Eens, zie het vanzelfquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, maar je mag sowieso niet veel verwachten van een date. Go with the flow, je weet nooit naar wat het leidt.
Vind ik ook leuk om te doen. Beetje van alles watquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, macrofotografie! Waardering voor de kleine dingen in het leven!
Tuurlijk. Ik ben sowieso meer van het fotograferen van mooie stukken natuur of gebouwen. Zaken als speeltuinen boeien me niet tenzij het een vervallen en verlaten speeltuin is waar de natuur zijn gang heeft kunnen gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En nog een tip: pas op met fotograferen bij speeltuinen.
Met pijl en boog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik kan ook weer gaan jagen geloof ik
Kan de dubbelloop oppoetsen.quote:
Is het niet gewoon zo dat dat komt door in de zon te zitten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh ja, en van vitamine D wordt je meestal ook wat vrolijker en dat je lekkerder in je vel zit.
Zolang ze af wil spreken doe je het goed. Probeer haar op de date ook wat meer te laten investeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:15 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ben nu 3 dagen aan het appen met een dame, heb haar net gevraagd voor een date op een terras ergens en het antwoord was positief.
Alleen heb ik toch beetje mijn twijfels omdat ze vaak op mijn berichten alleen antwoord met Hahaha of Ja is goed enz enz.
Wat ik dus eigenlijk bedoel, ze houdt het gesprek niet echt mee lopende, en alles moet van mij komen.
Typisch een vrouwen ding denk ik dan maar
Helaas, deze date is er niet gekomen.. Ze heeft er een punt achter gezet..quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef complicate het volgende:
Leuk leuk een vervolgdateGa je toch voor haar koken?
Waaromquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Helaas, deze date is er niet gekomen.. Ze heeft er een punt achter gezet... Door naar de volgende
Die pua-woordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Zolang ze af wil spreken doe je het goed. Probeer haar op de date ook wat meer te laten investeren.
Teveel met zichzelf bezig. En schijnbaar pas ik daar niet bij/in.quote:
Helaasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Teveel met zichzelf bezig. En schijnbaar pas ik daar niet bij/in.
Chicks hosselen is 'serious business' !quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Die pua-woorden
"Groeien"
"Investeren"
Jullie klinken allemaal hetzelfde. Treurig wel.
Je kan je ook gewoon insmeren he als de zon schijnt. Dus als jij je bleke huid gebruikt als excuus om niet buiten te komen is dat een zwak excuusquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef bondage het volgende:
Ik moet sowieso oppassen met mijn bleke huid.
Of ze wilt je niet kwetsen en zegt ze het zo dat ze je toch niet ziet zitten. Of ze heeft een leukers date gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Teveel met zichzelf bezig. En schijnbaar pas ik daar niet bij/in.
Je kan zelf ook vrouwen aanspreken ipv te wachten tot ze naar jou toe komenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Badger. het volgende:
Vandaag op Facebook gezien dat een scharreltje van ong. 2 jaar geleden een huis heeft gehuurd samen met haar vriend.
Op de een of andere manier merk ik aan dat soort dingen toch wel dat ik ouder wordVorig jaar toen ik 24 was dacht ik dan nog standaard *JEEEZUS wat suf*, maar langzaam maar zeker wordt het toch wel een beetje tijd om eens om mij heen te gaan kijken.
En dan merk ik toch dat het me wel frustreert dat ik alweer ruim 2 jaar single ben. Het valt me op dat echt allerlei mensen om mij heen relaties krijgen. Van mensen waarvan ik het heel goed begrijp tot mensen waarvan ik echt denk, wat moet je er mee?
Die ex scharrel was er zo eentje. Hartstikke lieve meid, zit echt geen zuchtje kwaad bij. Zal een bromvlieg nog vrijlaten in de buitenlucht enzo, maar er zat gewoon echt helemaal niet zo veel bij. Toen ze met mij ging wilde ze eigenijk meteen al een relatie, vond alles leuk en grappig wat ik zei. Kwam nooit zelf met ideeën maar zei altijd: ''Wat jij wil'', was veel te neerbuigend naar mij toe en toonde niet echt karakter oid. Ook niet zo veel willen ; Toen 23, maar echt uitgaan ofzo zat er al niet meer bij, maar toch regelt zo'n chick binnen no-time nadat ik er een einde aan had gemaakt weer iets nieuws...
Niet dat ik mezelf geweldig vind ofzo, maar ik vraag me toch wel eens af hoe regelen sommige mensen dat toch zo gemakkelijk terwijl ik al tijden lang vrijgezel benKennelijk heb ik iets over me heen ofzo, word ook nooit echt aangesproken door chicks terwijl ik toch niet echt lelijk ben volgens mij..
Er zit meer achter (wat ik niet allemaal ga uitleggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of ze wilt je niet kwetsen en zegt ze het zo dat ze je toch niet ziet zitten. Of ze heeft een leukers date gehad.
Zij is een vrouw, jij bent een man. Daar is je reden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Badger. het volgende:
toch regelt zo'n chick binnen no-time nadat ik er een einde aan had gemaakt weer iets nieuws...
Niet dat ik mezelf geweldig vind ofzo, maar ik vraag me toch wel eens af hoe regelen sommige mensen dat toch zo gemakkelijk terwijl ik al tijden lang vrijgezel benKennelijk heb ik iets over me heen ofzo, word ook nooit echt aangesproken door chicks terwijl ik toch niet echt lelijk ben volgens mij..
Dan raad jij al therapie aan? Komop zeg. Frustraties over nmissers zijn toch normaal. Daar heb je geen therapie voor nodig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja het zit blijkbaar diep. Misschien toch therapie ofzo. Je blijft je te veel focussen op dingen die zelfs voor dat meisje geen probleem (onzichtbaar) waren. Als je echt een minderwaardigheidscomplex hebt, toch maar therapie ofzo.
Gedraag je als een neger mischien dat dat helpt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik heb autisme en nog wat andere problemen zoals depressief zijn.
Ben pas 19 geworden en heb geen ervaring met vrouwen.
Hebben jullie misschien wat tips voor me om meisjes/vrouwen te versieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |