Vraag wat er afgelopen week bij het Happymeal zat?quote:Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Iemand een leuke openingszin voor een 16jarige mee te versieren online?
Geen flauw idee voor gespreksstof en hoe ik een gesprek begin.
quote:Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
Iemand een leuke openingszin voor een 16jarige mee te versieren online?
Geen flauw idee voor gespreksstof en hoe ik een gesprek begin.
Eens. Hmmmmm je weet best dat je op Paiq leeftijdsvoorkeuren kunt instellen, creepy is dit. Of je bent toch een troll.quote:Op maandag 29 september 2014 13:15 schreef Gray het volgende:
Je komt uit 1980 volgens je profiel; dat lijkt me zeer ongepast en mogelijk zelfs illegaal.
quote:Op maandag 29 september 2014 13:15 schreef Gray het volgende:
Je komt uit 1980 volgens je profiel; dat lijkt me zeer ongepast en mogelijk zelfs illegaal.
quote:Op maandag 29 september 2014 13:24 schreef keste010 het volgende:
[..]
Vraag wat er afgelopen week bij het Happymeal zat?
Nee ben pas 19 jaar geworden oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 29 september 2014 13:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Eens. Hmmmmm je weet best dat je op Paiq leeftijdsvoorkeuren kunt instellen, creepy is dit. Of je bent toch een troll.
Dan neem ik het terug. Als je een leuk afspraakje wil moet je niet schrijven wat een ander precies zegt dat je moet sturen. Gewoon een beetje over van alles en nog wat lullen. Beetje random, niet die standaard vragen. Dan heb je het snelst een leuk gesprek.quote:Op maandag 29 september 2014 13:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee ben pas 19 jaar geworden oh dat wist ik niet.
Ah oké ja daar heb ik dus moeite mee vandaar dat ik in dit topic postquote:Op maandag 29 september 2014 13:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug. Als je een leuk afspraakje wil moet je niet schrijven wat een ander precies zegt dat je moet sturen. Gewoon een beetje over van alles en nog wat lullen. Beetje random, niet die standaard vragen. Dan heb je het snelst een leuk gesprek.
Daar is het ook voor hoor, echter kun je het beste gewoon beginnen. Als je al van te voren je dingen gaat afvragen gebeurt er niets. Falen en je blauwtjes lopen is inherent aan daten, dat hoort er allemaal ook bij.quote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ah oké ja daar heb ik dus moeite mee vandaar dat ik in dit topic post![]()
Ja ik bedenk wat wat origineels maar of het werkt
Een simpele hoi dus?quote:Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar is het ook voor hoor, echter kun je het beste gewoon beginnen. Als je al van te voren je dingen gaat afvragen gebeurt er niets. Falen en je blauwtjes lopen is inherent aan daten, dat hoort er allemaal ook bij.
Nee, hoi + naam en dan een opmerking of vraag. Met hoi kun je verder niks, want je wil graag een gesprek. Of het goed verloopt merk je vanzelf wel. Vergeet niet door te vragen en praat niet alleen maar over jezelf. Toon interesse. Maak een grapje. Vertel iets grappigs dat je hebt meegemaakt. Deel een liedje wat je aan het luisteren bent. Wat je maar wilquote:
Hangt ook een beetje af welke datingsite het is. Is het een site met een hele profieltekst? Probeer daar op in te haken. Op paiq/tinder is een "hoi, hoe was je weekend?" oid vaak wel voldoende.quote:
Dan word het een hoi naam hoe was je weekend.quote:Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje af welke datingsite het is. Is het een site met een hele profieltekst? Probeer daar op in te haken. Op paiq/tinder is een "hoi, hoe was je weekend?" oid vaak wel voldoende.
Ik heb niet veel om over te praten dus ik zal zeker haar ook aan het woord laten.quote:Op maandag 29 september 2014 14:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, hoi + naam en dan een opmerking of vraag. Met hoi kun je verder niks, want je wil graag een gesprek. Of het goed verloopt merk je vanzelf wel. Vergeet niet door te vragen en praat niet alleen maar over jezelf. Toon interesse. Maak een grapje. Vertel iets grappigs dat je hebt meegemaakt. Deel een liedje wat je aan het luisteren bent. Wat je maar wilHou het een beetje luchtig.
Kan heel erg afhangen van wie er aan de andere kant zit. Als ik een verveelde speeddate tref die al met tig anderen in gesprek is dan ga ik echt geen moeite in het gesprek steken maar een nieuwe speeddate aanmaken en/of wat anders doen. Zo moet je er mi een beetje in staan. Het is maar een gesprekje, je hebt vanzelf eens een leuke klik waarbij je een bruggetje kunt maken naar een afspraakje en hoppa! Kan soms echt wel even duren hoor.
Dan zou ik gezien je andere topic ook maar eens als de donder regelen dat je wat meer te vertellen hebt over je leven, is niet erg aantrekkelijk als je nooit iets onderneemt. Zat dingen die je kunt doen, je vindt vast wel iets leuk om te doenquote:Op maandag 29 september 2014 14:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dan word het een hoi naam hoe was je weekend.
[..]
Ik heb niet veel om over te praten dus ik zal zeker haar ook aan het woord laten.
Stuur gewoon een berichtje en dan zie ik wel
Bedankt voor de tips.
Genoeg te doen inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2014 15:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan zou ik gezien je andere topic ook maar eens als de donder regelen dat je wat meer te vertellen hebt over je leven, is niet erg aantrekkelijk als je nooit iets onderneemt. Zat dingen die je kunt doen, je vindt vast wel iets leuk om te doenDus hup de deur uit. En verder heb je als je haar aan het woord laat genoeg om op in te haken, me dunkt. Precies.
No problemo, veel plezier!
Nou voor het grootste gedeelte niet zo leuke dingen maar ik verzin wel een paar leuke dingen voor tussendoorquote:
Niks. Gewoon andere saaie vrouw zoeken, zijn er zat van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:30 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik ben gewoon saai, wat kan ik hier aan doen?
Wat is er saai aan je dan, en wat is spannend volgens jou?!quote:Ik ben gewoon saai, wat kan ik hier aan doen?
Lekker bezugg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef Name_it het volgende:
Ik spreek eigenlijk nooit een meisje aan met uitgaan omdat ik altijd bang ben voor de reactie of eigenlijk een blauwtje. Ik was zaterdagnacht naar een feestje in Utrecht! Ik zag een meisje dansen en ik dacht die is tof en ze was bovendien echt heel mooi. Ik heb een half uur gewacht en toen ben ik naar toe gegaan; 'ik zeg; ga je lekker?' Ja hoor, lekker hoor bla bla. Ik wilde een rookbuddy omdat de anderen niet rookte vanwege stoptober hmm. Dus ik vroeg of ze rookte en ze ging mee. In het rokershok een beetje praten over van alles. Ik stond toen al versteld van mijzelf.
De hele avond dat meisje wel gezien maar niet echt gesproken. Tot op het einde van de avond, toen gingen we weer praten en eindigde het met zoenen. Op dat moment dacht ik, oke, dit moet ik vaker doen. Ik had haar nr wel maar helaas is ze niet zo spraakzaam meer dus dat is jammer haha. Maar ik heb wel geleerd dat alles mogelijk is, als je gewoon op iemand afstapt!
Dit is werkelijk de tweede keer dat ik uit mijzelf een meisje aanspreek.
Kijk het is niet zo moeilijk. Fietsen leer je ook niet zonder op je bek te gaan. En lekker belangrijk een blauwtje, niet iedereen kan je leuk vinden, jij vindt ook niet iedereen leuk toch? je hoeft geen vrienden met de hele wereld te worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef Name_it het volgende:
Ik spreek eigenlijk nooit een meisje aan met uitgaan omdat ik altijd bang ben voor de reactie of eigenlijk een blauwtje. Ik was zaterdagnacht naar een feestje in Utrecht! Ik zag een meisje dansen en ik dacht die is tof en ze was bovendien echt heel mooi. Ik heb een half uur gewacht en toen ben ik naar toe gegaan; 'ik zeg; ga je lekker?' Ja hoor, lekker hoor bla bla. Ik wilde een rookbuddy omdat de anderen niet rookte vanwege stoptober hmm. Dus ik vroeg of ze rookte en ze ging mee. In het rokershok een beetje praten over van alles. Ik stond toen al versteld van mijzelf.
De hele avond dat meisje wel gezien maar niet echt gesproken. Tot op het einde van de avond, toen gingen we weer praten en eindigde het met zoenen. Op dat moment dacht ik, oke, dit moet ik vaker doen. Ik had haar nr wel maar helaas is ze niet zo spraakzaam meer dus dat is jammer haha. Maar ik heb wel geleerd dat alles mogelijk is, als je gewoon op iemand afstapt!
Dit is werkelijk de tweede keer dat ik uit mijzelf een meisje aanspreek.
Precies, dat is zeker waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk het is niet zo moeilijk. Fietsen leer je ook niet zonder op je bek te gaan. En lekker belangrijk een blauwtje, niet iedereen kan je leuk vinden, jij vindt ook niet iedereen leuk toch? je hoeft geen vrienden met de hele wereld te worden.
Eén manier om er achter te komenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:10 schreef 2cv het volgende:
Vanmiddag een leuk meisje gespot bij de Aldi. Zij keek naar mij en ik naar haar. Zag er niet verkeerd uit vond ik. Helaas had ze, afgaande op de inhoud van haar winkelmandje, minimaal 7 kinderen en een man die 50+ (10 paar bruine/grijze gebreide sokken) was. Of ze woont nog bij haar ouders, heeft nog 6 broertjes/zusjes en moest boodschappen doen voor de rest van de week
"Hoi, woon jij in en weeshuis of ben je zo'n ongeloofelijke veelvraat?"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Eén manier om er achter te komen
Wat houd je tegen? Nee heb je. Ja kun je krijgen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef IAmdissapoint het volgende:
Is het raar om een chick, waarvan je zeker weet dat ze ooit (variërend van 6 jaar terug tot 1 jaar terug) een crush op jou heeft gehad, aan te spreken via bijvoorbeeld de FB messenger?
Heb de laatste tijd steeds vaker dat ik zo'n meisje met wie ik een paar jaar terug gescharreld heb online zie, en de behoefte voel om iets te zeggen, maar het ook weer raar vind omdat we elkaar eigenlijk nooit (meer) tegenkomen in het dagelijks leven.
Dat ik het jammer vind dat ik er destijds nooit iets mee heb gedaan, is het dan op een gegeven moment te laat, of kan het nooit kwaad?
Ok wanneer kun je?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:30 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik ben gewoon saai, wat kan ik hier aan doen?
Wat jij nodig hebt is een nieuwe chick. Er is een reden waarom je ze niet meer ziet. Op de korte termijn zal er wellicht nog wel eentje geil op je zijn en kun je een paar keer neuken. Op de lange termijn word je er echter niet blij van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef IAmdissapoint het volgende:
Is het raar om een chick, waarvan je zeker weet dat ze ooit (variërend van 6 jaar terug tot 1 jaar terug) een crush op jou heeft gehad, aan te spreken via bijvoorbeeld de FB messenger?
Heb de laatste tijd steeds vaker dat ik zo'n meisje met wie ik een paar jaar terug gescharreld heb online zie, en de behoefte voel om iets te zeggen, maar het ook weer raar vind omdat we elkaar eigenlijk nooit (meer) tegenkomen in het dagelijks leven.
Dat ik het jammer vind dat ik er destijds nooit iets mee heb gedaan, is het dan op een gegeven moment te laat, of kan het nooit kwaad?
Kan geen kwaad..quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:49 schreef IAmdissapoint het volgende:
quote:Zou best wel weer het contact met je willen wat we een paar jaar geleden hadden, maar dan nog even een stapje serieuzer
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Vorige maand weer eens contact gezocht met een meid waar ik 4 jaar lang (door ruzie) geen contact meer mee had, en sinds vorige week spreken we weer af, en het ziet er naar uit dat er wel wat meer in zit dan alleen vriendschap, even afgaande op haar opmerking:
[..]
Je kende de date niet uit het dagelijkse leven?quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef jaha het volgende:
Afgelopen weekend had ik weer eens een date. Eindelijk eens een meid van een jaar of 25 en single. Maar zij valt op stoere mannen die op voetbal zitten, ja en ik ben dus niet stoer en zit ook niet op een sport. Verder val ik op vrouwen die inhoud hebben, althans niet geen echte opleiding doen of gedaan hebben en zitten te wachten op werk dat nooit komt...
Verder zoeken dus maar
Heb een boek van Rollo Tomassi gelezen (the Rational Male) wat volgens mij in dat straatje past, er stonden een paar referentielinkjes naar die website. Deels zeker goed voor bewustwording, alleen het is allemaal erg zwartwit. Dingen als ''elke vrouw gaat vreemd als ze iets waardevollers kan krijgen'' zijn gewoon overdreven. Door dit soort statements is het makkelijk om vrouwen als manipulatieve sletten te gaan zien. Iets wat naar mijn mening vrij ongezond is. Neem het dus met een korrel zout.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
Wat vinden jullie van reddit.com/r/theredpill ? Goed advies of misogyny?
Ik denk dat het wel kernen van waarheid heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Achterlijke bullshit. Net zoals rational male, RSD en al die zooi. Zullen een paar waarheden in naar voorkomen, maar die hoor je overal wel. Verder moet je die zooi gewoon negeren.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
Wat vinden jullie van reddit.com/r/theredpill ? Goed advies of misogyny?
Ik denk dat het wel kernen van waarheid heeft.
Slechte ervaringen mee?quote:Op maandag 17 november 2014 12:42 schreef kipknots het volgende:
[..]
Achterlijke bullshit. Net zoals rational male, RSD en al die zooi. Zullen een paar waarheden in naar voorkomen, maar die hoor je overal wel. Verder moet je die zooi gewoon negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |