abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143979798
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieėn die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 08:44:51 #2
54408 Parzival
Where it happens
pi_143981218
Een goeie baan, wat centen op de bank, een leuke cabrio en de drankjes/eten betalen lijken me een goeie start.. althans bij mij wel ...
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_143982052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 08:44 schreef Parzival het volgende:
Een goeie baan, wat centen op de bank, een leuke cabrio en de drankjes/eten betalen lijken me een goeie start.. althans bij mij wel ...
Dan ben je een gold digger magnet, zeg maar. Ik zou nooit tonen dat ik geld heb, totdat ik een relatie heb.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:17:43 #4
54408 Parzival
Where it happens
pi_143982154
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:09 schreef netchip het volgende:

[..]

Dan ben je een gold digger magnet, zeg maar. Ik zou nooit tonen dat ik geld heb, totdat ik een relatie heb.
je hoeft ook niet te showen dat je miljoenen hebt.. het gaat erom dat je kunt aantonen (door gedrag, kleding, locatie voor je date, etc) dat je gewoon rond komt.. vrouwen vallen meestal niet op arme sloebers die niet voor zichzelf kunnen zorgen
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_143982198
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:17 schreef Parzival het volgende:

[..]

je hoeft ook niet te showen dat je miljoenen hebt.. het gaat erom dat je kunt aantonen (door gedrag, kleding, locatie voor je date, etc) dat je gewoon rond komt.. vrouwen vallen meestal niet op arme sloebers die niet voor zichzelf kunnen zorgen
Dat is wat anders. ;) Goed verzorgd overkomen is altijd goed, niet alleen op een date. Weet niet of ik in een leuke cabrio zou gaan... Anyhow, doesn't matter.
pi_143982427
quote:
Dank je wel voor deze humor op de zaterdagochtend _O-.

Bovenstaand gaat allang niet meer op, alleen voor golddiggers, maar die heb ik snel genoeg in de gaten :{w.
pi_143982567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dank je wel voor deze humor op de zaterdagochtend _O-.

Bovenstaand gaat allang niet meer op, alleen voor golddiggers, maar die heb ik snel genoeg in de gaten :{w.
Noem het anders: vrouwen hebben liever iemand die alles op de rit heeft
  zondag 31 augustus 2014 @ 00:16:43 #8
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_144008124
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Die pua-woorden :')

"Groeien"
"Investeren"

Jullie klinken allemaal hetzelfde. Treurig wel.
Something called modelling.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_144008501
Maakt het wat uit als je autisme hebt en geen geld of diploma?

Iemand tips voor mij?
  zondag 31 augustus 2014 @ 00:39:41 #10
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_144009123
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
Maakt het wat uit als je autisme hebt en geen geld of diploma?

Iemand tips voor mij?
Doe gewoon relaxed :P niet te geforceerd. Gewoon lekker een praatje maken. Je leert het alleen door het te doen :) En vergeet die drie dingen die je op noemt. Het gaat om je sterke punten :)
pi_144009582
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:39 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Doe gewoon relaxed :P niet te geforceerd. Gewoon lekker een praatje maken. Je leert het alleen door het te doen :) En vergeet die drie dingen die je op noemt. Het gaat om je sterke punten :)
Ik heb niet echt sterke punten ik zal het wel eens proberen.
  zondag 31 augustus 2014 @ 00:52:57 #12
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_144009661
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:50 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb niet echt sterke punten ik zal het wel eens proberen.
Hoezo je hebt geen sterke punten? Dat is onzin jongeman! ;)
En dat is ook de kern van het probleem. Je denkt dat en dus straal je onzekerheid uit. Zo kom je nu al n beetje op mij over :P

Ben je niet lief? Aardig? Behulpzaam? Grappig? Vrolijk? ;)
pi_144009700
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:52 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hoezo je hebt geen sterke punten? Dat is onzin jongeman! ;)
En dat is ook de kern van het probleem. Je denkt dat en dus straal je onzekerheid uit. Zo kom je nu al n beetje op mij over :P

Ben je niet lief? Aardig? Behulpzaam? Grappig? Vrolijk? ;)
Nee maar ik kan die 5 dingen proberen te zijn.
  maandag 1 september 2014 @ 00:27:11 #14
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_144049550
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 1 september 2014 @ 06:13:32 #15
54408 Parzival
Where it happens
pi_144052124
quote:
hahahaha..

"You're pretty, I'm pretty, you wanna go home with me and stare at each other..."
  maandag 1 september 2014 @ 09:05:10 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144053068
quote:
Als je geen persoonlijkheid kan dat je misschien redden ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:17 schreef Parzival het volgende:

[..]

Maar ook niet op gasten die denken alles met poen te kunnen regelen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:46 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Noem het anders: vrouwen hebben liever iemand die alles op de rit heeft
Dat is niet vrouwen eigen, dat is mens eigen. Of ga jij voor je lol op date met een crackverslaafde met 30.000 euro schuld?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 1 september 2014 @ 09:06:08 #17
54408 Parzival
Where it happens
pi_144053079
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 09:05 schreef fathank het volgende:

Dat is niet vrouwen eigen, dat is mens eigen. Of ga jij voor je lol op date met een crackverslaafde met 30.000 euro schuld?
Dat zou wel een erg spannende date kunnen worden :)
  maandag 1 september 2014 @ 09:06:51 #18
157922 fathank
pi_144053082
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:06 schreef Parzival het volgende:

[..]

Dat zou wel een erg spannende date kunnen worden :)
:')

Weet je zeker dat je afgezogen wordt voor een drankje ja.
  maandag 1 september 2014 @ 09:23:33 #19
54408 Parzival
Where it happens
pi_144053265
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 09:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je afgezogen wordt voor een drankje ja.
en geen bijtende tandjes ;)
pi_144079597
Nou ik heb ook genoeg mensen gezien die met die ene persoon gaan die in de goot ligt.
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:07:23 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144109169
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 21:42 schreef TheStranger1158 het volgende:
Nou ik heb ook genoeg mensen gezien die met die ene persoon gaan die in de goot ligt.
Dat is voor hun een projectje. Vinden dat soort vrouwen juist leuk. Die denken "de persoon" te kunnen verranderen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144144940
Oke, ik ga vrijdag naar een bar welke me al lang leuk lijkt om daar vervolgens een praatje te maken met een leuke vrouw. Niks meer, gewoon een praatje.

En aangezien ik nu 'interessant' ben vanwege mijn niet-Amerikaans accent is er eigenlijk geen beter moment om het uit te proberen en over mijn angst heen te komen dan hier. Ik post het alleen maar om mezelf te dwingen om komende vrijdag ook echt te gaan en een update te geven over hoe het ging.

[ Bericht 17% gewijzigd door Paganitzu op 03-09-2014 23:38:09 ]
  donderdag 4 september 2014 @ 11:55:34 #23
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_144164312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 19:18 schreef Paganitzu het volgende:
Oke, ik ga vrijdag naar een bar welke me al lang leuk lijkt om daar vervolgens een praatje te maken met een leuke vrouw. Niks meer, gewoon een praatje.

En aangezien ik nu 'interessant' ben vanwege mijn niet-Amerikaans accent is er eigenlijk geen beter moment om het uit te proberen en over mijn angst heen te komen dan hier. Ik post het alleen maar om mezelf te dwingen om komende vrijdag ook echt te gaan en een update te geven over hoe het ging.
^O^

De allereerste stap is altijd het lastigst.
pi_144264345
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

^O^

De allereerste stap is altijd het lastigst.
Vrijdag ben ik niet gegaan, vandaag echter wel en ik ben nu net terug. Wat vroeg, maar voor mij was dit vermoeiend en eng genoeg.

Ik had besloten om naar een kroeg te gaan waar ik niemand ken, en ook om alleen te gaan. Anders heb je toch al snel een uitweg om met mensen te blijven praten welke je kent. Dat had ik nu dus niet, dus ik kwam aan om 9:30 en heb vervolgens totaal bijna 1:30 uur als een bange creep aan de bar gezeten. Uiteindelijk kwam er na zo'n 45 minuten drie vrouwen naast me te staan, waarna iemand iets liet vallen. Ik verschoof mijn barkruk zodat ze het op kon rapen. Ze bedankte me en zei dat het maar een telefoonnummer van de tandarts was. Vervolgens mompelde ik wat terug, omdat ik zenuwachtig was, en ging ze verder met haar vriendinnen praten. Ik durfde echter niks te zeggen.

Uiteindelijk na 45 minuten langer als een creep te staan, en omdat mensen me ondertussen gek aan begonnen te kijken, naar een tafel met drie best knappe vrouwen gelopen en gevraagd of ik erbij mocht zitten omdat mijn vrienden niet op waren komen dagen. Een van hun zei meteen ja, natuurlijk! En de andere twee begonnen te lachen. Ik kon wel door de grond zakken. Uiteindelijk met haar zo'n uur gepraat ,waarna ze me naam vroeg. Ik was me helemaal vergeten te introduceren en hun naam vergeten te vragen :{ Maar goed, uiteindelijk namen we afscheid, ze zei dat ze een hele leuke tijd had, gaf me een knuffel en vervolgens gingen ze er van door. Ik ging vervolgens ook meteen naar huis.

Nou, dit was dan de eerste keer dat ik met iemand gesproken had in een bar welke ik ervoor nog niet kende en welke ik zelf aangesproken had. En het was echt enorm eng en waarschijnlijk heb ik 100 dingen fout gedaan en had ik haar nummer moeten vragen. Maar het ging me niet om iemand oppikken, maar het aanspreken van iemand. En ik ben toch best trots dat ik het gedaan had, ondanks dat ik waarschijnlijk over kwam als een loser of creep.

[ Bericht 0% gewijzigd door Paganitzu op 07-09-2014 07:10:40 ]
  zondag 7 september 2014 @ 23:55:45 #25
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_144298258
Hahah,dit doet me denken aan een van mijn eerste posts op dutchattraction. Mijn allereerste nuchtere approach. Dit was ik 2 jaar geleden:

EINDELIJK een set ballen laten groeien en de eerste stap genomen naar succes met vrouwen. Ik zit hier al zo lang tegen aan te hikken, en heb wel honderd excuusjes verzonnen om de afgelopen weken er ''toch maar niet op af te stappen''. Maar nu is het dan eindelijk zover, ik zag 3 leuke meisjes staan. Het was weer het natuurlijke patroon, een mooie interne dialoog over wat ik zou moeten zeggen en hoe ik het aan zou pakken. Ik herinnerde me nu het filmpje van underdoc over sociale angsten die ik voordat ik wegging gezien had(Thnx daarvoor :) ), en eindelijk kwam m'n beste zelf naar boven die zei: ''DOEN''. Als gasten dit lezen die met theorie bezig zijn maar het niet toepassen, ga het gewoon doen. Ik kwam letterlijk weg met ''ey jullie zien er wel gezellig uit met z'n 3en, ik kom jullie even ontmoeten'' Verder prima gesprekje gehad (ging nergens heen, maar boeie) en de rest van de avond was ik helemaal in state. Ik denk dat ik ongeveer 3/4 van alle mooie dames gesproken heb. Nadat die eerste stap eenmaal gezet is, gaat het allemaal ZO veel makkelijker :D

Misschien is het een BS verhaal voor ervaren gasten hier, maar ik ben hier echt blij mee, en evt helpt het andere mensen om die eerste stap te zetten;)

Mooi om terug te lezen wel _O-
pi_144768936
Ik maak me altijd zo onnodig druk over Whatsapp. Ik heb vorige week een superleuk meisje ontmoet en heb om de dag contact met haar. De gesprekjes worden steeds stroever en ik ben nu steeds degene die het gesprek start. Ik heb vandaag weer besloten geen gesprek te beginnen, maar zei doet het ook weer niet... Ik ga haar snel vragen of ze wil afspreken, maar ik betwijfel of ze dat wil.

Hoe vaak whatsappen jullie als jullie net iemand ontmoet hebben? Elke dag? Paar x per week?
En is het normaal dat steeds dezelfde persoon het gesprek moet opstarten?
pi_144772094
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef TheDonut het volgende:
Ik maak me altijd zo onnodig druk over Whatsapp. Ik heb vorige week een superleuk meisje ontmoet en heb om de dag contact met haar. De gesprekjes worden steeds stroever en ik ben nu steeds degene die het gesprek start. Ik heb vandaag weer besloten geen gesprek te beginnen, maar zei doet het ook weer niet... Ik ga haar snel vragen of ze wil afspreken, maar ik betwijfel of ze dat wil.

Hoe vaak whatsappen jullie als jullie net iemand ontmoet hebben? Elke dag? Paar x per week?
Mijn motto is doe gewoon wat jij wilt doen, wil jij met haar praten via whatsapp stuur een berichtje en kijk hoe ze reageert, reageert ze niet of kortaf dan is er waarschijnlijk geen interesse.

Ik vind het juist makkelijk om via whatsapp meiden te versieren dan in het echt :').

Stel gewoon een keer voor om iets te gaan doen wat jou tof lijkt en kijk of ze ook zin heeft.
Waz met jou!
pi_144781639
quote:

Ik doe helemaal niets via Whatsapp, dus daarmee kan ik je niet helpen.

Wat me alleen niet handig lijkt is om als er radiostilte is geweest die dan te doorbreken door meteen te vragen af te spreken. Dat vraag je namelijk eerder op het moment dat een gesprek goed loopt. Als je haar zo leuk vindt dan zouden de gesprekken toch ook niet stroef moeten gaan?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_144784698
Dank voor de tips. Ik doe ook wel mijn best om de gesprekken op gang te houden en door te vragen (niet mijn specialiteit), maar het lijkt nu steeds van mijn kant te moeten komen. Terwijl zij juist degene was die toen als eerste een gesprek begon. Vandaar ook de vraag hoe vaak jullie in deze situatie whatsappen. Ik heb geen idee of ik het nu te veel of juist te weinig app. Hangt natuurlijk ook van de persoon en leeftijd etc. af. Voorlopig houd ik gewoon mijn eigen ritme gewoon aan.
pi_144784813
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef TheDonut het volgende:
Dank voor de tips. Ik doe ook wel mijn best om de gesprekken op gang te houden en door te vragen (niet mijn specialiteit), maar het lijkt nu steeds van mijn kant te moeten komen. Terwijl zij juist degene was die toen als eerste een gesprek begon. Vandaar ook de vraag hoe vaak jullie in deze situatie whatsappen. Ik heb geen idee of ik het nu te veel of juist te weinig app. Hangt natuurlijk ook van de persoon en leeftijd etc. af. Voorlopig houd ik gewoon mijn eigen ritme gewoon aan.
Voor zover iemand die niet Whatsappt je daar tips in kan geven: het gaat volgens mij niet zoveel om de hoeveelheid, maar gewoon om de kwaliteit van wat je stuurt. Als je alleen maar koude, ongeinteresseerde berichten krijgt dan moet je het sowieso afkappen want veel meer subtiele hints zal je niet krijgen.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
  maandag 22 september 2014 @ 14:07:05 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144787527
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef TheDonut het volgende:
Je kan ook gewoon een paar dagen niets sturen en dan kijken of het vanuit haar komt of dat ze dan ook koel reageert.
Tis nogal afhankelijk van wat je precies stuurt natuurlijk. Of de gesprekken gevarieerd genoeg zijn of je haar uberhaupt wel de kans geeft om initiatief te nemen.

Daarbij moet je sowieso gewoon een datum gaan prikken om te daten. Want hoe je whatsappgedrag ook is, of die van haar. Het daadwerkelijke daten telt nu eenmaal.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:28:56 #32
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_144833797
quote:

Maak het jezelf wat makkelijker. Spreek in persoon alvast uit dat je haar gaat bellen om wat af te spreken van de week. Dan hoef je niet iemand meer ''over te gaan halen'' over de whatsapp.

Een maat vertelde me laatst dat hij chicks structureel negeert over de whatsapp. Als hij een avondje tijd heeft belt hij ze op om af te spreken. Als ze hem leuk vinden nemen ze op. Zoniet, dan hebben ze blijkbaar geen interesse en heeft hij geen zin om er tijd in te stoppen.

Gebruik whatsapp iig niet als medium om elkaar te leren kennen of om haar te versieren. Beide doe je in persoon. Zie je telefoon slechts als een middel om haar weer te zien ;)
pi_144834359
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Een maat vertelde me laatst dat hij chicks structureel negeert over de whatsapp. Als hij een avondje tijd heeft belt hij ze op om af te spreken. Als ze hem leuk vinden nemen ze op. Zoniet, dan hebben ze blijkbaar geen interesse en heeft hij geen zin om er tijd in te stoppen.
Wat is dit nou weer voor een domme prutlogica. :') Natuurlijk neemt een vrouw niet op als je haar constant negeert. Zou ik ook niet doen. Echt weer zo'n pua-wijsheid: "speel de drukke klootzak."
Doe gewoon normaal.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_144835513
Ja maar vrouwen vallen daar nou eenmaal op ;(
pi_144842592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een domme prutlogica. :') Natuurlijk neemt een vrouw niet op als je haar constant negeert. Zou ik ook niet doen. Echt weer zo'n pua-wijsheid: "speel de drukke klootzak."
Doe gewoon normaal.
Inderdaad. No way dat ik langs ga bij iemand die niet eens de moeite neemt om te reageren op mijn appjes. :') Dan moet je wel een erg lage eigenwaarde hebben.
pi_144842958
quote:

Waarschijnlijk ben je gewoon saai over de Whatsapp.

Je moet sowieso niet veel whatsappen.
Gewoon na de ontmoeting vragen (volgende dag) "Was gezellig gisteren he? Zie ik je volgende week weer *insert plaats waar je haar ontmoet hebt*?"

Dat is alles.

Als ze niet terug gaat naar de ontmoetingsplek volgende week, kan je een date voorstellen. Gewoon "het was een leuk gesprek gisteren, ik zou je wel beter willen leren kennen :) Iets drinken, potje poolen etc?"

Weet je meteen waar je aan toe bent, want als zij het niet bijzonder vind hoor je het meteen "Lief van je maar ik heb al een vriend/vind je gewoon aardig (oftewel ze vind je niks)/heb geen tijd (andere kutsmoes)"

Ik bedoel wat voor onzinverhalen ben je nu over de Whatsapp aan het uitwisselen dan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 24 september 2014 @ 15:07:14 #37
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_144855756
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Doe gewoon normaal.
Het zal je verbazen. Hij speelt het niet, hij is druk met z'n carriere (ook niet met pickup bezig overigens).

Ik zeg niet dit ''the way to go'' is. Maar leg het voor om het contrast aan te geven met mensen die zich verliezen in eindeloze whatsapp gesprekken waar ze haar proberen te veroveren. Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.
  woensdag 24 september 2014 @ 15:09:03 #38
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_144855832
quote:
4s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon na de ontmoeting vragen (volgende dag) "Was gezellig gisteren he? Zie ik je volgende week weer *insert plaats waar je haar ontmoet hebt*?"

Dat is alles.

Als ze niet terug gaat naar de ontmoetingsplek volgende week, kan je een date voorstellen. Gewoon "het was een leuk gesprek gisteren, ik zou je wel beter willen leren kennen :) Iets drinken, potje poolen etc?"

Weet je meteen waar je aan toe bent, want als zij het niet bijzonder vind hoor je het meteen "Lief van je maar ik heb al een vriend/vind je gewoon aardig (oftewel ze vind je niks)/heb geen tijd (andere kutsmoes)"

Ik bedoel wat voor onzinverhalen ben je nu over de Whatsapp aan het uitwisselen dan?
Eens met deze man.
pi_144882676
quote:
4s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is alles.

Vragen wat ze gedaan heeft en wat ze gaat doen. Er af en toe een beetje humor in gooien. Uiteindelijk bleek dat ze na een lange relatie niet weer direct wilde daten. Dus nu weet ik waar ik aan toe ben...

[ Bericht 0% gewijzigd door TheDonut op 25-09-2014 08:36:40 ]
pi_144895170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:24 schreef TheDonut het volgende:

[..]

Vragen wat ze gedaan heeft en wat ze gaat doen. Er af en toe een beetje humor in gooien. Uiteindelijk bleek dat ze na een lange relatie niet weer direct wilde daten. Dus nu weet ik waar ik aan toe ben...
Ok. Maar ga je dr nog zien? :)

Wat ik probeer te zeggen is dat je haar beter in het echt kan spreken. Dan ziet ze je totaal in plaats van alleen over de whatsapp. Dat van die relatie is natuurlijk onzin, ze wordt niet warm of koud van je anders lag ze allang bovenop je.

Bij mijn laatste vriendin appte ik ook na de ontmoeting maar niet veel. Even haar laten herinneren dat ze mij had gesproken in de kroeg. Paar keer gevraagd of ze het een beetje naar haar zin had en 2 dagen later na het 1e whatsappje al gevraagd of ze nog een keer een ontmoeting wilde. Na 2 maanden ofzo was het aan.
pi_144897347
quote:
3s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok. Maar ga je dr nog zien? :)

Wat ik probeer te zeggen is dat je haar beter in het echt kan spreken. Dan ziet ze je totaal in plaats van alleen over de whatsapp. Dat van die relatie is natuurlijk onzin, ze wordt niet warm of koud van je anders lag ze allang bovenop je.

Bij mijn laatste vriendin appte ik ook na de ontmoeting maar niet veel. Even haar laten herinneren dat ze mij had gesproken in de kroeg. Paar keer gevraagd of ze het een beetje naar haar zin had en 2 dagen later na het 1e whatsappje al gevraagd of ze nog een keer een ontmoeting wilde. Na 2 maanden ofzo was het aan.
Onzin of niet. Ze ziet het niet zitten om af te spreken. Maar ik kom haar zeker nog wel eens tegen.
pi_144897843
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:18 schreef TheDonut het volgende:

[..]

Onzin of niet. Ze ziet het niet zitten om af te spreken. Maar ik kom haar zeker nog wel eens tegen.
Pech gehad.

Er loopt gelukkig genoeg leuks rond.

Volgende keer niet veel appen, laat haar maar appen als het zo nodig moet :)
Elkaar in real life zien laat veel meer zien hoe leuk je bent..
pi_145015986
Iemand een leuke openingszin voor een 16jarige mee te versieren online?
Geen flauw idee voor gespreksstof en hoe ik een gesprek begin.
pi_145016501
Je komt uit 1980 volgens je profiel; dat lijkt me zeer ongepast en mogelijk zelfs illegaal.
pi_145016756
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Vraag wat er afgelopen week bij het Happymeal zat?
  maandag 29 september 2014 @ 13:53:06 #46
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145017743
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
quote:
15s.gif Op maandag 29 september 2014 13:15 schreef Gray het volgende:
Je komt uit 1980 volgens je profiel; dat lijkt me zeer ongepast en mogelijk zelfs illegaal.
Eens. Hmmmmm je weet best dat je op Paiq leeftijdsvoorkeuren kunt instellen, creepy is dit. Of je bent toch een troll.
pi_145017855
quote:
15s.gif Op maandag 29 september 2014 13:15 schreef Gray het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:24 schreef keste010 het volgende:

[..]

Vraag wat er afgelopen week bij het Happymeal zat?
quote:
15s.gif Op maandag 29 september 2014 13:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

Eens. Hmmmmm je weet best dat je op Paiq leeftijdsvoorkeuren kunt instellen, creepy is dit. Of je bent toch een troll.
Nee ben pas 19 jaar geworden oh dat wist ik niet.
  maandag 29 september 2014 @ 13:58:53 #48
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145017921
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:56 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nee ben pas 19 jaar geworden oh dat wist ik niet.
Dan neem ik het terug. Als je een leuk afspraakje wil moet je niet schrijven wat een ander precies zegt dat je moet sturen. Gewoon een beetje over van alles en nog wat lullen. Beetje random, niet die standaard vragen. Dan heb je het snelst een leuk gesprek.
pi_145018419
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 13:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan neem ik het terug. Als je een leuk afspraakje wil moet je niet schrijven wat een ander precies zegt dat je moet sturen. Gewoon een beetje over van alles en nog wat lullen. Beetje random, niet die standaard vragen. Dan heb je het snelst een leuk gesprek.
Ah oké ja daar heb ik dus moeite mee vandaar dat ik in dit topic post :+
Ja ik bedenk wat wat origineels maar of het werkt :P
  maandag 29 september 2014 @ 14:15:29 #50
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145018458
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ah oké ja daar heb ik dus moeite mee vandaar dat ik in dit topic post :+
Ja ik bedenk wat wat origineels maar of het werkt :P
Daar is het ook voor hoor, echter kun je het beste gewoon beginnen. Als je al van te voren je dingen gaat afvragen gebeurt er niets. Falen en je blauwtjes lopen is inherent aan daten, dat hoort er allemaal ook bij.
pi_145018811
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Daar is het ook voor hoor, echter kun je het beste gewoon beginnen. Als je al van te voren je dingen gaat afvragen gebeurt er niets. Falen en je blauwtjes lopen is inherent aan daten, dat hoort er allemaal ook bij.
Een simpele hoi dus?
  maandag 29 september 2014 @ 14:43:14 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145019491
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:25 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Een simpele hoi dus?
Nee, hoi + naam en dan een opmerking of vraag. Met hoi kun je verder niks, want je wil graag een gesprek. Of het goed verloopt merk je vanzelf wel. Vergeet niet door te vragen en praat niet alleen maar over jezelf. Toon interesse. Maak een grapje. Vertel iets grappigs dat je hebt meegemaakt. Deel een liedje wat je aan het luisteren bent. Wat je maar wil :) Hou het een beetje luchtig.

Kan heel erg afhangen van wie er aan de andere kant zit. Als ik een verveelde speeddate tref die al met tig anderen in gesprek is dan ga ik echt geen moeite in het gesprek steken maar een nieuwe speeddate aanmaken en/of wat anders doen. Zo moet je er mi een beetje in staan. Het is maar een gesprekje, je hebt vanzelf eens een leuke klik waarbij je een bruggetje kunt maken naar een afspraakje en hoppa! Kan soms echt wel even duren hoor.
pi_145019685
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:25 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Een simpele hoi dus?
Hangt ook een beetje af welke datingsite het is. Is het een site met een hele profieltekst? Probeer daar op in te haken. Op paiq/tinder is een "hoi, hoe was je weekend?" oid vaak wel voldoende.
pi_145019722
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Hangt ook een beetje af welke datingsite het is. Is het een site met een hele profieltekst? Probeer daar op in te haken. Op paiq/tinder is een "hoi, hoe was je weekend?" oid vaak wel voldoende.
Dan word het een hoi naam hoe was je weekend.
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 14:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee, hoi + naam en dan een opmerking of vraag. Met hoi kun je verder niks, want je wil graag een gesprek. Of het goed verloopt merk je vanzelf wel. Vergeet niet door te vragen en praat niet alleen maar over jezelf. Toon interesse. Maak een grapje. Vertel iets grappigs dat je hebt meegemaakt. Deel een liedje wat je aan het luisteren bent. Wat je maar wil :) Hou het een beetje luchtig.

Kan heel erg afhangen van wie er aan de andere kant zit. Als ik een verveelde speeddate tref die al met tig anderen in gesprek is dan ga ik echt geen moeite in het gesprek steken maar een nieuwe speeddate aanmaken en/of wat anders doen. Zo moet je er mi een beetje in staan. Het is maar een gesprekje, je hebt vanzelf eens een leuke klik waarbij je een bruggetje kunt maken naar een afspraakje en hoppa! Kan soms echt wel even duren hoor.
Ik heb niet veel om over te praten dus ik zal zeker haar ook aan het woord laten.
Stuur gewoon een berichtje en dan zie ik wel :P

Bedankt voor de tips.
  maandag 29 september 2014 @ 15:10:34 #55
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145020435
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:50 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dan word het een hoi naam hoe was je weekend.

[..]

Ik heb niet veel om over te praten dus ik zal zeker haar ook aan het woord laten.
Stuur gewoon een berichtje en dan zie ik wel :P

Bedankt voor de tips.
Dan zou ik gezien je andere topic ook maar eens als de donder regelen dat je wat meer te vertellen hebt over je leven, is niet erg aantrekkelijk als je nooit iets onderneemt. Zat dingen die je kunt doen, je vindt vast wel iets leuk om te doen :) Dus hup de deur uit. En verder heb je als je haar aan het woord laat genoeg om op in te haken, me dunkt. Precies.

No problemo, veel plezier!
pi_145020708
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 15:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan zou ik gezien je andere topic ook maar eens als de donder regelen dat je wat meer te vertellen hebt over je leven, is niet erg aantrekkelijk als je nooit iets onderneemt. Zat dingen die je kunt doen, je vindt vast wel iets leuk om te doen :) Dus hup de deur uit. En verder heb je als je haar aan het woord laat genoeg om op in te haken, me dunkt. Precies.

No problemo, veel plezier!
Genoeg te doen inderdaad.
  maandag 29 september 2014 @ 15:18:23 #57
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145020755
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Genoeg te doen inderdaad.
Goedzo!
pi_145025306
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Goedzo!
Nou voor het grootste gedeelte niet zo leuke dingen maar ik verzin wel een paar leuke dingen voor tussendoor :P
pi_145150415
Ik ben gewoon saai, wat kan ik hier aan doen?
pi_145155109
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:30 schreef DE_krumpel het volgende:
Niks. Gewoon andere saaie vrouw zoeken, zijn er zat van.
pi_145229121
quote:
Wat is er saai aan je dan, en wat is spannend volgens jou?!
een tangerine is gewoon een mandarijn met kapsones
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:18:54 #62
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_145274705
Ik spreek eigenlijk nooit een meisje aan met uitgaan omdat ik altijd bang ben voor de reactie of eigenlijk een blauwtje. Ik was zaterdagnacht naar een feestje in Utrecht! Ik zag een meisje dansen en ik dacht die is tof en ze was bovendien echt heel mooi. Ik heb een half uur gewacht en toen ben ik naar toe gegaan; 'ik zeg; ga je lekker?' Ja hoor, lekker hoor bla bla. Ik wilde een rookbuddy omdat de anderen niet rookte vanwege stoptober hmm. Dus ik vroeg of ze rookte en ze ging mee. In het rokershok een beetje praten over van alles. Ik stond toen al versteld van mijzelf.

De hele avond dat meisje wel gezien maar niet echt gesproken. Tot op het einde van de avond, toen gingen we weer praten en eindigde het met zoenen. Op dat moment dacht ik, oke, dit moet ik vaker doen. Ik had haar nr wel maar helaas is ze niet zo spraakzaam meer dus dat is jammer haha. Maar ik heb wel geleerd dat alles mogelijk is, als je gewoon op iemand afstapt!

Dit is werkelijk de tweede keer dat ik uit mijzelf een meisje aanspreek.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:12:01 #63
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_145295111
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef Name_it het volgende:
Ik spreek eigenlijk nooit een meisje aan met uitgaan omdat ik altijd bang ben voor de reactie of eigenlijk een blauwtje. Ik was zaterdagnacht naar een feestje in Utrecht! Ik zag een meisje dansen en ik dacht die is tof en ze was bovendien echt heel mooi. Ik heb een half uur gewacht en toen ben ik naar toe gegaan; 'ik zeg; ga je lekker?' Ja hoor, lekker hoor bla bla. Ik wilde een rookbuddy omdat de anderen niet rookte vanwege stoptober hmm. Dus ik vroeg of ze rookte en ze ging mee. In het rokershok een beetje praten over van alles. Ik stond toen al versteld van mijzelf.

De hele avond dat meisje wel gezien maar niet echt gesproken. Tot op het einde van de avond, toen gingen we weer praten en eindigde het met zoenen. Op dat moment dacht ik, oke, dit moet ik vaker doen. Ik had haar nr wel maar helaas is ze niet zo spraakzaam meer dus dat is jammer haha. Maar ik heb wel geleerd dat alles mogelijk is, als je gewoon op iemand afstapt!

Lekker bezugg.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:16:55 #64
157922 fathank
pi_145295273
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef Name_it het volgende:

Kijk het is niet zo moeilijk. Fietsen leer je ook niet zonder op je bek te gaan. En lekker belangrijk een blauwtje, niet iedereen kan je leuk vinden, jij vindt ook niet iedereen leuk toch? je hoeft geen vrienden met de hele wereld te worden.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 10:25:53 #65
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_145322759
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Kijk het is niet zo moeilijk. Fietsen leer je ook niet zonder op je bek te gaan. En lekker belangrijk een blauwtje, niet iedereen kan je leuk vinden, jij vindt ook niet iedereen leuk toch? je hoeft geen vrienden met de hele wereld te worden.
Precies, dat is zeker waar :)
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2014 @ 01:10:58 #66
25682 2cv
Niet subtiel
pi_145591636
Vanmiddag een leuk meisje gespot bij de Aldi. Zij keek naar mij en ik naar haar. Zag er niet verkeerd uit vond ik. Helaas had ze, afgaande op de inhoud van haar winkelmandje, minimaal 7 kinderen en een man die 50+ (10 paar bruine/grijze gebreide sokken) was. Of ze woont nog bij haar ouders, heeft nog 6 broertjes/zusjes en moest boodschappen doen voor de rest van de week :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_145594020
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 01:10 schreef 2cv het volgende:
Vanmiddag een leuk meisje gespot bij de Aldi. Zij keek naar mij en ik naar haar. Zag er niet verkeerd uit vond ik. Helaas had ze, afgaande op de inhoud van haar winkelmandje, minimaal 7 kinderen en een man die 50+ (10 paar bruine/grijze gebreide sokken) was. Of ze woont nog bij haar ouders, heeft nog 6 broertjes/zusjes en moest boodschappen doen voor de rest van de week :P
Eén manier om er achter te komen ;)
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:14:06 #68
25682 2cv
Niet subtiel
pi_145625237
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 08:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Eén manier om er achter te komen ;)
"Hoi, woon jij in en weeshuis of ben je zo'n ongeloofelijke veelvraat?"

:N
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_145759742
Is het raar om een chick, waarvan je zeker weet dat ze ooit (variėrend van 6 jaar terug tot 1 jaar terug) een crush op jou heeft gehad, aan te spreken via bijvoorbeeld de FB messenger?

Heb de laatste tijd steeds vaker dat ik zo'n meisje met wie ik een paar jaar terug gescharreld heb online zie, en de behoefte voel om iets te zeggen, maar het ook weer raar vind omdat we elkaar eigenlijk nooit (meer) tegenkomen in het dagelijks leven.

Dat ik het jammer vind dat ik er destijds nooit iets mee heb gedaan, is het dan op een gegeven moment te laat, of kan het nooit kwaad?
pi_145760254
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef IAmdissapoint het volgende:
Is het raar om een chick, waarvan je zeker weet dat ze ooit (variėrend van 6 jaar terug tot 1 jaar terug) een crush op jou heeft gehad, aan te spreken via bijvoorbeeld de FB messenger?

Heb de laatste tijd steeds vaker dat ik zo'n meisje met wie ik een paar jaar terug gescharreld heb online zie, en de behoefte voel om iets te zeggen, maar het ook weer raar vind omdat we elkaar eigenlijk nooit (meer) tegenkomen in het dagelijks leven.

Dat ik het jammer vind dat ik er destijds nooit iets mee heb gedaan, is het dan op een gegeven moment te laat, of kan het nooit kwaad?
Wat houd je tegen? Nee heb je. Ja kun je krijgen.
pi_145760333
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:30 schreef DE_krumpel het volgende:
Ok wanneer kun je?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:02:06 #72
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_145895349
quote:

Wat jij nodig hebt is een nieuwe chick. Er is een reden waarom je ze niet meer ziet. Op de korte termijn zal er wellicht nog wel eentje geil op je zijn en kun je een paar keer neuken. Op de lange termijn word je er echter niet blij van.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:34:40 #73
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_145910632
K wil wel weer eens een nieuw lief meisje maar ja :P
pi_146007138
quote:

Kan geen kwaad..

Ik sprak zelf een maand of 5 een meid aan omdat ik op d`r profielfoto een mooie camera zag en wilde weten wat voor een dat was :')__!! Toen uiteindelijk na 3 dagen whatsappen als gekken afgesproken en die dag dat we afspraken eindigde in zoenen

(3 maanden later was het contact weg omdat ze me eerst de indruk gaf dat ze me echt wel als relatie zou zien, en daarna na een vakantie had gefriendzoned.. Dus toen heb ik al het contact verbroken)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 19:52:41 ]
pi_146007326
Vorige maand weer eens contact gezocht met een meid waar ik 4 jaar lang (door ruzie) geen contact meer mee had, en sinds vorige week spreken we weer af, en het ziet er naar uit dat er wel wat meer in zit dan alleen vriendschap, even afgaande op haar opmerking:

quote:
Zou best wel weer het contact met je willen wat we een paar jaar geleden hadden, maar dan nog even een stapje serieuzer
pi_146010993
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Vorige maand weer eens contact gezocht met een meid waar ik 4 jaar lang (door ruzie) geen contact meer mee had, en sinds vorige week spreken we weer af, en het ziet er naar uit dat er wel wat meer in zit dan alleen vriendschap, even afgaande op haar opmerking:

[..]

Liefhebber van oldtimers en LPG
pi_146014905
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef ThePartyPooper het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook
pi_146503627
Meld me hier ook maar dan. Heb steeds leuke gesprekken op Tinder en andere sites, maar na zo'n 3 dagen lopen ze altijd stuk en ben ik degene die steeds het gesprek begint, totdat de ander het zat wordt en me negeert of verwijdert. Met degene wie ik een datum heb gepland komen ze vaak een dag of op de dag zelf met een of andere kutsmoes en hoor je nooit meer wat....

Kortom: gesprek opstarten gaat goed, interesse tonen, dingen onthouden, later weer vragen hoe de dag was etc. maar na 3 dagen steeds minder of trager contact en iedere keer wel weer flink wat tijd in iets gestoken wat vaak niet eens tot een date komt.... En ik kies juist de mensen uit die hier een beetje in de buurt wonen want anders is het al meteen gedoemd te mislukken.

Vorig jaar had ik wel veel dates dus is er dit jaar ineens een overschot aan mannen of zijn mensen gewoon steeds makkelijker geworden maar niets te laten horen als ze een gesprek niet meer zo boeiend vinden?
pi_146518512
Afgelopen weekend had ik weer eens een date. Eindelijk eens een meid van een jaar of 25 en single. Maar zij valt op stoere mannen die op voetbal zitten, ja en ik ben dus niet stoer en zit ook niet op een sport. Verder val ik op vrouwen die inhoud hebben, althans niet geen echte opleiding doen of gedaan hebben en zitten te wachten op werk dat nooit komt...

Verder zoeken dus maar ;)
pi_146518571
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef ThePartyPooper het volgende:

[..]

Contact is alweer over _O-
  woensdag 12 november 2014 @ 21:30:59 #81
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_146589275
Wat vinden jullie van reddit.com/r/theredpill ? Goed advies of misogyny?

Ik denk dat het wel kernen van waarheid heeft.
Spatieboos
pi_146590029
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef jaha het volgende:
Afgelopen weekend had ik weer eens een date. Eindelijk eens een meid van een jaar of 25 en single. Maar zij valt op stoere mannen die op voetbal zitten, ja en ik ben dus niet stoer en zit ook niet op een sport. Verder val ik op vrouwen die inhoud hebben, althans niet geen echte opleiding doen of gedaan hebben en zitten te wachten op werk dat nooit komt...

Verder zoeken dus maar ;)
Je kende de date niet uit het dagelijkse leven?
pi_146625089
Ik kende haar vaag omdat ze werkte in een cafe waar ik wel eens koffie drink.
  maandag 17 november 2014 @ 00:10:52 #84
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146731408
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:

Heb een boek van Rollo Tomassi gelezen (the Rational Male) wat volgens mij in dat straatje past, er stonden een paar referentielinkjes naar die website. Deels zeker goed voor bewustwording, alleen het is allemaal erg zwartwit. Dingen als ''elke vrouw gaat vreemd als ze iets waardevollers kan krijgen'' zijn gewoon overdreven. Door dit soort statements is het makkelijk om vrouwen als manipulatieve sletten te gaan zien. Iets wat naar mijn mening vrij ongezond is. Neem het dus met een korrel zout.

Krachtige dingen die ik er wel uit gehaald is bijvoorbeeld dit principe: ''You cannot negogiate genuine desire'' . Relatietherapie, een meisje logisch gaan overtuigen van je kwaliteiten, in de hoop dat ze je beloont met seks, die shit werkt niet. Ga voor een meisje die volledig geil op je is, niet een waarbij je haar eerst een half uur lange voetmassage en chocolaatjes moet geven voor je de ''golden ticket'' naar haar poesje krijgt.

Daarnaast vond ik zijn verhaal over de Sexual marketplace interessant. Hoe het vrouwen erg goed uitkomt dat wij mannen meestal rond onze 25-30 settelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146739142
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:

Achterlijke bullshit. Net zoals rational male, RSD en al die zooi. Zullen een paar waarheden in naar voorkomen, maar die hoor je overal wel. Verder moet je die zooi gewoon negeren.
  maandag 17 november 2014 @ 19:23:48 #86
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146751313
quote:
14s.gif Op maandag 17 november 2014 12:42 schreef kipknots het volgende:

[..]

Achterlijke bullshit. Net zoals rational male, RSD en al die zooi. Zullen een paar waarheden in naar voorkomen, maar die hoor je overal wel. Verder moet je die zooi gewoon negeren.
Slechte ervaringen mee?
pi_146765778
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Slechte ervaringen mee?
Genoeg gelezen op de sites om te weten dat het vol zit met vrouwenhatende eikels. Genoeg reden om te negeren dus.
pi_146766138
Als alle eenzame Fokkers nou eens op www.oyoy.com gaan een volledig gratis internationale datingsite maar is splinternieuw er zitten echt nog heel weinig mensen op. Het is een 100% kloon van www.dateinasia.com die al een jaar of 15 bestaat en van dezelfde maker. De geavanceerde zoekfunctie is interessant en hierdoor niet alleen voor liefdesrelaties, perfect gemaakte website echt jaloers op, ik volg die oudere versie al een hele tijd en leuke kennissen op ontmoet en soms een romance.

Ga in elk geval geen geld uitgeven om online relaties te vinden die GRATIS INSCHRIJVEN!!! is vooral oplichterij door slimme marketingmanagers net als dat neppe Badoo.

Dus iedereen hier even registreren dan wordt het gezellig daaro!

Tip: een kloon account aanmaken of URL's posten is ten strengste verboden die IP's worden door slimme alfa ritmes in no time geblokkeerd, maar je mag wel gewoon bijv. woorden als 'whatsapp' of 'skype' gebruiken dat is geen enkel probleem.

Hopelijk worden hier weer een paar Fokkers gelukkiger door. :)
  dinsdag 18 november 2014 @ 14:26:57 #89
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146774109
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 08:58 schreef kipknots het volgende:

[..]

Genoeg gelezen op de sites om te weten dat het vol zit met vrouwenhatende eikels. Genoeg reden om te negeren dus.
Erg simplistisch label die je er op plakt. Al ben ik het met je eens dat er veel dingen opstaan die sterk overdreven zijn, je kunt er zeker waardevolle dingen uithalen om je referentiekader te vergroten.
  dinsdag 18 november 2014 @ 14:31:21 #90
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146774236
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Meld me hier ook maar dan. Heb steeds leuke gesprekken op Tinder en andere sites, maar na zo'n 3 dagen lopen ze altijd stuk en ben ik degene die steeds het gesprek begint, totdat de ander het zat wordt en me negeert of verwijdert. Met degene wie ik een datum heb gepland komen ze vaak een dag of op de dag zelf met een of andere kutsmoes en hoor je nooit meer wat....

Kortom: gesprek opstarten gaat goed, interesse tonen, dingen onthouden, later weer vragen hoe de dag was etc. maar na 3 dagen steeds minder of trager contact en iedere keer wel weer flink wat tijd in iets gestoken wat vaak niet eens tot een date komt.... En ik kies juist de mensen uit die hier een beetje in de buurt wonen want anders is het al meteen gedoemd te mislukken.

Vorig jaar had ik wel veel dates dus is er dit jaar ineens een overschot aan mannen of zijn mensen gewoon steeds makkelijker geworden maar niets te laten horen als ze een gesprek niet meer zo boeiend vinden?
Je moet begrijpen dat op Tinder en andere datingsites een zwaar overschot aan mannen zit. Meisjes hebben ze daar letterlijk voor het uitkiezen. Je maakt het jezelf dus erg lastig wanneer je alleen hier op focust.

Soms vinden die meisjes de aandacht gewoon leuk, en hebben ze vanaf het begin geen enkele interesse om af te spreken. Ga dus gewoon lekker nieuwe vrouwen daten waarmee je normaal praat. Dan zie je meteen of het wat kan worden of niet.
pi_146774244
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Erg simplistisch label die je er op plakt. Al ben ik het met je eens dat er veel dingen opstaan die sterk overdreven zijn, je kunt er zeker waardevolle dingen uithalen om je referentiekader te vergroten.
Ik kan uit de bijbel ook nuttige dingen halen. Overall is het gewoon bullshit.
pi_146777081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:31 schreef jaha het volgende:
Ik kende haar vaag omdat ze werkte in een cafe waar ik wel eens koffie drink.
Dan toch wel mooi die date geregeld :)
pi_146786597
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je moet begrijpen dat op Tinder en andere datingsites een zwaar overschot aan mannen zit. Meisjes hebben ze daar letterlijk voor het uitkiezen. Je maakt het jezelf dus erg lastig wanneer je alleen hier op focust.

Soms vinden die meisjes de aandacht gewoon leuk, en hebben ze vanaf het begin geen enkele interesse om af te spreken. Ga dus gewoon lekker nieuwe vrouwen daten waarmee je normaal praat. Dan zie je meteen of het wat kan worden of niet.
Ja, dan moet je je gewoon aanmelden op het Elle-girl forum ofzo. :Y)
pi_146806883
Ik had gister gewoon een gesprekje met een kassa dame !! Nog een leuke ook nog.
Morgen maar weer eens boodschappen doen ^O^ :Y)
Ik zwaai naar dieren.
pi_146876948
Uiteindelijk kan het ook op deze manier:

pi_146877121
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:38 schreef Geerd het volgende:
Ik had gister gewoon een gesprekje met een kassa dame !! Nog een leuke ook nog.
Morgen maar weer eens boodschappen doen ^O^ :Y)
Laat haar de meloenen wegen!
  zondag 23 november 2014 @ 10:48:34 #97
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_146920576
Ik versier echt nog geen pak suiker meer. Wat een drama.
  zondag 23 november 2014 @ 12:58:06 #98
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146922933
Gewoon geld geven. Dan mag je het zo meenemen.
  zondag 23 november 2014 @ 14:00:03 #99
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_146924595
nee maar k weet serieus niet wat t is, na mn vorige vriendin versier k echt nada meer. Wat meespeelt is denk dat ik op de middelbare ook met meiden omging tijdens de les bijvoorbeeld en zo en ik die dan met uitgaan versierde. Maar nu zit ik op een TU. :'(
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:44:05 #100
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_147007415
quote:
6s.gif Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef jelfrikandel het volgende:
nee maar k weet serieus niet wat t is, na mn vorige vriendin versier k echt nada meer. Wat meespeelt is denk dat ik op de middelbare ook met meiden omging tijdens de les bijvoorbeeld en zo en ik die dan met uitgaan versierde. Maar nu zit ik op een TU. :'(
Ik ook.Gewoon een andere stad pakken, In Delft heb ik ook nog nooit wat geregeld.
  woensdag 26 november 2014 @ 10:22:50 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_147014724
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Moet je gewoon gebruiken als extratje.

quote:
Soms vinden die meisjes de aandacht gewoon leuk, en hebben ze vanaf het begin geen enkele interesse om af te spreken.
En jij denkt dat meisjes het tijdens stappen niet doen voor aandacht? :D

Veel vrouwen gaan op stap om lol te maken, en te ontspannen. Niet om versiert te worden. Irritatie nummer 1 bij vrouwen die uitgaan. Mannen die denken dat ze altijd maar versiert willen worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_147018681
quote:
6s.gif Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef jelfrikandel het volgende:
Laat je introduceren op studenten feesten in Leiden of Rotterdam :)
  woensdag 26 november 2014 @ 21:56:23 #103
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_147037845
quote:
3s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Laat je introduceren op studenten feesten in Leiden of Rotterdam :)
Ik zit in eindhoven :P zitten ook hbo's, design scholen etc. Met uitgaan op zich redelijk wat chicks maar t wil nog niet vlotten haha :P Maar merk wel dat k het vaker probeer bij vreemde dan thuis dus dat is wel n vooruitgang. Beetje onwennig nog, dat wel :P

Laatste keer dat k echt een vreemde versieren kreeg ik er verkering mee. :P Dus k kon/kan het blijkbaar wel haha :P
  vrijdag 28 november 2014 @ 14:29:11 #104
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_147087422
quote:
6s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:56 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ik zit in eindhoven :P zitten ook hbo's, design scholen etc. Met uitgaan op zich redelijk wat chicks maar t wil nog niet vlotten haha :P Maar merk wel dat k het vaker probeer bij vreemde dan thuis dus dat is wel n vooruitgang. Beetje onwennig nog, dat wel :P

Laatste keer dat k echt een vreemde versieren kreeg ik er verkering mee. :P Dus k kon/kan het blijkbaar wel haha :P
Als er ergens een overvloed aan vrouwen is is het wel stratumseind.

Paar maanden geleden had ik me met een paar vrienden ingeschreven voor het Hajraa volleybaltoernooi. Elke avond uitgaan, allemaal achter de vrouwen aan. Mooi weekendje was dat.
  vrijdag 28 november 2014 @ 18:56:32 #105
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_147095117
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als er ergens een overvloed aan vrouwen is is het wel stratumseind.

Paar maanden geleden had ik me met een paar vrienden ingeschreven voor het Hajraa volleybaltoernooi. Elke avond uitgaan, allemaal achter de vrouwen aan. Mooi weekendje was dat.
Daarom :P Komt dus wel goed ooit :P
  vrijdag 28 november 2014 @ 19:57:44 #106
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_147097062
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 november 2014 18:56 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Daarom :P Komt dus wel goed ooit :P
Niet als je in je kamer blijft zitten.
  vrijdag 28 november 2014 @ 22:15:28 #107
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_147102848
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 19:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Niet als je in je kamer blijft zitten.
Ben twee keer in de week op stap, werk en sport haha :p Ben geen lelijke onsociale zolderkamer autist hoor :) praat heel graag met lui :p
  zaterdag 29 november 2014 @ 10:08:09 #108
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_147112491
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2014 22:15 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Ben twee keer in de week op stap, werk en sport haha :p Ben geen lelijke onsociale zolderkamer autist hoor :) praat heel graag met lui :p
Prima basis heb je daar dan toch. Het is helemaal niet zo moeilijk. Gewoon elke keer als je de angst voelt om iets te proberen, het accepteren en toch gaan.
  zaterdag 29 november 2014 @ 16:42:55 #109
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_147120263
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 10:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Prima basis heb je daar dan toch. Het is helemaal niet zo moeilijk. Gewoon elke keer als je de angst voelt om iets te proberen, het accepteren en toch gaan.
Ik probeer het ook weer steeds vaker :) Momenteel nog wat onwennig en afwijzingen verzamelend (tot noch toe bijna alleen nog door al n vriendje ofzo) Dusja. We komen er wel :P
  woensdag 17 december 2014 @ 11:16:14 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147664681
He jongens en meisjes, komen jullie hier ook even stemmen? O+

R&P / Bespreektopic R&P-verkiezingen 2014!
pi_147683114
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
He jongens en meisjes, komen jullie hier ook even stemmen? O+

R&P / Bespreektopic R&P-verkiezingen 2014!
Ik ruik spam.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:18:57 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147683310
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:15 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik ruik spam.
Met toestemming :) en is gewoon leuk als zoveel mogelijk mensen stemmen :)
pi_147683363
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met toestemming :) en is gewoon leuk als zoveel mogelijk mensen stemmen :)
Ach ja toch geen hond die hier post :P
  donderdag 18 december 2014 @ 10:15:32 #114
157922 fathank
pi_147699161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ach ja toch geen hond die hier post :P
Allemaal onder de plak bij moeders de vrouw, ze mogen niet meer fokken.
pi_147884159
Ben een beetje uitgekeken op online datingsites: veel berichten, veel tijd en uiteindelijk maar heel weinig dates. Maar offline spreek je niet ff makkelijk vrouwen aan, want iedereen is steeds individualistischer geworden merk ik. In het OV maar ook in de sportschool of op straat. Maar zonder praatje uiteindelijk geen relatie... En toch hebben er miljoenen mensen een relatie... Hoe kan ik gewoon een dame aanspreken zonder dat het akward overkomt?
pi_147896000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:33 schreef Deezertje het volgende:
Ben een beetje uitgekeken op online datingsites: veel berichten, veel tijd en uiteindelijk maar heel weinig dates. Maar offline spreek je niet ff makkelijk vrouwen aan, want iedereen is steeds individualistischer geworden merk ik. In het OV maar ook in de sportschool of op straat. Maar zonder praatje uiteindelijk geen relatie... En toch hebben er miljoenen mensen een relatie... Hoe kan ik gewoon een dame aanspreken zonder dat het akward overkomt?
Gewoon doen.
pi_148312922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:48 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Gewoon doen.
Exact. Gewoon blind doen en blijven doen.

Maar ik herken ten dele wel wat deezer hier zegt. 90% van de dames zit naar het mobiele schermpje te turen als je ze aanspreekt in bijvoorbeeld trein of bus. Vroeger noemden we dat gewoon a(nti)sociaal gedrag.
  zondag 4 januari 2015 @ 13:02:53 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148313788
Dat iemand op de mobiel kijkt betekent niet per definitie dat ze niet aanspreekbaar zijn.
Als ik kijk naar mezelf doe ik t vooral uit verveling
pi_148314257
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:02 schreef Cue_ het volgende:
Dat iemand op de mobiel kijkt betekent niet per definitie dat ze niet aanspreekbaar zijn.
Als ik kijk naar mezelf doe ik t vooral uit verveling
Dat zegt toch genoeg dan, blijkbaar was die jongen je niet opgevallen om af en toe een schalkse blik mee uit te wisselen.

Mensen worden steeds minder omgevingsbewust en steeds sneller 'verveeld' en gaan dan maar op hun mobieltje kijken. Kijk eens naar buiten. Geniet is dat je ademt en leeft. Doe es gek.
  zondag 4 januari 2015 @ 13:20:18 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148314358
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:17 schreef The_Odd_One het volgende:
Dat zegt toch genoeg dan, blijkbaar was die jongen je niet opgevallen om af en toe een schalkse blik mee uit te wisselen.

Mensen worden steeds minder omgevingsbewust en steeds sneller 'verveeld' en gaan dan maar op hun mobieltje kijken. Kijk eens naar buiten. Geniet is dat je ademt en leeft. Doe es gek.
Ook met mobiel kan je die jongen af en toe een blik geven, of je nu naar buiten kijkt of naar je mobiel.
pi_148314399
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ook met mobiel kan je die jongen af en toe een blik geven, of je nu naar buiten kijkt of naar je mobiel.
Dat kan inderdaad, maar ik vind het toch behoorlijk dichtbij een gesloten houding komen. Persoonlijk zou ik niet zo snel een meisje aanspreken die de hele tijd op haar telefoon aan het appen is of met vriendinnen aan het bellen. Dat is toch een kwestie van ' je volle aandacht graag'. Er zijn vast heren die het voor minder doen hoor. :)
  zondag 4 januari 2015 @ 13:23:08 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148314449
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:21 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad, maar ik vind het toch behoorlijk dichtbij een gesloten houding komen. Persoonlijk zou ik niet zo snel een meisje aanspreken die de hele tijd op haar telefoon aan het appen is of met vriendinnen aan het bellen. Dat is toch een kwestie van ' je volle aandacht graag'.
Aan t bellen is natuurlijk wat anders.
Maar wie zegt dat ze haar elefoon niet wegstopt op het moment dat jij haar aanspreekt en ze is nieuwsgierig naar je..
pi_148314529
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aan t bellen is natuurlijk wat anders.
Maar wie zegt dat ze haar telefoon niet wegstopt op het moment dat jij haar aanspreekt en ze is nieuwsgierig naar je..
Dat kan inderdaad gebeuren en ik moet eerlijk bekennen dat me dat weleens is gebeurd onder het 'wacht, even mijn appje afmaken'. Dan ben ik eigenlijk al klaar. Maar je hebt gelijk, het kan allemaal best. Ik zou er niet zoveel zin meer in hebben, maar goed dat ben ik.
  zondag 4 januari 2015 @ 13:27:33 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148314622
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:25 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad gebeuren en ik moet eerlijk bekennen dat me dat weleens is gebeurd onder het 'wacht, even mijn appje afmaken'. Dan ben ik eigenlijk al klaar. Maar je hebt gelijk, het kan allemaal best. Ik zou er niet zoveel zin meer in hebben, maar goed dat ben ik.
Appje afmaken lijkt me niet zo verschrikkelijk, aangezien je iemand 'stoort' in wat ie deed. Zelfde als iemand een komkommer aan het snijden is en je spreekt die aan, dat die toch even het af wil maken.
Als iemand net schapen aan het tellen is, dan stoor je diegene ook, kan dan ook gezegd worden van 'sorry, even aftellen'.. is het dan ook klaar? Of mag het dan wel aangezien dat onder "ademen en leven en buiten kijken " valt?
pi_148314689
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Appje afmaken lijkt me niet zo verschrikkelijk, aangezien je iemand 'stoort' in wat ie deed. Zelfde als iemand een komkommer aan het snijden is en je spreekt die aan, dat die toch even het af wil maken.
Als iemand net schapen aan het tellen is, dan stoor je diegene ook, kan dan ook gezegd worden van 'sorry, even aftellen'.. is het dan ook klaar? Of mag het dan wel aangezien dat onder "ademen en leven en buiten kijken " valt?
Ik neem aan dat ik niet ´stoor´ O+ :@

Als het goed is, is het niet zo relevant om het laatste schaap te gaan tellen.
  zondag 4 januari 2015 @ 13:30:28 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148314746
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:29 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ik niet ´stoor´ O+ :@

Als het goed is, is het niet zo relevant om het laatste schaap te gaan tellen.
Zij kent je niet, dus in de 2 seconden dat je haar aanspreekt moet ze direct beslissen hoe geweldig ze je vindt. Doen we ook wel vaak natuurlijk, eerste indruk, maar als ze net wat te laat schakelt, dan is het wat jou betreft alweer afgelopen. Dat is dan wel weer jammer natuurlijk.
pi_148314790
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zij kent je niet, dus in de 2 seconden dat je haar aanspreekt moet ze direct beslissen hoe geweldig ze je vindt. Doen we ook wel vaak natuurlijk, eerste indruk, maar als ze net wat te laat schakelt, dan is het wat jou betreft alweer afgelopen. Dat is dan wel weer jammer natuurlijk.
Jammer, maar niet onoverkomelijk.

Ik zou anderen wel adviseren het gewoon te proberen, vooral als versieren niet zo makkelijk gaat. Er kan je niks gebeuren :Y :s)
pi_148318238
En niet te vergeten: niet iedereen die alleen zit in de bus of trein is gelijk vrijgezel... degene met een relatie hebben sowieso niet echt behoefte aan praten met een single guy is mijn ervaring... Tijdens mijn stage zag ik dagelijks dezelfde meid tijdens het reizen. Toevallig zat ze steeds in dezelfde coupe en wisselden we weleens glimlachende blikken uit. Na 2 weken het zelfde liedje wou ik haar eens aanspreken, had ze toevallig die dag haar vriend bij :') (hand vasthouden en aaien weet je wel genoeg :P)

Maar goed, zeker in het OV kan het zo zijn dat je die leuke meid nooit meer tegenkomt... dus voortaan sla ik meteen toe als ik denk dat ze best een praatje wilt maken :)

Da's wel handig tegenwoordig van social media. Voornaam en woonplaats is vaak genoeg om te achterhalen of degene in een relatie zit en weet je meteen of je tijd verspilt of niet. Heb ook mensen gehad die heel aardig deden, in mijn ogen iets te aardig tegen het fliterige aan, blijken ze gewoon een relatie te hebben en altijd zo vriendelijk tegen iedereen. :') Bij de een weet je binnen 2 zinnen of ze een relatie hebben en de ander komt er niet zelf mee. Had een collega op het werk waar iedereen vrij zeker was dat ze single was, had ze al 2 jaar een vriend maar ze heeft het er nooit over. :')

[ Bericht 22% gewijzigd door Deezertje op 04-01-2015 15:31:02 ]
pi_148319213
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:15 schreef Deezertje het volgende:
En niet te vergeten: niet iedereen die alleen zit in de bus of trein is gelijk vrijgezel... degene met een relatie hebben sowieso niet echt behoefte aan praten met een single guy is mijn ervaring... Tijdens mijn stage zag ik dagelijks dezelfde meid tijdens het reizen. Toevallig zat ze steeds in dezelfde coupe en wisselden we weleens glimlachende blikken uit. Na 2 weken het zelfde liedje wou ik haar eens aanspreken, had ze toevallig die dag haar vriend bij :') (hand vasthouden en aaien weet je wel genoeg :P)

Maar goed, zeker in het OV kan het zo zijn dat je die leuke meid nooit meer tegenkomt... dus voortaan sla ik meteen toe als ik denk dat ze best een praatje wilt maken :)

Da's wel handig tegenwoordig van social media. Voornaam en woonplaats is vaak genoeg om te achterhalen of degene in een relatie zit en weet je meteen of je tijd verspilt of niet. Heb ook mensen gehad die heel aardig deden, in mijn ogen iets te aardig tegen het fliterige aan, blijken ze gewoon een relatie te hebben en altijd zo vriendelijk tegen iedereen. :') Bij de een weet je binnen 2 zinnen of ze een relatie hebben en de ander komt er niet zelf mee. Had een collega op het werk waar iedereen vrij zeker was dat ze single was, had ze al 2 jaar een vriend maar ze heeft het er nooit over. :')
Inderdaad.
Mensen die er snel over beginnen zijn vaak de meiden die je meteen willen laten weten dat je geen kans maakt :')
En mensen die meteen flirterig doen, willen anderen verliefd maken om hun ego/zelfvertrouwen te boosten. :')
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_148319446
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Inderdaad.
Mensen die er snel over beginnen zijn vaak de meiden die je meteen willen laten weten dat je geen kans maakt :')
En mensen die meteen flirterig doen, willen anderen verliefd maken om hun ego/zelfvertrouwen te boosten. :')
En vergeet de sociale types niet: mensen die met IEDEREEN kunnen opschieten. Dat zijn misschien wel de ergste, die zijn zelf namelijk niet bewust dat ze vaak onbedoeld flirten en ook helemaal niet op zoek naar een relatie :')

Anyway, ik zie dagelijks nog genoeg meiden lopen met jongens waarvan je denkt: ''Hoe is het hun in godsnaam gelukt?!!'' die er dus niet leuk uitzien, dus er is nog hoop voor ons :P Ik zie er zelf niet verkeerd uit, maar ben gewoon sociaal onhandig en meiden spreken zelf ook niet echt jongens aan dus dat helpt ook niet :P
pi_148320294
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En vergeet de sociale types niet: mensen die met IEDEREEN kunnen opschieten. Dat zijn misschien wel de ergste, die zijn zelf namelijk niet bewust dat ze vaak onbedoeld flirten en ook helemaal niet op zoek naar een relatie :')

Anyway, ik zie dagelijks nog genoeg meiden lopen met jongens waarvan je denkt: ''Hoe is het hun in godsnaam gelukt?!!'' die er dus niet leuk uitzien, dus er is nog hoop voor ons :P Ik zie er zelf niet verkeerd uit, maar ben gewoon sociaal onhandig en meiden spreken zelf ook niet echt jongens aan dus dat helpt ook niet :P
Ik hoor dat vaker, dat mensen koppels zien en zich afvragen hoe dit in godsnaam kan. Zelf zie ik nooit zulke koppels, maar misschien moet ik eens beter op letten. :P

En voor mij is het helaas ook lastig. :P Mede omdat ik eigenlijk maar eens in de paar jaar verliefd wordt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_148326604
Hoop dat ik hier goed zit..
Kleine 3 jaar geleden heb ik gezoend met een meid die wat te veel ophad, nou is dat in eerste instantie niet erg, beetje zoenen.. Ze was dronken, maar ... Ze heeft er toen een énorm probleem van gemaakt, en elke keer als ik nu weer in de kroeg sta of bij mij thuis ben, en er word door mij met een meid gezoend heb ik elke keer toch weer een soort angst dat ook die andere meiden er hele grote problemen van maken..

Ik heb tot Augustus/September een scharreltje gehad, en dat voelde gewoon goed het zoenen, was geen angst bij van shit shit shit wat als.. want die was nuchter, en zag mij toen als potentie..

Gister was ik met een stel vrienden bij mij thuis en een van die meiden bedankte me dat het zo gezellig was en dat ze dit wel vaker wilde doen, dat eindigde in een een lange zoen, meid in kwestie had wat op.. Nou is het normaal niet erg om een beetje te zoenen, maar ik had echt weer hetzelfde gevoel bij haar van, shit ... ze heeft wat op, wat als ze er ook een probleem van gaat maken?

(Die meid wie er zo`n probleem van maakte heeft mij toen echt 1 jaar ruim niet meer aangesproken, overal genegeerd, en heeft mij tegen iedereen afgedaan alsof ik haar dronken had gevoerd puur zodat ik met haar kon zoenen, wat echt de grootste onzin ooit was)

Kan iemand mij hier misschien mee helpen? (Ik ben sowieso als het op vrouwen aankomt, ook door mijn postuur, wat onzeker op dat gebied, of naja.. wįt onzeker, zeg maar gerust, énorm onzeker..)
pi_148328888
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Inderdaad.
Ik heb eerder de ervaring dat vrouwen die er heel snel en geforceerd over beginnen vaak slecht in die relatie zitten, alsof ze zich zelf moeten overtuigen tegenover het 'gevaar'.

Anyway, maakt het uit? Gewoon op afstappen, alles kan kapot. En zoniet, dan had je even een leuk gesprekje. Ook prima.

Ik ben overigens ook met een stok niet verliefd te krijgen, maar dat schijnt normaal te zijn. Ik geloof het nooit zo, van die mensen die steeds maar weer verliefd zijn. Wil je dan niet een beetje te graag?
pi_148328983
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:54 schreef Stratman het volgende:

Heel verhaal dat jou onzeker maakt, waar de onzekerheid ws bij het meisje zelf ligt.
Vraag jezelf af wat een echte baas zou doen en doe dat!

schijt aan die bullshit, je hebt haar gezoend. whatever.
pi_148329560
Pijnlijk, Zou vandaag date hebben, maar zou haar bellen als ik klaar was met werken.
Om 17:00 klaar dus belde ik haar, nam ze niet op. Toen maar een berichtje gestuurd dat ik klaar was met werken, en haar om 18:30 kon ophalen thuis.

Tot op heden nog geen antwoord, zwaar gedist worden door een chick :(
pi_148329969
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:02 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Vraag jezelf af wat een echte baas zou doen en doe dat!

schijt aan die bullshit, je hebt haar gezoend. whatever.
Zoenen en verder gaan zonder er bij na te denken, maar dat is lastig als je enorm onzeker bent als het op vrouwen aankomt door je postuur... (ben 10-15 kilo te zwaar)
pi_148371368
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:27 schreef Stratman het volgende:

[..]

Zoenen en verder gaan zonder er bij na te denken, maar dat is lastig als je enorm onzeker bent als het op vrouwen aankomt door je postuur... (ben 10-15 kilo te zwaar)
Je hebt genoeg swag om haar tot zoenen te bewegen ( het was vast niet eenzijdig), werk daarmee. En ga sporten en gezond leven, daar heb je de rest van je leven plezier van. Maar je succes hangt niet van die kilo's af, maar van je instelling.
pi_148372629
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Je hebt genoeg swag om haar tot zoenen te bewegen ( het was vast niet eenzijdig), werk daarmee. En ga sporten en gezond leven, daar heb je de rest van je leven plezier van. Maar je succes hangt niet van die kilo's af, maar van je instelling.
Ze kwam er zelf mee, dat ze wel een echt kusje wilde _O- En het was zeker niet eenzijdig.
Mijn instelling is op dit moment nog wat minder, vaak nog wat gesloten qua houding naar mensen toe die ik niet ken, en zeker in de kroeg helpt dat niet.. Met alcohol op ben ik wel wįt losser maar nog steeds niet wat ik wil.
pi_148376695
Maar het is ook best lastig om mensen zonder reden aan te spreken hoor, dan heet gewoon storen. Of het nou in de trein, supermarkt of sportschool is.

Tegenwoordig kijkt iedereen op zijn mobieltje en als ik daar zelf een keer geen zin in heb zie je andere mensen ook echt kijken van: waarom kijk jij niet op je schermpke? Mensen gaan iig niet zelf praten nee, samenleving wordt steeds individueler...
pi_148376797
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
Maar het is ook best lastig om mensen zonder reden aan te spreken hoor, dan heet gewoon storen. Of het nou in de trein, supermarkt of sportschool is.

Tegenwoordig kijkt iedereen op zijn mobieltje en als ik daar zelf een keer geen zin in heb zie je andere mensen ook echt kijken van: waarom kijk jij niet op je schermpke? Mensen gaan iig niet zelf praten nee, samenleving wordt steeds individueler...
Samenleving word er vervelender op.
In de kroeg is het denk ik toch wat anders, daar zijn mensen wat losser en komen vaker met andere / nieuwe mensen in contact als er toevallig in een groepje al mensen staan die ze ook kennen.
pi_148376892
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:43 schreef Stratman het volgende:

[..]

Samenleving word er vervelender op.
In de kroeg is het denk ik toch wat anders, daar zijn mensen wat losser en komen vaker met andere / nieuwe mensen in contact als er toevallig in een groepje al mensen staan die ze ook kennen.
Je moet iig niet hopen op een leuk gesprek in het OV is me opgevallen. Reisde dagelijks ruim 4 uur maar de gesprekken zijn op één hand te tellen helaas. Ook omdat ik zelf niet snel mensen aanspreek, maar zeker ook door al die kutschermpjes waar mensen op facebooken, candy crushen, en appen. Voor een goed gesprek hoef je je bek niet meer los te trekken tegenwoordig, gaat allemaal digitaal.
pi_148377019
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je moet iig niet hopen op een leuk gesprek in het OV is me opgevallen. Reisde dagelijks ruim 4 uur maar de gesprekken zijn op één hand te tellen helaas. Ook omdat ik zelf niet snel mensen aanspreek, maar zeker ook door al die kutschermpjes waar mensen op facebooken, candy crushen, en appen. Voor een goed gesprek hoef je je bek niet meer los te trekken tegenwoordig, gaat allemaal digitaal.
Klopt helemaal, en daarom spreek ik tegenwoordig mensen aan via Facebook _O- *
Ik reis sowieso nooit met de trein.

* Tijdje terug zag ik via een vriendin van me een meid zingen op Facebook, en dat vond ik zo goed klinken dat ik d`r een berichtje stuurde, en nu zijn we dagelijks aan het praten en komt ze binnenkort wat opnemen _O_
  zondag 11 januari 2015 @ 11:25:33 #143
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_148561572
Kan het zegmaar om met meerdere meiden te daten? 'Kan' zoals is dat netjes?
  zondag 11 januari 2015 @ 17:52:17 #144
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_148574188
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die jongens zitten niet te huilen over al die vervelende vrouwen op een forum.
  zondag 11 januari 2015 @ 17:57:34 #145
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_148574379
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 11:25 schreef jelfrikandel het volgende:
Kan het zegmaar om met meerdere meiden te daten? 'Kan' zoals is dat netjes?
Dat bepaal je zelf. Genoeg vrouwen, gewoon van genieten. Wees echter wel eerlijk naar de desbetreffende meisjes toe zou ik zeggen, en schep geen onrealistische verwachtingen.
  zondag 11 januari 2015 @ 21:04:04 #146
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_148582683
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dat bepaal je zelf. Genoeg vrouwen, gewoon van genieten. Wees echter wel eerlijk naar de desbetreffende meisjes toe zou ik zeggen, en schep geen onrealistische verwachtingen.
Hoe zou je dat doen? Duidelijk maken dat n relatie er niet 1 2 3 in zit? En zou je zelf vertellen dat je meer date of alleen als ze t vragen?

T is niet dat ik niks wil, k wil gewoon wat opties open houden en niet 1 2 3 ergens in duiken.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 18:28:40 #147
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_148648167
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:04 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Hoe zou je dat doen? Duidelijk maken dat n relatie er niet 1 2 3 in zit? En zou je zelf vertellen dat je meer date of alleen als ze t vragen?

T is niet dat ik niks wil, k wil gewoon wat opties open houden en niet 1 2 3 ergens in duiken.
Mijn tip: gewoon niet over beginnen. Als zij er dan over begint (wat ze uiteindelijk bijna allemaal wel doen, tenzij je die verwachtingen vanaf het begin bewust wegneemt), zeg je wat je er van vind. Voor mij was dat altijd ''ik vind het ontzettend leuk met je, maar ben op dit moment van m'n leven nog niet klaar om een relatie aan te gaan''. Zeg gewoon eerlijk waar het op staat.

Je loopt hiermee wel een risico. Genoeg vrouwen staan er voor open, maar zeker niet allemaal. Er bestaat dus een kans dat ze zoiets niet wilt, in dat geval moet je dat gewoon accepteren en ben je haar meestal kwijt.
pi_149148552
Helaas heb ik een domme fout gemaakt en na een date een te afwachtende (ik weet dat je de komende weken druk bent, maar zou graag weer met je afspreken als je tijd hebt) mail verstuurd welke ik niet meer terug kan halen ;(.

Nu vrees ik dat het wel kan vergeten (al een paar dagen geen reactie gehad). Iemand tips om dit nog recht te breien of is het over en uit?
  zondag 1 februari 2015 @ 20:08:34 #149
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149274332
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Helaas heb ik een domme fout gemaakt en na een date een te afwachtende (ik weet dat je de komende weken druk bent, maar zou graag weer met je afspreken als je tijd hebt) mail verstuurd welke ik niet meer terug kan halen ;(.

Nu vrees ik dat het wel kan vergeten (al een paar dagen geen reactie gehad). Iemand tips om dit nog recht te breien of is het over en uit?
''Ik vind mezelf niet waardig genoeg voor je gezelschap, maar kun je dat misschien door de vingers zien en me nog een keertje wat validatie geven zodat ik me beter voel over mezelf?''
  zondag 1 februari 2015 @ 22:50:51 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149281873
Validatie geef :D
pi_149283058
Hoe merken julie of iemand openstaat voor een gesprek en of ze nog single is? Op de een of andere manier maak ik juist veel praatjes met mensen die helemaal geen relatie zoeken, maar gewoon aardig zijn...
  maandag 2 februari 2015 @ 18:19:43 #152
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149303176
Als ze naar je kijkt, al een tijdje dichtbij je aan het dansen is oogcontact met je zoekt, je zachtjes aanraakt als ze langs je loopt, weet je zeker dat ze je al leuk vind.

Of ze single is? Heel direct zijn in je intenties. Ga dichtbij haar staan, strak oogcontact, pak haar af en toe bij haar schouder/onderarm/bovenarm/nek. Als ze goed reageert zal ze er wel voor open staan om verleid te worden.

Hoe je verder kunt merken of ze je seksueel aantrekkelijk zijn de zogenoemde bambi eyes. Haar ogen gaan wijd open staan, pupillen worden groter, en ze heeft alleen nog aandacht voor jou. Daarnaast gaan ze vaak met hun toon omhoog aan het eind van de zin.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:42:52 #153
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149369278
nu al aantal dates gehad met n leuke meid :P Had vlak voor haar nog die date met dat andere meisje, maar dat vond ik toch niks (al was het heel gezellig).

Nu vind ik mn date heel slecht te peilen. Het lijkt wel alsof ze niet heel veel te vertellen heeft. Ze zal me nooit zo snel uit zichzelf een appje sturen of iets, en als we appen is het vaak een 'jaa idd' of andere kortere antwoorden. :P Toch daten we nu al aantal weken, maar t maakt mij alleen maar meer aan de twijfel of ze me wel een beetje leuk vind. Het is sowieso wel een beetje hoe ze is denk ik.

Ik kan het natuurlijk gewoon vragen maar dat vind ik zo gaar, wanhopig, claimerig overkomen en dat wil ik totaal niet, want zo erg is het ook weer niet :P

Oke, lekker dagboek verhaal, maar anyway, gaat dus wel goed bij mij :P Aantal chicks gedate, nu wat langer met eentje. Heb mijn zelfvertrouwen etcetera wel weer redelijk terug eindelijk :P
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:34:24 #154
416020 K44S
The bearded man
pi_149416828
Ik ben hier naar verbannen ;(
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:36:47 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149416891
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:42 schreef jelfrikandel het volgende:
nu al aantal dates gehad met n leuke meid :P Had vlak voor haar nog die date met dat andere meisje, maar dat vond ik toch niks (al was het heel gezellig).

Nu vind ik mn date heel slecht te peilen. Het lijkt wel alsof ze niet heel veel te vertellen heeft. Ze zal me nooit zo snel uit zichzelf een appje sturen of iets, en als we appen is het vaak een 'jaa idd' of andere kortere antwoorden. :P Toch daten we nu al aantal weken, maar t maakt mij alleen maar meer aan de twijfel of ze me wel een beetje leuk vind. Het is sowieso wel een beetje hoe ze is denk ik.

Ik kan het natuurlijk gewoon vragen maar dat vind ik zo gaar, wanhopig, claimerig overkomen en dat wil ik totaal niet, want zo erg is het ook weer niet :P

Oke, lekker dagboek verhaal, maar anyway, gaat dus wel goed bij mij :P Aantal chicks gedate, nu wat langer met eentje. Heb mijn zelfvertrouwen etcetera wel weer redelijk terug eindelijk :P
Waarom belang hechten aan hoe ze op whatsapp is? Gaat er toch om of het leuk is als je elkaar ziet? :?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:58:09 #156
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149420905
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom belang hechten aan hoe ze op whatsapp is? Gaat er toch om of het leuk is als je elkaar ziet? :?
Omdat t je best wel kan laten twijfelen of iemand je wel leuk vind of niet :p slaat nergens op i know.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:59:29 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149420949
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:58 schreef jelfrikandel het volgende:

Omdat t je best wel kan laten twijfelen of iemand je wel leuk vind of niet :p slaat nergens op i know.
Snap dat het twijfel kan veroorzaken, maar juist daarom moet je des te meer kijken hoe de dates ansich gaan. Als die geweldig zijn, waarom dan twijfelen door berichtjes. Zit je je enkel gek te maken .
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:49:07 #158
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149422295
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]

Snap dat het twijfel kan veroorzaken, maar juist daarom moet je des te meer kijken hoe de dates ansich gaan. Als die geweldig zijn, waarom dan twijfelen door berichtjes. Zit je je enkel gek te maken .
Ja is ook zo :p kan sws wel snel twijfelen. K weet niet, k zie t allemaal wel :p
pi_149424085
Vorige keer leuk gesprek gehad met dame in de sportschool, volgens mij zat ze toen te flirten want kreeg vaak te horen: ''moet je minder je best doen'' en hele tijd dom lachen en kijken. Anyway, ik dus beetje opletten of ik 'r vaker zag maar ben gewoon vergeten hoe ze eruit zag :') Sporten veel studenten hier en die lijken allemaal op elkaar... Maar ik zag d'r vandaag, blijkbaar toch wat onthouden! ;) Kreeg weer zo'n glimlach die net ff meer zegt dan iemand waar je aardig tegen doet, en een 'hoi!' toen ze d' flesje ging vullen. Vervolgens ging ze sporten en na een tijdje stond ik langs d'r. Had ze gewoon 30 minuten lang oordopjes in en heeft geen woord gezegd, en ook geen blik... ik had ze juist uit. En ja, dit was dezelfde dame als vorige keer. Was helaas niet mans genoeg om gesprek te beginnen maar als ik 'r de volgende keer zie doe ik dat wel, want ik heb toch niks te verliezen. Tjee, wat zijn sommige vrouwen lastig te peilen.

Heb er ook eentje die ik al maanden zie en elke keer wisselen we blikken uit maar we hebben in al die maanden nog nooit één woord gezegd tegen elkaar lol. Lastig te peilen, soms lacht ze, andere keer doet ze alsof je er niet bent. Ook hier, als ik d'r weer zie toch maar eens praten, niks te verliezen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:29:29 #160
416020 K44S
The bearded man
pi_149425144
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarbij kan Appen heeeel anders overkomen dan wat het is + kan zij/hij heel anders ZIJN dan in het echt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Vorige keer leuk gesprek gehad met dame in de sportschool, volgens mij zat ze toen te flirten want kreeg vaak te horen: ''moet je minder je best doen'' en hele tijd dom lachen en kijken. Anyway, ik dus beetje opletten of ik 'r vaker zag maar ben gewoon vergeten hoe ze eruit zag :') Sporten veel studenten hier en die lijken allemaal op elkaar... Maar ik zag d'r vandaag, blijkbaar toch wat onthouden! ;) Kreeg weer zo'n glimlach die net ff meer zegt dan iemand waar je aardig tegen doet, en een 'hoi!' toen ze d' flesje ging vullen. Vervolgens ging ze sporten en na een tijdje stond ik langs d'r. Had ze gewoon 30 minuten lang oordopjes in en heeft geen woord gezegd, en ook geen blik... ik had ze juist uit. En ja, dit was dezelfde dame als vorige keer. Was helaas niet mans genoeg om gesprek te beginnen maar als ik 'r de volgende keer zie doe ik dat wel, want ik heb toch niks te verliezen. Tjee, wat zijn sommige vrouwen lastig te peilen.

Heb er ook eentje die ik al maanden zie en elke keer wisselen we blikken uit maar we hebben in al die maanden nog nooit één woord gezegd tegen elkaar lol. Lastig te peilen, soms lacht ze, andere keer doet ze alsof je er niet bent. Ook hier, als ik d'r weer zie toch maar eens praten, niks te verliezen.
Waarom in GODSNAAM wil je zo graag een vriendin of iets wat daar op lijkt? Hoe oud ben je?
pi_149425424
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:29 schreef K44S het volgende:

[..]

Daarbij kan Appen heeeel anders overkomen dan wat het is + kan zij/hij heel anders ZIJN dan in het echt.

[..]

Waarom in GODSNAAM wil je zo graag een vriendin of iets wat daar op lijkt? Hoe oud ben je?
Wat dacht je van samen iemand hebben om dingen mee te bespreken, leuke tijden beleven, intimiteit etc? Ben half 20
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:40:37 #162
416020 K44S
The bearded man
pi_149425436
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat dacht je van samen iemand hebben om dingen mee te bespreken, leuke tijden beleven, intimiteit etc? Ben half 20
Vrienden?
pi_149425518
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:40 schreef K44S het volgende:

[..]

Vrienden?
Daar kan je niet op de bank mee kroelen en elkaar in bed verwennen... ben geen maagd meer maar iedereen heeft wel zijn seksuele behoeftes. Als je dan half 20 bent en je hebt heel weinig seks, is dat beetje jammer want tegenwoordig beleeft menig student zijn hoogtepunt rond de 19/21 jaar en dan heb ik het over een relatie met meerdere keren seks per week of gewoon hier en daar een scharrel. Half 20 is het al lastiger om dames te vinden die niet meteen willen setellen...
pi_149425584
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daar kan je niet op de bank mee kroelen en elkaar in bed verwennen... ben geen maagd meer maar iedereen heeft wel zijn seksuele behoeftes. Als je dan half 20 bent en je hebt heel weinig seks, is dat beetje jammer want tegenwoordig beleeft menig student zijn hoogtepunt rond de 19/21 jaar en dan heb ik het over een relatie met meerdere keren seks per week of gewoon hier en daar een scharrel. Half 20 is het al lastiger om dames te vinden die niet meteen willen setellen...
Denk je niet dat als je geen vrienden hebt, je eerst wat moet doen aan je sociale vaardigheden? :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149425631
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Denk je niet dat als je geen vrienden hebt, je eerst wat moet doen aan je sociale vaardigheden? :)
Ook mensen zonder vrienden hebben een relatie, ze bestaan.
Vrienden maken is niet makkelijk, die moet je langzaam opbouwen en daar ben ik ook mee bezig
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:47:55 #166
416020 K44S
The bearded man
pi_149425655
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

1.Daar kan je niet op de bank mee kroelen en elkaar in bed verwennen...
KAn wel, is alleen beetje .. gay :P b
2.en geen maagd meer maar iedereen heeft wel zijn seksuele behoeftes. Aftrekken ...
3. Als je dan half 20 bent en je hebt heel weinig seks, is dat beetje jammer want tegenwoordig beleeft menig student zijn hoogtepunt rond de 19/21 jaar en dan heb ik het over een relatie met meerdere keren seks per week of gewoon hier en daar een scharrel.Ik ben geen student, toch aardig wat vrouwen die me meer zouden zien dan "een vriend" Als ik wat meer mijn best zou doen 4.Half 20 is het al lastiger om dames te vinden die niet meteen willen setellen... Zoek dan de wat oudere vrouwen ...
pi_149425783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ook mensen zonder vrienden hebben een relatie, ze bestaan.
Vrienden maken is niet makkelijk, die moet je langzaam opbouwen en daar ben ik ook mee bezig
Natuurlijk, maar met vrienden maak je je leven in het geheel leuker en is het wrs makkelijker om met vrouwen in contact te komen. Win win-situatie.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 17:52:53 #168
416020 K44S
The bearded man
pi_149425835
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar met vrienden maak je je leven in het geheel leuker en is het wrs makkelijker om met vrouwen in contact te komen. Win win-situatie.
+

Met vrienden ben je stuk minder gefocust op vrouwen....

Als ik al je post zo lees ben je wanhopig opzoek naar een date....en een vriendin. Ik ken het gevoel hoor.... alleen wil ik altijd te snel.. of denk ik iets te willen omdat ik me op dat moment "gelukkig voel"
pi_149427767
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:52 schreef K44S het volgende:

[..]

+

Met vrienden ben je stuk minder gefocust op vrouwen....

Als ik al je post zo lees ben je wanhopig opzoek naar een date....en een vriendin. Ik ken het gevoel hoor.... alleen wil ik altijd te snel.. of denk ik iets te willen omdat ik me op dat moment "gelukkig voel"
Deels. Op zich heb ik een prima leven, doe waar ik zin in heb, school gaat goed, geld zat... maar andere kant dus wel behoefte aan een relatie. Gisteravond stond ik op het station rond een uurtje of 12 te wachten op de bus, enige wat je nog zag waren koppeltjes van mijn leeftijd die afscheid namen of samen naar huis gingen en eigenlijk in de stad zelf idem dito. Dan gaat er altijd weer zo'n zielig deuntje in mij op van: waarom zij wel en ik niet? En half 20, voor je het weet is het leven al voorbij man :P Al is dat wat overdreven, maar zo voelt het wel.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:04:03 #170
416020 K44S
The bearded man
pi_149427884
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Deels. Op zich heb ik een prima leven, doe waar ik zin in heb, school gaat goed, geld zat... maar andere kant dus wel behoefte aan een relatie. Gisteravond stond ik op het station rond een uurtje of 12 te wachten op de bus, enige wat je nog zag waren koppeltjes van mijn leeftijd die afscheid namen of samen naar huis gingen en eigenlijk in de stad zelf idem dito. Dan gaat er altijd weer zo'n zielig deuntje in mij op van: waarom zij wel en ik niet? En half 20, voor je het weet is het leven al voorbij man :P Al is dat wat overdreven, maar zo voelt het wel.
Zie jij het als een toevoeging... of hebbedingetje ? Wat zijn je hobby's ? Wat voor opleiding doe je.

Tjah, nadat het uit was met mijn ex.... zag ik ook overal auto's rond rijden waar zij in rond reed. Dus ik snap wat je bedoelt. Maar focus je eens wat meer op je passie...
pi_149428059
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:04 schreef K44S het volgende:

[..]

Zie jij het als een toevoeging... of hebbedingetje ? Wat zijn je hobby's ? Wat voor opleiding doe je.

Tjah, nadat het uit was met mijn ex.... zag ik ook overal auto's rond rijden waar zij in rond reed. Dus ik snap wat je bedoelt. Maar focus je eens wat meer op je passie...
Omdat ik geen vrienden heb, maar wel sociaal contact, zie ik een relatie als toevoeging maar ook als hebbeding, want als het goed is heb je een leuke tijd samen, zowel qua gevoel als fysiek. Hobby's zijn sporten, bios, reizen etc. Tijdens het sporten merk ik wel dat er altijd dames omkijken dus dat is wel fijn, maar zit 'm erin dat ik veels te lang single ben nu. Als ik gewoon een keer een relatie had of 2x 3 maanden ofzo was het ook minder erg geweest, maar nu mag het wel weer eens zeg maar.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:13:47 #172
416020 K44S
The bearded man
pi_149428271
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik geen vrienden heb, maar wel sociaal contact, zie ik een relatie als toevoeging maar ook als hebbeding, want als het goed is heb je een leuke tijd samen, zowel qua gevoel als fysiek. Hobby's zijn sporten, bios, reizen etc. Tijdens het sporten merk ik wel dat er altijd dames omkijken dus dat is wel fijn, maar zit 'm erin dat ik veels te lang single ben nu. Als ik gewoon een keer een relatie had of 2x 3 maanden ofzo was het ook minder erg geweest, maar nu mag het wel weer eens zeg maar.
Dus als ik nu in jouw telefoon door jouw contacten zou bladeren, zou ik niemand kunnen bellen om te vragen of je met hun een biertje kan drinken?

Maat, focus je eens wat minder op dat de vrouwen naar je kijken. Doe gewoon je ding en die vrouwen komen zelf.
Ik zal het niet onder de bank steken dat ik niet meer op 2 handen kan tellen hoeveel meiden ik gezoend heb. Geef het me een fijn gevoel? Jawel... dat ik nog goed op in de markt lig. Maar wat is dat... als ze deze week weer een andere gozer zoent?

Laat ik wel duidelijk zijn, het zou mij ook leuk lijken om een vriendin te hebben... dat fysieke gedeelte en mentale gedeelte mis ik ook. Maar vrouwen merken dat...
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:17:35 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_149428386
Van krantenjongen miljonair worden jongens.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_149428416
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:13 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus als ik nu in jouw telefoon door jouw contacten zou bladeren, zou ik niemand kunnen bellen om te vragen of je met hun een biertje kan drinken?

Maat, focus je eens wat minder op dat de vrouwen naar je kijken. Doe gewoon je ding en die vrouwen komen zelf.
Ik zal het niet onder de bank steken dat ik niet meer op 2 handen kan tellen hoeveel meiden ik gezoend heb. Geef het me een fijn gevoel? Jawel... dat ik nog goed op in de markt lig. Maar wat is dat... als ze deze week weer een andere gozer zoent?

Laat ik wel duidelijk zijn, het zou mij ook leuk lijken om een vriendin te hebben... dat fysieke gedeelte en mentale gedeelte mis ik ook. Maar vrouwen merken dat...
In principe niet. Veel kennissen van school en die wonen ver weg en los daarvan inmiddels een eigen leven. Ik ben helaas zo'n type die op jaarbasis niet meer dan één hand gebeld wordt, alleen door callcenters :') Zou ik een half jaar mijn telefoon uitzetten heb ik geen oproep gemist. Triest, maar waar.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:20:56 #175
416020 K44S
The bearded man
pi_149428491
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In principe niet. Veel kennissen van school en die wonen ver weg en los daarvan inmiddels een eigen leven. Ik ben helaas zo'n type die op jaarbasis niet meer dan één hand gebeld wordt, alleen door callcenters :') Zou ik een half jaar mijn telefoon uitzetten heb ik geen oproep gemist. Triest, maar waar.
Woon je in een stad? Je kan mij echt niet wijsmaken dat je geen vrienden hebt die je nu niet kan bellen van: "jongens, vanavond naar....-club- ... ? En morgen met z'n alle patatje eten bij die ene snackbar.. met biertje?"
pi_149428578
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:20 schreef K44S het volgende:

[..]

Woon je in een stad? Je kan mij echt niet wijsmaken dat je geen vrienden hebt die je nu niet kan bellen van: "jongens, vanavond naar....-club- ... ? En morgen met z'n alle patatje eten bij die ene snackbar.. met biertje?"
Nee en toch wel. Misschien heb ik zelf nooit duidelijk genoeg gemaakt dat ik vrienden wou misschien. Kon met iedereen goed opschieten op school... maar daarbuiten zag ik ze dus nooit, en nu is iedereen zijn eigen gang gegaan.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:24:55 #177
416020 K44S
The bearded man
pi_149428621
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee en toch wel. Misschien heb ik zelf nooit duidelijk genoeg gemaakt dat ik vrienden wou misschien. Kon met iedereen goed opschieten op school... maar daarbuiten zag ik ze dus nooit, en nu is iedereen zijn eigen gang gegaan.
Ik zou zeggen, neem iets van gitaar les, ga op een teamsport.
Voetbal,rugbykickboksen.... noem het.

Neem mij als voorbeeld. Ik heb al een prima vrienden groep, alleen dmv voetbal is die nu groter geworden :).
pi_149428665
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:24 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, neem iets van gitaar les, ga op een teamsport.
Voetbal,rugbykickboksen.... noem het.

Neem mij als voorbeeld. Ik heb al een prima vrienden groep, alleen dmv voetbal is die nu groter geworden :).
Ben al gaan sporten en doe 2x per week groepsles. Klikt aardig en zie dus wel bekenden daarvan, dus ben al bezig met sociale contacten. Binnenkort eens vragen of ze wat willen drinken ofzo na afloop.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:29:13 #179
416020 K44S
The bearded man
pi_149428737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ben al gaan sporten en doe 2x per week groepsles. Klikt aardig en zie dus wel bekenden daarvan, dus ben al bezig met sociale contacten. Binnenkort eens vragen of ze wat willen drinken ofzo na afloop.
JUIST! Dat wil ik lezen! :) . Geef het de tijd, je hebt niks te verliezen..... en mocht je echt op blauwe ballen zitten dan huur je maar een escort ... :Y
pi_149428875
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:29 schreef K44S het volgende:

[..]

JUIST! Dat wil ik lezen! :) . Geef het de tijd, je hebt niks te verliezen..... en mocht je echt op blauwe ballen zitten dan huur je maar een escort ... :Y
Lol nee dat weiger ik. Juist omdat anderen het wel lukt, maar heb gewoon moeite met contacten op gang brengen en onderhouden. Maar goed, moet inderdaad de meer fuck it mentaliteit hebben, Heb niks te verliezen idd :')
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:41:06 #181
416020 K44S
The bearded man
pi_149429113
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Lol nee dat weiger ik. Juist omdat anderen het wel lukt, maar heb gewoon moeite met contacten op gang brengen en onderhouden. Maar goed, moet inderdaad de meer fuck it mentaliteit hebben, Heb niks te verliezen idd :')
Je denkt (netalsik) soms te veel na.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 23:01:40 #182
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149435774
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ga californication kijken.
pi_149437256
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik seks had gehad was gewoon in de nachttrein. Was wel echt een (porno)filmscenario. Ik raak met een meisje aan de praat, en ze vraagt of ik een vriendin heb, ik zeg "nee", en ze zegt oh, cool en springt in mijn bed... :)

Heel soms... gaat het makkelijk.

Ik heb meer moeite met discos en zo. Ik kan niet goed mensen verstaan met harde muziek. En als ik dan nog met vreemde mensen moet praten wordt ik al helemaal zenuwachtig. Geen goede manier om nieuwe mensen te leren kennen... en zeker geen neukbare meiden...
  zaterdag 7 februari 2015 @ 17:52:06 #184
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149450512
:'( Rare shit :p Volgens mij zit r niemand op mij te wachten haha.
pi_149451145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ken het probleem man. Eigenlijk vanaf de basisschool dezelfde vriendengroep gehad, na onze middelbare school gingen we vrijwel allemaal naar een andere stad om te studeren, jongens kregen vriendinnen, andere vrienden etc. Ik was daardoor in mijn hometown een soort van 'vriendloos' geworden. (was ook een van de weinige die ging treinen en in mn eigen stad bleef wonen), kende heel veel mensen maar weinig mensen goed. Ging destijds weer voetballen na jaren waardoor ik in ieder geval weer een groot sociale behoefte gevuld had, hadden teamactiviteiten en met een paar jongens kon ik het zo goed vinden dat we eigenlijk wel wekelijks bij elkaar over de vloer komen en opstap gaan. Daarna een bijbaan genomen op een camping waar ik ook veel mensen heb leren kennen met wie ik tegenwoordig veel omga, we darten bij een café wat een soort van stamcafé is geworden, ons kent ons zegmaar.

Maar ik weet zeker hoe het voelt om in een andere positie te staan, heb toen een half jaar lopen sukkelen met tekort aan sociale contacten en I know dat kan je diep ongelukkig maken, enigste wat ik kan adviseren is om oprecht een band op proberen te bouwen en niet meteen als doel hebben: 'Ik wil jou als vriend hebben!', lijkt wel of mensen dat zien in hun onderbewustzijn.

Ik had zoals ik zei toen het probleem dat ik in een andere stad studeerde en we opsich een leuke klas hadden, konden goed ouwehoeren, afentoe opstap, maar toch had iedereen z'n eigen wereldje.
GGGG
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:27:02 #186
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_149451206
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:52 schreef jelfrikandel het volgende:
:'( Rare shit :p Volgens mij zit r niemand op mij te wachten haha.
Ik wel. Zie ondertitel.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:37:05 #187
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149451408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik wel. Zie ondertitel.
Libi O+
pi_149459273
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:23 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Ken het probleem man. Eigenlijk vanaf de basisschool dezelfde vriendengroep gehad, na onze middelbare school gingen we vrijwel allemaal naar een andere stad om te studeren, jongens kregen vriendinnen, andere vrienden etc. Ik was daardoor in mijn hometown een soort van 'vriendloos' geworden. (was ook een van de weinige die ging treinen en in mn eigen stad bleef wonen), kende heel veel mensen maar weinig mensen goed. Ging destijds weer voetballen na jaren waardoor ik in ieder geval weer een groot sociale behoefte gevuld had, hadden teamactiviteiten en met een paar jongens kon ik het zo goed vinden dat we eigenlijk wel wekelijks bij elkaar over de vloer komen en opstap gaan. Daarna een bijbaan genomen op een camping waar ik ook veel mensen heb leren kennen met wie ik tegenwoordig veel omga, we darten bij een café wat een soort van stamcafé is geworden, ons kent ons zegmaar.

Maar ik weet zeker hoe het voelt om in een andere positie te staan, heb toen een half jaar lopen sukkelen met tekort aan sociale contacten en I know dat kan je diep ongelukkig maken, enigste wat ik kan adviseren is om oprecht een band op proberen te bouwen en niet meteen als doel hebben: 'Ik wil jou als vriend hebben!', lijkt wel of mensen dat zien in hun onderbewustzijn.

Ik had zoals ik zei toen het probleem dat ik in een andere stad studeerde en we opsich een leuke klas hadden, konden goed ouwehoeren, afentoe opstap, maar toch had iedereen z'n eigen wereldje.
Thanks man. Ja, kon ook met iedereen goed opschieten, maar daar heb je dus niks aan blijkt nu. Ontmoet nu wel nieuwe mensen door sporten e.d. dus hopelijk dat snel uitbreiden naar contact buiten het sporten om en wat minder bang zijn mensen aan te spreken, heb toch niks te verliezen.

Het alleen zijn begint me toch wel op te breken langzamerhand, simpelweg omdat ik ook iemand wil hebben om alles mee te delen. Woon nog bij ouders, misschien is dat het ook. Studentenwoning kan ik helaas niet meer in omdat ik over paar maanden klaar ben en huurwoningen hele lange wachtlijst en gemiddeld 200 reacties per huis :')...

Denk dat ik ook maar stop met online daten. Dat werkt gewoon niet. Vorig jaar paar dates uitgesleept maar vaak ontbreekt de offline klik dan toch. Nu al 3 weken aan het appen met een meisje dat heel dichtbij woont. Wil haar graag offline zien, juist om teleurstelling te voorkomen want het klikt gewoon erg goed over de app. Vorige week kon ze niet, deze week druk maar volgende week zeker wel. Nu is het zaterdagavond en heb nog steeds niks gehoord over volgende week :') Ga er zelf ook niet meer achteraan, het is graag of wil niet hoor. Jammer, want we hebben veel gemeen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is offline daten toch wel handig als je daar goed in bent. Is meteen de barričre van uiterlijk en karakter weg omdat je elkaar meteen ziet..

[ Bericht 5% gewijzigd door Deezertje op 07-02-2015 23:46:31 ]
pi_149466544
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ga Californication kijken.
Beste tip ooit in deze reeks _O_
pi_149494752
Vanaf morgen volledig over op offline dating... :P
Komende week zou dus een date zijn...echter op morgen na is ze alweer de hele week druk zegt ze. Ga niet zeuren om een date dus ben benieuwd of ik morgen wat hoor of we een date plannen komende week... anders kap ik ermee, 4 weken appen en niet durven afspreken van haar kant gaat 'm niet worden. Gaat dan gewoon keihard tegenvallen in real, kan niet anders. Dus daarom: offline daten (= meisjes aanspreken) it is..
pi_149510983
Alsof 't lot meekijkt: ging vandaag sporten met beetje als doel natuurlijk die meid van vorige week tegen te komen. Nou, die kwam ik iid al tegen! Maar dan in de bus naar de stad toe, dus hoe toevallig is dat? Helaas stapte ze bijna de laatste halte in en toen ze me herkende een glimlach en 'hoi' verder, wou ik haar natuurlijk ff spreken. Maar ik had nog geen hoi teruggezegd of haar telefoon ging. Meteen heel verhaal dat ze te laat was voor haar afspraak en dat ze sorry zei etc. Ze nam helaas op met 'hoooooi' dus weet d'r naam nog steeds niet :') Leek vrij zeker een date of d'r vriend te zijn aan het gesprek te horen, maar daarover fantaseren heeft toch geen nut. Helaas stapte ze niet bij de sportschool uit en was ze nog steeds aan de telefoon, dus geen steek verder helaas :D Mocht ik d'r van de week zien spreek ik haar sowieso aan en kijk wel of ze zin heeft in een gesprek... lastig te peilen dus of ze nou single is of niet :(

Voor de rest was sporten beetje 'lonely' vandaag. Geen bekenden en de rest sportte met oortjes in en mijn blikken naar anderen toe werden helaas niet beantwoord...

Heb de 'hoop' nog gevestigd op een ander meisje,
SPOILER
pi_149514636
Ik snap er niks van, laat mijn "baard" staan voor het eerst, dames zeggen soms hoi tegen mij.
Vanmiddag nog bij de Jumbo.

Nog nooit meegemaakt in 27 jaar.
Ik zwaai naar dieren.
pi_149586652
Vandaag dus dat leuke meisje aangesproken...

SPOILER
.

Iemand tips om sneller te achterhalen of iemand single is? Als er geen foto op d'r mobieltje staat met een jongen zit je vaak wel veilig, maar sommige praten er juist niet over terwijl ze wel een vriend hebben...
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:23:28 #194
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149589924
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:45 schreef Deezertje het volgende:

SPOILER
.

Iemand tips om sneller te achterhalen of iemand single is? Als er geen foto op d'r mobieltje staat met een jongen zit je vaak wel veilig, maar sommige praten er juist niet over terwijl ze wel een vriend hebben...
1. Looks don't matter.
2. Grijp je ballen en wees direct. Dan weet je meteen of ze interesse heeft.

Toevallig kwam zojuist een vriendin van me langs. Net uit met haar vriendje. Heb het er bij haar nooit dik bovenop gelegd dat ik haar wilde. Het ging gewoon soepel allemaal, beetje aantrekkingskracht, maar wat opmerkingen waardoor ik niet zeker was dat ze wilde. Normaal heb ik altijd schijt, nu wilde ik de vriendschap niet riskeren. Het is gewoon altijd zo veel makkelijker als je vanaf het begin weet waar je aan toe bent.
pi_149590080
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Toevallig kwam zojuist een vriendin van me langs. Net uit met haar vriendje. Heb het er bij haar nooit dik bovenop gelegd dat ik haar wilde. Het ging gewoon soepel allemaal, beetje aantrekkingskracht, maar wat opmerkingen waardoor ik niet zeker was dat ze wilde. Normaal heb ik altijd schijt, nu wilde ik de vriendschap niet riskeren. Het is gewoon altijd zo veel makkelijker als je vanaf het begin weet waar je aan toe bent.
Verzonnen teksten
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:42:20 #196
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149590274
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:30 schreef Anettie het volgende:

[..]

Verzonnen teksten
Waar raak je hem kwijt jongen, wellicht kan ik je er mee helpen.
pi_149597841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:45 schreef Deezertje het volgende:

SPOILER
.

Ik ben dus echt zo benieuwd hoe jij er uitziet, no homo.

Maar serieus gewoon ermee praten en dan uiteindelijk op date vragen. Schijt aan hebben dat je afgewezen wordt, dat overkomt iedereen wel eens en niemand in je omgeving weet dat ze je afgewezen heeft.
pi_149597886
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Waar raak je hem kwijt jongen, wellicht kan ik je er mee helpen.
Waar heb jij het over XD
pi_149598156
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:36 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik ben dus echt zo benieuwd hoe jij er uitziet, no homo.

Maar serieus gewoon ermee praten en dan uiteindelijk op date vragen. Schijt aan hebben dat je afgewezen wordt, dat overkomt iedereen wel eens en niemand in je omgeving weet dat ze je afgewezen heeft.
Das frustrerend. Volgens mijn omgeving ben ik niet lelijk maar kok wel onzeker over
pi_149598201
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]
Das frustrerend. Volgens mijn omgeving ben ik niet lelijk maar kok wel onzeker over
Zoals je moeder? Die zal ook niet zeggen; godver wat ben je lelijk.
Ik had namelijk begrepen dat je geen vrienden hebt?
pi_149598242
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:52 schreef JAOC het volgende:

[..]

Zoals je moeder? Die zal ook niet zeggen; godver wat ben je lelijk.
Ik had namelijk begrepen dat je geen vrienden hebt?
Mensen op school etc.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:54:19 #202
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_149632781
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_149635980
Oké, dit was gewoon absurd:

SPOILER
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:09:14 #204
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_149636663
Niet voor anderen denken, grote kans dat er helemaal niks waar is van jou zelf getrokken conclusies...
Sowieso :') waarom zo lang wachten, zeg gewoon "hallo"... geen enkele vrouw die meteen denkt: oh die wil neuken

tenzij je het op een hele vreemde manier zegt....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_149636817
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
Niet voor anderen denken, grote kans dat er helemaal niks waar is van jou zelf getrokken conclusies...
Sowieso :') waarom zo lang wachten, zeg gewoon "hallo"... geen enkele vrouw die meteen denkt: oh die wil neuken

tenzij je het op een hele vreemde manier zegt....
Nee, maar zij zegt dus ook niks en nu kijken we al weken ongemakkelijk naar elkaar, maar kan dus ook best zijn dat ik allemaal dingen in me hoofd haal die er gewoon niet zijn.. En ik moet echt stoppen met denken voor anderen ja :(
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:28:23 #206
365231 Fera
Fire & Blood
pi_149637220
Ik denk dat ze je een beetje creepy begint te vinden.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_149637300
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:28 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ze je een beetje creepy begint te vinden.
Daar ben ik ook bang voor zeker omdat ze dus voor zich bleef uitkijken en soms ogen naar boven... maar zou jij dan gewoon een keer zeggen van: hé waarom kijk je me al die maanden aan? Of laat je juist niks weten? Want dit begint voor allebei een beetje akward te worden
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:35:30 #208
365231 Fera
Fire & Blood
pi_149637431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor zeker omdat ze dus voor zich bleef uitkijken en soms ogen naar boven... maar zou jij dan gewoon een keer zeggen van: hé waarom kijk je me al die maanden aan? Of laat je juist niks weten? Want dit begint voor allebei een beetje akward te worden
Mij kennende zou ik in eerste instantie hopen dat het vanzelf overgaat. Maar het is wel een ontzettende afknapper. Ik zou verder kijken als ik jou was. Of misschien beter wat minder kijken in het algemeen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_149637539
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Mij kennende zou ik in eerste instantie hopen dat het vanzelf overgaat. Maar het is wel een ontzettende afknapper. Ik zou verder kijken als ik jou was. Of misschien beter wat minder kijken in het algemeen.
De volgende keer dat ik 'r zie spreek ik haar gewoon aan, niks te verliezen immers. Heb het gevoel dat als ik niks zeg dat we elkaar nog maanden aan blijven staren. Als ik denk dat ze intersse heeft vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel is :P Maar weet denk ik het antwoord al

Sowieso is sportschool niet meest slimme plek om te flirten maar ja op school lukt 't ook niet want er loopt teveel 17-jarig grut rond en ik als afstudeerder zit met zo'n gat van 6 jaar leeftijdsverschil :P
pi_149637623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef Deezertje het volgende:
vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel is :P
Doe normaal creep. :') Ze heeft geen interesse in je, en dan ga je der online stalken? :')
pi_149637705
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doe normaal creep. :') Ze heeft geen interesse in je, en dan ga je der online stalken? :')
Nee, want als ik merk dat ze het niet op prijs stelt dat ik 'r aanspreek kap ik natuurlijk. Maar mocht ze wel gewoon een normaal gesprek aangaan dan moet ik toch wel weten of ze single is of niet.. had dat dus deze week bij een andere meid waar ik wél leuk mee kon praten, had al 3 jaar een relatie blijkt :D
pi_149637756
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:
Oké, dit was gewoon absurd:

SPOILER
/tering
pi_149637758
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, want als ik merk dat ze het niet op prijs stelt dat ik 'r aanspreek kap ik natuurlijk. Maar mocht ze wel gewoon een normaal gesprek aangaan dan moet ik toch wel weten of ze single is of niet.. had dat dus deze week bij een andere meid waar ik wél leuk mee kon praten, had al 3 jaar een relatie blijkt :D
Als ze dat met jou willen delen dan zegt ze het vanzelf wel. Dat hoef je toch niet op te gaan zoeken omdat iemand een keer tegen je praat. :')
pi_149637830
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ze dat met jou willen delen dan zegt ze het vanzelf wel. Dat hoef je toch niet op te gaan zoeken omdat iemand een keer tegen je praat. :')
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé.. als ik iemand voor het eerst zie en meteen aanspreek verwacht ik ook niet dat ze single zijn. En je moet toch wat als je een relatie wilt he? Ze komen helaas niet vanzelf..
pi_149637873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:
Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé..
Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.
pi_149637886
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, jij staart haar al maanden aan en zij kijkt soms eens of die ene jongen die haar constant aanstaart nog steeds aan het staren is.
Dit. _O-
pi_149637925
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sportschool kom je mss niet om te flirten, maar als ik vanavond een kroeg induik om te carnavallen met de verwachting dat ik wel ff met iemand leuk ga flirten dan kan het ook vies tegenvallen...

En ja, ben daar ook bang voor dat ze niks van me moet hebben, maar ze zegt tegen niemand wat in de sportschool anders was het wel duidelijk ja.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:52:17 #218
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_149637978
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mee eens, maar hier kijken we dus elkaar al maanden aan hé.. als ik iemand voor het eerst zie en meteen aanspreek verwacht ik ook niet dat ze single zijn. En je moet toch wat als je een relatie wilt he? Ze komen helaas niet vanzelf..
Niks van die vrouwen hier aantrekken, die weten niet hoe lastig het is om als man te moeten versieren.
Better safe then sorry zeg ik altijd maar.
Wat voor mij ook altijd goed werkt is om te kijken naar wie er veel reageren op de fb van vrouwen en daar dan vrienden mee te worden.
pi_149638014
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Niks van die vrouwen hier aantrekken, die weten niet hoe lastig het is om als man te moeten versieren.
Better safe then sorry zeg ik altijd maar.
Wat voor mij ook altijd goed werkt is om te kijken naar wie er veel reageren op de fb van vrouwen en daar dan vrienden mee te worden.
Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woont :) Als ze bijvoorbeeld nog thuis woont kun je eens een praatje met een van haar ouders maken als die in de tuin bezig zijn of zo :)
pi_149638064
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:

[..]

Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woont :) Als ze bijvoorbeeld nog thuis woont kun je eens een praatje met een van haar ouders maken als die in de tuin bezig zijn of zo :)
Lol, hier ga ik niet op in.

Weet dat het soms best wanhopig overkomt, maar als je echt niet zo lelijk bent en toch ben je al jaren single, dan wordt je daar ook wel wanhopig van op een gegeven moment :p
pi_149638167
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sportschool kom je mss niet om te flirten, maar als ik vanavond een kroeg induik om te carnavallen met de verwachting dat ik wel ff met iemand leuk ga flirten dan kan het ook vies tegenvallen...

En ja, ben daar ook bang voor dat ze niks van me moet hebben, maar ze zegt tegen niemand wat in de sportschool anders was het wel duidelijk ja.
Als je er dan geen maanden over doet om iemand aan te spreken dan heb je daar toch niets te verliezen. Nu heb je het al lang verpest.
pi_149638290
@ deezertje:
1 tip, luister niet naar die negativiteit, als iets ervoor zorgt dat jij met een leuke instelling vrouwen gaat benaderen dan is het niet een negatief gevoel.

Sowieso zou ik ervoor pleiten dat iedereen hier die tips zou willen geven aan iemand dat niet door dat persoon de grond in te boren.

Tenzij het doel van dit topic is om de mensen die niet zo makkelijk versieren de grond in geboord worden natuurlijk dan heb ik niks gezegd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149638334
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:58 schreef Myraela het volgende:
Als je er dan geen maanden over doet om iemand aan te spreken dan heb je daar toch niets te verliezen. Nu heb je het al lang verpest.
Negatieve aannames, misschien vindt ze hem super leuk en hoopt ze er gewoon op dat hij een keer achter der staat als ze douched.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149638936
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Negatieve aannames, misschien vindt ze hem super leuk en hoopt ze er gewoon op dat hij een keer achter der staat als ze douched.
Mwah, denk dat ik mijn kans verkeken heb. Maandenlang elkaar zien zonder wat te zeggen is gewoon geen interesse.. Lichaamstaal was vandaag behalve op het laatst toch behoorlijk duidelijk (oogrollen). Of ze moet nrt zo'n watje zijn als ik.
pi_149639601
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mwah, denk dat ik mijn kans verkeken heb. Maandenlang elkaar zien zonder wat te zeggen is gewoon geen interesse.. Lichaamstaal was vandaag behalve op het laatst toch behoorlijk duidelijk (oogrollen). Of ze moet nrt zo'n watje zijn als ik.
Waarom vraag je het dan nog
10.gif
pi_149639804
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Waarom vraag je het dan nog
[ afbeelding ]
Erkenning en gewoon het willen weten? Loop dan liever een blauwtje, moet toch oefenen als je niet zo sociaal bent he. Anders denk ik elke keer signalen op te vangen die er uiteindelijk niet zijn... En ik ben het alleen zijn gewoon spuugzat. Ik wil ook iemand om me heen hebben, ergens naar toe kunnen verlangen, samen dingen ondernemen etc. Als ik 17 was geweest zou ik er niet mee zitten, maar dat ben ik inmiddels niet meer dus de tijd begint eh.. enigszins toch wel te dringen mocht ik de hoop niet helemaal verliezen... maar dan wel een pluspunt: ik moet wel een band met ze hebben qua innerlijk en uiterlijk. Anders zou ik wel iemand nemen die lelijk en dik is waar ik zeker weet dat we binnen de kortste keren tussen de lakens liggen... maar zo steek ik niet in elkaar omdat ik weet dat dat niks gaat worden en anderen zelf ook niet met valse hoop wil opzadelen.
pi_149640060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Erkenning en gewoon het willen weten? Loop dan liever een blauwtje, moet toch oefenen als je niet zo sociaal bent he. Anders denk ik elke keer signalen op te vangen die er uiteindelijk niet zijn... En ik ben het alleen zijn gewoon spuugzat. Ik wil ook iemand om me heen hebben, ergens naar toe kunnen verlangen, samen dingen ondernemen etc. Als ik 17 was geweest zou ik er niet mee zitten, maar dat ben ik inmiddels niet meer dus de tijd begint eh.. enigszins toch wel te dringen mocht ik de hoop niet helemaal verliezen... maar dan wel een pluspunt: ik moet wel een band met ze hebben qua innerlijk en uiterlijk. Anders zou ik wel iemand nemen die lelijk en dik is waar ik zeker weet dat we binnen de kortste keren tussen de lakens liggen... maar zo steek ik niet in elkaar omdat ik weet dat dat niks gaat worden en anderen zelf ook niet met valse hoop wil opzadelen.
Nee, ik bedoel je doet hier negatief en doet allemaal aannames die bewijzen dat ze je niet wilt.

Dat heeft geen zin. Gewoon gaan inderdaad en niet nadenken
pi_149640089
quote:

[..]

Hoeveel meisjes die je er leuk vindt uitzien zie je per dag?
En hoeveel meisjes daarvan zou je kunnen aanspreken (zonder al te veel moeite, laten we zeggen als je iemand ziet bij een automaat bijvoorbeeld / samen wacht op de trein)
En bij hoeveel meisjes begin je daadwerkelijk een gesprekje?

Hoe zou je dat kunnen veranderen?
pi_149640231
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoeveel meisjes die je er leuk vindt uitzien zie je per dag?
En hoeveel meisjes daarvan zou je kunnen aanspreken (zonder al te veel moeite, laten we zeggen als je iemand ziet bij een automaat bijvoorbeeld / samen wacht op de trein)
En bij hoeveel meisjes begin je daadwerkelijk een gesprekje?

Hoe zou je dat kunnen veranderen?
Dat valt best wel mee. Ben al gestopt met de écht knappe meisjes want die zijn vaak niet voor niks 'out of your leauge'... en 9 vd 10 keer bezet of zeggen dat althans. Ik heb momenteel nog 2 meisjes op het oog. Die ene van vandaag en een ander waar ik al wél mee heb gesproken maar die ik nu niet meer tegenkom helaas. Ja vorige week in de bus maar zat ze de hele tijd aan de telefoon dus kon geen gesprek met d'r aanknopen en het leek dat ze haar vriend aan de lijn had, maar ook hier weer: kan ook zo maar van niet zijn :) dus mocht ik die nog tegenkomen ga ik iig verder mee praten.

Ben denk ik gewoon bang om afgewezen te worden, ook al weet ik dat je het niet persoonlijk moet aantrekken. Al bezet? Pech, je maakte toch al geen kans.... Vind je ze niet knap genoeg? Balen, maar ooit iemand wel. Maar toch voelt het elke keer wel als teleurstelling..
SPOILER
pi_149641004
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef ludovico het volgende:
@ deezertje:
1 tip, luister niet naar die negativiteit, als iets ervoor zorgt dat jij met een leuke instelling vrouwen gaat benaderen dan is het niet een negatief gevoel.

Sowieso zou ik ervoor pleiten dat iedereen hier die tips zou willen geven aan iemand dat niet door dat persoon de grond in te boren.

Tenzij het doel van dit topic is om de mensen die niet zo makkelijk versieren de grond in geboord worden natuurlijk dan heb ik niks gezegd.
Klopt. Maar hij doet niets met tips. Hij vraagt en klaagt al een hele tijd. Ook in andere topics. Als je niets met goedbedoelde tips doet houdt het snel op. Dan wil je gewoon niet veranderen.
pi_149641172
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef ludovico het volgende:
@ deezertje:

Met negativiteit kom je inderdaad niet verder, maar soms dringt de waarheid pas door als deze niet is verpakt in eufemismen.
pi_149641180
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat valt best wel mee. Ben al gestopt met de écht knappe meisjes want die zijn vaak niet voor niks 'out of your leauge'... en 9 vd 10 keer bezet of zeggen dat althans. Ik heb momenteel nog 2 meisjes op het oog. Die ene van vandaag en een ander waar ik al wél mee heb gesproken maar die ik nu niet meer tegenkom helaas. Ja vorige week in de bus maar zat ze de hele tijd aan de telefoon dus kon geen gesprek met d'r aanknopen en het leek dat ze haar vriend aan de lijn had, maar ook hier weer: kan ook zo maar van niet zijn :) dus mocht ik die nog tegenkomen ga ik iig verder mee praten.

Ben denk ik gewoon bang om afgewezen te worden, ook al weet ik dat je het niet persoonlijk moet aantrekken. Al bezet? Pech, je maakte toch al geen kans.... Vind je ze niet knap genoeg? Balen, maar ooit iemand wel. Maar toch voelt het elke keer wel als teleurstelling..
SPOILER
Alle bullshit ff dikgedrukt.

Dit zijn allemaal gedachten / gevoelens die jou tegenwerken. Het gaat er niet om wat je krijgt het gaat erom wat je doet in dit leven. Het moet geen teleurstelling zijn dat je wordt afgewezen het moet een fucking nice gevoel geven dat jij dat persoon bent dat het durft om gesprekjes aan te knopen terwijl 90% van de mannen dat niet durft (tenzij bezopen in het uitgaansleven)

Als je nog eens eerlijk naar mijn vraag kijkt antwoord je dat je dus eigenlijk maar met 1 meisje hebt gepraat in een hele lange tijd. En er verder 1 op het oog hebt waarbij je dat wel zou willen doen.
Maar al die andere meisjes dan? Zijn die niet leuk genoeg om aan te spreken? Je ziet er echt wel meer op een dag dan deze 2 in je hele leven waar je een gesprekje mee zou willen hebben.

Wat is ASS trouwens? Ik stem op meer positiviteit want je zegt dat je baalt.. Best prima om je zo af en toe te voelen maar dat gevoel belemmerd en je kunt je beter op positievere gevoelens richten. Probeer anders te mediteren om dat tegen te gaan. En vooral ook door acties te ondernemen zul je denk ik meer resultaat zien.
pi_149641246
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met negativiteit kom je inderdaad niet verder, maar soms dringt de waarheid pas door als deze niet is verpakt in eufemismen.
De waarheid, ho ff, speculeren noemen we dit allemaal, niks waarheid.
De enige waarheid die ik ontdek is dat Deezertje een persoon is die bang is om een gesprek te beginnen en daarnaast negatief denkt.
Die 2 dingen die zijn het probleem. Die negatieve waarheid van jou is slechts speculatie die een mens als hij alleen maar kan tegenwerken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Alle bullshit ff dikgedrukt.

Dit zijn allemaal gedachten / gevoelens die jou tegenwerken. Het gaat er niet om wat je krijgt het gaat erom wat je doet in dit leven. Het moet geen teleurstelling zijn dat je wordt afgewezen het moet een fucking nice gevoel geven dat jij dat persoon bent dat het durft om gesprekjes aan te knopen terwijl 90% van de mannen dat niet durft (tenzij bezopen in het uitgaansleven)

Als je nog eens eerlijk naar mijn vraag kijkt antwoord je dat je dus eigenlijk maar met 1 meisje hebt gepraat in een hele lange tijd. En er verder 1 op het oog hebt waarbij je dat wel zou willen doen.
Maar al die andere meisjes dan? Zijn die niet leuk genoeg om aan te spreken? Je ziet er echt wel meer op een dag dan deze 2 in je hele leven waar je een gesprekje mee zou willen hebben.

Wat is ASS trouwens? Ik stem op meer positiviteit want je zegt dat je baalt.. Best prima om je zo af en toe te voelen maar dat gevoel belemmerd en je kunt je beter op positievere gevoelens richten. Probeer anders te mediteren om dat tegen te gaan. En vooral ook door acties te ondernemen zul je denk ik meer resultaat zien.
pi_149641428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

De waarheid, ho ff, speculeren noemen we dit allemaal, niks waarheid.
De enige waarheid die ik ontdek is dat Deezertje een persoon is die bang is om een gesprek te beginnen en daarnaast negatief denkt.
Die 2 dingen die zijn het probleem. Die negatieve waarheid van jou is slechts speculatie die een mens als hij alleen maar kan tegenwerken.
Ik zeg niet specifiek dat iets wat hier gezegd is wel of geen waarheid bevat. In de meeste gevallen ben ik ook gewoon voor een behulpzame aanpak waarbij je op een positieve manier iemand probeert in de juiste richting te helpen. Dat weet je best. :)
pi_149641536
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zeg niet specifiek dat iets wat hier gezegd is wel of geen waarheid bevat. In de meeste gevallen ben ik ook gewoon voor een behulpzame aanpak waarbij je op een positieve manier iemand probeert in de juiste richting te helpen. Dat weet je best. :)
Ja mevrouw ;)
pi_149641620
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja mevrouw ;)
Carl Rogers stijl. O+
pi_149642020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uiteraard weet ik dat gewoon mensen aanspreken het beste werkt. Tegenwoordig doe ik dat steeds meer, maar moet wel de sfeer aanvoelen om dat te doen. En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,
pi_149642211
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uiteraard weet ik dat gewoon mensen aanspreken het beste werkt. Tegenwoordig doe ik dat steeds meer, maar moet wel de sfeer aanvoelen om dat te doen. En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,
Nu ben ik misschien een beetje hard hoor, maar wel terecht te hard naar mijn mening.
Er loopt genoeg spul rond dat niet op het mobieltje bezig is. Daarnaast kun je die ook gewoon aanspreken, je moet niet excuses gaan verzinnen want daar schiet je niks mee op, dat werkt je alleen maar tegen.

''De sfeer voelen om dat te doen'' heb je enig idee hoe je dat kunt beļnvloeden?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:02:10 #239
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149643421
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De volgende keer dat ik 'r zie spreek ik haar gewoon aan, niks te verliezen immers. Heb het gevoel dat als ik niks zeg dat we elkaar nog maanden aan blijven staren. Als ik denk dat ze intersse heeft vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel is :P Maar weet denk ik het antwoord al

Sowieso is sportschool niet meest slimme plek om te flirten maar ja op school lukt 't ook niet want er loopt teveel 17-jarig grut rond en ik als afstudeerder zit met zo'n gat van 6 jaar leeftijdsverschil :P
Leeftijd is toch maar een getal? Wat is het probleem om met iemand van net 18/19 te gaan daten als je zelf 25 (?) bent? Dat kan prima...

Verder blijf ik bij het advies dat ik je al eerder gegeven heb. Staar je niet zo blind op het hebben van een relatie en jouw eigen situatie. 25 is echt geen leeftijd waarop je een relatie MOET hebben of hebben gehad, genoeg mensen krijgen dat pas na hun 30e, en dat heeft echt niet altijd met hun uiterlijk of uitstraling etc te maken. Zorg er gewoon eerst voor dat je een paar vrienden hebt waar je lol mee hebt, zoek een bijbaan en sociale hobby's en werk vanuit daar verder. Als jij uitstraalt tevreden te zijn met jezelf en jouw leven merken vrouwen dat en als je dan zoals je zelf zegt 'niet lelijk bent' komt die relatie er vanzelf wel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_149649471
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]
En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,
Dat is inderdaad een lastige waar ik zelf ook tegenaan loop. Al helemaal als ze oortjes in hebben en uit het raam zitten te kijken. Ik zit zelf elke dag in een drukke bus en daarna een drukke trein (en natuurlijk weer terug), en ik ben zelf zo'n iemand die dan altijd "goede morgen / avond" gaat zeggen als iemand naast me gaat zitten. Wat blijkbaar erg abnormaal is in het Nederland van tegenwoordig, want slechts 25% reageert op enige wijze, en een hoop anderen kijken mij aan alsof ik Frans aan het praten was (of sommigen gaan letterlijk vragen waarom ik goede morgen zeg, ook zoiets...). Als er dan een meid met leuke uitstraling naast of tegenover me gaat zitten, maar ze negeert me compleet als ik haar goede morgen wens en gelijk op haar telefoon gaat zitten kijken, dan krijg ik niet echt het gevoel dat ze het fijn vindt als ik haar aan zou spreken.

Het OV is wat dat betreft naar mijns inziens een belabberde ontmoetingsplek, ondanks dat je zo veel verschillende mensen tegenkomt. Het werkt pas als er iets gemeenschappelijks is om over te praten, bijvoorbeeld als de trein midden in een weiland tussen twee grote steden stil komt te staan omdat er een koe op het spoor staat. Dan kun je er wel met mensen over praten. Maar dan nog is de koppeling naar een persoonlijk gesprek met iemand erg lastig.

Een grote uitzondering hierop is als iemand een boek aan het lezen is. In eerste instantie denk je dan "die wilt niet gestoord worden, zit zo fijn te lezen", maar naar mijn ervaring wordt er vaak positief gereageerd als je diegene aanspreekt door over zijn of haar boek te beginnen.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 23:34:29 #241
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149652331
Tering zeg. Deezertje, als je nou elke keer in plaats van hier iets posten naar buiten loopt en de eerste beste vrouw aanspreekt. Wie weet wat er dan kan gebeuren.

Een eerste indruk kun je maar één keer maken right? Denk er eens over na wat het communiceert naar een meisje toe als je haar al 3 maanden half hebt liggen doodstaren en opgeilen in je hoofd voordat je eens op het idee komt om op een forum te schrijven dat je haar aan moet spreken. Ze is niet eens een echt persoon voor je, gewoon een fantasiebeeld in je hoofd.

Leuk als je af en toe wilt dagdromen, maar als jij op je 25e nog steeds geen flauw benul hebt hoe je met vrouwen om moet gaan is er wel degelijk iets aan de hand, wat de proud-to-be-single gasten hier ook mogen zeggen. Je kunt het best leren en er zijn genoeg mensen die je willen helpen. Maar doe eerst wat voor je hier om advies komt vragen.
pi_149666565
Oke, na alle reacties en tips toch nog ff op internet gezocht en komt er op neer dat je vooral niet moet zoeken naar die ene leuke meid en je leven zelf goed moet inrichten. Nou doe ik dat al door gewoon zelf te bepalen wat ik doe en wanneer ik wil sporten, winkelen of wat dan ook gewoon te doen. Daarom best frustrend dat ik niemand ontmoet, althans die ook in mij interesse heeft... Maar goed, lees ook dat meiden verwachten dat jij ze aanspreekt dus ga dat komende week ook gewoon doen.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:15:25 #243
157922 fathank
pi_149667603
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je maakt een grapje hoop ik.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:18:44 #244
157922 fathank
pi_149667711
quote:

[..]

Je moet gewoon initiatief nemen. Dat is de enige manier. Als je bij ieder meisje eerst 3 maanden gaat staren verneuk je het.

Spreek gewoon eens iemand aan voor een praatje, niet perse om te scoren maar om meer in je comfortzone te komen terwijl je sociale interactie hebt. In het beginsel t misschien wat stroef en awkward gaan, maar dat is staren vanaf een afstandje ook.
pi_149733565
Ging vanmorgen met een zeer relaxte instelling naar de sportschool. Helaas, zoals verwacht ivm vakantie was het érg rustig. Geen bekenden gezien dus. Heerlijk gesport, maar wat me helaas wel is opgevallen is dat het toch geen echte plek is om mensen te ontmoeten. De meeste mensen komen alleen, en om te sporten. Daarnaast zijn er heel veel mensen die samen sporten: vrienden, maar ook stelletjes. Die hebben geen behoefte aan andere mensen. En een praatje maken, laat staan vriendschap/relatie opbouwen zit er gewoon niet echt in. Heb gemiddeld eens in de 4 keer sporten met iemand kort een praatje maar dat zijn dan vaak mensen op leeftijd... Doe ook aan groepsles maar daar zit, op dat meisje van vorige week na die bezet is, geen leeftijdsgenoten bij dus dat sluit eigenlijk ook niet aan.

Gelukkig vind ik sporten zelf leuk om te doen, maar moet er voorlopig denk ik niet veel meer van verwachten (en dan zal je zien, ontmoet je ineens weer nieuwe mensen :P). Ik verwacht niet dat mensen uit zichzelf mij gaan aanspreken, maar het is vrij bizar dat dat bij meer sociale mensen toch meer vanzelf gaat. Was (en ben) vandaag in een vrij relaxte bui :)

Op school zit ik in de afrondende fase en kom helaas veel nieuwe studenten tegen van amper een jaar of 17 (totaal andere beleving) die allemaal met hun eigen klasgenoten optrekken voor opdrachten maar ook vrije tijd dus daar kom en wil ik niet snel tussen. Uit mijn eerdere klas zijn denk ik zo'n 5 relaties voortgekomen, dus die boot heb ik ook al gemist.. :P En bovendien is de rest van de ouderejaars die er nu nog zitten ook vrijwel allemaal voorzien van een liefde in zijn of haar leven..

Blijft denk ik alleen nog uitgaan over om nieuwe mensen te ontmoeten, maar dat doe ik nou eenmaal niet snel alleen. Ben dan toch bang om in een café of club niet makkelijk tussen een vriendengroep te komen, want ik heb zelf geen vrienden dus alleen uitgaan is ook echt alleen helaas. Kan natuurlijk morgen de kroeg induiken voor carnaval, maar zonder pak en eigenlijk zin in carnaval kom je dan ook niet veel verder mee :P Geef niks om het zuipen op zich en na carnaval is iedereen je weer vergeten.

OV waar ik dagelijks mee reis is helaas ook niet echt om mensen te ontmoeten, want die zeggen simpelweg niet veel (ook niet als ik zelf begin, dan kijken ze raar op van hun telefoonschermpje).

Iemand nog tips om toch nieuwe mensen te ontmoeten met de intentie op vriendschap/relatie? Zo'n site om mensen te ontmoeten zie ik niet echt zitten. Wil gewoon in real meteen contact maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Deezertje op 16-02-2015 18:41:14 ]
pi_149733707
Verenigingen? :) Werk?
  maandag 16 februari 2015 @ 18:41:43 #247
157922 fathank
pi_149733793
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat dus. Sportschool is zo'n beetje de meest individualistische plek denkbaar. Ga volleyballen of korfballen ofzo. In ieder geval een sport die ook door veel vrouwen beoefend wordt.
pi_149733830
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn interesses hebben niet echt verenigingen, en kom dus al op een sportschool en volg daar ook groepslessen, dus stel mezelf wel open voor contact. :) Werk heb ik vanuit mijn functie niet echt contact met collega's.
  maandag 16 februari 2015 @ 18:46:23 #249
157922 fathank
pi_149733964
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mijn interesses hebben niet echt verenigingen, en kom dus al op een sportschool en volg daar ook groepslessen, dus stel mezelf wel open voor contact. :) Werk heb ik vanuit mijn functie niet echt contact met collega's.
Waarom heb je geen interesse in verenigingen? Dat is bij uitstek de plek om mensen te ontmoeten. Zeker net teamsporten. Meerdere contactmomenten per week, ff biertje doen na afloop of op stap met een clubje.
  maandag 16 februari 2015 @ 20:11:41 #250
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149737689
Vandaag in de stad:

''Ik geef je anders m'n facebook wel''
''Nah, Ik doe niet aan facebook, wat is je nummer''
''Ik geef m'n nummer niet zo snel''
''Maakt niet uit, je mag hem ook langzaam geven''

_O-
pi_149737963
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vandaag in de stad:

_O-
8)7 _O-
pi_149738078
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vandaag in de stad:

_O-
Ik geef mijn nummer makkelijker dan mijn facebook. Ben ik nu raar? ;(
pi_149738199
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 18:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom heb je geen interesse in verenigingen? Dat is bij uitstek de plek om mensen te ontmoeten. Zeker net teamsporten. Meerdere contactmomenten per week, ff biertje doen na afloop of op stap met een clubje.
Dit. Gewoon dit.
pi_149738343
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Je maakt een grapje hoop ik.
Wat denk je zelf? ;)
pi_149738514
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja iedereen die dat doet is heel raar.
pi_149738550
quote:
6s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja iedereen die dat doet is heel raar.
:6
pi_149738567
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:6
Normale mensen zijn stom. :{w
  maandag 16 februari 2015 @ 20:49:02 #258
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_149739381
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

You decide.
pi_149740316
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:22 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dit. Gewoon dit.
En toch zijn er genoeg andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten. Ik sta er elke vrijdag af weer van te kijk dat men zich genoodzaakt voelt met zn allen in de pub te staan. Terwijl ie 4 uur daar voor zo goed als leeg was.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_149764405
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En toch zijn er genoeg andere mogelijkheden om mensen te ontmoeten. Ik sta er elke vrijdag af weer van te kijk dat men zich genoodzaakt voelt met zn allen in de pub te staan. Terwijl ie 4 uur daar voor zo goed als leeg was.
Waarom sta je er dan van te kijken? En wat zijn jouw tips om ehm, activiteiten te gaan doen waar je mensen ontmoet? Het lijkt mij een stukje zelfontwikkeling waar je over spreekt... Maar als iemands interesses niet liggen bij een mogelijke actie dan is dat naar mijn mening niet echt een goede oplossing.
Maar misschien dat sommige mensen wel baat hebben bij een aanpak dat ze iets gewoon proberen voordat ze er over oordelen...
Maar als er een methode is waarop iemand misschien leert wat zijn interesses zijn en daar meer energie in leert stoppen dan is dat een betere oplossing.

/ Dus, een hoop gedachtes maar nog geen concrete oplossing.

Om het praktischer te maken: Hoe leert een persoon interesse en energie te vinden voor activiteiten die hij nog nooit heeft gedaan?

- zelf denk ik dat een structuur in het leven belangrijk is, een reden om op te staan hebben is voor mij belangrijk, anders blijf ik in mijn nest liggen en ben ik de rest van de dag gaar / futloos en produceer ik niks, daarnaast heb ik ook minder tijd om me te vervelen en te denken aan iets nieuws om te doen. Het is ook makkelijker om veranderingen aan te brengen in je leven als er een structuur in zit.
pi_149767228
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 16:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom sta je er dan van te kijken?
Omdat het voor veel mensen een moeilijke stap is, voor veel mensen het ontzettend awkward is om een in kroeg, (nacht) club of pub te zitten.

quote:
En wat zijn jouw tips om ehm, activiteiten te gaan doen waar je mensen ontmoet? Het lijkt mij een stukje zelfontwikkeling waar je over spreekt... Maar als iemands interesses niet liggen bij een mogelijke actie dan is dat naar mijn mening niet echt een goede oplossing.
Doe allerlei verschillende dingen.

quote:
Maar misschien dat sommige mensen wel baat hebben bij een aanpak dat ze iets gewoon proberen voordat ze er over oordelen...
Maar als er een methode is waarop iemand misschien leert wat zijn interesses zijn en daar meer energie in leert stoppen dan is dat een betere oplossing.

/ Dus, een hoop gedachtes maar nog geen concrete oplossing.

Om het praktischer te maken: Hoe leert een persoon interesse en energie te vinden voor activiteiten die hij nog nooit heeft gedaan?
Dat 'je moet het proberen voordat je er over kunt oordelen' is zo'n onzin. Je hoeft je toch ook niet vol te gieten met alcohol en als een bezopen eikhol op de dansvloer te gaan sjorren om te realizeren dat dat niet slim is?

Toen ik in een dipje zat, ben ik gaan couch surfen in Oost-Europa. Nog nooit eerder gedaan. Paar uur later zat ik bij wildvreemden op de stoep, in the middle of nowhere. Angst om misschien rejected te worden? 1 uur later zat ik al aan de wodka en niet veel later gingen we met z'n allen (waarvan ik niemand kende) de kroeg in. 2 week later kwam ik daar mijn huidige vriendin tegen. Ik ben nu 2 jaar verder tov dat moment.

quote:
- zelf denk ik dat een structuur in het leven belangrijk is, een reden om op te staan hebben is voor mij belangrijk, anders blijf ik in mijn nest liggen en ben ik de rest van de dag gaar / futloos en produceer ik niks, daarnaast heb ik ook minder tijd om me te vervelen en te denken aan iets nieuws om te doen. Het is ook makkelijker om veranderingen aan te brengen in je leven als er een structuur in zit.
Ik denk dat dit persoonlijk is. Structuur zorgde bij mij altijd voor stress.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_149768993
SPOILER
pi_149769422
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:
SPOILER
Dit is best wel creepy gedrag, begrijp je dat? :{
pi_149769662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit is best wel creepy gedrag, begrijp je dat? :{
Opzoeken op FB is niet verboden, je moest eens weten hoe vaak dat op scholen of bij potentiėle dates onder elkaar gebeurd. Maar was niet erg slim om dat op me mobiel te doen nee :P En toch vraag ik me weleens af hoe sommige mensen aan 600+ vrienden komen.. die moeten toch wel iedereen accepteren?
pi_149769799
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Opzoeken op FB is niet verboden, je moest eens weten hoe vaak dat op scholen of bij potentiėle dates onder elkaar gebeurd. Maar was niet erg slim om dat op me mobiel te doen nee :P En toch vraag ik me weleens af hoe sommige mensen aan 600+ vrienden komen.. die moeten toch wel iedereen accepteren?
Als je haar FB en relatiestatus gaat achterhalen zonder nog maar een woord met haar te hebben gewisseld, ben je er er misschien een beetje te veel mee bezig. Op een verkeerde manier.

Wat betreft 600 vrienden... als je regelmatig nieuwe mensen ontmoet en toevoegt kan dat best.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Strawberry- op 17-02-2015 19:36:59 ]
pi_149770070
quote:
SPOILER
Ah jammer man! Wel goed bezig! Lekker doorgaan zo :)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:38:53 #267
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149770407
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:

[..]

Precies. De aanhouder wint :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149770576
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef artelligence het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:38 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Precies. De aanhouder wint :)
Doe eens niet.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:44:15 #269
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149770619
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Doe eens niet.
De volgende stap is een slaapzak en verrekijker :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149770755
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

De volgende stap is een slaapzak en verrekijker :)
Ik vrees het ook.
pi_149770775
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vrees het ook.
Zo heb ik jou veroverd. :@
pi_149770826
je weet wat ze zeggen: als ik voor elke keer dat een vrouw me niet ziet staan een euro kreeg, zouden ze me op een gegeven moment wel zien staan
pi_149770852
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:48 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zo heb ik jou veroverd. :@
Bespieden vanuit de bosjes is ook niet verboden.
pi_149771225
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef derozebadeend het volgende:
je weet wat ze zeggen: als ik voor elke keer dat een vrouw me niet ziet staan een euro kreeg, zouden ze me op een gegeven moment wel zien staan
pi_149771278
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bespieden vanuit de bosjes is ook niet verboden.
Ik had wat informatie nodig.

pi_149771344
quote:
SPOILER
_O- Nu sta je bekend als een creep. _O_
pi_149775887
quote:
SPOILER
8)7
Meisjes zijn lief. *;
pi_149776017
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je haar FB en relatiestatus gaat achterhalen zonder nog maar een woord met haar te hebben gewisseld, ben je er er misschien een beetje te veel mee bezig. Op een verkeerde manier.

Wat betreft 600 vrienden... als je regelmatig nieuwe mensen ontmoet en toevoegt kan dat best.
Als je ze nooit verwijderd, en iedere middelbare schoolganger die je ooit gezien hebt in je lijst laat hangen wel ja.
pi_149776248
quote:
Als ze nou ook nog eens laten zien hoe vaak het misgaat.
pi_149776282
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Valid het volgende:

[..]

Denk je dat dit echt is?
Yes! Sure it is!
Als je dit 1000x doet zijn er echt wel mensen die dat mooi vinden. Ik zou persoonlijk ook gaan zitten.
pi_149776371
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Yes! Sure it is!
Als je dit 1000x doet zijn er echt wel mensen die dat mooi vinden. Ik zou persoonlijk ook gaan zitten.
_O_
pi_149792852
Volgens mij ben ik net best wel bruut afgewezen..

SPOILER
Gok dat ik haar voorlopig niet meer zie op mijn dagen maar anders wacht ik wel of ze uit zichzelf weer naar me toekomt.. Weet dus ook nog steeds haar naam niet ondanks 4x gesproken te hebben dus misschien is dat ook een teken... Maar goed, ik neem dus wel initiatief :)

Of was dit nou gewoon haar manier van hard to get spelen? :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Deezertje op 18-02-2015 15:14:35 ]
  woensdag 18 februari 2015 @ 16:07:28 #284
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149795926
Gozer, ik bedoel dit niet lullig maar: zoek hulp. En daarmee bedoel ik niet het FOK! forum.

Het begint bijna obsessief te worden.
  woensdag 18 februari 2015 @ 16:09:19 #285
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149795982
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:20 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij ben ik net best wel bruut afgewezen..

SPOILER
Gok dat ik haar voorlopig niet meer zie op mijn dagen maar anders wacht ik wel of ze uit zichzelf weer naar me toekomt.. Weet dus ook nog steeds haar naam niet ondanks 4x gesproken te hebben dus misschien is dat ook een teken... Maar goed, ik neem dus wel initiatief :)

Of was dit nou gewoon haar manier van hard to get spelen? :')
Woow dude, relax. Ik zou iig nog gedag gezegd hebben en t op een andere keer gooien dan maar. Misschien hoorde ze je echt niet, zou er niet te veel achter zoeken. :p
pi_149796633
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:09 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Woow dude, relax. Ik zou iig nog gedag gezegd hebben en t op een andere keer gooien dan maar. Misschien hoorde ze je echt niet, zou er niet te veel achter zoeken. :p
Hmm ja inmiddels wel. Moest het alleen ff van me afschrijven want iemand compleet negeren waar je een kwartier geleden nog mee hebt gepraat gaat idd wel ver. Mocht ik 'r weer tegenkomen maak ik gewoon weer een praatje. Mocht ze dan écht niks zeggen dan is het klaar... Feit blijft wel dat toen ik langs haar stond op dat apparaat zij ook niet begon te praten, maar moet me er idd minder druk overmaken want ze maakte nog wel 2x oogcontact achteraf... :D
  woensdag 18 februari 2015 @ 16:33:46 #287
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_149796859
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hmm ja inmiddels wel. Moest het alleen ff van me afschrijven want iemand compleet negeren waar je een kwartier geleden nog mee hebt gepraat gaat idd wel ver. Mocht ik 'r weer tegenkomen maak ik gewoon weer een praatje. Mocht ze dan écht niks zeggen dan is het klaar... Feit blijft wel dat toen ik langs haar stond op dat apparaat zij ook niet begon te praten, maar moet me er idd minder druk overmaken want ze maakte nog wel 2x oogcontact achteraf... :D
Juistem, niet te druk over maken en niet teveel over nadenken :p
pi_149798640
quote:
Ze in de auto krijgen is één ding, maar een nummer van ze krijgen en vervolgens een date een tweede.

Bij ons voor de deur stond ooit een prachtige Maserati, waar mijn vrouwelijke huisgenootjes wel even een ritje in wilden maken. En zodoende. Lekker gescheurd in de auto van die kerel, maar denk nou niet dat ze hem meer dan hun korte aanwezigheid gegeven hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij wil echt véél te graag. :{w
pi_149798782
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:18 schreef Gray het volgende:
Jij wil echt véél te graag.
Och, hij gaat er wel gezond mee om dan door het niet weg te stoppen.
pi_149798890
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zit wat in. Beter dat vierkantje tevergeefs in een rondje blijven duwen, dan op het speelkleed laten liggen en vooruit te staren.
pi_149800034
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want het is gezonder om je te laten leiden door obsessies dan ze weg te stoppen? Ik weet niet hoor...
pi_149800234
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want het is gezonder om je te laten leiden door obsessies dan ze weg te stoppen? Ik weet niet hoor...
Het klinkt nog niet zo kansarm voor mij. Hey.. Ik ben er mee geboren dat ik wel in de gaten heb wanneer iemand mij wel mag, hij misschien niet... Ik vind dat jammer voor hem maar dit is wel de manier om het te leren denk ik.
Onzekerheid en stoppen met proberen gaat hem niet verder helpen. Het zich niet zoveel aantrekken wat een dame dan wel zegt of doet is natuurlijk wel een verbeterpuntje.
pi_149800807
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het klinkt nog niet zo kansarm voor mij. Hey.. Ik ben er mee geboren dat ik wel in de gaten heb wanneer iemand mij wel mag, hij misschien niet... Ik vind dat jammer voor hem maar dit is wel de manier om het te leren denk ik.
Maar leert hij er echt wat van? Dat is de vraag. Misschien leert hij zichzelf op deze manier juist verkeerd gedrag aan.
quote:
Onzekerheid en stoppen met proberen gaat hem niet verder helpen. Het zich niet zoveel aantrekken wat een dame dan wel zegt of doet is natuurlijk wel een verbeterpuntje.
Hij hoeft niet te stoppen met proberen, maar misschien helpt het als niet alle activiteiten en interacties met vrouwen in het teken van versieren staan. Dat lijkt nu wel het geval te zijn.
pi_149801158
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar leert hij er echt wat van? Dat is de vraag. Misschien leert hij zichzelf op deze manier juist verkeerd gedrag aan.

[..]

Hij hoeft niet te stoppen met proberen, maar misschien helpt het als niet alle activiteiten en interacties met vrouwen in het teken van versieren staan. Dat lijkt nu wel het geval te zijn.
Nee versieren is niet mijn intentie, wel contact maken. En sommige mensen zijn gewoon erg sociaal van zichzelf, anderen niet dus is het lastig aan te voelen wanneer iemand oprecht contact met je wilt en voor mij ook slim om te leren wanneer iemand er dus niet op zit te wachten. Sommigen doen dat door uberhaupt je niet aan te kijken, anderen babbelen uit beleefdheid gewoon terug omdat ze het lastig vinden je meteen af te kappen.
pi_149801203
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee versieren is niet mijn intentie, wel contact maken. En sommige mensen zijn gewoon erg sociaal van zichzelf, anderen niet dus is het lastig aan te voelen wanneer iemand oprecht contact met je wilt en voor mij ook slim om te leren wanneer iemand er dus niet op zit te wachten. Sommigen doen dat door uberhaupt je niet aan te kijken, anderen babbelen uit beleefdheid gewoon terug omdat ze het lastig vinden je meteen af te kappen.
Contact maken kan je ook met mannen. Gek genoeg hoor ik je daar nooit over.
pi_149801361
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee omdat ik uiteindelijk wel een relatie wil en niet op mannen val en op zich niet echt mannelijke interesses of hobby's heb.
pi_149801894
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou nog wel naar een vrouw kunnen stappen ''hey ik vind je er leuk uitzien''
Maar een random man? Hell no, geen incentive voor.
Als ik een reden heb om met een man een gesprek te beginnen dan doe ik dat wel.
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:16:30 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149802051
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou nog wel naar een vrouw kunnen stappen ''hey ik vind je er leuk uitzien''
Maar een random man? Hell no, geen incentive voor.
Als ik een reden heb om met een man een gesprek te beginnen dan doe ik dat wel.
Contact maken betekent niet dat je alles op dezelfde manier moet doen
Daarbij is "ik vind je er leuk uitzien" meer poging tot versieren dan contact maken aangezien je over alles wel een compliment kan maken
pi_149802057
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Door te doen kan het alleen maar beter worden, wees gerust... Vrouwen zijn koud en hard, kijk maar in dit topic. Als hij iets fout doet wordt hij wel afgestraft.
pi_149802069
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 18:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee omdat ik uiteindelijk wel een relatie wil en niet op mannen val en op zich niet echt mannelijke interesses of hobby's heb.
Ergo, je intenties gaan wel verder dan gewoon contact leggen. Don't sugar-coat it.
pi_149802205
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Door te doen kan het alleen maar beter worden, wees gerust... Vrouwen zijn koud en hard, kijk maar in dit topic. Als hij iets fout doet wordt hij wel afgestraft.
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ergo, je intenties gaan wel verder dan gewoon contact leggen. Don't sugar-coat it.
:D

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')