Mijn motto is doe gewoon wat jij wilt doen, wil jij met haar praten via whatsapp stuur een berichtje en kijk hoe ze reageert, reageert ze niet of kortaf dan is er waarschijnlijk geen interesse.quote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef TheDonut het volgende:
Ik maak me altijd zo onnodig druk over Whatsapp. Ik heb vorige week een superleuk meisje ontmoet en heb om de dag contact met haar. De gesprekjes worden steeds stroever en ik ben nu steeds degene die het gesprek start. Ik heb vandaag weer besloten geen gesprek te beginnen, maar zei doet het ook weer niet... Ik ga haar snel vragen of ze wil afspreken, maar ik betwijfel of ze dat wil.
Hoe vaak whatsappen jullie als jullie net iemand ontmoet hebben? Elke dag? Paar x per week?
En is het normaal dat steeds dezelfde persoon het gesprek moet opstarten?
Ik doe helemaal niets via Whatsapp, dus daarmee kan ik je niet helpen.quote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef TheDonut het volgende:
Ik maak me altijd zo onnodig druk over Whatsapp. Ik heb vorige week een superleuk meisje ontmoet en heb om de dag contact met haar. De gesprekjes worden steeds stroever en ik ben nu steeds degene die het gesprek start. Ik heb vandaag weer besloten geen gesprek te beginnen, maar zei doet het ook weer niet... Ik ga haar snel vragen of ze wil afspreken, maar ik betwijfel of ze dat wil.
Hoe vaak whatsappen jullie als jullie net iemand ontmoet hebben? Elke dag? Paar x per week?
Voor zover iemand die niet Whatsappt je daar tips in kan geven: het gaat volgens mij niet zoveel om de hoeveelheid, maar gewoon om de kwaliteit van wat je stuurt. Als je alleen maar koude, ongeinteresseerde berichten krijgt dan moet je het sowieso afkappen want veel meer subtiele hints zal je niet krijgen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef TheDonut het volgende:
Dank voor de tips. Ik doe ook wel mijn best om de gesprekken op gang te houden en door te vragen (niet mijn specialiteit), maar het lijkt nu steeds van mijn kant te moeten komen. Terwijl zij juist degene was die toen als eerste een gesprek begon. Vandaar ook de vraag hoe vaak jullie in deze situatie whatsappen. Ik heb geen idee of ik het nu te veel of juist te weinig app. Hangt natuurlijk ook van de persoon en leeftijd etc. af. Voorlopig houd ik gewoon mijn eigen ritme gewoon aan.
Je kan ook gewoon een paar dagen niets sturen en dan kijken of het vanuit haar komt of dat ze dan ook koel reageert.quote:Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef TheDonut het volgende:
Dank voor de tips. Ik doe ook wel mijn best om de gesprekken op gang te houden en door te vragen (niet mijn specialiteit), maar het lijkt nu steeds van mijn kant te moeten komen. Terwijl zij juist degene was die toen als eerste een gesprek begon. Vandaar ook de vraag hoe vaak jullie in deze situatie whatsappen. Ik heb geen idee of ik het nu te veel of juist te weinig app. Hangt natuurlijk ook van de persoon en leeftijd etc. af. Voorlopig houd ik gewoon mijn eigen ritme gewoon aan.
Maak het jezelf wat makkelijker. Spreek in persoon alvast uit dat je haar gaat bellen om wat af te spreken van de week. Dan hoef je niet iemand meer ''over te gaan halen'' over de whatsapp.quote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef TheDonut het volgende:
Wat is dit nou weer voor een domme prutlogica.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Een maat vertelde me laatst dat hij chicks structureel negeert over de whatsapp. Als hij een avondje tijd heeft belt hij ze op om af te spreken. Als ze hem leuk vinden nemen ze op. Zoniet, dan hebben ze blijkbaar geen interesse en heeft hij geen zin om er tijd in te stoppen.
Inderdaad. No way dat ik langs ga bij iemand die niet eens de moeite neemt om te reageren op mijn appjes.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een domme prutlogica.Natuurlijk neemt een vrouw niet op als je haar constant negeert. Zou ik ook niet doen. Echt weer zo'n pua-wijsheid: "speel de drukke klootzak."
Doe gewoon normaal.
Waarschijnlijk ben je gewoon saai over de Whatsapp.quote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef TheDonut het volgende:
Het zal je verbazen. Hij speelt het niet, hij is druk met z'n carriere (ook niet met pickup bezig overigens).quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een domme prutlogica.Natuurlijk neemt een vrouw niet op als je haar constant negeert. Zou ik ook niet doen. Echt weer zo'n pua-wijsheid: "speel de drukke klootzak."
Doe gewoon normaal.
Eens met deze man.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon saai over de Whatsapp.
Je moet sowieso niet veel whatsappen.
Gewoon na de ontmoeting vragen (volgende dag) "Was gezellig gisteren he? Zie ik je volgende week weer *insert plaats waar je haar ontmoet hebt*?"
Dat is alles.
Als ze niet terug gaat naar de ontmoetingsplek volgende week, kan je een date voorstellen. Gewoon "het was een leuk gesprek gisteren, ik zou je wel beter willen leren kennenIets drinken, potje poolen etc?"
Weet je meteen waar je aan toe bent, want als zij het niet bijzonder vind hoor je het meteen "Lief van je maar ik heb al een vriend/vind je gewoon aardig (oftewel ze vind je niks)/heb geen tijd (andere kutsmoes)"
Ik bedoel wat voor onzinverhalen ben je nu over de Whatsapp aan het uitwisselen dan?
Vragen wat ze gedaan heeft en wat ze gaat doen. Er af en toe een beetje humor in gooien. Uiteindelijk bleek dat ze na een lange relatie niet weer direct wilde daten. Dus nu weet ik waar ik aan toe ben...quote:Op woensdag 24 september 2014 00:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon saai over de Whatsapp.
Je moet sowieso niet veel whatsappen.
Gewoon na de ontmoeting vragen (volgende dag) "Was gezellig gisteren he? Zie ik je volgende week weer *insert plaats waar je haar ontmoet hebt*?"
Dat is alles.
Als ze niet terug gaat naar de ontmoetingsplek volgende week, kan je een date voorstellen. Gewoon "het was een leuk gesprek gisteren, ik zou je wel beter willen leren kennenIets drinken, potje poolen etc?"
Weet je meteen waar je aan toe bent, want als zij het niet bijzonder vind hoor je het meteen "Lief van je maar ik heb al een vriend/vind je gewoon aardig (oftewel ze vind je niks)/heb geen tijd (andere kutsmoes)"
Ik bedoel wat voor onzinverhalen ben je nu over de Whatsapp aan het uitwisselen dan?
Ok. Maar ga je dr nog zien?quote:Op donderdag 25 september 2014 08:24 schreef TheDonut het volgende:
[..]
Vragen wat ze gedaan heeft en wat ze gaat doen. Er af en toe een beetje humor in gooien. Uiteindelijk bleek dat ze na een lange relatie niet weer direct wilde daten. Dus nu weet ik waar ik aan toe ben...
Onzin of niet. Ze ziet het niet zitten om af te spreken. Maar ik kom haar zeker nog wel eens tegen.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok. Maar ga je dr nog zien?
Wat ik probeer te zeggen is dat je haar beter in het echt kan spreken. Dan ziet ze je totaal in plaats van alleen over de whatsapp. Dat van die relatie is natuurlijk onzin, ze wordt niet warm of koud van je anders lag ze allang bovenop je.
Bij mijn laatste vriendin appte ik ook na de ontmoeting maar niet veel. Even haar laten herinneren dat ze mij had gesproken in de kroeg. Paar keer gevraagd of ze het een beetje naar haar zin had en 2 dagen later na het 1e whatsappje al gevraagd of ze nog een keer een ontmoeting wilde. Na 2 maanden ofzo was het aan.
Pech gehad.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:18 schreef TheDonut het volgende:
[..]
Onzin of niet. Ze ziet het niet zitten om af te spreken. Maar ik kom haar zeker nog wel eens tegen.
Vraag wat er afgelopen week bij het Happymeal zat?quote:Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Iemand een leuke openingszin voor een 16jarige mee te versieren online?
Geen flauw idee voor gespreksstof en hoe ik een gesprek begin.
quote:Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Iemand een leuke openingszin voor een 16jarige mee te versieren online?
Geen flauw idee voor gespreksstof en hoe ik een gesprek begin.
Eens. Hmmmmm je weet best dat je op Paiq leeftijdsvoorkeuren kunt instellen, creepy is dit. Of je bent toch een troll.quote:Op maandag 29 september 2014 13:15 schreef Gray het volgende:
Je komt uit 1980 volgens je profiel; dat lijkt me zeer ongepast en mogelijk zelfs illegaal.
quote:Op maandag 29 september 2014 13:15 schreef Gray het volgende:
Je komt uit 1980 volgens je profiel; dat lijkt me zeer ongepast en mogelijk zelfs illegaal.
quote:Op maandag 29 september 2014 13:24 schreef keste010 het volgende:
[..]
Vraag wat er afgelopen week bij het Happymeal zat?
Nee ben pas 19 jaar geworden oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 29 september 2014 13:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Eens. Hmmmmm je weet best dat je op Paiq leeftijdsvoorkeuren kunt instellen, creepy is dit. Of je bent toch een troll.
Dan neem ik het terug. Als je een leuk afspraakje wil moet je niet schrijven wat een ander precies zegt dat je moet sturen. Gewoon een beetje over van alles en nog wat lullen. Beetje random, niet die standaard vragen. Dan heb je het snelst een leuk gesprek.quote:Op maandag 29 september 2014 13:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee ben pas 19 jaar geworden oh dat wist ik niet.
Ah oké ja daar heb ik dus moeite mee vandaar dat ik in dit topic postquote:Op maandag 29 september 2014 13:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug. Als je een leuk afspraakje wil moet je niet schrijven wat een ander precies zegt dat je moet sturen. Gewoon een beetje over van alles en nog wat lullen. Beetje random, niet die standaard vragen. Dan heb je het snelst een leuk gesprek.
Daar is het ook voor hoor, echter kun je het beste gewoon beginnen. Als je al van te voren je dingen gaat afvragen gebeurt er niets. Falen en je blauwtjes lopen is inherent aan daten, dat hoort er allemaal ook bij.quote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ah oké ja daar heb ik dus moeite mee vandaar dat ik in dit topic post![]()
Ja ik bedenk wat wat origineels maar of het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |