Waarom ik dit blijf proberen is me nog steeds een raadsel. Iets in me wat mensen wil helpen I guess.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Huh?
Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed waarom jij de drang voelt om het in dit topic te vertellen en waarom jij wenst dat iedereen beseft dat PUA dé leerschool is om vrouwen te kunnen scoren. Waarom doe je dat niet in dat topic over PUA? Verder zit er hier en daar wel kern van waarheid in jouw tekst, maar het past eerder bij dat ander topic, misschien het daar even copy pasten. Of zo.
Cool story bro.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat het net van die Jehova's getuigen zijn, compleet geïndoctrineerd door boekjes waar onzekere kneusjes die nog nooit een stel tieten van dichtbij hebben gezien hun enige houvast aan ontlenen. Iets destilleren uit het Heilige Schrift van een of andere zelfverklaarde PUA-eindbaas en daar dan mee lopen wapperen of je de meest revolutionaire vondst van de eeuw hebt gedaan op het gebied van vrouwen versieren.
Het is toch godverdomme hilarisch ook. Met een overdosis aan een soort Jiskefet-jargon eigenlijk bedoelen dat een vrouw zich bovenal op haar gemak dient te voelen bij je om het meeste bij haar gedaan te krijgen. Dat is zoiets als op een sinaasappelkistje klimmen op een marktplein en vanaf daar scanderen dat de zon in het oosten opkomt.
En o ja, er zitten af en toe wel degelijk waarheden in, maar voor enigszins normaal functionerende mensen is dat verder allang gesneden koek. Ik zie hier in deze reeks al meerdere namen voorbijkomen bij wie ik mijn hoed opvreet als ze in een maand niet meer bij elkaar neuken dan een Firefly en een Pope of Dope op jaarbasis. Schei toch uit.
De laatste posts gingen er inderdaad over. Het is echter niet m'n obsessie om altijd dominant te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat kan ik wel, namelijk op de manier hoe jij je zelf uitdrukt hier in dit topic. Daar baseer ik mijn reacties op
[..]
Jij bent zelf de geen die aangeeft vroeger nooit was. Sinds het verdiepen in de PUA Wereld ben jij "anders" geworden. Eerst niet nu wel <-- zie je het verschil. Dus nee je was het niet altijd
[..]
Nee dat doe je toch echt zelf. Meerdere keren haal jij het alpha mannetje, de leider en leiden aan. Niet ik.
[..]
Ik meen mij te herinneren dat je nog niet zoveel op sex gebied had mee gemaakt en ook nooit samen gewoond hebt. Waar haal jij dan die "waarheid" vandaan?
Deze neukbaas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Tja wat is ''veel''. Binnen een jaar tijd van vier jaar geen seks naar meer vrouwen geneukt te hebben dan de gemiddelde man in z'n hele leven doet.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:34 schreef bondage het volgende:
Ik heb mijn keuze gemaakt, ik blijf de rest van mijn leven alleen.
Okido, zeer duidelijke antwoord en mooi dat je andere gasten hier probeert te helpen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Waarom ik dit blijf proberen is me nog steeds een raadsel. Iets in me wat mensen wil helpen I guess.
Wat het is is dit. Zelf zat ik in een vergelijkbare situatie waar veel gasten in dit topic zich nu bevinden Ik heb een oplossing gevonden. Dat heeft niet alleen mij geholpen, maar ook veel gasten die ik ontmoet heb hebben hun leven totaal omgegooid. Van oprecht goede maar onzekere gasten naar natuurlijk aantrekkelijke gasten. Wat de mensen hier willen denk ik zo.
Vanaf het begin heb ik al de behoefte gehad om dit met mensen te delen, omdat het op mij zo'n positieve invloed gehad heeft. .
Het aantal vrouwen die je neukt wil nog steeds niks zeggen over jouw "mannelijkheid".quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Tja wat is ''veel''. Binnen een jaar tijd van vier jaar geen seks naar meer vrouwen geneukt te hebben dan de gemiddelde man in z'n hele leven doet.
Hier sta ik achter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Okido, zeer duidelijke antwoord en mooi dat je andere gasten hier probeert te helpen.![]()
Wat ik bedoelde met jouw "PUA"-reacties in dit topic, was/is meer het feit dat boeken lezen om vrouwen te kunnen versieren een stapje te ver is, het lijkt gewoon zo een soort van "Bijbel" wanneer je van die teksten hier schrijft uit boeken. Ik wil maar zeggen: je kan proberen te praten over hoe het jou geholpen heeft en wat precies geholpen heeft zonder die boeken en of teksten uit de "Bijbel" erbij te halen. Waarom? Omdat het dan spontaan overkomt dan iemand die van alles uit boeken leest , het heeft meer "kracht" om te praten uit eigen ervaring. Het zou -relatief gezien- beter zijn om uit jouw ervaring te praten in dit topic n dan "PUA", "Boeken der waarheid" etc. Gewoon meer uit jouw ervaring vertellen.
Als men spreekt van een 'goede' man willen zijn, dan gaat het over kwaliteit ipv kwantiteit. Een uitstekende vraag dus.quote:Het aantal vrouwen die je neukt wil nog steeds niks zeggen over jouw "mannelijkheid".
Verder snap ik niet waarom sommige mannen (zoals jij) per se zoveel mogelijk vrouwen willen neuken? Alsof jouw eigenwaarde afhangt van het aantal vrouwen die jij geneukt hebt. Waarom?
Vertel, ik ben benieuwd
Vrouwen lijken geen interesse in me te hebben. Heb een aantal datingsites/apps gebruikt waaronder Tinder en OkCupid maar ik val blijkbaar niet op tussen al die knappe kerels. Paar dames welke ik interessant vond berichtjes gestuurd, echter nooit reactie terug ontvangen. Het waren overigens geen standaard berichten zoals 'Hey, hoe gaat het', ik heb altijd nette en uitgebreide berichtjes gestuurd om aan te geven dat ik geïnteresseerd was en om welke reden. Blijkbaar voldoe ik niet aan eisen welke de dames aan een man stellen.quote:
Je hebt wel een vriendin gehad, toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Vrouwen lijken geen interesse in me te hebben. Heb een aantal datingsites/apps gebruikt waaronder Tinder en OkCupid maar ik val blijkbaar niet op tussen al die knappe kerels. Paar dames welke ik interessant vond berichtjes gestuurd, echter nooit reactie terug ontvangen. Het waren overigens geen standaard berichten zoals 'Hey, hoe gaat het', ik heb altijd nette en uitgebreide berichtjes gestuurd om aan te geven dat ik geïnteresseerd was en om welke reden. Blijkbaar voldoe ik niet aan eisen welke de dames aan een man stellen.
Eén ding scheelt, ik kan gelukkig prima voor mezelf zorgen.
En waarom beperk je jezelf tot datingsites?? Ben je dan verlegen om een vrouw irl aan te spreken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Vrouwen lijken geen interesse in me te hebben. Heb een aantal datingsites/apps gebruikt waaronder Tinder en OkCupid maar ik val blijkbaar niet op tussen al die knappe kerels. Paar dames welke ik interessant vond berichtjes gestuurd, echter nooit reactie terug ontvangen. Het waren overigens geen standaard berichten zoals 'Hey, hoe gaat het', ik heb altijd nette en uitgebreide berichtjes gestuurd om aan te geven dat ik geïnteresseerd was en om welke reden. Blijkbaar voldoe ik niet aan eisen welke de dames aan een man stellen.
Jazeker, relatie van 6 jaar achter de rug waarvan bijna twee jaar getrouwd. Mijn ex heb ik leren kennen op het werk, dat was toen echt liefde op het eerste gezicht. Jammer dat het uiteindelijk toch stuk is gegaan maar is helaas niet anders. Als je als huisgenoten leeft terwijl je getrouwd bent dan zit er iets niet goed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt wel een vriendin gehad, toch?
Klopt, ben erg onzeker over mijn uiterlijk (dikke wallen onder de ogen waar ik nog steeds geen oplossing voor heb kunnen vinden), vind dat moeilijk. Tijdje terug sprak een vrouw me in de trein aan en we hebben toen een heel leuk gesprek gevoerd over hobby's en werk. Ik durfde echter haar nummer niet te vragen en heb haar daarna nooit meer gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:06 schreef complicate het volgende:
[..]
En waarom beperk je jezelf tot datingsites?? Ben je dan verlegen om een vrouw irl aan te spreken?
Focus je dan op leuke/mooie dingen aan jezelf. Ik neem aan dat er toch wel dingen zijn die je wel mooi vindt aan jezelf? Of niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:18 schreef bondage het volgende:
Klopt, ben erg onzeker over mijn uiterlijk (dikke wallen onder de ogen waar ik nog steeds geen oplossing voor heb kunnen vinden), vind dat moeilijk. Tijdje terug sprak een vrouw me in de trein aan en we hebben toen een heel leuk gesprek gevoerd over hobby's en werk. Ik durfde echter haar nummer niet te vragen en heb haar daarna nooit meer gezienIk kon mezelf wel voor de kop slaan, was echt een leuke meid.
Ik was/ben anders wel benieuwd naar jouw antwoord op mijn vraag:quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:45 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Grappig dat veel mensen inhaken op het enige zinnetje dat totaal niet relevant is in dat bovenstaande verhaal: hoeveel chicks ik geneukt heb.
Ook_gek refereert naar mijn ''beperkte'' ervaring. Ik geef een orde van grootte aan. Plots posten er weer enthousiastelingen om mij te vertellen dat ik heus niet zo stoer ben, ''dat is helemaal niet veel joh!'' De conclusie wordt direct getrokken dat mijn doel is om zoveel mogelijk vrouwen te neuken (hij is immers een PUA) Waar jullie dit op baseren is me een raadsel.
Heb het al eens eerder vermeld hier, maar dat nummertje boeit me absoluut geen hol. ''Maar hij doet aan pickup, die willen toch alleen maar neuken?'' Nee dus.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:31 schreef complicate het volgende:
Het aantal vrouwen die je neukt wil nog steeds niks zeggen over jouw "mannelijkheid".
Verder snap ik niet waarom sommige mannen (zoals jij) per se zoveel mogelijk vrouwen willen neuken? Alsof jouw eigenwaarde afhangt van het aantal vrouwen die jij geneukt hebt. Waarom?
Vertel, ik ben benieuwd
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik probeer niet dogmatisch over te komen, het simpel te houden voor de mensen die meelezen. Als mensen echter vervolgens met me in discussie gaan (wat ik overigens prima vind) of het proberen te weerleggen, haal ik ''theorie'' aan om het uit te leggen. Tuurlijk zou ik alleen m'n eigen ervaring aan kunnen halen, dat is echter maar 1 persoon.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Okido, zeer duidelijke antwoord en mooi dat je andere gasten hier probeert te helpen.![]()
Wat ik bedoelde met jouw "PUA"-reacties in dit topic, was/is meer het feit dat boeken lezen om vrouwen te kunnen versieren een stapje te ver is, het lijkt gewoon zo een soort van "Bijbel" wanneer je van die teksten hier schrijft uit boeken. Ik wil maar zeggen: je kan proberen te praten over hoe het jou geholpen heeft en wat precies geholpen heeft zonder die boeken en of teksten uit de "Bijbel" erbij te halen. Waarom? Omdat het dan spontaan overkomt dan iemand die van alles uit boeken leest , het heeft meer "kracht" om te praten uit eigen ervaring. Het zou -relatief gezien- beter zijn om uit jouw ervaring te praten in dit topic dan "PUA", "Boeken der waarheid" etc. Gewoon meer uit jouw ervaring vertellen.
Volgens mij heb ik daar zojuist antwoord op gegeven. Wat wil je verder nog weten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik was/ben anders wel benieuwd naar jouw antwoord op mijn vraag:
[..]
Ik denk dat het jou wel boeit, want je praat meestal in termen van "ik heb veel vrouwen geneukt". En vraag mij dus af waarom.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar zojuist antwoord op gegeven. Het boeit me niet. Wat wil je verder nog weten?
Ja hoor, ik wou/wil zeggen: als je het wilt hebben over "boeken der waarheid", doe het dan in de PUA-reeks. Als ik mij niet vergis is het zelfs de reden dat de versierreeks niet met de PUA-reeks samengaan. Of zie ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik probeer niet dogmatisch over te komen, het simpel te houden voor de mensen die meelezen. Als mensen echter vervolgens met me in discussie gaan (wat ik overigens prima vind) of het proberen te weerleggen, haal ik ''theorie'' aan om het uit te leggen. Tuurlijk zou ik alleen m'n eigen ervaring aan kunnen halen, dat is echter maar 1 persoon.
In boeken staan iemand z'n levenslessen, soms wel 50 jaar levenservaring samengeknoopt in 250 pagina's, wat je voor een tientje kunt kopen. honderdduizenden mensen hebben het gelezen, toegepast en hun leven er voorgoed mee verandert.
En nee, dan heb ik het niet over boeken als ''How to get laid in 5 simple steps''. Dan heb ik het over boeken over zelfvertrouwen, geluk, spiritualiteit, relaties, business, gezondheid, succes. Ik vind het krachtiger om zoiets aan te halen dan mijn eigen ''beperkte'' ervaring. Ik heb namelijk nog steeds genoeg te leren.
Uit welke post(s) blijkt dat volgens jou? Volgens mij zie je dat namelijk verkeerdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat het jou wel boeit, want je praat meestal in termen van "ik heb veel vrouwen geneukt".
Oh dat zou kunnen hoor, vandaar dat ik het ook vraag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Uit welke post(s) blijkt dat volgens jou? Volgens mij zie je dat namelijk verkeerd
Hahah. Het ziet er vrij afschuwelijk uit als je het zo opschrijft. Zal er wat context aan geven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen hoor, vandaar dat ik het ook vraag.
Vaak praat je over:
- "ik ben de leider, zelfs vrouwen die seksueel misbruikt zijn, hebben wel een veilig gevoel bij mij in bed, als ik merk dat ze niet wil, blijf ik op seks aansturen "
-"vandaag weer een vrouw in bed gekregen, oh wat zijn Russische vrouwen fantastisch, in vergelijking met Nederlandse vrouwen, die doen zo moeilijk. Die Russische kwam gewoon direct mee naar huis"
-"ik heb een diepgaand gesprek met een chick, damn, nu krijg ik haar niet meer in bed. "
-"Toen ik nog geen kennis had van PUA, kon ik echt geen vrouw in bed krijgen, nu is het aantal niet meer te tellen"
Enz.
Nee?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahah. Het ziet er vrij afschuwelijk uit als je het zo opschrijft. Zal er wat context aan geven.
Die eerste was een ervaring. Fat hank vroeg ernaar. Nergens vertel ik dat alle vrouwen zich veilig bij mij in bed voelen.
En...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Toen ik laatst vroeg aan m'n thaise scharrel (die zei dat ze nooit nummers gaf aan andere gasten) waarom ze bij mij een uitzondering maakte: zei ze ''De manier waarop jij m'n hand pakte en me naar boven trok, dat doet niemand. Meestal blijven ze gewoon een beetje praten als vrienden, terwijl je weet waar ze op uit zijn. Bij jou voelde dat anders, jij was echt. Als ik bij jou ben voel ik me ongelooflijk veilig''
Dat was niet in dit topic, maar dat heb jij echt gezegd. Ze is in ieder geval mee naar huis gegaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Nog nooit in m'n leven heb ik een russische geneukt, weet ook niet precies waar je daar op doelt. Dat ik veel van Oosteuropese vrouwen houd heb je gelijk in
Aha, de werkelijkheid. Wat wil je dan eigenlijk wanneer je een vrouw probeert te versieren? Ben je dan op zoek naar seks of een relatie? Dat is dus een beetje een raadsel bij jou.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Derde was ik gefrustreerd. Reden was dat een meisje heel sterk aangetrokken tot me was. Vervolgens hebben we diepe gesprekken gevoerd, heb ik me volledig kwetsbaar opgesteld, niets teruggehouden. Ze zei dat ze me ongelooflijk respecteerde, dat ik echt een goede gast vond. Vervolgens wilde ze niet neuken en vrienden blijven. Mijn disneybeeld (voor zover ik dat nog heb) van ''speciale connecties'' en ''relaties'' werd weer geconfronteerd met de werkelijkheid.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Het aantal is niet meer te tellen. Dat maak je er zelf vanHet valt allemaal best mee. Wat ik aan wil geven is dat wat aan het doen ben werkt. Niet om op te scheppen. Bovendien heb ik alleen seks met vrouwen die ik oprecht graag nog een keer zou zien. Die regel heb ik 1 x geschonden, daar ben ik niet trots op.
Regel? zie bovenstaande vraagje: wat wil je uiteindelijk bereiken eigenlijk? Dat zou ik echt graag willen weten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik ontken nergens dat seks me niet boeit. Integendeel. In de meeste gevallen probeer ik de dame zo snel mogelijk m'n bed in te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |