnen. Als je al van te voren je dingen gaat afvragen gebeurt er niets. Falen en je blauwtjes lopen is inherent aan daten, dat hoort er allemaal ook bij.quote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ah oké ja daar heb ik dus moeite mee vandaar dat ik in dit topic post![]()
Ja ik bedenk wat wat origineels maar of het werkt
Een simpele hoi dus?quote:Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar is het ook voor hoor, echter kun je het beste gewoon beginnen. Als je al van te voren je dingen gaat afvragen gebeurt er niets. Falen en je blauwtjes lopen is inherent aan daten, dat hoort er allemaal ook bij.
Nee, hoi + naam en dan een opmerking of vraag. Met hoi kun je verder niks, want je wil graag een gesprek. Of het goed verloopt merk je vanzelf wel. Vergeet niet door te vragen en praat niet alleen maar over jezelf. Toon interesse. Maak een grapje. Vertel iets grappigs dat je hebt meegemaakt. Deel een liedje wat je aan het luisteren bent. Wat je maar wilquote:
Hangt ook een beetje af welke datingsite het is. Is het een site met een hele profieltekst? Probeer daar op in te haken. Op paiq/tinder is een "hoi, hoe was je weekend?" oid vaak wel voldoende.quote:
Dan word het een hoi naam hoe was je weekend.quote:Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje af welke datingsite het is. Is het een site met een hele profieltekst? Probeer daar op in te haken. Op paiq/tinder is een "hoi, hoe was je weekend?" oid vaak wel voldoende.
Ik heb niet veel om over te praten dus ik zal zeker haar ook aan het woord laten.quote:Op maandag 29 september 2014 14:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, hoi + naam en dan een opmerking of vraag. Met hoi kun je verder niks, want je wil graag een gesprek. Of het goed verloopt merk je vanzelf wel. Vergeet niet door te vragen en praat niet alleen maar over jezelf. Toon interesse. Maak een grapje. Vertel iets grappigs dat je hebt meegemaakt. Deel een liedje wat je aan het luisteren bent. Wat je maar wilHou het een beetje luchtig.
Kan heel erg afhangen van wie er aan de andere kant zit. Als ik een verveelde speeddate tref die al met tig anderen in gesprek is dan ga ik echt geen moeite in het gesprek steken maar een nieuwe speeddate aanmaken en/of wat anders doen. Zo moet je er mi een beetje in staan. Het is maar een gesprekje, je hebt vanzelf eens een leuke klik waarbij je een bruggetje kunt maken naar een afspraakje en hoppa! Kan soms echt wel even duren hoor.
Dan zou ik gezien je andere topic ook maar eens als de donder regelen dat je wat meer te vertellen hebt over je leven, is niet erg aantrekkelijk als je nooit iets onderneemt. Zat dingen die je kunt doen, je vindt vast wel iets leuk om te doenquote:Op maandag 29 september 2014 14:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dan word het een hoi naam hoe was je weekend.
[..]
Ik heb niet veel om over te praten dus ik zal zeker haar ook aan het woord laten.
Stuur gewoon een berichtje en dan zie ik wel
Bedankt voor de tips.
Genoeg te doen inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2014 15:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan zou ik gezien je andere topic ook maar eens als de donder regelen dat je wat meer te vertellen hebt over je leven, is niet erg aantrekkelijk als je nooit iets onderneemt. Zat dingen die je kunt doen, je vindt vast wel iets leuk om te doenDus hup de deur uit. En verder heb je als je haar aan het woord laat genoeg om op in te haken, me dunkt. Precies.
No problemo, veel plezier!
Nou voor het grootste gedeelte niet zo leuke dingen maar ik verzin wel een paar leuke dingen voor tussendoorquote:
Niks. Gewoon andere saaie vrouw zoeken, zijn er zat van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:30 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik ben gewoon saai, wat kan ik hier aan doen?
Wat is er saai aan je dan, en wat is spannend volgens jou?!quote:Ik ben gewoon saai, wat kan ik hier aan doen?
Lekker bezugg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef Name_it het volgende:
Ik spreek eigenlijk nooit een meisje aan met uitgaan omdat ik altijd bang ben voor de reactie of eigenlijk een blauwtje. Ik was zaterdagnacht naar een feestje in Utrecht! Ik zag een meisje dansen en ik dacht die is tof en ze was bovendien echt heel mooi. Ik heb een half uur gewacht en toen ben ik naar toe gegaan; 'ik zeg; ga je lekker?' Ja hoor, lekker hoor bla bla. Ik wilde een rookbuddy omdat de anderen niet rookte vanwege stoptober hmm. Dus ik vroeg of ze rookte en ze ging mee. In het rokershok een beetje praten over van alles. Ik stond toen al versteld van mijzelf.
De hele avond dat meisje wel gezien maar niet echt gesproken. Tot op het einde van de avond, toen gingen we weer praten en eindigde het met zoenen. Op dat moment dacht ik, oke, dit moet ik vaker doen. Ik had haar nr wel maar helaas is ze niet zo spraakzaam meer dus dat is jammer haha. Maar ik heb wel geleerd dat alles mogelijk is, als je gewoon op iemand afstapt!
Dit is werkelijk de tweede keer dat ik uit mijzelf een meisje aanspreek.
Kijk het is niet zo moeilijk. Fietsen leer je ook niet zonder op je bek te gaan. En lekker belangrijk een blauwtje, niet iedereen kan je leuk vinden, jij vindt ook niet iedereen leuk toch? je hoeft geen vrienden met de hele wereld te worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef Name_it het volgende:
Ik spreek eigenlijk nooit een meisje aan met uitgaan omdat ik altijd bang ben voor de reactie of eigenlijk een blauwtje. Ik was zaterdagnacht naar een feestje in Utrecht! Ik zag een meisje dansen en ik dacht die is tof en ze was bovendien echt heel mooi. Ik heb een half uur gewacht en toen ben ik naar toe gegaan; 'ik zeg; ga je lekker?' Ja hoor, lekker hoor bla bla. Ik wilde een rookbuddy omdat de anderen niet rookte vanwege stoptober hmm. Dus ik vroeg of ze rookte en ze ging mee. In het rokershok een beetje praten over van alles. Ik stond toen al versteld van mijzelf.
De hele avond dat meisje wel gezien maar niet echt gesproken. Tot op het einde van de avond, toen gingen we weer praten en eindigde het met zoenen. Op dat moment dacht ik, oke, dit moet ik vaker doen. Ik had haar nr wel maar helaas is ze niet zo spraakzaam meer dus dat is jammer haha. Maar ik heb wel geleerd dat alles mogelijk is, als je gewoon op iemand afstapt!
Dit is werkelijk de tweede keer dat ik uit mijzelf een meisje aanspreek.
Precies, dat is zeker waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk het is niet zo moeilijk. Fietsen leer je ook niet zonder op je bek te gaan. En lekker belangrijk een blauwtje, niet iedereen kan je leuk vinden, jij vindt ook niet iedereen leuk toch? je hoeft geen vrienden met de hele wereld te worden.
Eén manier om er achter te komenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:10 schreef 2cv het volgende:
Vanmiddag een leuk meisje gespot bij de Aldi. Zij keek naar mij en ik naar haar. Zag er niet verkeerd uit vond ik. Helaas had ze, afgaande op de inhoud van haar winkelmandje, minimaal 7 kinderen en een man die 50+ (10 paar bruine/grijze gebreide sokken) was. Of ze woont nog bij haar ouders, heeft nog 6 broertjes/zusjes en moest boodschappen doen voor de rest van de week
"Hoi, woon jij in en weeshuis of ben je zo'n ongeloofelijke veelvraat?"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Eén manier om er achter te komen
Wat houd je tegen? Nee heb je. Ja kun je krijgen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef IAmdissapoint het volgende:
Is het raar om een chick, waarvan je zeker weet dat ze ooit (variėrend van 6 jaar terug tot 1 jaar terug) een crush op jou heeft gehad, aan te spreken via bijvoorbeeld de FB messenger?
Heb de laatste tijd steeds vaker dat ik zo'n meisje met wie ik een paar jaar terug gescharreld heb online zie, en de behoefte voel om iets te zeggen, maar het ook weer raar vind omdat we elkaar eigenlijk nooit (meer) tegenkomen in het dagelijks leven.
Dat ik het jammer vind dat ik er destijds nooit iets mee heb gedaan, is het dan op een gegeven moment te laat, of kan het nooit kwaad?
Ok wanneer kun je?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:30 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik ben gewoon saai, wat kan ik hier aan doen?
Wat jij nodig hebt is een nieuwe chick. Er is een reden waarom je ze niet meer ziet. Op de korte termijn zal er wellicht nog wel eentje geil op je zijn en kun je een paar keer neuken. Op de lange termijn word je er echter niet blij van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef IAmdissapoint het volgende:
Is het raar om een chick, waarvan je zeker weet dat ze ooit (variėrend van 6 jaar terug tot 1 jaar terug) een crush op jou heeft gehad, aan te spreken via bijvoorbeeld de FB messenger?
Heb de laatste tijd steeds vaker dat ik zo'n meisje met wie ik een paar jaar terug gescharreld heb online zie, en de behoefte voel om iets te zeggen, maar het ook weer raar vind omdat we elkaar eigenlijk nooit (meer) tegenkomen in het dagelijks leven.
Dat ik het jammer vind dat ik er destijds nooit iets mee heb gedaan, is het dan op een gegeven moment te laat, of kan het nooit kwaad?
Kan geen kwaad..quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef IAmdissapoint het volgende:
quote:Zou best wel weer het contact met je willen wat we een paar jaar geleden hadden, maar dan nog even een stapje serieuzer
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Vorige maand weer eens contact gezocht met een meid waar ik 4 jaar lang (door ruzie) geen contact meer mee had, en sinds vorige week spreken we weer af, en het ziet er naar uit dat er wel wat meer in zit dan alleen vriendschap, even afgaande op haar opmerking:
[..]
Je kende de date niet uit het dagelijkse leven?quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef jaha het volgende:
Afgelopen weekend had ik weer eens een date. Eindelijk eens een meid van een jaar of 25 en single. Maar zij valt op stoere mannen die op voetbal zitten, ja en ik ben dus niet stoer en zit ook niet op een sport. Verder val ik op vrouwen die inhoud hebben, althans niet geen echte opleiding doen of gedaan hebben en zitten te wachten op werk dat nooit komt...
Verder zoeken dus maar
Heb een boek van Rollo Tomassi gelezen (the Rational Male) wat volgens mij in dat straatje past, er stonden een paar referentielinkjes naar die website. Deels zeker goed voor bewustwording, alleen het is allemaal erg zwartwit. Dingen als ''elke vrouw gaat vreemd als ze iets waardevollers kan krijgen'' zijn gewoon overdreven. Door dit soort statements is het makkelijk om vrouwen als manipulatieve sletten te gaan zien. Iets wat naar mijn mening vrij ongezond is. Neem het dus met een korrel zout.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
Wat vinden jullie van reddit.com/r/theredpill ? Goed advies of misogyny?
Ik denk dat het wel kernen van waarheid heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Achterlijke bullshit. Net zoals rational male, RSD en al die zooi. Zullen een paar waarheden in naar voorkomen, maar die hoor je overal wel. Verder moet je die zooi gewoon negeren.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
Wat vinden jullie van reddit.com/r/theredpill ? Goed advies of misogyny?
Ik denk dat het wel kernen van waarheid heeft.
Slechte ervaringen mee?quote:Op maandag 17 november 2014 12:42 schreef kipknots het volgende:
[..]
Achterlijke bullshit. Net zoals rational male, RSD en al die zooi. Zullen een paar waarheden in naar voorkomen, maar die hoor je overal wel. Verder moet je die zooi gewoon negeren.
Genoeg gelezen op de sites om te weten dat het vol zit met vrouwenhatende eikels. Genoeg reden om te negeren dus.quote:
Erg simplistisch label die je er op plakt. Al ben ik het met je eens dat er veel dingen opstaan die sterk overdreven zijn, je kunt er zeker waardevolle dingen uithalen om je referentiekader te vergroten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:58 schreef kipknots het volgende:
[..]
Genoeg gelezen op de sites om te weten dat het vol zit met vrouwenhatende eikels. Genoeg reden om te negeren dus.
Je moet begrijpen dat op Tinder en andere datingsites een zwaar overschot aan mannen zit. Meisjes hebben ze daar letterlijk voor het uitkiezen. Je maakt het jezelf dus erg lastig wanneer je alleen hier op focust.quote:Op maandag 10 november 2014 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Meld me hier ook maar dan. Heb steeds leuke gesprekken op Tinder en andere sites, maar na zo'n 3 dagen lopen ze altijd stuk en ben ik degene die steeds het gesprek begint, totdat de ander het zat wordt en me negeert of verwijdert. Met degene wie ik een datum heb gepland komen ze vaak een dag of op de dag zelf met een of andere kutsmoes en hoor je nooit meer wat....
Kortom: gesprek opstarten gaat goed, interesse tonen, dingen onthouden, later weer vragen hoe de dag was etc. maar na 3 dagen steeds minder of trager contact en iedere keer wel weer flink wat tijd in iets gestoken wat vaak niet eens tot een date komt.... En ik kies juist de mensen uit die hier een beetje in de buurt wonen want anders is het al meteen gedoemd te mislukken.
Vorig jaar had ik wel veel dates dus is er dit jaar ineens een overschot aan mannen of zijn mensen gewoon steeds makkelijker geworden maar niets te laten horen als ze een gesprek niet meer zo boeiend vinden?
Ik kan uit de bijbel ook nuttige dingen halen. Overall is het gewoon bullshit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Erg simplistisch label die je er op plakt. Al ben ik het met je eens dat er veel dingen opstaan die sterk overdreven zijn, je kunt er zeker waardevolle dingen uithalen om je referentiekader te vergroten.
Dan toch wel mooi die date geregeldquote:Op donderdag 13 november 2014 20:31 schreef jaha het volgende:
Ik kende haar vaag omdat ze werkte in een cafe waar ik wel eens koffie drink.
Ja, dan moet je je gewoon aanmelden op het Elle-girl forum ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je moet begrijpen dat op Tinder en andere datingsites een zwaar overschot aan mannen zit. Meisjes hebben ze daar letterlijk voor het uitkiezen. Je maakt het jezelf dus erg lastig wanneer je alleen hier op focust.
Soms vinden die meisjes de aandacht gewoon leuk, en hebben ze vanaf het begin geen enkele interesse om af te spreken. Ga dus gewoon lekker nieuwe vrouwen daten waarmee je normaal praat. Dan zie je meteen of het wat kan worden of niet.
Laat haar de meloenen wegen!quote:Op woensdag 19 november 2014 13:38 schreef Geerd het volgende:
Ik had gister gewoon een gesprekje met een kassa dame !! Nog een leuke ook nog.
Morgen maar weer eens boodschappen doen![]()
Ik ook.Gewoon een andere stad pakken, In Delft heb ik ook nog nooit wat geregeld.quote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef jelfrikandel het volgende:
nee maar k weet serieus niet wat t is, na mn vorige vriendin versier k echt nada meer. Wat meespeelt is denk dat ik op de middelbare ook met meiden omging tijdens de les bijvoorbeeld en zo en ik die dan met uitgaan versierde. Maar nu zit ik op een TU.
Moet je gewoon gebruiken als extratje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je moet begrijpen dat op Tinder en andere datingsites een zwaar overschot aan mannen zit. Meisjes hebben ze daar letterlijk voor het uitkiezen. Je maakt het jezelf dus erg lastig wanneer je alleen hier op focust.
En jij denkt dat meisjes het tijdens stappen niet doen voor aandacht?quote:Soms vinden die meisjes de aandacht gewoon leuk, en hebben ze vanaf het begin geen enkele interesse om af te spreken.
Laat je introduceren op studenten feesten in Leiden of Rotterdamquote:Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef jelfrikandel het volgende:
nee maar k weet serieus niet wat t is, na mn vorige vriendin versier k echt nada meer. Wat meespeelt is denk dat ik op de middelbare ook met meiden omging tijdens de les bijvoorbeeld en zo en ik die dan met uitgaan versierde. Maar nu zit ik op een TU.
Ik zit in eindhovenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat je introduceren op studenten feesten in Leiden of Rotterdam
Als er ergens een overvloed aan vrouwen is is het wel stratumseind.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:56 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik zit in eindhovenzitten ook hbo's, design scholen etc. Met uitgaan op zich redelijk wat chicks maar t wil nog niet vlotten haha
Maar merk wel dat k het vaker probeer bij vreemde dan thuis dus dat is wel n vooruitgang. Beetje onwennig nog, dat wel
Laatste keer dat k echt een vreemde versieren kreeg ik er verkering mee.Dus k kon/kan het blijkbaar wel haha
Daaromquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als er ergens een overvloed aan vrouwen is is het wel stratumseind.
Paar maanden geleden had ik me met een paar vrienden ingeschreven voor het Hajraa volleybaltoernooi. Elke avond uitgaan, allemaal achter de vrouwen aan. Mooi weekendje was dat.
Niet als je in je kamer blijft zitten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:56 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
DaaromKomt dus wel goed ooit
Ben twee keer in de week op stap, werk en sport haha :p Ben geen lelijke onsociale zolderkamer autist hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Niet als je in je kamer blijft zitten.
Prima basis heb je daar dan toch. Het is helemaal niet zo moeilijk. Gewoon elke keer als je de angst voelt om iets te proberen, het accepteren en toch gaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:15 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ben twee keer in de week op stap, werk en sport haha :p Ben geen lelijke onsociale zolderkamer autist hoorpraat heel graag met lui :p
Ik probeer het ook weer steeds vakerquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Prima basis heb je daar dan toch. Het is helemaal niet zo moeilijk. Gewoon elke keer als je de angst voelt om iets te proberen, het accepteren en toch gaan.
Ik ruik spam.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
He jongens en meisjes, komen jullie hier ook even stemmen?
R&P / Bespreektopic R&P-verkiezingen 2014!
Ach ja toch geen hond die hier postquote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met toestemmingen is gewoon leuk als zoveel mogelijk mensen stemmen
Allemaal onder de plak bij moeders de vrouw, ze mogen niet meer fokken.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ach ja toch geen hond die hier post
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef Deezertje het volgende:
Ben een beetje uitgekeken op online datingsites: veel berichten, veel tijd en uiteindelijk maar heel weinig dates. Maar offline spreek je niet ff makkelijk vrouwen aan, want iedereen is steeds individualistischer geworden merk ik. In het OV maar ook in de sportschool of op straat. Maar zonder praatje uiteindelijk geen relatie... En toch hebben er miljoenen mensen een relatie... Hoe kan ik gewoon een dame aanspreken zonder dat het akward overkomt?
Exact. Gewoon blind doen en blijven doen.quote:
Dat zegt toch genoeg dan, blijkbaar was die jongen je niet opgevallen om af en toe een schalkse blik mee uit te wisselen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:02 schreef Cue_ het volgende:
Dat iemand op de mobiel kijkt betekent niet per definitie dat ze niet aanspreekbaar zijn.
Als ik kijk naar mezelf doe ik t vooral uit verveling
Ook met mobiel kan je die jongen af en toe een blik geven, of je nu naar buiten kijkt of naar je mobiel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef The_Odd_One het volgende:
Dat zegt toch genoeg dan, blijkbaar was die jongen je niet opgevallen om af en toe een schalkse blik mee uit te wisselen.
Mensen worden steeds minder omgevingsbewust en steeds sneller 'verveeld' en gaan dan maar op hun mobieltje kijken. Kijk eens naar buiten. Geniet is dat je ademt en leeft. Doe es gek.
Dat kan inderdaad, maar ik vind het toch behoorlijk dichtbij een gesloten houding komen. Persoonlijk zou ik niet zo snel een meisje aanspreken die de hele tijd op haar telefoon aan het appen is of met vriendinnen aan het bellen. Dat is toch een kwestie van ' je volle aandacht graag'. Er zijn vast heren die het voor minder doen hoor.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook met mobiel kan je die jongen af en toe een blik geven, of je nu naar buiten kijkt of naar je mobiel.
Aan t bellen is natuurlijk wat anders.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:21 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar ik vind het toch behoorlijk dichtbij een gesloten houding komen. Persoonlijk zou ik niet zo snel een meisje aanspreken die de hele tijd op haar telefoon aan het appen is of met vriendinnen aan het bellen. Dat is toch een kwestie van ' je volle aandacht graag'.
Dat kan inderdaad gebeuren en ik moet eerlijk bekennen dat me dat weleens is gebeurd onder het 'wacht, even mijn appje afmaken'. Dan ben ik eigenlijk al klaar. Maar je hebt gelijk, het kan allemaal best. Ik zou er niet zoveel zin meer in hebben, maar goed dat ben ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aan t bellen is natuurlijk wat anders.
Maar wie zegt dat ze haar telefoon niet wegstopt op het moment dat jij haar aanspreekt en ze is nieuwsgierig naar je..
Appje afmaken lijkt me niet zo verschrikkelijk, aangezien je iemand 'stoort' in wat ie deed. Zelfde als iemand een komkommer aan het snijden is en je spreekt die aan, dat die toch even het af wil maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:25 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad gebeuren en ik moet eerlijk bekennen dat me dat weleens is gebeurd onder het 'wacht, even mijn appje afmaken'. Dan ben ik eigenlijk al klaar. Maar je hebt gelijk, het kan allemaal best. Ik zou er niet zoveel zin meer in hebben, maar goed dat ben ik.
Ik neem aan dat ik niet ´stoor´quote:Op zondag 4 januari 2015 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Appje afmaken lijkt me niet zo verschrikkelijk, aangezien je iemand 'stoort' in wat ie deed. Zelfde als iemand een komkommer aan het snijden is en je spreekt die aan, dat die toch even het af wil maken.
Als iemand net schapen aan het tellen is, dan stoor je diegene ook, kan dan ook gezegd worden van 'sorry, even aftellen'.. is het dan ook klaar? Of mag het dan wel aangezien dat onder "ademen en leven en buiten kijken " valt?
Zij kent je niet, dus in de 2 seconden dat je haar aanspreekt moet ze direct beslissen hoe geweldig ze je vindt. Doen we ook wel vaak natuurlijk, eerste indruk, maar als ze net wat te laat schakelt, dan is het wat jou betreft alweer afgelopen. Dat is dan wel weer jammer natuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:29 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik niet ´stoor´![]()
![]()
Als het goed is, is het niet zo relevant om het laatste schaap te gaan tellen.
Jammer, maar niet onoverkomelijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zij kent je niet, dus in de 2 seconden dat je haar aanspreekt moet ze direct beslissen hoe geweldig ze je vindt. Doen we ook wel vaak natuurlijk, eerste indruk, maar als ze net wat te laat schakelt, dan is het wat jou betreft alweer afgelopen. Dat is dan wel weer jammer natuurlijk.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef Deezertje het volgende:
En niet te vergeten: niet iedereen die alleen zit in de bus of trein is gelijk vrijgezel... degene met een relatie hebben sowieso niet echt behoefte aan praten met een single guy is mijn ervaring... Tijdens mijn stage zag ik dagelijks dezelfde meid tijdens het reizen. Toevallig zat ze steeds in dezelfde coupe en wisselden we weleens glimlachende blikken uit. Na 2 weken het zelfde liedje wou ik haar eens aanspreken, had ze toevallig die dag haar vriend bij(hand vasthouden en aaien weet je wel genoeg
)
Maar goed, zeker in het OV kan het zo zijn dat je die leuke meid nooit meer tegenkomt... dus voortaan sla ik meteen toe als ik denk dat ze best een praatje wilt maken
Da's wel handig tegenwoordig van social media. Voornaam en woonplaats is vaak genoeg om te achterhalen of degene in een relatie zit en weet je meteen of je tijd verspilt of niet. Heb ook mensen gehad die heel aardig deden, in mijn ogen iets te aardig tegen het fliterige aan, blijken ze gewoon een relatie te hebben en altijd zo vriendelijk tegen iedereen.Bij de een weet je binnen 2 zinnen of ze een relatie hebben en de ander komt er niet zelf mee. Had een collega op het werk waar iedereen vrij zeker was dat ze single was, had ze al 2 jaar een vriend maar ze heeft het er nooit over.
En vergeet de sociale types niet: mensen die met IEDEREEN kunnen opschieten. Dat zijn misschien wel de ergste, die zijn zelf namelijk niet bewust dat ze vaak onbedoeld flirten en ook helemaal niet op zoek naar een relatiequote:Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mensen die er snel over beginnen zijn vaak de meiden die je meteen willen laten weten dat je geen kans maakt
En mensen die meteen flirterig doen, willen anderen verliefd maken om hun ego/zelfvertrouwen te boosten.
Ik hoor dat vaker, dat mensen koppels zien en zich afvragen hoe dit in godsnaam kan. Zelf zie ik nooit zulke koppels, maar misschien moet ik eens beter op letten.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En vergeet de sociale types niet: mensen die met IEDEREEN kunnen opschieten. Dat zijn misschien wel de ergste, die zijn zelf namelijk niet bewust dat ze vaak onbedoeld flirten en ook helemaal niet op zoek naar een relatie
Anyway, ik zie dagelijks nog genoeg meiden lopen met jongens waarvan je denkt: ''Hoe is het hun in godsnaam gelukt?!!'' die er dus niet leuk uitzien, dus er is nog hoop voor onsIk zie er zelf niet verkeerd uit, maar ben gewoon sociaal onhandig en meiden spreken zelf ook niet echt jongens aan dus dat helpt ook niet
Ik heb eerder de ervaring dat vrouwen die er heel snel en geforceerd over beginnen vaak slecht in die relatie zitten, alsof ze zich zelf moeten overtuigen tegenover het 'gevaar'.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mensen die er snel over beginnen zijn vaak de meiden die je meteen willen laten weten dat je geen kans maakt
En mensen die meteen flirterig doen, willen anderen verliefd maken om hun ego/zelfvertrouwen te boosten.
Vraag jezelf af wat een echte baas zou doen en doe dat!quote:Op zondag 4 januari 2015 18:54 schreef Stratman het volgende:
Heel verhaal dat jou onzeker maakt, waar de onzekerheid ws bij het meisje zelf ligt.
Zoenen en verder gaan zonder er bij na te denken, maar dat is lastig als je enorm onzeker bent als het op vrouwen aankomt door je postuur... (ben 10-15 kilo te zwaar)quote:Op zondag 4 januari 2015 20:02 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Vraag jezelf af wat een echte baas zou doen en doe dat!
schijt aan die bullshit, je hebt haar gezoend. whatever.
Je hebt genoeg swag om haar tot zoenen te bewegen ( het was vast niet eenzijdig), werk daarmee. En ga sporten en gezond leven, daar heb je de rest van je leven plezier van. Maar je succes hangt niet van die kilo's af, maar van je instelling.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:27 schreef Stratman het volgende:
[..]
Zoenen en verder gaan zonder er bij na te denken, maar dat is lastig als je enorm onzeker bent als het op vrouwen aankomt door je postuur... (ben 10-15 kilo te zwaar)
Ze kwam er zelf mee, dat ze wel een echt kusje wildequote:Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Je hebt genoeg swag om haar tot zoenen te bewegen ( het was vast niet eenzijdig), werk daarmee. En ga sporten en gezond leven, daar heb je de rest van je leven plezier van. Maar je succes hangt niet van die kilo's af, maar van je instelling.
Samenleving word er vervelender op.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
Maar het is ook best lastig om mensen zonder reden aan te spreken hoor, dan heet gewoon storen. Of het nou in de trein, supermarkt of sportschool is.
Tegenwoordig kijkt iedereen op zijn mobieltje en als ik daar zelf een keer geen zin in heb zie je andere mensen ook echt kijken van: waarom kijk jij niet op je schermpke? Mensen gaan iig niet zelf praten nee, samenleving wordt steeds individueler...
Je moet iig niet hopen op een leuk gesprek in het OV is me opgevallen. Reisde dagelijks ruim 4 uur maar de gesprekken zijn op één hand te tellen helaas. Ook omdat ik zelf niet snel mensen aanspreek, maar zeker ook door al die kutschermpjes waar mensen op facebooken, candy crushen, en appen. Voor een goed gesprek hoef je je bek niet meer los te trekken tegenwoordig, gaat allemaal digitaal.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:43 schreef Stratman het volgende:
[..]
Samenleving word er vervelender op.
In de kroeg is het denk ik toch wat anders, daar zijn mensen wat losser en komen vaker met andere / nieuwe mensen in contact als er toevallig in een groepje al mensen staan die ze ook kennen.
Klopt helemaal, en daarom spreek ik tegenwoordig mensen aan via Facebookquote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je moet iig niet hopen op een leuk gesprek in het OV is me opgevallen. Reisde dagelijks ruim 4 uur maar de gesprekken zijn op één hand te tellen helaas. Ook omdat ik zelf niet snel mensen aanspreek, maar zeker ook door al die kutschermpjes waar mensen op facebooken, candy crushen, en appen. Voor een goed gesprek hoef je je bek niet meer los te trekken tegenwoordig, gaat allemaal digitaal.
Die jongens zitten niet te huilen over al die vervelende vrouwen op een forum.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En vergeet de sociale types niet: mensen die met IEDEREEN kunnen opschieten. Dat zijn misschien wel de ergste, die zijn zelf namelijk niet bewust dat ze vaak onbedoeld flirten en ook helemaal niet op zoek naar een relatie
Anyway, ik zie dagelijks nog genoeg meiden lopen met jongens waarvan je denkt: ''Hoe is het hun in godsnaam gelukt?!!'' die er dus niet leuk uitzien, dus er is nog hoop voor onsIk zie er zelf niet verkeerd uit, maar ben gewoon sociaal onhandig en meiden spreken zelf ook niet echt jongens aan dus dat helpt ook niet
Dat bepaal je zelf. Genoeg vrouwen, gewoon van genieten. Wees echter wel eerlijk naar de desbetreffende meisjes toe zou ik zeggen, en schep geen onrealistische verwachtingen.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:25 schreef jelfrikandel het volgende:
Kan het zegmaar om met meerdere meiden te daten? 'Kan' zoals is dat netjes?
Hoe zou je dat doen? Duidelijk maken dat n relatie er niet 1 2 3 in zit? En zou je zelf vertellen dat je meer date of alleen als ze t vragen?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat bepaal je zelf. Genoeg vrouwen, gewoon van genieten. Wees echter wel eerlijk naar de desbetreffende meisjes toe zou ik zeggen, en schep geen onrealistische verwachtingen.
Mijn tip: gewoon niet over beginnen. Als zij er dan over begint (wat ze uiteindelijk bijna allemaal wel doen, tenzij je die verwachtingen vanaf het begin bewust wegneemt), zeg je wat je er van vind. Voor mij was dat altijd ''ik vind het ontzettend leuk met je, maar ben op dit moment van m'n leven nog niet klaar om een relatie aan te gaan''. Zeg gewoon eerlijk waar het op staat.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:04 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Hoe zou je dat doen? Duidelijk maken dat n relatie er niet 1 2 3 in zit? En zou je zelf vertellen dat je meer date of alleen als ze t vragen?
T is niet dat ik niks wil, k wil gewoon wat opties open houden en niet 1 2 3 ergens in duiken.
''Ik vind mezelf niet waardig genoeg voor je gezelschap, maar kun je dat misschien door de vingers zien en me nog een keertje wat validatie geven zodat ik me beter voel over mezelf?''quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Helaas heb ik een domme fout gemaakt en na een date een te afwachtende (ik weet dat je de komende weken druk bent, maar zou graag weer met je afspreken als je tijd hebt) mail verstuurd welke ik niet meer terug kan halen.
Nu vrees ik dat het wel kan vergeten (al een paar dagen geen reactie gehad). Iemand tips om dit nog recht te breien of is het over en uit?
Waarom belang hechten aan hoe ze op whatsapp is? Gaat er toch om of het leuk is als je elkaar ziet?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:42 schreef jelfrikandel het volgende:
nu al aantal dates gehad met n leuke meidHad vlak voor haar nog die date met dat andere meisje, maar dat vond ik toch niks (al was het heel gezellig).
Nu vind ik mn date heel slecht te peilen. Het lijkt wel alsof ze niet heel veel te vertellen heeft. Ze zal me nooit zo snel uit zichzelf een appje sturen of iets, en als we appen is het vaak een 'jaa idd' of andere kortere antwoorden.Toch daten we nu al aantal weken, maar t maakt mij alleen maar meer aan de twijfel of ze me wel een beetje leuk vind. Het is sowieso wel een beetje hoe ze is denk ik.
Ik kan het natuurlijk gewoon vragen maar dat vind ik zo gaar, wanhopig, claimerig overkomen en dat wil ik totaal niet, want zo erg is het ook weer niet
Oke, lekker dagboek verhaal, maar anyway, gaat dus wel goed bij mijAantal chicks gedate, nu wat langer met eentje. Heb mijn zelfvertrouwen etcetera wel weer redelijk terug eindelijk
Omdat t je best wel kan laten twijfelen of iemand je wel leuk vind of niet :p slaat nergens op i know.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom belang hechten aan hoe ze op whatsapp is? Gaat er toch om of het leuk is als je elkaar ziet?
Snap dat het twijfel kan veroorzaken, maar juist daarom moet je des te meer kijken hoe de dates ansich gaan. Als die geweldig zijn, waarom dan twijfelen door berichtjes. Zit je je enkel gek te maken .quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:58 schreef jelfrikandel het volgende:
Omdat t je best wel kan laten twijfelen of iemand je wel leuk vind of niet :p slaat nergens op i know.
Ja is ook zo :p kan sws wel snel twijfelen. K weet niet, k zie t allemaal wel :pquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap dat het twijfel kan veroorzaken, maar juist daarom moet je des te meer kijken hoe de dates ansich gaan. Als die geweldig zijn, waarom dan twijfelen door berichtjes. Zit je je enkel gek te maken .
Daarbij kan Appen heeeel anders overkomen dan wat het is + kan zij/hij heel anders ZIJN dan in het echt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap dat het twijfel kan veroorzaken, maar juist daarom moet je des te meer kijken hoe de dates ansich gaan. Als die geweldig zijn, waarom dan twijfelen door berichtjes. Zit je je enkel gek te maken .
Waarom in GODSNAAM wil je zo graag een vriendin of iets wat daar op lijkt? Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Vorige keer leuk gesprek gehad met dame in de sportschool, volgens mij zat ze toen te flirten want kreeg vaak te horen: ''moet je minder je best doen'' en hele tijd dom lachen en kijken. Anyway, ik dus beetje opletten of ik 'r vaker zag maar ben gewoon vergeten hoe ze eruit zagSporten veel studenten hier en die lijken allemaal op elkaar... Maar ik zag d'r vandaag, blijkbaar toch wat onthouden!
Kreeg weer zo'n glimlach die net ff meer zegt dan iemand waar je aardig tegen doet, en een 'hoi!' toen ze d' flesje ging vullen. Vervolgens ging ze sporten en na een tijdje stond ik langs d'r. Had ze gewoon 30 minuten lang oordopjes in en heeft geen woord gezegd, en ook geen blik... ik had ze juist uit. En ja, dit was dezelfde dame als vorige keer. Was helaas niet mans genoeg om gesprek te beginnen maar als ik 'r de volgende keer zie doe ik dat wel, want ik heb toch niks te verliezen. Tjee, wat zijn sommige vrouwen lastig te peilen.
Heb er ook eentje die ik al maanden zie en elke keer wisselen we blikken uit maar we hebben in al die maanden nog nooit één woord gezegd tegen elkaar lol. Lastig te peilen, soms lacht ze, andere keer doet ze alsof je er niet bent. Ook hier, als ik d'r weer zie toch maar eens praten, niks te verliezen.
Wat dacht je van samen iemand hebben om dingen mee te bespreken, leuke tijden beleven, intimiteit etc? Ben half 20quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:29 schreef K44S het volgende:
[..]
Daarbij kan Appen heeeel anders overkomen dan wat het is + kan zij/hij heel anders ZIJN dan in het echt.
[..]
Waarom in GODSNAAM wil je zo graag een vriendin of iets wat daar op lijkt? Hoe oud ben je?
Vrienden?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat dacht je van samen iemand hebben om dingen mee te bespreken, leuke tijden beleven, intimiteit etc? Ben half 20
Daar kan je niet op de bank mee kroelen en elkaar in bed verwennen... ben geen maagd meer maar iedereen heeft wel zijn seksuele behoeftes. Als je dan half 20 bent en je hebt heel weinig seks, is dat beetje jammer want tegenwoordig beleeft menig student zijn hoogtepunt rond de 19/21 jaar en dan heb ik het over een relatie met meerdere keren seks per week of gewoon hier en daar een scharrel. Half 20 is het al lastiger om dames te vinden die niet meteen willen setellen...quote:
Denk je niet dat als je geen vrienden hebt, je eerst wat moet doen aan je sociale vaardigheden?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar kan je niet op de bank mee kroelen en elkaar in bed verwennen... ben geen maagd meer maar iedereen heeft wel zijn seksuele behoeftes. Als je dan half 20 bent en je hebt heel weinig seks, is dat beetje jammer want tegenwoordig beleeft menig student zijn hoogtepunt rond de 19/21 jaar en dan heb ik het over een relatie met meerdere keren seks per week of gewoon hier en daar een scharrel. Half 20 is het al lastiger om dames te vinden die niet meteen willen setellen...
Ook mensen zonder vrienden hebben een relatie, ze bestaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je niet dat als je geen vrienden hebt, je eerst wat moet doen aan je sociale vaardigheden?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
1.Daar kan je niet op de bank mee kroelen en elkaar in bed verwennen...
KAn wel, is alleen beetje .. gayb
2.en geen maagd meer maar iedereen heeft wel zijn seksuele behoeftes. Aftrekken ...
3. Als je dan half 20 bent en je hebt heel weinig seks, is dat beetje jammer want tegenwoordig beleeft menig student zijn hoogtepunt rond de 19/21 jaar en dan heb ik het over een relatie met meerdere keren seks per week of gewoon hier en daar een scharrel.Ik ben geen student, toch aardig wat vrouwen die me meer zouden zien dan "een vriend" Als ik wat meer mijn best zou doen 4.Half 20 is het al lastiger om dames te vinden die niet meteen willen setellen... Zoek dan de wat oudere vrouwen ...
Natuurlijk, maar met vrienden maak je je leven in het geheel leuker en is het wrs makkelijker om met vrouwen in contact te komen. Win win-situatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook mensen zonder vrienden hebben een relatie, ze bestaan.
Vrienden maken is niet makkelijk, die moet je langzaam opbouwen en daar ben ik ook mee bezig
+quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar met vrienden maak je je leven in het geheel leuker en is het wrs makkelijker om met vrouwen in contact te komen. Win win-situatie.
Deels. Op zich heb ik een prima leven, doe waar ik zin in heb, school gaat goed, geld zat... maar andere kant dus wel behoefte aan een relatie. Gisteravond stond ik op het station rond een uurtje of 12 te wachten op de bus, enige wat je nog zag waren koppeltjes van mijn leeftijd die afscheid namen of samen naar huis gingen en eigenlijk in de stad zelf idem dito. Dan gaat er altijd weer zo'n zielig deuntje in mij op van: waarom zij wel en ik niet? En half 20, voor je het weet is het leven al voorbij manquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:52 schreef K44S het volgende:
[..]
+
Met vrienden ben je stuk minder gefocust op vrouwen....
Als ik al je post zo lees ben je wanhopig opzoek naar een date....en een vriendin. Ik ken het gevoel hoor.... alleen wil ik altijd te snel.. of denk ik iets te willen omdat ik me op dat moment "gelukkig voel"
Zie jij het als een toevoeging... of hebbedingetje ? Wat zijn je hobby's ? Wat voor opleiding doe je.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deels. Op zich heb ik een prima leven, doe waar ik zin in heb, school gaat goed, geld zat... maar andere kant dus wel behoefte aan een relatie. Gisteravond stond ik op het station rond een uurtje of 12 te wachten op de bus, enige wat je nog zag waren koppeltjes van mijn leeftijd die afscheid namen of samen naar huis gingen en eigenlijk in de stad zelf idem dito. Dan gaat er altijd weer zo'n zielig deuntje in mij op van: waarom zij wel en ik niet? En half 20, voor je het weet is het leven al voorbij manAl is dat wat overdreven, maar zo voelt het wel.
Omdat ik geen vrienden heb, maar wel sociaal contact, zie ik een relatie als toevoeging maar ook als hebbeding, want als het goed is heb je een leuke tijd samen, zowel qua gevoel als fysiek. Hobby's zijn sporten, bios, reizen etc. Tijdens het sporten merk ik wel dat er altijd dames omkijken dus dat is wel fijn, maar zit 'm erin dat ik veels te lang single ben nu. Als ik gewoon een keer een relatie had of 2x 3 maanden ofzo was het ook minder erg geweest, maar nu mag het wel weer eens zeg maar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Zie jij het als een toevoeging... of hebbedingetje ? Wat zijn je hobby's ? Wat voor opleiding doe je.
Tjah, nadat het uit was met mijn ex.... zag ik ook overal auto's rond rijden waar zij in rond reed. Dus ik snap wat je bedoelt. Maar focus je eens wat meer op je passie...
Dus als ik nu in jouw telefoon door jouw contacten zou bladeren, zou ik niemand kunnen bellen om te vragen of je met hun een biertje kan drinken?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik geen vrienden heb, maar wel sociaal contact, zie ik een relatie als toevoeging maar ook als hebbeding, want als het goed is heb je een leuke tijd samen, zowel qua gevoel als fysiek. Hobby's zijn sporten, bios, reizen etc. Tijdens het sporten merk ik wel dat er altijd dames omkijken dus dat is wel fijn, maar zit 'm erin dat ik veels te lang single ben nu. Als ik gewoon een keer een relatie had of 2x 3 maanden ofzo was het ook minder erg geweest, maar nu mag het wel weer eens zeg maar.
In principe niet. Veel kennissen van school en die wonen ver weg en los daarvan inmiddels een eigen leven. Ik ben helaas zo'n type die op jaarbasis niet meer dan één hand gebeld wordt, alleen door callcentersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus als ik nu in jouw telefoon door jouw contacten zou bladeren, zou ik niemand kunnen bellen om te vragen of je met hun een biertje kan drinken?
Maat, focus je eens wat minder op dat de vrouwen naar je kijken. Doe gewoon je ding en die vrouwen komen zelf.
Ik zal het niet onder de bank steken dat ik niet meer op 2 handen kan tellen hoeveel meiden ik gezoend heb. Geef het me een fijn gevoel? Jawel... dat ik nog goed op in de markt lig. Maar wat is dat... als ze deze week weer een andere gozer zoent?
Laat ik wel duidelijk zijn, het zou mij ook leuk lijken om een vriendin te hebben... dat fysieke gedeelte en mentale gedeelte mis ik ook. Maar vrouwen merken dat...
Woon je in een stad? Je kan mij echt niet wijsmaken dat je geen vrienden hebt die je nu niet kan bellen van: "jongens, vanavond naar....-club- ... ? En morgen met z'n alle patatje eten bij die ene snackbar.. met biertje?"quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In principe niet. Veel kennissen van school en die wonen ver weg en los daarvan inmiddels een eigen leven. Ik ben helaas zo'n type die op jaarbasis niet meer dan één hand gebeld wordt, alleen door callcentersZou ik een half jaar mijn telefoon uitzetten heb ik geen oproep gemist. Triest, maar waar.
Nee en toch wel. Misschien heb ik zelf nooit duidelijk genoeg gemaakt dat ik vrienden wou misschien. Kon met iedereen goed opschieten op school... maar daarbuiten zag ik ze dus nooit, en nu is iedereen zijn eigen gang gegaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Woon je in een stad? Je kan mij echt niet wijsmaken dat je geen vrienden hebt die je nu niet kan bellen van: "jongens, vanavond naar....-club- ... ? En morgen met z'n alle patatje eten bij die ene snackbar.. met biertje?"
Ik zou zeggen, neem iets van gitaar les, ga op een teamsport.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee en toch wel. Misschien heb ik zelf nooit duidelijk genoeg gemaakt dat ik vrienden wou misschien. Kon met iedereen goed opschieten op school... maar daarbuiten zag ik ze dus nooit, en nu is iedereen zijn eigen gang gegaan.
Ben al gaan sporten en doe 2x per week groepsles. Klikt aardig en zie dus wel bekenden daarvan, dus ben al bezig met sociale contacten. Binnenkort eens vragen of ze wat willen drinken ofzo na afloop.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem iets van gitaar les, ga op een teamsport.
Voetbal,rugbykickboksen.... noem het.
Neem mij als voorbeeld. Ik heb al een prima vrienden groep, alleen dmv voetbal is die nu groter geworden.
JUIST! Dat wil ik lezen!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ben al gaan sporten en doe 2x per week groepsles. Klikt aardig en zie dus wel bekenden daarvan, dus ben al bezig met sociale contacten. Binnenkort eens vragen of ze wat willen drinken ofzo na afloop.
Lol nee dat weiger ik. Juist omdat anderen het wel lukt, maar heb gewoon moeite met contacten op gang brengen en onderhouden. Maar goed, moet inderdaad de meer fuck it mentaliteit hebben, Heb niks te verliezen iddquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:29 schreef K44S het volgende:
[..]
JUIST! Dat wil ik lezen!. Geef het de tijd, je hebt niks te verliezen..... en mocht je echt op blauwe ballen zitten dan huur je maar een escort ...
Je denkt (netalsik) soms te veel na.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lol nee dat weiger ik. Juist omdat anderen het wel lukt, maar heb gewoon moeite met contacten op gang brengen en onderhouden. Maar goed, moet inderdaad de meer fuck it mentaliteit hebben, Heb niks te verliezen idd
Ga californication kijken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lol nee dat weiger ik. Juist omdat anderen het wel lukt, maar heb gewoon moeite met contacten op gang brengen en onderhouden. Maar goed, moet inderdaad de meer fuck it mentaliteit hebben, Heb niks te verliezen idd
De laatste keer dat ik seks had gehad was gewoon in de nachttrein. Was wel echt een (porno)filmscenario. Ik raak met een meisje aan de praat, en ze vraagt of ik een vriendin heb, ik zeg "nee", en ze zegt oh, cool en springt in mijn bed...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je moet iig niet hopen op een leuk gesprek in het OV is me opgevallen. Reisde dagelijks ruim 4 uur maar de gesprekken zijn op één hand te tellen helaas. Ook omdat ik zelf niet snel mensen aanspreek, maar zeker ook door al die kutschermpjes waar mensen op facebooken, candy crushen, en appen. Voor een goed gesprek hoef je je bek niet meer los te trekken tegenwoordig, gaat allemaal digitaal.
Ken het probleem man. Eigenlijk vanaf de basisschool dezelfde vriendengroep gehad, na onze middelbare school gingen we vrijwel allemaal naar een andere stad om te studeren, jongens kregen vriendinnen, andere vrienden etc. Ik was daardoor in mijn hometown een soort van 'vriendloos' geworden. (was ook een van de weinige die ging treinen en in mn eigen stad bleef wonen), kende heel veel mensen maar weinig mensen goed. Ging destijds weer voetballen na jaren waardoor ik in ieder geval weer een groot sociale behoefte gevuld had, hadden teamactiviteiten en met een paar jongens kon ik het zo goed vinden dat we eigenlijk wel wekelijks bij elkaar over de vloer komen en opstap gaan. Daarna een bijbaan genomen op een camping waar ik ook veel mensen heb leren kennen met wie ik tegenwoordig veel omga, we darten bij een café wat een soort van stamcafé is geworden, ons kent ons zegmaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee en toch wel. Misschien heb ik zelf nooit duidelijk genoeg gemaakt dat ik vrienden wou misschien. Kon met iedereen goed opschieten op school... maar daarbuiten zag ik ze dus nooit, en nu is iedereen zijn eigen gang gegaan.
Ik wel. Zie ondertitel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:52 schreef jelfrikandel het volgende:
Rare shit :p Volgens mij zit r niemand op mij te wachten haha.
Thanks man. Ja, kon ook met iedereen goed opschieten, maar daar heb je dus niks aan blijkt nu. Ontmoet nu wel nieuwe mensen door sporten e.d. dus hopelijk dat snel uitbreiden naar contact buiten het sporten om en wat minder bang zijn mensen aan te spreken, heb toch niks te verliezen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:23 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Ken het probleem man. Eigenlijk vanaf de basisschool dezelfde vriendengroep gehad, na onze middelbare school gingen we vrijwel allemaal naar een andere stad om te studeren, jongens kregen vriendinnen, andere vrienden etc. Ik was daardoor in mijn hometown een soort van 'vriendloos' geworden. (was ook een van de weinige die ging treinen en in mn eigen stad bleef wonen), kende heel veel mensen maar weinig mensen goed. Ging destijds weer voetballen na jaren waardoor ik in ieder geval weer een groot sociale behoefte gevuld had, hadden teamactiviteiten en met een paar jongens kon ik het zo goed vinden dat we eigenlijk wel wekelijks bij elkaar over de vloer komen en opstap gaan. Daarna een bijbaan genomen op een camping waar ik ook veel mensen heb leren kennen met wie ik tegenwoordig veel omga, we darten bij een café wat een soort van stamcafé is geworden, ons kent ons zegmaar.
Maar ik weet zeker hoe het voelt om in een andere positie te staan, heb toen een half jaar lopen sukkelen met tekort aan sociale contacten en I know dat kan je diep ongelukkig maken, enigste wat ik kan adviseren is om oprecht een band op proberen te bouwen en niet meteen als doel hebben: 'Ik wil jou als vriend hebben!', lijkt wel of mensen dat zien in hun onderbewustzijn.
Ik had zoals ik zei toen het probleem dat ik in een andere stad studeerde en we opsich een leuke klas hadden, konden goed ouwehoeren, afentoe opstap, maar toch had iedereen z'n eigen wereldje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is offline daten toch wel handig als je daar goed in bent. Is meteen de barričre van uiterlijk en karakter weg omdat je elkaar meteen ziet..
[ Bericht 5% gewijzigd door Deezertje op 07-02-2015 23:46:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iemand tips om sneller te achterhalen of iemand single is? Als er geen foto op d'r mobieltje staat met een jongen zit je vaak wel veilig, maar sommige praten er juist niet over terwijl ze wel een vriend hebben...
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:45 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag dus dat leuke meisje aangesproken...1. Looks don't matter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iemand tips om sneller te achterhalen of iemand single is? Als er geen foto op d'r mobieltje staat met een jongen zit je vaak wel veilig, maar sommige praten er juist niet over terwijl ze wel een vriend hebben...
2. Grijp je ballen en wees direct. Dan weet je meteen of ze interesse heeft.
Toevallig kwam zojuist een vriendin van me langs. Net uit met haar vriendje. Heb het er bij haar nooit dik bovenop gelegd dat ik haar wilde. Het ging gewoon soepel allemaal, beetje aantrekkingskracht, maar wat opmerkingen waardoor ik niet zeker was dat ze wilde. Normaal heb ik altijd schijt, nu wilde ik de vriendschap niet riskeren. Het is gewoon altijd zo veel makkelijker als je vanaf het begin weet waar je aan toe bent.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Verzonnen tekstenquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Toevallig kwam zojuist een vriendin van me langs. Net uit met haar vriendje. Heb het er bij haar nooit dik bovenop gelegd dat ik haar wilde. Het ging gewoon soepel allemaal, beetje aantrekkingskracht, maar wat opmerkingen waardoor ik niet zeker was dat ze wilde. Normaal heb ik altijd schijt, nu wilde ik de vriendschap niet riskeren. Het is gewoon altijd zo veel makkelijker als je vanaf het begin weet waar je aan toe bent.
Waar raak je hem kwijt jongen, wellicht kan ik je er mee helpen.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:45 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag dus dat leuke meisje aangesproken...Ik ben dus echt zo benieuwd hoe jij er uitziet, no homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar serieus gewoon ermee praten en dan uiteindelijk op date vragen. Schijt aan hebben dat je afgewezen wordt, dat overkomt iedereen wel eens en niemand in je omgeving weet dat ze je afgewezen heeft.
Waar heb jij het over XDquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Waar raak je hem kwijt jongen, wellicht kan ik je er mee helpen.
Das frustrerend. Volgens mijn omgeving ben ik niet lelijk maar kok wel onzeker overquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik ben dus echt zo benieuwd hoe jij er uitziet, no homo.
Maar serieus gewoon ermee praten en dan uiteindelijk op date vragen. Schijt aan hebben dat je afgewezen wordt, dat overkomt iedereen wel eens en niemand in je omgeving weet dat ze je afgewezen heeft.
Zoals je moeder? Die zal ook niet zeggen; godver wat ben je lelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Das frustrerend. Volgens mijn omgeving ben ik niet lelijk maar kok wel onzeker over
Mensen op school etc.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:52 schreef JAOC het volgende:
[..]
Zoals je moeder? Die zal ook niet zeggen; godver wat ben je lelijk.
Ik had namelijk begrepen dat je geen vrienden hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar zij zegt dus ook niks en nu kijken we al weken ongemakkelijk naar elkaar, maar kan dus ook best zijn dat ik allemaal dingen in me hoofd haal die er gewoon niet zijn.. En ik moet echt stoppen met denken voor anderen jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
Niet voor anderen denken, grote kans dat er helemaal niks waar is van jou zelf getrokken conclusies...
Sowiesowaarom zo lang wachten, zeg gewoon "hallo"... geen enkele vrouw die meteen denkt: oh die wil neuken
tenzij je het op een hele vreemde manier zegt....
Daar ben ik ook bang voor zeker omdat ze dus voor zich bleef uitkijken en soms ogen naar boven... maar zou jij dan gewoon een keer zeggen van: hé waarom kijk je me al die maanden aan? Of laat je juist niks weten? Want dit begint voor allebei een beetje akward te wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:28 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ze je een beetje creepy begint te vinden.
Mij kennende zou ik in eerste instantie hopen dat het vanzelf overgaat. Maar het is wel een ontzettende afknapper. Ik zou verder kijken als ik jou was. Of misschien beter wat minder kijken in het algemeen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor zeker omdat ze dus voor zich bleef uitkijken en soms ogen naar boven... maar zou jij dan gewoon een keer zeggen van: hé waarom kijk je me al die maanden aan? Of laat je juist niks weten? Want dit begint voor allebei een beetje akward te worden
De volgende keer dat ik 'r zie spreek ik haar gewoon aan, niks te verliezen immers. Heb het gevoel dat als ik niks zeg dat we elkaar nog maanden aan blijven staren. Als ik denk dat ze intersse heeft vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij kennende zou ik in eerste instantie hopen dat het vanzelf overgaat. Maar het is wel een ontzettende afknapper. Ik zou verder kijken als ik jou was. Of misschien beter wat minder kijken in het algemeen.
Doe normaal creep.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef Deezertje het volgende:
vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel is
Nee, want als ik merk dat ze het niet op prijs stelt dat ik 'r aanspreek kap ik natuurlijk. Maar mocht ze wel gewoon een normaal gesprek aangaan dan moet ik toch wel weten of ze single is of niet.. had dat dus deze week bij een andere meid waar ik wél leuk mee kon praten, had al 3 jaar een relatie blijktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe normaal creep.Ze heeft geen interesse in je, en dan ga je der online stalken?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:
Oké, dit was gewoon absurd:/teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze dat met jou willen delen dan zegt ze het vanzelf wel. Dat hoef je toch niet op te gaan zoeken omdat iemand een keer tegen je praat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, want als ik merk dat ze het niet op prijs stelt dat ik 'r aanspreek kap ik natuurlijk. Maar mocht ze wel gewoon een normaal gesprek aangaan dan moet ik toch wel weten of ze single is of niet.. had dat dus deze week bij een andere meid waar ik wél leuk mee kon praten, had al 3 jaar een relatie blijkt
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé.. als ik iemand voor het eerst zie en meteen aanspreek verwacht ik ook niet dat ze single zijn. En je moet toch wat als je een relatie wilt he? Ze komen helaas niet vanzelf..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze dat met jou willen delen dan zegt ze het vanzelf wel. Dat hoef je toch niet op te gaan zoeken omdat iemand een keer tegen je praat.
Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé..
Dit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.
Sportschool kom je mss niet om te flirten, maar als ik vanavond een kroeg induik om te carnavallen met de verwachting dat ik wel ff met iemand leuk ga flirten dan kan het ook vies tegenvallen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.
Niks van die vrouwen hier aantrekken, die weten niet hoe lastig het is om als man te moeten versieren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé.. als ik iemand voor het eerst zie en meteen aanspreek verwacht ik ook niet dat ze single zijn. En je moet toch wat als je een relatie wilt he? Ze komen helaas niet vanzelf..
Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woontquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks van die vrouwen hier aantrekken, die weten niet hoe lastig het is om als man te moeten versieren.
Better safe then sorry zeg ik altijd maar.
Wat voor mij ook altijd goed werkt is om te kijken naar wie er veel reageren op de fb van vrouwen en daar dan vrienden mee te worden.
Lol, hier ga ik niet op in.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woontAls ze bijvoorbeeld nog thuis woont kun je eens een praatje met een van haar ouders maken als die in de tuin bezig zijn of zo
Als je er dan geen maanden over doet om iemand aan te spreken dan heb je daar toch niets te verliezen. Nu heb je het al lang verpest.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sportschool kom je mss niet om te flirten, maar als ik vanavond een kroeg induik om te carnavallen met de verwachting dat ik wel ff met iemand leuk ga flirten dan kan het ook vies tegenvallen...
En ja, ben daar ook bang voor dat ze niks van me moet hebben, maar ze zegt tegen niemand wat in de sportschool anders was het wel duidelijk ja.
Negatieve aannames, misschien vindt ze hem super leuk en hoopt ze er gewoon op dat hij een keer achter der staat als ze douched.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:58 schreef Myraela het volgende:
Als je er dan geen maanden over doet om iemand aan te spreken dan heb je daar toch niets te verliezen. Nu heb je het al lang verpest.
Mwah, denk dat ik mijn kans verkeken heb. Maandenlang elkaar zien zonder wat te zeggen is gewoon geen interesse.. Lichaamstaal was vandaag behalve op het laatst toch behoorlijk duidelijk (oogrollen). Of ze moet nrt zo'n watje zijn als ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Negatieve aannames, misschien vindt ze hem super leuk en hoopt ze er gewoon op dat hij een keer achter der staat als ze douched.
Waarom vraag je het dan nogquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mwah, denk dat ik mijn kans verkeken heb. Maandenlang elkaar zien zonder wat te zeggen is gewoon geen interesse.. Lichaamstaal was vandaag behalve op het laatst toch behoorlijk duidelijk (oogrollen). Of ze moet nrt zo'n watje zijn als ik.
Erkenning en gewoon het willen weten? Loop dan liever een blauwtje, moet toch oefenen als je niet zo sociaal bent he. Anders denk ik elke keer signalen op te vangen die er uiteindelijk niet zijn... En ik ben het alleen zijn gewoon spuugzat. Ik wil ook iemand om me heen hebben, ergens naar toe kunnen verlangen, samen dingen ondernemen etc. Als ik 17 was geweest zou ik er niet mee zitten, maar dat ben ik inmiddels niet meer dus de tijd begint eh.. enigszins toch wel te dringen mocht ik de hoop niet helemaal verliezen... maar dan wel een pluspunt: ik moet wel een band met ze hebben qua innerlijk en uiterlijk. Anders zou ik wel iemand nemen die lelijk en dik is waar ik zeker weet dat we binnen de kortste keren tussen de lakens liggen... maar zo steek ik niet in elkaar omdat ik weet dat dat niks gaat worden en anderen zelf ook niet met valse hoop wil opzadelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan nog
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoel je doet hier negatief en doet allemaal aannames die bewijzen dat ze je niet wilt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Erkenning en gewoon het willen weten? Loop dan liever een blauwtje, moet toch oefenen als je niet zo sociaal bent he. Anders denk ik elke keer signalen op te vangen die er uiteindelijk niet zijn... En ik ben het alleen zijn gewoon spuugzat. Ik wil ook iemand om me heen hebben, ergens naar toe kunnen verlangen, samen dingen ondernemen etc. Als ik 17 was geweest zou ik er niet mee zitten, maar dat ben ik inmiddels niet meer dus de tijd begint eh.. enigszins toch wel te dringen mocht ik de hoop niet helemaal verliezen... maar dan wel een pluspunt: ik moet wel een band met ze hebben qua innerlijk en uiterlijk. Anders zou ik wel iemand nemen die lelijk en dik is waar ik zeker weet dat we binnen de kortste keren tussen de lakens liggen... maar zo steek ik niet in elkaar omdat ik weet dat dat niks gaat worden en anderen zelf ook niet met valse hoop wil opzadelen.
Hoeveel meisjes die je er leuk vindt uitzien zie je per dag?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Erkenning en gewoon het willen weten? Loop dan liever een blauwtje, moet toch oefenen als je niet zo sociaal bent he. Anders denk ik elke keer signalen op te vangen die er uiteindelijk niet zijn... En ik ben het alleen zijn gewoon spuugzat. Ik wil ook iemand om me heen hebben, ergens naar toe kunnen verlangen, samen dingen ondernemen etc. Als ik 17 was geweest zou ik er niet mee zitten, maar dat ben ik inmiddels niet meer dus de tijd begint eh.. enigszins toch wel te dringen mocht ik de hoop niet helemaal verliezen... maar dan wel een pluspunt: ik moet wel een band met ze hebben qua innerlijk en uiterlijk. Anders zou ik wel iemand nemen die lelijk en dik is waar ik zeker weet dat we binnen de kortste keren tussen de lakens liggen... maar zo steek ik niet in elkaar omdat ik weet dat dat niks gaat worden en anderen zelf ook niet met valse hoop wil opzadelen.
Dat valt best wel mee. Ben al gestopt met de écht knappe meisjes want die zijn vaak niet voor niks 'out of your leauge'... en 9 vd 10 keer bezet of zeggen dat althans. Ik heb momenteel nog 2 meisjes op het oog. Die ene van vandaag en een ander waar ik al wél mee heb gesproken maar die ik nu niet meer tegenkom helaas. Ja vorige week in de bus maar zat ze de hele tijd aan de telefoon dus kon geen gesprek met d'r aanknopen en het leek dat ze haar vriend aan de lijn had, maar ook hier weer: kan ook zo maar van niet zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes die je er leuk vindt uitzien zie je per dag?
En hoeveel meisjes daarvan zou je kunnen aanspreken (zonder al te veel moeite, laten we zeggen als je iemand ziet bij een automaat bijvoorbeeld / samen wacht op de trein)
En bij hoeveel meisjes begin je daadwerkelijk een gesprekje?
Hoe zou je dat kunnen veranderen?
Klopt. Maar hij doet niets met tips. Hij vraagt en klaagt al een hele tijd. Ook in andere topics. Als je niets met goedbedoelde tips doet houdt het snel op. Dan wil je gewoon niet veranderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef ludovico het volgende:
@ deezertje:
1 tip, luister niet naar die negativiteit, als iets ervoor zorgt dat jij met een leuke instelling vrouwen gaat benaderen dan is het niet een negatief gevoel.
Sowieso zou ik ervoor pleiten dat iedereen hier die tips zou willen geven aan iemand dat niet door dat persoon de grond in te boren.
Tenzij het doel van dit topic is om de mensen die niet zo makkelijk versieren de grond in geboord worden natuurlijk dan heb ik niks gezegd.
Met negativiteit kom je inderdaad niet verder, maar soms dringt de waarheid pas door als deze niet is verpakt in eufemismen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef ludovico het volgende:
@ deezertje:
1 tip, luister niet naar die negativiteit, als iets ervoor zorgt dat jij met een leuke instelling vrouwen gaat benaderen dan is het niet een negatief gevoel.
Sowieso zou ik ervoor pleiten dat iedereen hier die tips zou willen geven aan iemand dat niet door dat persoon de grond in te boren.
Tenzij het doel van dit topic is om de mensen die niet zo makkelijk versieren de grond in geboord worden natuurlijk dan heb ik niks gezegd.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Ben al gestopt met de écht knappe meisjes want die zijn vaak niet voor niks 'out of your leauge'... en 9 vd 10 keer bezet of zeggen dat althans. Ik heb momenteel nog 2 meisjes op het oog. Die ene van vandaag en een ander waar ik al wél mee heb gesproken maar die ik nu niet meer tegenkom helaas. Ja vorige week in de bus maar zat ze de hele tijd aan de telefoon dus kon geen gesprek met d'r aanknopen en het leek dat ze haar vriend aan de lijn had, maar ook hier weer: kan ook zo maar van niet zijndus mocht ik die nog tegenkomen ga ik iig verder mee praten.
Ben denk ik gewoon bang om afgewezen te worden, ook al weet ik dat je het niet persoonlijk moet aantrekken. Al bezet? Pech, je maakte toch al geen kans.... Vind je ze niet knap genoeg? Balen, maar ooit iemand wel. Maar toch voelt het elke keer wel als teleurstelling..Alle bullshit ff dikgedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn allemaal gedachten / gevoelens die jou tegenwerken. Het gaat er niet om wat je krijgt het gaat erom wat je doet in dit leven. Het moet geen teleurstelling zijn dat je wordt afgewezen het moet een fucking nice gevoel geven dat jij dat persoon bent dat het durft om gesprekjes aan te knopen terwijl 90% van de mannen dat niet durft (tenzij bezopen in het uitgaansleven)
Als je nog eens eerlijk naar mijn vraag kijkt antwoord je dat je dus eigenlijk maar met 1 meisje hebt gepraat in een hele lange tijd. En er verder 1 op het oog hebt waarbij je dat wel zou willen doen.
Maar al die andere meisjes dan? Zijn die niet leuk genoeg om aan te spreken? Je ziet er echt wel meer op een dag dan deze 2 in je hele leven waar je een gesprekje mee zou willen hebben.
Wat is ASS trouwens? Ik stem op meer positiviteit want je zegt dat je baalt.. Best prima om je zo af en toe te voelen maar dat gevoel belemmerd en je kunt je beter op positievere gevoelens richten. Probeer anders te mediteren om dat tegen te gaan. En vooral ook door acties te ondernemen zul je denk ik meer resultaat zien."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
De waarheid, ho ff, speculeren noemen we dit allemaal, niks waarheid.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met negativiteit kom je inderdaad niet verder, maar soms dringt de waarheid pas door als deze niet is verpakt in eufemismen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Ben al gestopt met de écht knappe meisjes want die zijn vaak niet voor niks 'out of your leauge'... en 9 vd 10 keer bezet of zeggen dat althans. Ik heb momenteel nog 2 meisjes op het oog. Die ene van vandaag en een ander waar ik al wél mee heb gesproken maar die ik nu niet meer tegenkom helaas. Ja vorige week in de bus maar zat ze de hele tijd aan de telefoon dus kon geen gesprek met d'r aanknopen en het leek dat ze haar vriend aan de lijn had, maar ook hier weer: kan ook zo maar van niet zijndus mocht ik die nog tegenkomen ga ik iig verder mee praten.
Ben denk ik gewoon bang om afgewezen te worden, ook al weet ik dat je het niet persoonlijk moet aantrekken. Al bezet? Pech, je maakte toch al geen kans.... Vind je ze niet knap genoeg? Balen, maar ooit iemand wel. Maar toch voelt het elke keer wel als teleurstelling..Alle bullshit ff dikgedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn allemaal gedachten / gevoelens die jou tegenwerken. Het gaat er niet om wat je krijgt het gaat erom wat je doet in dit leven. Het moet geen teleurstelling zijn dat je wordt afgewezen het moet een fucking nice gevoel geven dat jij dat persoon bent dat het durft om gesprekjes aan te knopen terwijl 90% van de mannen dat niet durft (tenzij bezopen in het uitgaansleven)
Als je nog eens eerlijk naar mijn vraag kijkt antwoord je dat je dus eigenlijk maar met 1 meisje hebt gepraat in een hele lange tijd. En er verder 1 op het oog hebt waarbij je dat wel zou willen doen.
Maar al die andere meisjes dan? Zijn die niet leuk genoeg om aan te spreken? Je ziet er echt wel meer op een dag dan deze 2 in je hele leven waar je een gesprekje mee zou willen hebben.
Wat is ASS trouwens? Ik stem op meer positiviteit want je zegt dat je baalt.. Best prima om je zo af en toe te voelen maar dat gevoel belemmerd en je kunt je beter op positievere gevoelens richten. Probeer anders te mediteren om dat tegen te gaan. En vooral ook door acties te ondernemen zul je denk ik meer resultaat zien."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Ik zeg niet specifiek dat iets wat hier gezegd is wel of geen waarheid bevat. In de meeste gevallen ben ik ook gewoon voor een behulpzame aanpak waarbij je op een positieve manier iemand probeert in de juiste richting te helpen. Dat weet je best.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
De waarheid, ho ff, speculeren noemen we dit allemaal, niks waarheid.
De enige waarheid die ik ontdek is dat Deezertje een persoon is die bang is om een gesprek te beginnen en daarnaast negatief denkt.
Die 2 dingen die zijn het probleem. Die negatieve waarheid van jou is slechts speculatie die een mens als hij alleen maar kan tegenwerken.
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg niet specifiek dat iets wat hier gezegd is wel of geen waarheid bevat. In de meeste gevallen ben ik ook gewoon voor een behulpzame aanpak waarbij je op een positieve manier iemand probeert in de juiste richting te helpen. Dat weet je best.
Uiteraard weet ik dat gewoon mensen aanspreken het beste werkt. Tegenwoordig doe ik dat steeds meer, maar moet wel de sfeer aanvoelen om dat te doen. En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg niet specifiek dat iets wat hier gezegd is wel of geen waarheid bevat. In de meeste gevallen ben ik ook gewoon voor een behulpzame aanpak waarbij je op een positieve manier iemand probeert in de juiste richting te helpen. Dat weet je best.
Nu ben ik misschien een beetje hard hoor, maar wel terecht te hard naar mijn mening.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat gewoon mensen aanspreken het beste werkt. Tegenwoordig doe ik dat steeds meer, maar moet wel de sfeer aanvoelen om dat te doen. En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,
Leeftijd is toch maar een getal? Wat is het probleem om met iemand van net 18/19 te gaan daten als je zelf 25 (?) bent? Dat kan prima...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik 'r zie spreek ik haar gewoon aan, niks te verliezen immers. Heb het gevoel dat als ik niks zeg dat we elkaar nog maanden aan blijven staren. Als ik denk dat ze intersse heeft vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel isMaar weet denk ik het antwoord al
Sowieso is sportschool niet meest slimme plek om te flirten maar ja op school lukt 't ook niet want er loopt teveel 17-jarig grut rond en ik als afstudeerder zit met zo'n gat van 6 jaar leeftijdsverschil
Dat is inderdaad een lastige waar ik zelf ook tegenaan loop. Al helemaal als ze oortjes in hebben en uit het raam zitten te kijken. Ik zit zelf elke dag in een drukke bus en daarna een drukke trein (en natuurlijk weer terug), en ik ben zelf zo'n iemand die dan altijd "goede morgen / avond" gaat zeggen als iemand naast me gaat zitten. Wat blijkbaar erg abnormaal is in het Nederland van tegenwoordig, want slechts 25% reageert op enige wijze, en een hoop anderen kijken mij aan alsof ik Frans aan het praten was (of sommigen gaan letterlijk vragen waarom ik goede morgen zeg, ook zoiets...). Als er dan een meid met leuke uitstraling naast of tegenover me gaat zitten, maar ze negeert me compleet als ik haar goede morgen wens en gelijk op haar telefoon gaat zitten kijken, dan krijg ik niet echt het gevoel dat ze het fijn vindt als ik haar aan zou spreken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woontAls ze bijvoorbeeld nog thuis woont kun je eens een praatje met een van haar ouders maken als die in de tuin bezig zijn of zo
Je moet gewoon initiatief nemen. Dat is de enige manier. Als je bij ieder meisje eerst 3 maanden gaat staren verneuk je het.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus. Sportschool is zo'n beetje de meest individualistische plek denkbaar. Ga volleyballen of korfballen ofzo. In ieder geval een sport die ook door veel vrouwen beoefend wordt.quote:
Mijn interesses hebben niet echt verenigingen, en kom dus al op een sportschool en volg daar ook groepslessen, dus stel mezelf wel open voor contact.quote:
Waarom heb je geen interesse in verenigingen? Dat is bij uitstek de plek om mensen te ontmoeten. Zeker net teamsporten. Meerdere contactmomenten per week, ff biertje doen na afloop of op stap met een clubje.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn interesses hebben niet echt verenigingen, en kom dus al op een sportschool en volg daar ook groepslessen, dus stel mezelf wel open voor contact.Werk heb ik vanuit mijn functie niet echt contact met collega's.
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vandaag in de stad:
''Ik geef je anders m'n facebook wel''
''Nah, Ik doe niet aan facebook, wat is je nummer''
''Ik geef m'n nummer niet zo snel''
''Maakt niet uit, je mag hem ook langzaam geven''
Ik geef mijn nummer makkelijker dan mijn facebook. Ben ik nu raar?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vandaag in de stad:
''Ik geef je anders m'n facebook wel''
''Nah, Ik doe niet aan facebook, wat is je nummer''
''Ik geef m'n nummer niet zo snel''
''Maakt niet uit, je mag hem ook langzaam geven''
Dit. Gewoon dit.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom heb je geen interesse in verenigingen? Dat is bij uitstek de plek om mensen te ontmoeten. Zeker net teamsporten. Meerdere contactmomenten per week, ff biertje doen na afloop of op stap met een clubje.
Ja iedereen die dat doet is heel raar.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef mijn nummer makkelijker dan mijn facebook. Ben ik nu raar?
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja iedereen die dat doet is heel raar.
Normale mensen zijn stom.quote:
You decide.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geef mijn nummer makkelijker dan mijn facebook. Ben ik nu raar?
En toch zijn er genoeg andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten. Ik sta er elke vrijdag af weer van te kijk dat men zich genoodzaakt voelt met zn allen in de pub te staan. Terwijl ie 4 uur daar voor zo goed als leeg was.quote:
Waarom sta je er dan van te kijken? En wat zijn jouw tips om ehm, activiteiten te gaan doen waar je mensen ontmoet? Het lijkt mij een stukje zelfontwikkeling waar je over spreekt... Maar als iemands interesses niet liggen bij een mogelijke actie dan is dat naar mijn mening niet echt een goede oplossing.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En toch zijn er genoeg andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten. Ik sta er elke vrijdag af weer van te kijk dat men zich genoodzaakt voelt met zn allen in de pub te staan. Terwijl ie 4 uur daar voor zo goed als leeg was.
Omdat het voor veel mensen een moeilijke stap is, voor veel mensen het ontzettend awkward is om een in kroeg, (nacht) club of pub te zitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom sta je er dan van te kijken?
Doe allerlei verschillende dingen.quote:En wat zijn jouw tips om ehm, activiteiten te gaan doen waar je mensen ontmoet? Het lijkt mij een stukje zelfontwikkeling waar je over spreekt... Maar als iemands interesses niet liggen bij een mogelijke actie dan is dat naar mijn mening niet echt een goede oplossing.
Dat 'je moet het proberen voordat je er over kunt oordelen' is zo'n onzin. Je hoeft je toch ook niet vol te gieten met alcohol en als een bezopen eikhol op de dansvloer te gaan sjorren om te realizeren dat dat niet slim is?quote:Maar misschien dat sommige mensen wel baat hebben bij een aanpak dat ze iets gewoon proberen voordat ze er over oordelen...
Maar als er een methode is waarop iemand misschien leert wat zijn interesses zijn en daar meer energie in leert stoppen dan is dat een betere oplossing.
/ Dus, een hoop gedachtes maar nog geen concrete oplossing.
Om het praktischer te maken: Hoe leert een persoon interesse en energie te vinden voor activiteiten die hij nog nooit heeft gedaan?
Ik denk dat dit persoonlijk is. Structuur zorgde bij mij altijd voor stress.quote:- zelf denk ik dat een structuur in het leven belangrijk is, een reden om op te staan hebben is voor mij belangrijk, anders blijf ik in mijn nest liggen en ben ik de rest van de dag gaar / futloos en produceer ik niks, daarnaast heb ik ook minder tijd om me te vervelen en te denken aan iets nieuws om te doen. Het is ook makkelijker om veranderingen aan te brengen in je leven als er een structuur in zit.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:
Dit is best wel creepy gedrag, begrijp je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opzoeken op FB is niet verboden, je moest eens weten hoe vaak dat op scholen of bij potentiėle dates onder elkaar gebeurd. Maar was niet erg slim om dat op me mobiel te doen neequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is best wel creepy gedrag, begrijp je dat?
Als je haar FB en relatiestatus gaat achterhalen zonder nog maar een woord met haar te hebben gewisseld, ben je er er misschien een beetje te veel mee bezig. Op een verkeerde manier.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Opzoeken op FB is niet verboden, je moest eens weten hoe vaak dat op scholen of bij potentiėle dates onder elkaar gebeurd. Maar was niet erg slim om dat op me mobiel te doen neeEn toch vraag ik me weleens af hoe sommige mensen aan 600+ vrienden komen.. die moeten toch wel iedereen accepteren?
Ah jammer man! Wel goed bezig! Lekker doorgaan zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies. De aanhouder wintquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah jammer man! Wel goed bezig! Lekker doorgaan zo
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah jammer man! Wel goed bezig! Lekker doorgaan zo
Doe eens niet.quote:
De volgende stap is een slaapzak en verrekijkerquote:
Ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De volgende stap is een slaapzak en verrekijker
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef derozebadeend het volgende:
je weet wat ze zeggen: als ik voor elke keer dat een vrouw me niet ziet staan een euro kreeg, zouden ze me op een gegeven moment wel zien staan
Ik had wat informatie nodig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bespieden vanuit de bosjes is ook niet verboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu sta je bekend als een creep.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meisjes zijn lief.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Als je ze nooit verwijderd, en iedere middelbare schoolganger die je ooit gezien hebt in je lijst laat hangen wel ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je haar FB en relatiestatus gaat achterhalen zonder nog maar een woord met haar te hebben gewisseld, ben je er er misschien een beetje te veel mee bezig. Op een verkeerde manier.
Wat betreft 600 vrienden... als je regelmatig nieuwe mensen ontmoet en toevoegt kan dat best.
Denk je dat dit echt is?quote:
Als ze nou ook nog eens laten zien hoe vaak het misgaat.quote:
Yes! Sure it is!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Yes! Sure it is!
Als je dit 1000x doet zijn er echt wel mensen die dat mooi vinden. Ik zou persoonlijk ook gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gok dat ik haar voorlopig niet meer zie op mijn dagen maar anders wacht ik wel of ze uit zichzelf weer naar me toekomt.. Weet dus ook nog steeds haar naam niet ondanks 4x gesproken te hebben dus misschien is dat ook een teken... Maar goed, ik neem dus wel initiatief
Of was dit nou gewoon haar manier van hard to get spelen?
[ Bericht 3% gewijzigd door Deezertje op 18-02-2015 15:14:35 ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:20 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij ben ik net best wel bruut afgewezen..Woow dude, relax. Ik zou iig nog gedag gezegd hebben en t op een andere keer gooien dan maar. Misschien hoorde ze je echt niet, zou er niet te veel achter zoeken. :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gok dat ik haar voorlopig niet meer zie op mijn dagen maar anders wacht ik wel of ze uit zichzelf weer naar me toekomt.. Weet dus ook nog steeds haar naam niet ondanks 4x gesproken te hebben dus misschien is dat ook een teken... Maar goed, ik neem dus wel initiatief
Of was dit nou gewoon haar manier van hard to get spelen?
Hmm ja inmiddels wel. Moest het alleen ff van me afschrijven want iemand compleet negeren waar je een kwartier geleden nog mee hebt gepraat gaat idd wel ver. Mocht ik 'r weer tegenkomen maak ik gewoon weer een praatje. Mocht ze dan écht niks zeggen dan is het klaar... Feit blijft wel dat toen ik langs haar stond op dat apparaat zij ook niet begon te praten, maar moet me er idd minder druk overmaken want ze maakte nog wel 2x oogcontact achteraf...quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Woow dude, relax. Ik zou iig nog gedag gezegd hebben en t op een andere keer gooien dan maar. Misschien hoorde ze je echt niet, zou er niet te veel achter zoeken. :p
Juistem, niet te druk over maken en niet teveel over nadenken :pquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm ja inmiddels wel. Moest het alleen ff van me afschrijven want iemand compleet negeren waar je een kwartier geleden nog mee hebt gepraat gaat idd wel ver. Mocht ik 'r weer tegenkomen maak ik gewoon weer een praatje. Mocht ze dan écht niks zeggen dan is het klaar... Feit blijft wel dat toen ik langs haar stond op dat apparaat zij ook niet begon te praten, maar moet me er idd minder druk overmaken want ze maakte nog wel 2x oogcontact achteraf...
Ze in de auto krijgen is één ding, maar een nummer van ze krijgen en vervolgens een date een tweede.quote:
Jij wil echt véél te graag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm ja inmiddels wel. Moest het alleen ff van me afschrijven want iemand compleet negeren waar je een kwartier geleden nog mee hebt gepraat gaat idd wel ver. Mocht ik 'r weer tegenkomen maak ik gewoon weer een praatje. Mocht ze dan écht niks zeggen dan is het klaar... Feit blijft wel dat toen ik langs haar stond op dat apparaat zij ook niet begon te praten, maar moet me er idd minder druk overmaken want ze maakte nog wel 2x oogcontact achteraf...
Och, hij gaat er wel gezond mee om dan door het niet weg te stoppen.quote:
Zit wat in. Beter dat vierkantje tevergeefs in een rondje blijven duwen, dan op het speelkleed laten liggen en vooruit te staren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och, hij gaat er wel gezond mee om dan door het niet weg te stoppen.
Want het is gezonder om je te laten leiden door obsessies dan ze weg te stoppen? Ik weet niet hoor...quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och, hij gaat er wel gezond mee om dan door het niet weg te stoppen.
Het klinkt nog niet zo kansarm voor mij. Hey.. Ik ben er mee geboren dat ik wel in de gaten heb wanneer iemand mij wel mag, hij misschien niet... Ik vind dat jammer voor hem maar dit is wel de manier om het te leren denk ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want het is gezonder om je te laten leiden door obsessies dan ze weg te stoppen? Ik weet niet hoor...
Maar leert hij er echt wat van? Dat is de vraag. Misschien leert hij zichzelf op deze manier juist verkeerd gedrag aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het klinkt nog niet zo kansarm voor mij. Hey.. Ik ben er mee geboren dat ik wel in de gaten heb wanneer iemand mij wel mag, hij misschien niet... Ik vind dat jammer voor hem maar dit is wel de manier om het te leren denk ik.
Hij hoeft niet te stoppen met proberen, maar misschien helpt het als niet alle activiteiten en interacties met vrouwen in het teken van versieren staan. Dat lijkt nu wel het geval te zijn.quote:Onzekerheid en stoppen met proberen gaat hem niet verder helpen. Het zich niet zoveel aantrekken wat een dame dan wel zegt of doet is natuurlijk wel een verbeterpuntje.
Nee versieren is niet mijn intentie, wel contact maken. En sommige mensen zijn gewoon erg sociaal van zichzelf, anderen niet dus is het lastig aan te voelen wanneer iemand oprecht contact met je wilt en voor mij ook slim om te leren wanneer iemand er dus niet op zit te wachten. Sommigen doen dat door uberhaupt je niet aan te kijken, anderen babbelen uit beleefdheid gewoon terug omdat ze het lastig vinden je meteen af te kappen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar leert hij er echt wat van? Dat is de vraag. Misschien leert hij zichzelf op deze manier juist verkeerd gedrag aan.
[..]
Hij hoeft niet te stoppen met proberen, maar misschien helpt het als niet alle activiteiten en interacties met vrouwen in het teken van versieren staan. Dat lijkt nu wel het geval te zijn.
Contact maken kan je ook met mannen. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee versieren is niet mijn intentie, wel contact maken. En sommige mensen zijn gewoon erg sociaal van zichzelf, anderen niet dus is het lastig aan te voelen wanneer iemand oprecht contact met je wilt en voor mij ook slim om te leren wanneer iemand er dus niet op zit te wachten. Sommigen doen dat door uberhaupt je niet aan te kijken, anderen babbelen uit beleefdheid gewoon terug omdat ze het lastig vinden je meteen af te kappen.
Nee omdat ik uiteindelijk wel een relatie wil en niet op mannen val en op zich niet echt mannelijke interesses of hobby's heb.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Contact maken kan je ook met mannen. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.
Ik zou nog wel naar een vrouw kunnen stappen ''hey ik vind je er leuk uitzien''quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Contact maken kan je ook met mannen. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.
Contact maken betekent niet dat je alles op dezelfde manier moet doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou nog wel naar een vrouw kunnen stappen ''hey ik vind je er leuk uitzien''
Maar een random man? Hell no, geen incentive voor.
Als ik een reden heb om met een man een gesprek te beginnen dan doe ik dat wel.
Door te doen kan het alleen maar beter worden, wees gerust... Vrouwen zijn koud en hard, kijk maar in dit topic. Als hij iets fout doet wordt hij wel afgestraft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar leert hij er echt wat van? Dat is de vraag. Misschien leert hij zichzelf op deze manier juist verkeerd gedrag aan.
Ergo, je intenties gaan wel verder dan gewoon contact leggen. Don't sugar-coat it.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee omdat ik uiteindelijk wel een relatie wil en niet op mannen val en op zich niet echt mannelijke interesses of hobby's heb.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Door te doen kan het alleen maar beter worden, wees gerust... Vrouwen zijn koud en hard, kijk maar in dit topic. Als hij iets fout doet wordt hij wel afgestraft.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ergo, je intenties gaan wel verder dan gewoon contact leggen. Don't sugar-coat it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |