Erkenning en gewoon het willen weten? Loop dan liever een blauwtje, moet toch oefenen als je niet zo sociaal bent he. Anders denk ik elke keer signalen op te vangen die er uiteindelijk niet zijn... En ik ben het alleen zijn gewoon spuugzat. Ik wil ook iemand om me heen hebben, ergens naar toe kunnen verlangen, samen dingen ondernemen etc. Als ik 17 was geweest zou ik er niet mee zitten, maar dat ben ik inmiddels niet meer dus de tijd begint eh.. enigszins toch wel te dringen mocht ik de hoop niet helemaal verliezen... maar dan wel een pluspunt: ik moet wel een band met ze hebben qua innerlijk en uiterlijk. Anders zou ik wel iemand nemen die lelijk en dik is waar ik zeker weet dat we binnen de kortste keren tussen de lakens liggen... maar zo steek ik niet in elkaar omdat ik weet dat dat niks gaat worden en anderen zelf ook niet met valse hoop wil opzadelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan nog
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoel je doet hier negatief en doet allemaal aannames die bewijzen dat ze je niet wilt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Erkenning en gewoon het willen weten? Loop dan liever een blauwtje, moet toch oefenen als je niet zo sociaal bent he. Anders denk ik elke keer signalen op te vangen die er uiteindelijk niet zijn... En ik ben het alleen zijn gewoon spuugzat. Ik wil ook iemand om me heen hebben, ergens naar toe kunnen verlangen, samen dingen ondernemen etc. Als ik 17 was geweest zou ik er niet mee zitten, maar dat ben ik inmiddels niet meer dus de tijd begint eh.. enigszins toch wel te dringen mocht ik de hoop niet helemaal verliezen... maar dan wel een pluspunt: ik moet wel een band met ze hebben qua innerlijk en uiterlijk. Anders zou ik wel iemand nemen die lelijk en dik is waar ik zeker weet dat we binnen de kortste keren tussen de lakens liggen... maar zo steek ik niet in elkaar omdat ik weet dat dat niks gaat worden en anderen zelf ook niet met valse hoop wil opzadelen.
Hoeveel meisjes die je er leuk vindt uitzien zie je per dag?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Erkenning en gewoon het willen weten? Loop dan liever een blauwtje, moet toch oefenen als je niet zo sociaal bent he. Anders denk ik elke keer signalen op te vangen die er uiteindelijk niet zijn... En ik ben het alleen zijn gewoon spuugzat. Ik wil ook iemand om me heen hebben, ergens naar toe kunnen verlangen, samen dingen ondernemen etc. Als ik 17 was geweest zou ik er niet mee zitten, maar dat ben ik inmiddels niet meer dus de tijd begint eh.. enigszins toch wel te dringen mocht ik de hoop niet helemaal verliezen... maar dan wel een pluspunt: ik moet wel een band met ze hebben qua innerlijk en uiterlijk. Anders zou ik wel iemand nemen die lelijk en dik is waar ik zeker weet dat we binnen de kortste keren tussen de lakens liggen... maar zo steek ik niet in elkaar omdat ik weet dat dat niks gaat worden en anderen zelf ook niet met valse hoop wil opzadelen.
Dat valt best wel mee. Ben al gestopt met de écht knappe meisjes want die zijn vaak niet voor niks 'out of your leauge'... en 9 vd 10 keer bezet of zeggen dat althans. Ik heb momenteel nog 2 meisjes op het oog. Die ene van vandaag en een ander waar ik al wél mee heb gesproken maar die ik nu niet meer tegenkom helaas. Ja vorige week in de bus maar zat ze de hele tijd aan de telefoon dus kon geen gesprek met d'r aanknopen en het leek dat ze haar vriend aan de lijn had, maar ook hier weer: kan ook zo maar van niet zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes die je er leuk vindt uitzien zie je per dag?
En hoeveel meisjes daarvan zou je kunnen aanspreken (zonder al te veel moeite, laten we zeggen als je iemand ziet bij een automaat bijvoorbeeld / samen wacht op de trein)
En bij hoeveel meisjes begin je daadwerkelijk een gesprekje?
Hoe zou je dat kunnen veranderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar hij doet niets met tips. Hij vraagt en klaagt al een hele tijd. Ook in andere topics. Als je niets met goedbedoelde tips doet houdt het snel op. Dan wil je gewoon niet veranderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef ludovico het volgende:
@ deezertje:
1 tip, luister niet naar die negativiteit, als iets ervoor zorgt dat jij met een leuke instelling vrouwen gaat benaderen dan is het niet een negatief gevoel.
Sowieso zou ik ervoor pleiten dat iedereen hier die tips zou willen geven aan iemand dat niet door dat persoon de grond in te boren.
Tenzij het doel van dit topic is om de mensen die niet zo makkelijk versieren de grond in geboord worden natuurlijk dan heb ik niks gezegd.
Met negativiteit kom je inderdaad niet verder, maar soms dringt de waarheid pas door als deze niet is verpakt in eufemismen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef ludovico het volgende:
@ deezertje:
1 tip, luister niet naar die negativiteit, als iets ervoor zorgt dat jij met een leuke instelling vrouwen gaat benaderen dan is het niet een negatief gevoel.
Sowieso zou ik ervoor pleiten dat iedereen hier die tips zou willen geven aan iemand dat niet door dat persoon de grond in te boren.
Tenzij het doel van dit topic is om de mensen die niet zo makkelijk versieren de grond in geboord worden natuurlijk dan heb ik niks gezegd.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Ben al gestopt met de écht knappe meisjes want die zijn vaak niet voor niks 'out of your leauge'... en 9 vd 10 keer bezet of zeggen dat althans. Ik heb momenteel nog 2 meisjes op het oog. Die ene van vandaag en een ander waar ik al wél mee heb gesproken maar die ik nu niet meer tegenkom helaas. Ja vorige week in de bus maar zat ze de hele tijd aan de telefoon dus kon geen gesprek met d'r aanknopen en het leek dat ze haar vriend aan de lijn had, maar ook hier weer: kan ook zo maar van niet zijndus mocht ik die nog tegenkomen ga ik iig verder mee praten.
Ben denk ik gewoon bang om afgewezen te worden, ook al weet ik dat je het niet persoonlijk moet aantrekken. Al bezet? Pech, je maakte toch al geen kans.... Vind je ze niet knap genoeg? Balen, maar ooit iemand wel. Maar toch voelt het elke keer wel als teleurstelling..Alle bullshit ff dikgedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn allemaal gedachten / gevoelens die jou tegenwerken. Het gaat er niet om wat je krijgt het gaat erom wat je doet in dit leven. Het moet geen teleurstelling zijn dat je wordt afgewezen het moet een fucking nice gevoel geven dat jij dat persoon bent dat het durft om gesprekjes aan te knopen terwijl 90% van de mannen dat niet durft (tenzij bezopen in het uitgaansleven)
Als je nog eens eerlijk naar mijn vraag kijkt antwoord je dat je dus eigenlijk maar met 1 meisje hebt gepraat in een hele lange tijd. En er verder 1 op het oog hebt waarbij je dat wel zou willen doen.
Maar al die andere meisjes dan? Zijn die niet leuk genoeg om aan te spreken? Je ziet er echt wel meer op een dag dan deze 2 in je hele leven waar je een gesprekje mee zou willen hebben.
Wat is ASS trouwens? Ik stem op meer positiviteit want je zegt dat je baalt.. Best prima om je zo af en toe te voelen maar dat gevoel belemmerd en je kunt je beter op positievere gevoelens richten. Probeer anders te mediteren om dat tegen te gaan. En vooral ook door acties te ondernemen zul je denk ik meer resultaat zien."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
De waarheid, ho ff, speculeren noemen we dit allemaal, niks waarheid.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met negativiteit kom je inderdaad niet verder, maar soms dringt de waarheid pas door als deze niet is verpakt in eufemismen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Ben al gestopt met de écht knappe meisjes want die zijn vaak niet voor niks 'out of your leauge'... en 9 vd 10 keer bezet of zeggen dat althans. Ik heb momenteel nog 2 meisjes op het oog. Die ene van vandaag en een ander waar ik al wél mee heb gesproken maar die ik nu niet meer tegenkom helaas. Ja vorige week in de bus maar zat ze de hele tijd aan de telefoon dus kon geen gesprek met d'r aanknopen en het leek dat ze haar vriend aan de lijn had, maar ook hier weer: kan ook zo maar van niet zijndus mocht ik die nog tegenkomen ga ik iig verder mee praten.
Ben denk ik gewoon bang om afgewezen te worden, ook al weet ik dat je het niet persoonlijk moet aantrekken. Al bezet? Pech, je maakte toch al geen kans.... Vind je ze niet knap genoeg? Balen, maar ooit iemand wel. Maar toch voelt het elke keer wel als teleurstelling..Alle bullshit ff dikgedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn allemaal gedachten / gevoelens die jou tegenwerken. Het gaat er niet om wat je krijgt het gaat erom wat je doet in dit leven. Het moet geen teleurstelling zijn dat je wordt afgewezen het moet een fucking nice gevoel geven dat jij dat persoon bent dat het durft om gesprekjes aan te knopen terwijl 90% van de mannen dat niet durft (tenzij bezopen in het uitgaansleven)
Als je nog eens eerlijk naar mijn vraag kijkt antwoord je dat je dus eigenlijk maar met 1 meisje hebt gepraat in een hele lange tijd. En er verder 1 op het oog hebt waarbij je dat wel zou willen doen.
Maar al die andere meisjes dan? Zijn die niet leuk genoeg om aan te spreken? Je ziet er echt wel meer op een dag dan deze 2 in je hele leven waar je een gesprekje mee zou willen hebben.
Wat is ASS trouwens? Ik stem op meer positiviteit want je zegt dat je baalt.. Best prima om je zo af en toe te voelen maar dat gevoel belemmerd en je kunt je beter op positievere gevoelens richten. Probeer anders te mediteren om dat tegen te gaan. En vooral ook door acties te ondernemen zul je denk ik meer resultaat zien."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Ik zeg niet specifiek dat iets wat hier gezegd is wel of geen waarheid bevat. In de meeste gevallen ben ik ook gewoon voor een behulpzame aanpak waarbij je op een positieve manier iemand probeert in de juiste richting te helpen. Dat weet je best.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
De waarheid, ho ff, speculeren noemen we dit allemaal, niks waarheid.
De enige waarheid die ik ontdek is dat Deezertje een persoon is die bang is om een gesprek te beginnen en daarnaast negatief denkt.
Die 2 dingen die zijn het probleem. Die negatieve waarheid van jou is slechts speculatie die een mens als hij alleen maar kan tegenwerken.
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg niet specifiek dat iets wat hier gezegd is wel of geen waarheid bevat. In de meeste gevallen ben ik ook gewoon voor een behulpzame aanpak waarbij je op een positieve manier iemand probeert in de juiste richting te helpen. Dat weet je best.
Uiteraard weet ik dat gewoon mensen aanspreken het beste werkt. Tegenwoordig doe ik dat steeds meer, maar moet wel de sfeer aanvoelen om dat te doen. En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg niet specifiek dat iets wat hier gezegd is wel of geen waarheid bevat. In de meeste gevallen ben ik ook gewoon voor een behulpzame aanpak waarbij je op een positieve manier iemand probeert in de juiste richting te helpen. Dat weet je best.
Nu ben ik misschien een beetje hard hoor, maar wel terecht te hard naar mijn mening.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat gewoon mensen aanspreken het beste werkt. Tegenwoordig doe ik dat steeds meer, maar moet wel de sfeer aanvoelen om dat te doen. En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,
Leeftijd is toch maar een getal? Wat is het probleem om met iemand van net 18/19 te gaan daten als je zelf 25 (?) bent? Dat kan prima...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik 'r zie spreek ik haar gewoon aan, niks te verliezen immers. Heb het gevoel dat als ik niks zeg dat we elkaar nog maanden aan blijven staren. Als ik denk dat ze intersse heeft vraag ik d'r naam en opleiding wel ergens slim zodat ik op FB kan checken of ze vrijgezel isMaar weet denk ik het antwoord al
Sowieso is sportschool niet meest slimme plek om te flirten maar ja op school lukt 't ook niet want er loopt teveel 17-jarig grut rond en ik als afstudeerder zit met zo'n gat van 6 jaar leeftijdsverschil
Dat is inderdaad een lastige waar ik zelf ook tegenaan loop. Al helemaal als ze oortjes in hebben en uit het raam zitten te kijken. Ik zit zelf elke dag in een drukke bus en daarna een drukke trein (en natuurlijk weer terug), en ik ben zelf zo'n iemand die dan altijd "goede morgen / avond" gaat zeggen als iemand naast me gaat zitten. Wat blijkbaar erg abnormaal is in het Nederland van tegenwoordig, want slechts 25% reageert op enige wijze, en een hoop anderen kijken mij aan alsof ik Frans aan het praten was (of sommigen gaan letterlijk vragen waarom ik goede morgen zeg, ook zoiets...). Als er dan een meid met leuke uitstraling naast of tegenover me gaat zitten, maar ze negeert me compleet als ik haar goede morgen wens en gelijk op haar telefoon gaat zitten kijken, dan krijg ik niet echt het gevoel dat ze het fijn vindt als ik haar aan zou spreken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En helaas zitten steeds meer mensen op hun telefoon te kijken dus een praatje maken zitten ze dan niet op te wachten of ze laten het igg niet merken,
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen is achterhalen waar ze woontAls ze bijvoorbeeld nog thuis woont kun je eens een praatje met een van haar ouders maken als die in de tuin bezig zijn of zo
Je moet gewoon initiatief nemen. Dat is de enige manier. Als je bij ieder meisje eerst 3 maanden gaat staren verneuk je het.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus. Sportschool is zo'n beetje de meest individualistische plek denkbaar. Ga volleyballen of korfballen ofzo. In ieder geval een sport die ook door veel vrouwen beoefend wordt.quote:
Mijn interesses hebben niet echt verenigingen, en kom dus al op een sportschool en volg daar ook groepslessen, dus stel mezelf wel open voor contact.quote:
Waarom heb je geen interesse in verenigingen? Dat is bij uitstek de plek om mensen te ontmoeten. Zeker net teamsporten. Meerdere contactmomenten per week, ff biertje doen na afloop of op stap met een clubje.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn interesses hebben niet echt verenigingen, en kom dus al op een sportschool en volg daar ook groepslessen, dus stel mezelf wel open voor contact.Werk heb ik vanuit mijn functie niet echt contact met collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |