abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143262123
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef bondage het volgende:

[..]

Ik weet, dat maakt het gevoel dat ik toen heb gefaald alleen maar groter. Door de onzekerheid durfde ik haar nummer niet te vragen en daar heb ik vandaag de dag nog steeds spijt van. Ik zag namelijk echt iets in haar, gewoon een leuke spontane meid die ook nog eens het initiatief nam.
Ja het zit blijkbaar diep. Misschien toch therapie ofzo. Je blijft je te veel focussen op dingen die zelfs voor dat meisje geen probleem (onzichtbaar) waren. Als je echt een minderwaardigheidscomplex hebt, toch maar therapie ofzo.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:08:20 #202
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143262382
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
Hoe vaak je wel niet hoort dat ze in een relaite nog altijd even checken of ze nog berichten/likes hebben gehad :+
Ze zullen er vast tussen zitten maar als echt niemand reageert begin ik het toch een beetje vaag te vinden ;)
Maakt de lekkerste wraps :9
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:11:12 #203
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143262490
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja het zit blijkbaar diep. Misschien toch therapie ofzo. Je blijft je te veel focussen op dingen die zelfs voor dat meisje geen probleem (onzichtbaar) waren. Als je echt een minderwaardigheidscomplex hebt, toch maar therapie ofzo.
Het voelt inderdaad heel erg als een minderwaardigheidscomplex. Ik denk altijd dat ik niet opval tussen andere mensen en dat waarschijnlijk niemand belang bij mij heeft. En dat kan natuurlijk onterecht zijn maar ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen. Het veroorzaakt waarschijnlijk ook dat ik de moed maar heb opgegeven en er gewoon geen zin meer in heb. Het gevoel dat ik elke keer word afgewezen is heel sterk, zelfs als ik denk dat het wel eens onterecht kan zijn.
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:12:39 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143262575
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:11 schreef bondage het volgende:

[..]

Het voelt inderdaad heel erg als een minderwaardigheidscomplex. Ik denk altijd dat ik niet opval tussen andere mensen en dat waarschijnlijk niemand belang bij mij heeft. En dat kan natuurlijk onterecht zijn maar ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen. Het veroorzaakt waarschijnlijk ook dat ik de moed maar heb opgegeven en er gewoon geen zin meer in heb. Het gevoel dat ik elke keer word afgewezen is heel sterk, zelfs als ik denk dat het wel eens onterecht kan zijn.
Uhm je hebt een relatie gehad, sjans in t ov. En vast nog wel meer waar wij niets vanaf weten.
Dus blijkbaar ben jij de enige die zo denkt...
pi_143262603
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:11 schreef bondage het volgende:

[..]

Dan kan er niemand jou hier helpen, vrees ik. Als het zo diep zit, ga naar een psycholoog.
Jouw denkwijze moet veranderen!
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:20:42 #206
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143262886
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhm je hebt een relatie gehad, sjans in t ov. En vast nog wel meer waar wij niets vanaf weten.
Dus blijkbaar ben jij de enige die zo denkt...
Ik begin sterk het vermoeden te krijgen. Misschien maar gewoon de dingen waar ik me aan erger qua uiterlijk negeren en door blijven gaan met daten. Alleen blijven maakt het uiteindelijk niet beter en ik wil ergens heel graag iemand om samen mee te zijn.
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:22:02 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143262922
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef bondage het volgende:
ik wil ergens heel graag iemand om samen mee te zijn.
Voor mijn gevoel wil je dat nu vooral omdat je niet meer gewend bent om alleen te zijn...
pi_143262956
quote:
17s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Mooi verhaal, Gray. :)
Dank. :*

quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef bondage het volgende:

[..]

Een deel van de foto's in mijn fobo gebruik ik ook voor datingapps, echter zie je ze altijd wel een beetje, het is afhankelijk van de lichtinval. Echter irl lukt zoiets natuurlijk niet, vooral als ik buiten sta zijn ze heel erg zichtbaar en voel ik me lelijk.
Ik kijk niet vaak op fobo's, maar...

Dude, je ziet er prima uit! Die wallen zijn echt geen probleem joh, je gebruikt die gewoon als excuus geen lef te hoeven tonen. Wat betreft dat Tinder zou ik eerder zeggen dat het komt omdat je volgens mij ginger bent, want daar vallen niet alle mensen op. Maar dat kan van alles gezegd worden, dus ook dat is geen excuus.

Dus wees geen watje, ga erop uit, spreek mensen aan.

En als die wallen echt zo'n probleem zijn, dan zou ik me ook slecht moeten voelen. Maar raad eens? Dat doe ik niet! En wat betreft aandacht van vrouwen doe ik het ook niet slecht. Dus geen excuses! Grijp je ballen en brul!
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:24:17 #209
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143262987
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan kan er niemand jou hier helpen, vrees ik. Als het zo diep zit, ga naar een psycholoog.
Jouw denkwijze moet veranderen!
Tja, jullie reacties helpen toch wel iets. Ik begin in te zien dat ik naar dingen kijk waar ik niet naar zou moeten kijken en me op de dingen focussen die wel goed zijn. Die wallen zijn vervelend maar hoeven blijkbaar niet hetgeen te zijn wat de oorzaak is dat vrouwen niet op mij reageren. Ik moet gewoon mijn mening over mijn uiterlijk veranderen, de onzekerheid daarover is volgens mij het grootste issue hier.
pi_143263005
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:20 schreef bondage het volgende:

[..]

Ik begin sterk het vermoeden te krijgen. Misschien maar gewoon de dingen waar ik me aan erger qua uiterlijk negeren en door blijven gaan met daten. Alleen blijven maakt het uiteindelijk niet beter en ik wil ergens heel graag iemand om samen mee te zijn.
Je moet dat probleem toch eerst aanpakken hoor, anders ga je weer bevestiging zoeken in jouw volgende relatie.
pi_143263040
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:38 schreef bondage het volgende:

[..]

Onzekerheid over mijn uiterlijk is de oorzaak van mijn lage zelfvertrouwen.
Wat dacht je van andersom? ;)
pi_143263075
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:24 schreef bondage het volgende:

[..]

Tja, jullie reacties helpen toch wel iets. Ik begin in te zien dat ik naar dingen kijk waar ik niet naar zou moeten kijken en me op de dingen focussen die wel goed zijn. Die wallen zijn vervelend maar hoeven blijkbaar niet hetgeen te zijn wat de oorzaak is dat vrouwen niet op mij reageren. Ik moet gewoon mijn mening over mijn uiterlijk veranderen, de onzekerheid daarover is volgens mij het grootste issue hier.
Leuk dat reacties helpen, maar het zit toch blijkbaar diep. Het begint al vanaf het moment dat je opstaat en naar de spiegel kijkt, zei je :{
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:31:28 #213
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143263219
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik kijk niet vaak op fobo's, maar...

Dude, je ziet er prima uit! Die wallen zijn echt geen probleem joh, je gebruikt die gewoon als excuus geen lef te hoeven tonen. Wat betreft dat Tinder zou ik eerder zeggen dat het komt omdat je volgens mij ginger bent, want daar vallen niet alle mensen op. Maar dat kan van alles gezegd worden, dus ook dat is geen excuus.

Dus wees geen watje, ga erop uit, spreek mensen aan.

En als die wallen echt zo'n probleem zijn, dan zou ik me ook slecht moeten voelen. Maar raad eens? Dat doe ik niet! En wat betreft aandacht van vrouwen doe ik het ook niet slecht. Dus geen excuses! Grijp je ballen en brul!
Dankje, complimenten waardeer ik heel erg :) En klopt, dat ik rood haar heb zal niet meehelpen, echter zullen er ook meiden zijn die daar juist wel op vallen. Je moet ze net even treffen. Overigens heb ik me om het ginger gebeuren nog nooit zorgen gemaakt. Volgens de meeste mensen heb ik niet het standaard ginger uiterlijk en dat boeit me verder ook niet zo heel erg. Behalve mijn haar een andere kleur geven kan ik er niet zoveel aan veranderen ;)

Ik zal het onthouden en ervoor gaan.
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:33:43 #214
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143263303
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Leuk dat reacties helpen, maar het zit toch blijkbaar diep. Het begint al vanaf het moment dat je opstaat en naar de spiegel kijkt, zei je :{
Jup, altijd het eerste wat me opvalt en daar zit ik dan de rest van de dag mee. Ik weet gewoon dat die wallen duidelijk zichtbaar zijn en dat vreet aan me. Dit heb ik overigens al heel lang, die wallen heb ik al vanaf jonge leeftijd en zijn altijd een doorn in het oog geweest.
pi_143263505
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:33 schreef bondage het volgende:

[..]

Jup, altijd het eerste wat me opvalt en daar zit ik dan de rest van de dag mee. Ik weet gewoon dat die wallen duidelijk zichtbaar zijn en dat vreet aan me. Dit heb ik overigens al heel lang, die wallen heb ik al vanaf jonge leeftijd en zijn altijd een doorn in het oog geweest.
Leuk dat er sommige mensen hier complimenten geven, maar jouw probleem (onzekerheid) zit toch diep hoor. Serieus, als je daar een hele dag aan moet denken, maakt het jouw leven alles behalve aangenaam. Daarom: therapie, lijkt me.
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:40:18 #216
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143263663
[/quote]
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zie je dit meerdere keren doen gedurende de tijd dat je hier post. Niet heel gek wamt dat is wat men leert in de pua wereld.

[..]

Je moet je dan eens gaan afvragen waar je nu had gestaan zonder alle boeken enz. Fietsen heb je ook zelf geleerd net als zwemmen en lopen. Geen boeken of collega's komen daar bij aan te pas. Dus ben je nou echt veranderd...... Of kopieer jij gedrag?

[..]

Dit zegt natuurlijk niet veel, en gelukkig weet je dat zelf ook wel. Maar elke Keer het zelfde doen en het zelfde blijven geloven brengt je niet verder. En wat vinden de vrouwen van je prestaties? Blijft het bij 1x of Willem ze 10x. Om maar wat te noemen. 20x ergens eten klinkt veel, maar kan ook komen omdat je het niet lekker vindt ;)

[..]

Je moet eens dit filmpje kijken. In het kort, mensen weten altijd wel iets zo te draaien dat het hun eigen idee / beeld bevestigt. Maar.... Klopt die wel?
http://www.universiteitva(...)ey-al-jaren-dood-is/

Mij is ooit wel eens als tip gegeven, kijk 1x per maand goed maar je zelf. Evalueer je zelf zo kritisch mogelijk. Wat doe je goed en wat doe je fout? Je doet namelijk altijd wel iets fout. Perfectie bestaat niet. Alles kan altijd beter. Maar op welke manier en tegen welke prijs. En is die prijs het dan nog wel waard.
Dominant zijn is een aspect van versieren, niet het hele plaatje.

Als ik naar mijn vrienden van vroeger kijk weet ik vrij goed waar ik gestaan zou hebben zonder dit pad in te slaan. Veel zijn gesettelt met een vrouw die ze konden krijgen, in plaats van een die ze zelf gekozen hadden. Ze zijn niet vrij, niet vrolijk, geen passie, geen visie. De kwaliteit van mensen die ik nu om me heen heb geeft voor mij al duidelijk aan waarom ik op de goede weg ben.

Meestal als ik na 1 minuut klaar ben rennen ze de deur uit, dan zie ik ze nooit meer terug.

Wat je als tip gekregen heb, voer je dat zelf ook uit? Leerpunten, evalueren, reflecteren, waar wil ik heen, wie ben ik, wat kan ik beter doen, etc.

Je hebt gelijk, mensen vinden altijd bevestigingen voor hun overtuigingen. Ze putten er zekerheid uit en zijn bang voor het onbekende. Snap niet precies wat je hier precies mee bedoelt te zeggen though. Dat mijn overtuigingen ''fout'' zijn de en de jouwe ''goed''?

[ Bericht 24% gewijzigd door Pope-of-Dope op 10-08-2014 15:50:11 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:41:25 #217
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143263732
Hmm, grappig... Ik had iemand op OKCupid een paar dagen geleden een lekkere knuffelbeer genoemd en die reageert nu toevallig op mijn bericht met de melding dat ik haar tekst heb gejat en dat ze niet wist dat vrouwen ook knuffelberen konden zijn :@ Naja, uitgaande van de rest van het bericht lijkt ze geïnteresseerd. Ff iets leuks terugsturen. Dit was overigens de eerste keer dat ik voor een andere aanpak had gekozen en niet standaard over foto's/interesses begon. Was altijd bang dat vrouwen dat soort berichten niet zouden waarderen.
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:42:34 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143263783
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:41 schreef bondage het volgende:
een lekkere knuffelbeer genoemd
Dat was je eerste bericht aan haar?
:X :X :X
Sorry, maar dan snap ik dat niet iedereen daarop reageert :')
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:43:29 #219
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143263829
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja, maar dat had ik dus nog nooit eerder gedaan :') Juist nu ik het zo heb gedaan wordt er wel gereageerd :+
pi_143263842
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:41 schreef bondage het volgende:
Hmm, grappig... Ik had iemand op OKCupid een paar dagen geleden een lekkere knuffelbeer genoemd en die reageert nu toevallig op mijn bericht met de melding dat ik haar tekst heb gejat en dat ze niet wist dat vrouwen ook knuffelberen konden zijn :@ Naja, uitgaande van de rest van het bericht lijkt ze geïnteresseerd. Ff iets leuks terugsturen. Dit was overigens de eerste keer dat ik voor een andere aanpak had gekozen en niet standaard over foto's/interesses begon. Was altijd bang dat vrouwen dat soort berichten niet zouden waarderen.
Een vrouw knuffelbeer noemen _O-
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:43:59 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143263858
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef bondage het volgende:

[..]

Ja, maar dat had ik dus nog nooit eerder gedaan :') Juist nu ik het zo heb gedaan wordt er wel gereageerd :+
Ik vraag me af wat dat dan over de vrouw zelf zegt....

Maar thats just me
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:46:00 #222
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143263949
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Een vrouw knuffelbeer noemen _O-
Ik heb er wel iets meer ingezet dan alleen dat }:| Maar ja, nu wel reactie :')
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:46:02 #223
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143263954
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:24 schreef bondage het volgende:

[..]

Broo, een oud klasgenoot van me had altijd wallen om z'n ogen. Diep donker blauw, net alsof hij er elke ochtend make-up op smeerde, velen malen erger dan jouw foto. In het begin vond ik het er raar uit zien, maargoed. Hij was cool, sociaal, had veel vrienden en was vrolijk. Btw, het was ook nog een ginger, met sproeten. Maakt niet uit, hij ownde het. Dit geldt voor al je onzekerheden. Als jij het geen big deal vind, vinden zij het ook geen big deal. Hoeveel kracht en ambitie een meisje in jouw ogen ziet zegt tienduizend keer meer dan het lichtblauwe tintje er om heen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:46:42 #224
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143263983
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat dat dan over de vrouw zelf zegt....

Maar thats just me
Zal het zien, zijn momenteel berichten aan het uitwisselen :+
pi_143264008
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:46 schreef bondage het volgende:

[..]

Ik heb er wel iets meer ingezet dan alleen dat }:| Maar ja, nu wel reactie :')
Wat ga je nu sturen? :+
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:48:29 #226
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143264063
quote:
6s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat ga je nu sturen? :+
In haar profiel staat dat ze nerdy is, ik heb gevraagd in welk opzicht.
pi_143264097
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:50:19 #228
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143264144
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Broo, een oud klasgenoot van me had altijd wallen om z'n ogen. Diep donker blauw, net alsof hij er elke ochtend make-up op smeerde, velen malen erger dan jouw foto. In het begin vond ik het er raar uit zien, maargoed. Hij was cool, sociaal, had veel vrienden en was vrolijk. Btw, het was ook nog een ginger, met sproeten. Maakt niet uit, hij ownde het. Dit geldt voor al je onzekerheden. Als jij het geen big deal vind, vinden zij het ook geen big deal. Hoeveel kracht en ambitie een meisje in jouw ogen ziet zegt tienduizend keer meer dan het lichtblauwe tintje er om heen.
Die van mij zijn vooral dik, gelukkig niet heel erg donker. Als het licht er goed op staat zie je ze bij mij ook niet, daar maak ik bij het nemen van foto's van mezelf dan ook gebruik van.

En tja, ik ben er inmiddels wel achter dat ik me druk maak om dingen waar ik me niet druk om zou moeten maken. Moet daar echt aan gaan werken.
pi_143264178
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:48 schreef bondage het volgende:

[..]

In haar profiel staat dat ze nerdy is, ik heb gevraagd in welk opzicht.
Zolang je niet lang wacht voor een date te regelen. :+
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:52:52 #230
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143264257
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:50 schreef bondage het volgende:

[..]

Die van mij zijn vooral dik, gelukkig niet heel erg donker. Als het licht er goed op staat zie je ze bij mij ook niet, daar maak ik bij het nemen van foto's van mezelf dan ook gebruik van.

En tja, ik ben er inmiddels wel achter dat ik me druk maak om dingen waar ik me niet druk om zou moeten maken. Moet daar echt aan gaan werken.
Gast, die van hem waren dik, donker en lelijk. Hij had ook nog rood haar en sproeten. Het was een rampenplan. Wat ik wil zeggen is dat het geen fuck uitmaakt. Hoe mensen op de lange termijn op jou reageren is een reflectie van hoe je over jezelf denkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pope-of-Dope op 10-08-2014 15:59:33 ]
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 15:53:03 #231
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143264266
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Zolang je niet lang wacht voor een date te regelen. :+
Eerst nog ff wat meer over haar te weten komen, moet natuurlijk wel een goede match zijn :) Maar gesprek loopt mooi, nu hopen dat ik het niet verpruts.

En ja, ik weet dat je niet alle gesprekken op die manier moet beginnen. Bij haar had ik echter het gevoel dat het wel kon, hangt ook samen met de dingen die ze in het profiel hebben staan hoe ik het gesprek start.
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:59:59 #232
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143264540
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Girls wanna have fun. Niet iedereen is op zoek naar een relatie ;)
pi_143264589
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:31 schreef bondage het volgende:

[..]

Dankje, complimenten waardeer ik heel erg :) En klopt, dat ik rood haar heb zal niet meehelpen, echter zullen er ook meiden zijn die daar juist wel op vallen. Je moet ze net even treffen. Overigens heb ik me om het ginger gebeuren nog nooit zorgen gemaakt. Volgens de meeste mensen heb ik niet het standaard ginger uiterlijk en dat boeit me verder ook niet zo heel erg. Behalve mijn haar een andere kleur geven kan ik er niet zoveel aan veranderen ;)

Ik zal het onthouden en ervoor gaan.
Je ziet er goed uit, en je bent idd geen typische ginger. Je ziet eruit als een heel normale gozer, met rood haar, en een beetje wallen die niet onderdoen voor de mijne. Het geeft in jouw geval juist een look alsof je een serieuze denker bent en dat kan juist aantrekkelijk zijn. ;)
pi_143264604
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Girls wanna have fun.
Mijn favo nummer O+
pi_143264626
quote:
17s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef bondage het volgende:

[..]

Eerst nog ff wat meer over haar te weten komen, moet natuurlijk wel een goede match zijn :) Maar gesprek loopt mooi, nu hopen dat ik het niet verpruts.

En ja, ik weet dat je niet alle gesprekken op die manier moet beginnen. Bij haar had ik echter het gevoel dat het wel kon, hangt ook samen met de dingen die ze in het profiel hebben staan hoe ik het gesprek start.
Ok, veel succes. :Y
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:02:31 #236
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143264635
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Gast, die van hem waren dik, donker en lelijk. Hij had ook nog rood haar en sproeten. Het was een rampenplan. Wat ik wil zeggen is dat het geen fuck uitmaakt. Hoe mensen op de lange termijn op jou reageren is een reflectie van hoe je over jezelf denkt.
Sproeten heb ik gehad, tegenwoordig niet meer in het gezicht maar alleen nog op mijn schouders en dat boeit me niet. Maar goed, ik zal kijken en anders toch maar naar de psycholoog.
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Girls wanna have fun. Niet iedereen is op zoek naar een relatie ;)
Ze lijkt tot nu toe redelijk geïnteresseerd. Zullen zien, zo niet hebben we in ieder geval een leuk gesprek gehad ;)
pi_143264740
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Je ziet er goed uit, en je bent idd geen typische ginger. Je ziet eruit als een heel normale gozer, met rood haar, en een beetje wallen die niet onderdoen voor de mijne. Het geeft in jouw geval juist een look alsof je een serieuze denker bent en dat kan juist aantrekkelijk zijn. ;)
Waauw , Gray, je blijft die kerel een boost aan zelfvertrouwen geven. _O_
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:05:32 #238
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143264747
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Dankje :) En ik ben zo nu en dan ook een serieuze denker ;)
pi_143264812
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Waauw , Grag, je blijft die kerel een boost aan zelfvertrouwen geven. _O_
Terwijl ik gewoon omschrijf wat ik zie. :o ;)

quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef bondage het volgende:

[..]

Dankje :) En ik ben zo nu en dan ook een serieuze denker ;)
Graag gedaan. :) Niets mis mee, ben ik ook. Zo weinig mogelijk. ;)
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:07:51 #240
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143264837
quote:
6s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok, veel succes. :Y
Dankje O+

quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Waauw , Gray, je blijft die kerel een boost aan zelfvertrouwen geven. _O_
Tja, het werkt wel. Ik heb er nog niet op die manier naar gekeken zoals hij het formuleert.
pi_143264841
Mila Kunis heeft ook wallen onder haar ogen.
pi_143264906
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mila Kunis heeft ook wallen onder haar ogen.
Mja, het is een vrouw. ;)
pi_143264951
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:07 schreef Gray het volgende:
Terwijl ik gewoon omschrijf wat ik zie. :o ;)
Kunst is een gave O+
pi_143265007
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Kunst is een gave O+
:@
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:11:37 #245
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143265017
Is het trouwens raar als ik als man make-up onder mijn ogen ga smeren om die wallen wat minder zichtbaar te maken?
pi_143265090
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:11 schreef bondage het volgende:
Is het trouwens raar als ik als man make-up onder mijn ogen ga smeren om die wallen wat minder zichtbaar te maken?
Je kunt het proberen. Als het niet zichtbaar is dat het is gecamoufleerd is het niet raar.
Als m'n vriend een pukkel heeft gebruikt ie stiekem ook wel eens mijn camouflagestift. :P
  zondag 10 augustus 2014 @ 16:13:32 #247
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143265117
quote:
Als jij er extra zelfvertrouwen door krijgt, doe het gerust. Who cares als het raar is.

Het is alleen werken aan de oppervlakkige problemen. Het probleem is hoe jij tegen jezelf aan kijkt. Op de lange termijn gaat wat poeder op je gezicht smeren geen enkel verschil maken op jouw zelfbeeld.
pi_143265163
quote:
Nee. Het is wellicht niet doorsnee, maar wie wil nou doorsnee zijn? ;)

Maar niets kan je vertrouwen geven in jezelf, behalve jijzelf. Daarom heet het ook zelfvertrouwen. ;)
pi_143265187
Leef je verder wel gezond, krijg je voldoende vocht binnen? Kom je genoeg buiten?
Goed dat je gestopt bent met roken en pas op met alcohol. Allemaal niet zo goed voor wallen.
  zondag 10 augustus 2014 @ 16:15:01 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143265199
En je moet oppassen dat als je er teveel aan gewend raakt je niet meer zonder makeup wil.durft...
pi_143265228
quote:
Niet als je van plan bent om met haar in bed te belanden. Stel je voor dat ze dan wakker wordt en jou ziet zonder die make-up? :@
pi_143265261
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet als je van plan bent om met haar in bed te belanden. Stel je voor dat ze dan wakker wordt en jou ziet zonder die make-up?
Ach, dat hebben toch alle vrouwen die zich opmaken?
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:16:25 #253
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143265276
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je kunt het proberen. Als het niet zichtbaar is dat het is gecamoufleerd is het niet raar.
Als m'n vriend een pukkel heeft gebruikt ie stiekem ook wel eens mijn camouflagestift. :P
Zal het even een keer proberen. Het dikke zal ik niet zomaar kunnen camoufleren maar het donkere allicht wel.
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als jij er extra zelfvertrouwen door krijgt, doe het gerust. Who cares als het raar is.

Het is alleen werken aan de oppervlakkige problemen. Het probleem is hoe jij tegen jezelf aan kijkt. Op de lange termijn gaat wat poeder op je gezicht smeren geen enkel verschil maken op jouw zelfbeeld.
Jup, het lost het probleem niet op maar misschien dat ik me er iets beter door ga voelen. Ik moet sowieso aan mijn zelfvertrouwen gaan werken, ik ben er nog over aan het nadenken of ik daarvoor hulp van een psycholoog in ga schakelen maar neig er wel heel erg naar. Ook omdat ik me steeds heel eenzaam voel en dat helpt ook niet mee.
pi_143265334
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mja niet als je echt iets gaat "verstoppen" en het een groot contrast vormt wanneer je niet opgemaakt bent.
  zondag 10 augustus 2014 @ 16:18:18 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143265393
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Er is een belachelijk groot aantal vrouwen dat ervoor zorgt dat hun man hen nooit zonder make up ziet :X
pi_143265444
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is een belachelijk groot aantal vrouwen dat ervoor zorgt dat hun man hen nooit zonder make up ziet :X
Slecht voor de huid en hun zelfvertrouwen. :+
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:19:15 #257
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143265445
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leef je verder wel gezond, krijg je voldoende vocht binnen? Kom je genoeg buiten?
Goed dat je gestopt bent met roken en pas op met alcohol. Allemaal niet zo goed voor wallen.
Ik leef gezond. Ik eet veel fruit, drink voldoende en het nuttigen van alcohol komt maar zelden voor. Enige wat ik niet doe is veel buiten komen, ik zit heel veel binnen. Tijdje terug wel paar keer stukje wezen lopen maar ben toen verbrand en dat deed auwie ;( Daarna maar weer binnen gebleven.
  zondag 10 augustus 2014 @ 16:20:20 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143265500
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef bondage het volgende:
Tijdje terug wel paar keer stukje wezen lopen maar ben toen verbrand en dat deed auwie ;( Daarna maar weer binnen gebleven.
Hoe doe je dat in een relatie dan? Iemand zoeken die ook veel binnen wil zitten?
pi_143265515
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef bondage het volgende:

[..]

Ik leef gezond. Ik eet veel fruit, drink voldoende en het nuttigen van alcohol komt maar zelden voor. Enige wat ik niet doe is veel buiten komen, ik zit heel veel binnen. Tijdje terug wel paar keer stukje wezen lopen maar ben toen verbrand en dat deed auwie ;( Daarna maar weer binnen gebleven.
Hoezo kom je niet buiten? je werkt toch? gaat toch boodschappen doen? iets doen met collega's, vrienden?
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:21:24 #260
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143265554
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef Cue_ het volgende:
En je moet oppassen dat als je er teveel aan gewend raakt je niet meer zonder makeup wil.durft...
Ik snap :)
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet als je van plan bent om met haar in bed te belanden. Stel je voor dat ze dan wakker wordt en jou ziet zonder die make-up? :@
Dat kan wel eens een probleem vormen inderdaad ;( Dan ziet ze mijn wallen immers wel. Maar ja, dan weet ze in ieder geval hoe goed ik ben in bed ;)
pi_143265632
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef bondage het volgende:

Dat kan wel eens een probleem vormen inderdaad ;( Dan ziet ze mijn wallen immers wel. Maar ja, dan weet ze in ieder geval hoe goed ik ben in bed ;)
Dat meisje heeft jou nu gezien zonder make-up, Houden zo 8-)
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:24:00 #262
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143265669
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe doe je dat in een relatie dan? Iemand zoeken die ook veel binnen wil zitten?
Toen ik nog getrouwd was gingen we vaak een stukje lopen en/of dagjes weg. Blijkbaar heb ik me niet goed ingesmeerd en ben ik daardoor verbrand, ik moet sowieso oppassen met mijn bleke huid. Ik wil eigenlijk helemaal niet alleen binnen zitten.
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:27:10 #263
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143265801
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo kom je niet buiten? je werkt toch? gaat toch boodschappen doen? iets doen met collega's, vrienden?
Klopt, ik loop drie dagen in de week van parkeerplaats naar station, stap in de trein en loop vervolgens van station naar kantoor. Boodschappen doe ik uiteraard ook, met de auto dus kom dan niet heel veel buiten ;) Zo nu en dan spreek ik wel eens af met vrienden, echter deze zomer nog niet zoveel gedaan.
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:29:03 #264
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143265868
quote:
6s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat meisje heeft jou nu gezien zonder make-up, Houden zo 8-)
Komt goed :) Knuffelbeertje is nog steeds in gesprek met me. Hebben het nu over hobby's, studie en werk. Maar eens kijken of ik er een date uit kan halen :)

Heb trouwens geen idee wat ze van bondage vind, ze heeft helaas geen vragen daarover ingevuld... Naja, komt later wel :)
  zondag 10 augustus 2014 @ 16:31:40 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143265987
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef bondage het volgende:
Heb trouwens geen idee wat ze van bondage vind, ze heeft helaas geen vragen daarover ingevuld... Naja, komt later wel :)
Lijkt me meer voor een date nr zoveel :+
pi_143266014
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef bondage het volgende:

[..]

Komt goed :) Knuffelbeertje is nog steeds in gesprek met me. Hebben het nu over hobby's, studie en werk. Maar eens kijken of ik er een date uit kan halen :)

Haha daar kan je ook over praten hoor, als je op zoek bent naar een seksdate :+
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:41:25 #267
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143266412
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt me meer voor een date nr zoveel :+
Inderdaad, ik wacht er nog wel even mee :)

quote:
6s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha daar kan je ook over praten hoor, als je op zoek bent naar een seksdate :+
Klopt, maar daar ben ik niet naar op zoek ;)
pi_143266613
Tip: hou het luchtig. Niet meteen beginnen over je scheiding, ex enz.
Of ze moet er al specifiek naar vragen. ;)

En ga vaker naar buiten, smeer je goed in. Zo weinig buiten komen is niet gezond. ;) Doet je huid ook geen goed. ;)
pi_143266668
Oh ja, en van vitamine D wordt je meestal ook wat vrolijker en dat je lekkerder in je vel zit. ;)
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:47:53 #270
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143266686
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tip: hou het luchtig. Niet meteen beginnen over je scheiding, ex enz.
Of ze moet er al specifiek naar vragen. ;)

En ga vaker naar buiten, smeer je goed in. Zo weinig buiten komen is niet gezond. ;) Doet je huid ook geen goed. ;)
Dank voor de tips, ik zal er rekening mee houden :) En idd, ik moet echt meer naar buiten gaan. Misschien weer wat meer met mijn fotografie hobby gaan doen, dan heeft het ook nog een doel om buiten te zijn :)
pi_143266699
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef bondage het volgende:

Klopt, maar daar ben ik niet naar op zoek ;)
Ja hoor, maar je mag sowieso niet veel verwachten van een date. Go with the flow, je weet nooit naar wat het leidt. ;)
pi_143266740
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef bondage het volgende:

[..]

Dank voor de tips, ik zal er rekening mee houden :) En idd, ik moet echt meer naar buiten gaan. Misschien weer wat meer met mijn fotografie hobby gaan doen, dan heeft het ook nog een doel om buiten te zijn :)
Ja, macrofotografie! Waardering voor de kleine dingen in het leven! ;)
pi_143266769
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh ja, en van vitamine D wordt je meestal ook wat vrolijker en dat je lekkerder in je vel zit. ;)
Klopt voor mensen die niet veel buiten komen. Mja het is steeds beter om vitamine D uit zonlicht te halen. Maar goed, even offtopic :P
pi_143266907
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef bondage het volgende:

[..]

En nog een tip: pas op met fotograferen bij speeltuinen. _O-
pi_143266979
Is niet gemeen bedoelt Bondage, maar zo cynisch kijk ik wel naar de huidige samenleving. ;)
  FOK!mycroftheld zondag 10 augustus 2014 @ 16:58:47 #276
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_143267202
quote:
6s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor, maar je mag sowieso niet veel verwachten van een date. Go with the flow, je weet nooit naar wat het leidt. ;)
Eens, zie het vanzelf :) En tja, er te veel van verwachten doen ik sowieso niet omdat de teleurstelling anders zo groot is als het toch niets blijkt.
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja, macrofotografie! Waardering voor de kleine dingen in het leven! ;)
Vind ik ook leuk om te doen. Beetje van alles wat :)
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En nog een tip: pas op met fotograferen bij speeltuinen. _O-
Tuurlijk. Ik ben sowieso meer van het fotograferen van mooie stukken natuur of gebouwen. Zaken als speeltuinen boeien me niet tenzij het een vervallen en verlaten speeltuin is waar de natuur zijn gang heeft kunnen gaan.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:37:52 #277
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_143357431
Ik kan ook weer gaan jagen geloof ik :P
pi_143358419
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik kan ook weer gaan jagen geloof ik :P
Met pijl en boog?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:05:47 #279
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_143358612
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Met pijl en boog?
Kan de dubbelloop oppoetsen.

Of k whatsapp haar weer, gewoon om beetje te ouwehoeren. Ze heeft het zondag uitgemaakt door twijfels. Zou dat iets goeds zijn? Ze zei dat ze het contact niet wou verbreken, maarja..
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:07:38 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143358675
Uitgemaakt met jou? Dat is iets goeds?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:08:57 #281
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_143358737
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Uitgemaakt met jou? Dat is iets goeds?
Nee niet echt als je het mij vraagt :P
  woensdag 13 augustus 2014 @ 05:31:03 #282
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143367649
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is het niet gewoon zo dat dat komt door in de zon te zitten? ;)
pi_143394729
Ben nu 3 dagen aan het appen met een dame, heb haar net gevraagd voor een date op een terras ergens en het antwoord was positief.

Alleen heb ik toch beetje mijn twijfels omdat ze vaak op mijn berichten alleen antwoord met Hahaha of Ja is goed enz enz.
Wat ik dus eigenlijk bedoel, ze houdt het gesprek niet echt mee lopende, en alles moet van mij komen.

Typisch een vrouwen ding denk ik dan maar >:)
  donderdag 14 augustus 2014 @ 13:29:26 #284
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_143410584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:15 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ben nu 3 dagen aan het appen met een dame, heb haar net gevraagd voor een date op een terras ergens en het antwoord was positief.

Alleen heb ik toch beetje mijn twijfels omdat ze vaak op mijn berichten alleen antwoord met Hahaha of Ja is goed enz enz.
Wat ik dus eigenlijk bedoel, ze houdt het gesprek niet echt mee lopende, en alles moet van mij komen.

Typisch een vrouwen ding denk ik dan maar >:)
Zolang ze af wil spreken doe je het goed. Probeer haar op de date ook wat meer te laten investeren.
pi_143586728
quote:
17s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef complicate het volgende:

Leuk leuk een vervolgdate *O* Ga je toch voor haar koken? :D
Helaas, deze date is er niet gekomen.. Ze heeft er een punt achter gezet.. ;(. Door naar de volgende ;)
pi_143587214
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Helaas, deze date is er niet gekomen.. Ze heeft er een punt achter gezet.. ;(. Door naar de volgende ;)
Waarom :?
pi_143587347
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Door tips op te volgens van PoD waarschijnlijk.
pi_143587798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Zolang ze af wil spreken doe je het goed. Probeer haar op de date ook wat meer te laten investeren.
Die pua-woorden :')

"Groeien"
"Investeren"

Jullie klinken allemaal hetzelfde. Treurig wel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143589383
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Teveel met zichzelf bezig. En schijnbaar pas ik daar niet bij/in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2014 14:10:33 ]
pi_143629867
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Helaas :(
pi_143650993
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Die pua-woorden :')

"Groeien"
"Investeren"

Jullie klinken allemaal hetzelfde. Treurig wel.
Chicks hosselen is 'serious business' !
  donderdag 21 augustus 2014 @ 09:54:52 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_143657261
quote:
11s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef bondage het volgende:
Ik moet sowieso oppassen met mijn bleke huid.
Je kan je ook gewoon insmeren he als de zon schijnt. Dus als jij je bleke huid gebruikt als excuus om niet buiten te komen is dat een zwak excuus ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Of ze wilt je niet kwetsen en zegt ze het zo dat ze je toch niet ziet zitten. Of ze heeft een leukers date gehad.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_143724253
Vandaag op Facebook gezien dat een scharreltje van ong. 2 jaar geleden een huis heeft gehuurd samen met haar vriend.

Op de een of andere manier merk ik aan dat soort dingen toch wel dat ik ouder word :') Vorig jaar toen ik 24 was dacht ik dan nog standaard *JEEEZUS wat suf*, maar langzaam maar zeker wordt het toch wel een beetje tijd om eens om mij heen te gaan kijken.

En dan merk ik toch dat het me wel frustreert dat ik alweer ruim 2 jaar single ben. Het valt me op dat echt allerlei mensen om mij heen relaties krijgen. Van mensen waarvan ik het heel goed begrijp tot mensen waarvan ik echt denk, wat moet je er mee?

Die ex scharrel was er zo eentje. Hartstikke lieve meid, zit echt geen zuchtje kwaad bij. Zal een bromvlieg nog vrijlaten in de buitenlucht enzo, maar er zat gewoon echt helemaal niet zo veel bij. Toen ze met mij ging wilde ze eigenijk meteen al een relatie, vond alles leuk en grappig wat ik zei. Kwam nooit zelf met ideeën maar zei altijd: ''Wat jij wil'', was veel te neerbuigend naar mij toe en toonde niet echt karakter oid. Ook niet zo veel willen ; Toen 23, maar echt uitgaan ofzo zat er al niet meer bij, maar toch regelt zo'n chick binnen no-time nadat ik er een einde aan had gemaakt weer iets nieuws...

Niet dat ik mezelf geweldig vind ofzo, maar ik vraag me toch wel eens af hoe regelen sommige mensen dat toch zo gemakkelijk terwijl ik al tijden lang vrijgezel ben :P Kennelijk heb ik iets over me heen ofzo, word ook nooit echt aangesproken door chicks terwijl ik toch niet echt lelijk ben volgens mij..
pi_143725242
Mushroom mushroom!!
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:24:27 #295
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_143725800
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Badger. het volgende:
Vandaag op Facebook gezien dat een scharreltje van ong. 2 jaar geleden een huis heeft gehuurd samen met haar vriend.

Op de een of andere manier merk ik aan dat soort dingen toch wel dat ik ouder word :') Vorig jaar toen ik 24 was dacht ik dan nog standaard *JEEEZUS wat suf*, maar langzaam maar zeker wordt het toch wel een beetje tijd om eens om mij heen te gaan kijken.

En dan merk ik toch dat het me wel frustreert dat ik alweer ruim 2 jaar single ben. Het valt me op dat echt allerlei mensen om mij heen relaties krijgen. Van mensen waarvan ik het heel goed begrijp tot mensen waarvan ik echt denk, wat moet je er mee?

Die ex scharrel was er zo eentje. Hartstikke lieve meid, zit echt geen zuchtje kwaad bij. Zal een bromvlieg nog vrijlaten in de buitenlucht enzo, maar er zat gewoon echt helemaal niet zo veel bij. Toen ze met mij ging wilde ze eigenijk meteen al een relatie, vond alles leuk en grappig wat ik zei. Kwam nooit zelf met ideeën maar zei altijd: ''Wat jij wil'', was veel te neerbuigend naar mij toe en toonde niet echt karakter oid. Ook niet zo veel willen ; Toen 23, maar echt uitgaan ofzo zat er al niet meer bij, maar toch regelt zo'n chick binnen no-time nadat ik er een einde aan had gemaakt weer iets nieuws...

Niet dat ik mezelf geweldig vind ofzo, maar ik vraag me toch wel eens af hoe regelen sommige mensen dat toch zo gemakkelijk terwijl ik al tijden lang vrijgezel ben :P Kennelijk heb ik iets over me heen ofzo, word ook nooit echt aangesproken door chicks terwijl ik toch niet echt lelijk ben volgens mij..
Je kan zelf ook vrouwen aanspreken ipv te wachten tot ze naar jou toe komen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_143726152
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of ze wilt je niet kwetsen en zegt ze het zo dat ze je toch niet ziet zitten. Of ze heeft een leukers date gehad.
Er zit meer achter (wat ik niet allemaal ga uitleggen ;)) en het is wel prima zo.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:41:41 #297
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_143726830
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Badger. het volgende:
toch regelt zo'n chick binnen no-time nadat ik er een einde aan had gemaakt weer iets nieuws...

Zij is een vrouw, jij bent een man. Daar is je reden.
pi_143978559
Ik heb autisme en nog wat andere problemen zoals depressief zijn.
Ben pas 19 geworden en heb geen ervaring met vrouwen.

Hebben jullie misschien wat tips voor me om meisjes/vrouwen te versieren?
pi_143979679
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan raad jij al therapie aan? Komop zeg. Frustraties over nmissers zijn toch normaal. Daar heb je geen therapie voor nodig.
pi_143979722
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 01:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik heb autisme en nog wat andere problemen zoals depressief zijn.
Ben pas 19 geworden en heb geen ervaring met vrouwen.

Hebben jullie misschien wat tips voor me om meisjes/vrouwen te versieren?
Gedraag je als een neger mischien dat dat helpt.

Nee, komop zeg 19 en je dan al zorgen maken. Welke vreemde veranderingen hebben er plaatsgevonden binnen de maatschappij ?..
pi_143979757
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 02:46 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Gedraag je als een neger mischien dat dat helpt.

Nee, komop zeg 19 en je dan al zorgen maken. Welke vreemde veranderingen hebben er plaatsgevonden binnen de maatschappij ?..
Ik vraag ook om tips....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')