abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146010993
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:55 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Vorige maand weer eens contact gezocht met een meid waar ik 4 jaar lang (door ruzie) geen contact meer mee had, en sinds vorige week spreken we weer af, en het ziet er naar uit dat er wel wat meer in zit dan alleen vriendschap, even afgaande op haar opmerking:

[..]

Liefhebber van oldtimers en LPG
pi_146014905
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef ThePartyPooper het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook
pi_146503627
Meld me hier ook maar dan. Heb steeds leuke gesprekken op Tinder en andere sites, maar na zo'n 3 dagen lopen ze altijd stuk en ben ik degene die steeds het gesprek begint, totdat de ander het zat wordt en me negeert of verwijdert. Met degene wie ik een datum heb gepland komen ze vaak een dag of op de dag zelf met een of andere kutsmoes en hoor je nooit meer wat....

Kortom: gesprek opstarten gaat goed, interesse tonen, dingen onthouden, later weer vragen hoe de dag was etc. maar na 3 dagen steeds minder of trager contact en iedere keer wel weer flink wat tijd in iets gestoken wat vaak niet eens tot een date komt.... En ik kies juist de mensen uit die hier een beetje in de buurt wonen want anders is het al meteen gedoemd te mislukken.

Vorig jaar had ik wel veel dates dus is er dit jaar ineens een overschot aan mannen of zijn mensen gewoon steeds makkelijker geworden maar niets te laten horen als ze een gesprek niet meer zo boeiend vinden?
pi_146518512
Afgelopen weekend had ik weer eens een date. Eindelijk eens een meid van een jaar of 25 en single. Maar zij valt op stoere mannen die op voetbal zitten, ja en ik ben dus niet stoer en zit ook niet op een sport. Verder val ik op vrouwen die inhoud hebben, althans niet geen echte opleiding doen of gedaan hebben en zitten te wachten op werk dat nooit komt...

Verder zoeken dus maar ;)
pi_146518571
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef ThePartyPooper het volgende:

[..]

Contact is alweer over _O-
  woensdag 12 november 2014 @ 21:30:59 #81
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_146589275
Wat vinden jullie van reddit.com/r/theredpill ? Goed advies of misogyny?

Ik denk dat het wel kernen van waarheid heeft.
Spatieboos
pi_146590029
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef jaha het volgende:
Afgelopen weekend had ik weer eens een date. Eindelijk eens een meid van een jaar of 25 en single. Maar zij valt op stoere mannen die op voetbal zitten, ja en ik ben dus niet stoer en zit ook niet op een sport. Verder val ik op vrouwen die inhoud hebben, althans niet geen echte opleiding doen of gedaan hebben en zitten te wachten op werk dat nooit komt...

Verder zoeken dus maar ;)
Je kende de date niet uit het dagelijkse leven?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146625089
Ik kende haar vaag omdat ze werkte in een cafe waar ik wel eens koffie drink.
  maandag 17 november 2014 @ 00:10:52 #84
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146731408
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:

Heb een boek van Rollo Tomassi gelezen (the Rational Male) wat volgens mij in dat straatje past, er stonden een paar referentielinkjes naar die website. Deels zeker goed voor bewustwording, alleen het is allemaal erg zwartwit. Dingen als ''elke vrouw gaat vreemd als ze iets waardevollers kan krijgen'' zijn gewoon overdreven. Door dit soort statements is het makkelijk om vrouwen als manipulatieve sletten te gaan zien. Iets wat naar mijn mening vrij ongezond is. Neem het dus met een korrel zout.

Krachtige dingen die ik er wel uit gehaald is bijvoorbeeld dit principe: ''You cannot negogiate genuine desire'' . Relatietherapie, een meisje logisch gaan overtuigen van je kwaliteiten, in de hoop dat ze je beloont met seks, die shit werkt niet. Ga voor een meisje die volledig geil op je is, niet een waarbij je haar eerst een half uur lange voetmassage en chocolaatjes moet geven voor je de ''golden ticket'' naar haar poesje krijgt.

Daarnaast vond ik zijn verhaal over de Sexual marketplace interessant. Hoe het vrouwen erg goed uitkomt dat wij mannen meestal rond onze 25-30 settelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_146739142
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:30 schreef Spatieloos het volgende:

Achterlijke bullshit. Net zoals rational male, RSD en al die zooi. Zullen een paar waarheden in naar voorkomen, maar die hoor je overal wel. Verder moet je die zooi gewoon negeren.
  maandag 17 november 2014 @ 19:23:48 #86
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146751313
quote:
14s.gif Op maandag 17 november 2014 12:42 schreef kipknots het volgende:

[..]

Achterlijke bullshit. Net zoals rational male, RSD en al die zooi. Zullen een paar waarheden in naar voorkomen, maar die hoor je overal wel. Verder moet je die zooi gewoon negeren.
Slechte ervaringen mee?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_146765778
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Slechte ervaringen mee?
Genoeg gelezen op de sites om te weten dat het vol zit met vrouwenhatende eikels. Genoeg reden om te negeren dus.
pi_146766138
Als alle eenzame Fokkers nou eens op www.oyoy.com gaan een volledig gratis internationale datingsite maar is splinternieuw er zitten echt nog heel weinig mensen op. Het is een 100% kloon van www.dateinasia.com die al een jaar of 15 bestaat en van dezelfde maker. De geavanceerde zoekfunctie is interessant en hierdoor niet alleen voor liefdesrelaties, perfect gemaakte website echt jaloers op, ik volg die oudere versie al een hele tijd en leuke kennissen op ontmoet en soms een romance.

Ga in elk geval geen geld uitgeven om online relaties te vinden die GRATIS INSCHRIJVEN!!! is vooral oplichterij door slimme marketingmanagers net als dat neppe Badoo.

Dus iedereen hier even registreren dan wordt het gezellig daaro!

Tip: een kloon account aanmaken of URL's posten is ten strengste verboden die IP's worden door slimme alfa ritmes in no time geblokkeerd, maar je mag wel gewoon bijv. woorden als 'whatsapp' of 'skype' gebruiken dat is geen enkel probleem.

Hopelijk worden hier weer een paar Fokkers gelukkiger door. :)
  dinsdag 18 november 2014 @ 14:26:57 #89
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146774109
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 08:58 schreef kipknots het volgende:

[..]

Genoeg gelezen op de sites om te weten dat het vol zit met vrouwenhatende eikels. Genoeg reden om te negeren dus.
Erg simplistisch label die je er op plakt. Al ben ik het met je eens dat er veel dingen opstaan die sterk overdreven zijn, je kunt er zeker waardevolle dingen uithalen om je referentiekader te vergroten.
  dinsdag 18 november 2014 @ 14:31:21 #90
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146774236
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Meld me hier ook maar dan. Heb steeds leuke gesprekken op Tinder en andere sites, maar na zo'n 3 dagen lopen ze altijd stuk en ben ik degene die steeds het gesprek begint, totdat de ander het zat wordt en me negeert of verwijdert. Met degene wie ik een datum heb gepland komen ze vaak een dag of op de dag zelf met een of andere kutsmoes en hoor je nooit meer wat....

Kortom: gesprek opstarten gaat goed, interesse tonen, dingen onthouden, later weer vragen hoe de dag was etc. maar na 3 dagen steeds minder of trager contact en iedere keer wel weer flink wat tijd in iets gestoken wat vaak niet eens tot een date komt.... En ik kies juist de mensen uit die hier een beetje in de buurt wonen want anders is het al meteen gedoemd te mislukken.

Vorig jaar had ik wel veel dates dus is er dit jaar ineens een overschot aan mannen of zijn mensen gewoon steeds makkelijker geworden maar niets te laten horen als ze een gesprek niet meer zo boeiend vinden?
Je moet begrijpen dat op Tinder en andere datingsites een zwaar overschot aan mannen zit. Meisjes hebben ze daar letterlijk voor het uitkiezen. Je maakt het jezelf dus erg lastig wanneer je alleen hier op focust.

Soms vinden die meisjes de aandacht gewoon leuk, en hebben ze vanaf het begin geen enkele interesse om af te spreken. Ga dus gewoon lekker nieuwe vrouwen daten waarmee je normaal praat. Dan zie je meteen of het wat kan worden of niet.
pi_146774244
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Erg simplistisch label die je er op plakt. Al ben ik het met je eens dat er veel dingen opstaan die sterk overdreven zijn, je kunt er zeker waardevolle dingen uithalen om je referentiekader te vergroten.
Ik kan uit de bijbel ook nuttige dingen halen. Overall is het gewoon bullshit.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_146777081
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:31 schreef jaha het volgende:
Ik kende haar vaag omdat ze werkte in een cafe waar ik wel eens koffie drink.
Dan toch wel mooi die date geregeld :)
pi_146786597
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je moet begrijpen dat op Tinder en andere datingsites een zwaar overschot aan mannen zit. Meisjes hebben ze daar letterlijk voor het uitkiezen. Je maakt het jezelf dus erg lastig wanneer je alleen hier op focust.

Soms vinden die meisjes de aandacht gewoon leuk, en hebben ze vanaf het begin geen enkele interesse om af te spreken. Ga dus gewoon lekker nieuwe vrouwen daten waarmee je normaal praat. Dan zie je meteen of het wat kan worden of niet.
Ja, dan moet je je gewoon aanmelden op het Elle-girl forum ofzo. :Y)
pi_146806883
Ik had gister gewoon een gesprekje met een kassa dame !! Nog een leuke ook nog.
Morgen maar weer eens boodschappen doen ^O^ :Y)
Ik zwaai naar dieren.
pi_146876948
Uiteindelijk kan het ook op deze manier:

pi_146877121
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:38 schreef Geerd het volgende:
Ik had gister gewoon een gesprekje met een kassa dame !! Nog een leuke ook nog.
Morgen maar weer eens boodschappen doen ^O^ :Y)
Laat haar de meloenen wegen!
  zondag 23 november 2014 @ 10:48:34 #97
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_146920576
Ik versier echt nog geen pak suiker meer. Wat een drama.
  zondag 23 november 2014 @ 12:58:06 #98
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146922933
Gewoon geld geven. Dan mag je het zo meenemen.
  zondag 23 november 2014 @ 14:00:03 #99
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_146924595
nee maar k weet serieus niet wat t is, na mn vorige vriendin versier k echt nada meer. Wat meespeelt is denk dat ik op de middelbare ook met meiden omging tijdens de les bijvoorbeeld en zo en ik die dan met uitgaan versierde. Maar nu zit ik op een TU. :'(
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:44:05 #100
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_147007415
quote:
6s.gif Op zondag 23 november 2014 14:00 schreef jelfrikandel het volgende:
nee maar k weet serieus niet wat t is, na mn vorige vriendin versier k echt nada meer. Wat meespeelt is denk dat ik op de middelbare ook met meiden omging tijdens de les bijvoorbeeld en zo en ik die dan met uitgaan versierde. Maar nu zit ik op een TU. :'(
Ik ook.Gewoon een andere stad pakken, In Delft heb ik ook nog nooit wat geregeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')