Natuurlijk zijn er dingen die ik mooi vind aan mezelf, mijn ogen en baard bijvoorbeeld. Echter zijn die smerige wallen een groot probleem, ik heb ze ook altijd al gehad en heb werkelijk al van alles geprobeerd. Enige wat nog mogelijk zou zijn is ze weg te laten halen dmv een operatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Focus je dan op leuke/mooie dingen aan jezelf. Ik neem aan dat er toch wel dingen zijn die je wel mooi vindt aan jezelf? Of niet?
Heb je die wallen dan als kind al?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er dingen die ik mooi vind aan mezelf, mijn ogen en baard bijvoorbeeld. Echter zijn die smerige wallen een groot probleem, ik heb ze ook altijd al gehad en heb werkelijk al van alles geprobeerd. Enige wat nog mogelijk zou zijn is ze weg te laten halen dmv een operatie.
Jup, als kind had ik ze ook al en het is eigenlijk alleen maar erger geworden naarmate ik ouder ben geworden. Ik ben er al mee naar de dokter geweest en er is onderzoek gedaan omdat het een resultaat kan zijn van andere problemen, ze hebben niets gevonden. Te weinig slaap kan het ook niet zijn, ik krijg de meeste dagen van de week genoeg slaap. Ik kom er gewoon niet afquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je die wallen dan als kind al?
Ohhhh, is dat alles?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Vrouwen lijken geen interesse in me te hebben. Heb een aantal datingsites/apps gebruikt waaronder Tinder en OkCupid maar ik val blijkbaar niet op tussen al die knappe kerels. Paar dames welke ik interessant vond berichtjes gestuurd, echter nooit reactie terug ontvangen. Het waren overigens geen standaard berichten zoals 'Hey, hoe gaat het', ik heb altijd nette en uitgebreide berichtjes gestuurd om aan te geven dat ik geïnteresseerd was en om welke reden. Blijkbaar voldoe ik niet aan eisen welke de dames aan een man stellen.
Eén ding scheelt, ik kan gelukkig prima voor mezelf zorgen.
Tja, zoveel te meer tijd er verstrijkt zoveel te moeilijker ik het ga vinden. Ik heb hier eigenlijk altijd al problemen mee gehad, jaren terug in de kroeg of discotheek ook nooit beet, en ik heb destijds best wel veel vrouwen aangesproken. Ik heb mijn eerste vriendin op het werk leren kennen, het leek echt alsof we voor elkaar gemaakt waren, dit bleek echter niet het geval. Ze was in het verleden door iemand misbruikt en wou daarom niets met bondage te maken hebben. Ook waren er vele andere dingen die niet bleken te klikken en uiteindelijk is het tot een scheiding gekomen en ben ik weer alleen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Ohhhh, is dat alles?
Praat jezelf niet zo naar beneden omdat vrouwen geen interesse lijken te hebben. Dat is allemaal tijd waarbij je je goed kan voelen, maar je niet meer terug kan krijgen. Geniet van wat je hebt en streef naar wat je hebben wil. Lukt het niet iets te krijgen waar je naar streeft, zie het als een les van hoe het niet moet. Zo word je van elke ervaring rijker en is elke keer een reden om je beter te voelen.
Zij vertelde me dat jah. Ben helaas niet zo narcistisch dat ik dan gelijk denk dat alle vrouwen er zo over denkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee?En dit ? :
[..]
En...
[..]
Dat was niet in dit topic, maar dat heb jij echt gezegd. Ze is in ieder geval mee naar huis gegaan.
[..]
Aha, de werkelijkheid. Wat wil je dan eigenlijk wanneer je een vrouw probeert te versieren? Ben je dan op zoek naar seks of een relatie? Dat is dus een beetje een raadsel bij jou.
[..]
[..]
Regel? zie bovenstaande vraagje: wat wil je uiteindelijk bereiken eigenlijk? Dat zou ik echt graag willen weten.
Okido, geen commentaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Zij vertelde me dat jah. Ben helaas niet zo narcistisch dat ik dan gelijk denk dat alle vrouwen er zo over denken
Ah, ik weet wat je bedoelt. Toen ik haar aansprak op het station nam ik haar mee naar huis om te koken. We hebben (helaas) geen seks gehad, ze had een vriendje.
Wat ik wil is meer keus en kwaliteit aan vrouwen in m'n leven. Als je een vrouw ziet, in welke situatie dan ook (of het nou een model, serveerster, of een leuk meisje in de bibliotheek is), waar je dat ''wauw'' gevoel bij krijgt, de kracht en vaardigheden hebben om er iets aan te doen. Meerdere vrouwen in m'n leven hebben, genieten van m'n studententijd, beetje rondsletten, reizen, avonturen beleven. Uiteindelijk een vrouw kiezen die ik wil voor een relatie en er iets echt moois van maken. Samen doorgroeien, elkaar helpen om dichter bij de persoon te komen die we willen zijn.
Eensquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:52 schreef Sicstus het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, jeweettoch bro...
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, zoveel te meer tijd er verstrijkt zoveel te moeilijker ik het ga vinden. Ik heb hier eigenlijk altijd al problemen mee gehad, jaren terug in de kroeg of discotheek ook nooit beet, en ik heb destijds best wel veel vrouwen aangesproken. Ik heb mijn eerste vriendin op het werk leren kennen, het leek echt alsof we voor elkaar gemaakt waren, dit bleek echter niet het geval. Ze was in het verleden door iemand misbruikt en wou daarom niets met bondage te maken hebben. Ook waren er vele andere dingen die niet bleken te klikken en uiteindelijk is het tot een scheiding gekomen en ben ik weer alleen.
In het begin had ik het er heel erg moeilijk mee om alleen te zijn, ik wou graag iemand aan mijn zijde om mee samen te leven en leuke dingen mee kan ondernemen.
Dit begint echter steeds minder te worden. De zin om nog moeite erin te steken is weg. Het enige wat op dit moment belangrijk voor me is is mijn werk en vrienden en familie.
Dank voor het compliment.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb je FoBo bekeken maar je ziet er prima uit. Welke wallen?
Ga op een club of kom naar FOK! meets. Moet verder niets mis zijn met jou. En misschien SM-feestjes ivm je bondage.
Tinder heb ik ook geen matches. Lekker belangrijk ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank voor het compliment.
Die wallen zijn er wel maar zie je niet zo goed op die foto's, als ik zin heb zal ik later vandaag een foto posten waar ze beter zichtbaar zijn, in daglicht zie je ze erg duidelijk.
Naar FOK! meets gaan doe ik zo nu en dan wel eensIedereen zegt ook dat ik er prima uitzie maar ik snap niet waarom ik op Tinder ed geen matches krijg. Ik ga voor meiden die ongeveer dezelfde leeftijd hebben als ik en heb een stukje over mezelf in het profiel staan. Mijn profiel op OkCupid is nog veel uitgebreider met meer meer dan 700 ingevulde vragen en meer dan genoeg matches waar ik rond de 70% scoor. Ze reageren echter niet op mijn berichtjes, ik snap het gewoon niet
![]()
SM feestje ben ik binnenkort van plan. Moet echter op de financiën letten en andere dingen hebben op dit moment voorrang.
Ik doe dat echter omdat het me leuk lijkt mensen te ontmoeten met dezelfde interesses, niet per se om een partner te zoeken. Maar wie weet hoe het loopt
Dat is een heel fijne basis! En mocht zich een fijne vrouw aandienen, dan mooi. Zo niet, dan niet. Maar tot die tijd kan je ook zonder gelukkig zijn, dus streef daar sowieso naar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, zoveel te meer tijd er verstrijkt zoveel te moeilijker ik het ga vinden. Ik heb hier eigenlijk altijd al problemen mee gehad, jaren terug in de kroeg of discotheek ook nooit beet, en ik heb destijds best wel veel vrouwen aangesproken. Ik heb mijn eerste vriendin op het werk leren kennen, het leek echt alsof we voor elkaar gemaakt waren, dit bleek echter niet het geval. Ze was in het verleden door iemand misbruikt en wou daarom niets met bondage te maken hebben. Ook waren er vele andere dingen die niet bleken te klikken en uiteindelijk is het tot een scheiding gekomen en ben ik weer alleen.
In het begin had ik het er heel erg moeilijk mee om alleen te zijn, ik wou graag iemand aan mijn zijde om mee samen te leven en leuke dingen mee kan ondernemen.
Dit begint echter steeds minder te worden. De zin om nog moeite erin te steken is weg. Het enige wat op dit moment belangrijk voor me is is mijn werk en vrienden en familie.
Relaxt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik lees allemaal goede adviezen hier
Om even een update te geven, er is nog steeds contact met mijn date van een paar dagen geleden en binnenkort date numero 2![]()
Ah, ik dacht serieus dat ik één van de weinigen zou zijn zonder Tinder matches. En eens, OKCupid past wat dat betreft ook meer bij mij. Wat ik vooral relax vind aan OKCupid is dat er ook veel niet standaard vragen worden aangeboden, ben namelijk al meerdere tegengekomen die over BDSM ed gaan. Zoiets komt voor mij natuurlijk wel van pas. Heb me tijd terug ook geregistreerd op Fetlife. Fetlife is niet zozeer gericht op daten maar je kunt uiteraard wel met mensen in contact komen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tinder heb ik ook geen matches. Lekker belangrijk ook.
Er zitten lekkere wijven op, ik voel mij wel seksueel aangetrokken tot de meeste vrouwen maar weet dat het mijn types qua innerlijk niet zijn. Eer zitten een hoop op, die proberen te leven zoals in de Cosmopolitan beschreven staat. Veel luxe, housefeesten, dure mixdrankjes drinkend en het liefst dan ook bij een dure auto staan.
Zien er prima uit in hun jurkjes maar ik kan daar geen gesprek mee hebben en zij vallen op dito mannen. Netjes gekleed, keurig in pak of juist die Harry's in overhemd, spijkerbroek en zonnenbankbruin (of oranje). Vaak bij voorkeur blank, soms juist liever zwart.
Dus dan matchen we niet. Ik heb meer met de OKCupid mensen, de alternatievere en PaiQers.
Je moet ook geen hele verhalen neer pennen in de chat. Gewoon iets vragen over haar foto of woonplaats. En dan reageren ze. Of niet. Als ze reageren komt er een gesprek en dan kan je wellicht hele verhalen kwijt en dan afspreken maar
Familie, werk en vrienden zijn heel belangrijk voor me en ik vind het belangrijk daar contact mee te houden. Mijn ex en haar familie zijn nu ook gewoon vrienden van me en spreek ze geregeld, daar ben ik heel blij mee aangezien ik hierdoor het gevoel heb dat ze niet volledig uit mijn leven zijn verdwenen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is een heel fijne basis! En mocht zich een fijne vrouw aandienen, dan mooi. Zo niet, dan niet. Maar tot die tijd kan je ook zonder gelukkig zijn, dus streef daar sowieso naar.
Soms klikt het, soms niet. Zo had ik laatst een vriendinnetje waarmee ik het heel goed kon vinden, behalve in bed. Uiteindelijk is dat overgegaan, en nu ben ik single en heb ik een meisje leren kennen waarmee het seksueel wel klikt (overigens is zij ook into bondage, meer dan ik. En nee, ik ga je niet voorstellen). Nooit had ik kunnen voorspellen dat dat zou gebeuren, dus zo zie je maar.
Ondanks dat richt ik me echter nog steeds op mijn persoonlijke geluk, door ook te investeren in andere aspecten van mijn leven.
Kop op, maak je niet druk om details als seksuele voorkeuren en uiterlijke kenmerken. Richt je leven op geluk.
Ik heb 6 jaar zonder gezeten en dat vond ik heel erg moeilijk. Dus ja; het is heel belangrijk voor mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:06 schreef Gray het volgende:
Maar is bondage echt zo belangrijk voor je? Als in, kan je geen relatie zonder?
Ik zie je dit meerdere keren doen gedurende de tijd dat je hier post. Niet heel gek wamt dat is wat men leert in de pua wereld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
De laatste posts gingen er inderdaad over. Het is echter niet m'n obsessie om altijd dominant te zijn.
Je moet je dan eens gaan afvragen waar je nu had gestaan zonder alle boeken enz. Fietsen heb je ook zelf geleerd net als zwemmen en lopen. Geen boeken of collega's komen daar bij aan te pas. Dus ben je nou echt veranderd...... Of kopieer jij gedrag?quote:Dat is een interessante vraag van wat identiteit is. Ik zei niet dat het deel is van wie ik was, maar van wie ik ben. Ik kan stellen dat mijn identiteit zeker verandert is.
Dit zegt natuurlijk niet veel, en gelukkig weet je dat zelf ook wel. Maar elke Keer het zelfde doen en het zelfde blijven geloven brengt je niet verder. En wat vinden de vrouwen van je prestaties? Blijft het bij 1x of Willem ze 10x. Om maar wat te noemen. 20x ergens eten klinkt veel, maar kan ook komen omdat je het niet lekker vindtquote:Tja wat is ''veel''. Binnen een jaar tijd van vier jaar geen seks naar meer vrouwen geneukt te hebben dan de gemiddelde man in z'n hele leven doet.
Je moet eens dit filmpje kijken. In het kort, mensen weten altijd wel iets zo te draaien dat het hun eigen idee / beeld bevestigt. Maar.... Klopt die wel?quote:Wat betreft relaties. Het is second hand experience, daar heb je gelijk in. Verhalen die ik hoor van vrienden, boeken die ik gelezen heb, etc. Onderhand heb ik er ongelooflijk veel bevestiging ervan gezien. Betekent dit dat het de 100% waarheid is? (Dat uberhaupt iets hier de 100% waarheid is), Nee. Je weet het nooit zeker, al acht ik de kans verrekte groot aan de hand van wat ik gezien heb.
Uhm fietsen leer je van je ouders. Die houden je fiets vast totdat t helemaal zelf lukt. En je begint zelfs met zijwieltjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:16 schreef ook_gek het volgende:
Je moet je dan eens gaan afvragen waar je nu had gestaan zonder alle boeken enz. Fietsen heb je ook zelf geleerd net als zwemmen en lopen. Geen boeken of collega's komen daar bij aan te pas. Dus ben je nou echt veranderd...... Of kopieer jij gedrag?
Er zijn toch vast wel websites voor dit soort interesses niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar zonder gezeten en dat vond ik heel erg moeilijk. Dus ja; het is heel belangrijk voor mij.
Jup, Fetlife is zo'n website maar daar ook nog niet heel veel geluk gehad helaas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:37 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Er zijn toch vast wel websites voor dit soort interesses niet?
Hierbij een foto waar ze duidelijk zichtbaar zijn:quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb je FoBo bekeken maar je ziet er prima uit. Welke wallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |