Niet als je van plan bent om met haar in bed te belanden. Stel je voor dat ze dan wakker wordt en jou ziet zonder die make-up?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:11 schreef bondage het volgende:
Is het trouwens raar als ik als man make-up onder mijn ogen ga smeren om die wallen wat minder zichtbaar te maken?
Ach, dat hebben toch alle vrouwen die zich opmaken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet als je van plan bent om met haar in bed te belanden. Stel je voor dat ze dan wakker wordt en jou ziet zonder die make-up?
Zal het even een keer proberen. Het dikke zal ik niet zomaar kunnen camoufleren maar het donkere allicht wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt het proberen. Als het niet zichtbaar is dat het is gecamoufleerd is het niet raar.
Als m'n vriend een pukkel heeft gebruikt ie stiekem ook wel eens mijn camouflagestift.
Jup, het lost het probleem niet op maar misschien dat ik me er iets beter door ga voelen. Ik moet sowieso aan mijn zelfvertrouwen gaan werken, ik ben er nog over aan het nadenken of ik daarvoor hulp van een psycholoog in ga schakelen maar neig er wel heel erg naar. Ook omdat ik me steeds heel eenzaam voel en dat helpt ook niet mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als jij er extra zelfvertrouwen door krijgt, doe het gerust. Who cares als het raar is.
Het is alleen werken aan de oppervlakkige problemen. Het probleem is hoe jij tegen jezelf aan kijkt. Op de lange termijn gaat wat poeder op je gezicht smeren geen enkel verschil maken op jouw zelfbeeld.
Mja niet als je echt iets gaat "verstoppen" en het een groot contrast vormt wanneer je niet opgemaakt bent.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach, dat hebben toch alle vrouwen die zich opmaken?
Er is een belachelijk groot aantal vrouwen dat ervoor zorgt dat hun man hen nooit zonder make up zietquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach, dat hebben toch alle vrouwen die zich opmaken?
Slecht voor de huid en hun zelfvertrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een belachelijk groot aantal vrouwen dat ervoor zorgt dat hun man hen nooit zonder make up ziet
Ik leef gezond. Ik eet veel fruit, drink voldoende en het nuttigen van alcohol komt maar zelden voor. Enige wat ik niet doe is veel buiten komen, ik zit heel veel binnen. Tijdje terug wel paar keer stukje wezen lopen maar ben toen verbrand en dat deed auwiequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Leef je verder wel gezond, krijg je voldoende vocht binnen? Kom je genoeg buiten?
Goed dat je gestopt bent met roken en pas op met alcohol. Allemaal niet zo goed voor wallen.
Hoe doe je dat in een relatie dan? Iemand zoeken die ook veel binnen wil zitten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef bondage het volgende:
Tijdje terug wel paar keer stukje wezen lopen maar ben toen verbrand en dat deed auwieDaarna maar weer binnen gebleven.
Hoezo kom je niet buiten? je werkt toch? gaat toch boodschappen doen? iets doen met collega's, vrienden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik leef gezond. Ik eet veel fruit, drink voldoende en het nuttigen van alcohol komt maar zelden voor. Enige wat ik niet doe is veel buiten komen, ik zit heel veel binnen. Tijdje terug wel paar keer stukje wezen lopen maar ben toen verbrand en dat deed auwieDaarna maar weer binnen gebleven.
Ik snapquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef Cue_ het volgende:
En je moet oppassen dat als je er teveel aan gewend raakt je niet meer zonder makeup wil.durft...
Dat kan wel eens een probleem vormen inderdaadquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet als je van plan bent om met haar in bed te belanden. Stel je voor dat ze dan wakker wordt en jou ziet zonder die make-up?![]()
Dat meisje heeft jou nu gezien zonder make-up, Houden zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef bondage het volgende:
Dat kan wel eens een probleem vormen inderdaadDan ziet ze mijn wallen immers wel. Maar ja, dan weet ze in ieder geval hoe goed ik ben in bed
Toen ik nog getrouwd was gingen we vaak een stukje lopen en/of dagjes weg. Blijkbaar heb ik me niet goed ingesmeerd en ben ik daardoor verbrand, ik moet sowieso oppassen met mijn bleke huid. Ik wil eigenlijk helemaal niet alleen binnen zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in een relatie dan? Iemand zoeken die ook veel binnen wil zitten?
Klopt, ik loop drie dagen in de week van parkeerplaats naar station, stap in de trein en loop vervolgens van station naar kantoor. Boodschappen doe ik uiteraard ook, met de auto dus kom dan niet heel veel buitenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo kom je niet buiten? je werkt toch? gaat toch boodschappen doen? iets doen met collega's, vrienden?
Komt goedquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat meisje heeft jou nu gezien zonder make-up, Houden zo
Lijkt me meer voor een date nr zoveelquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef bondage het volgende:
Heb trouwens geen idee wat ze van bondage vind, ze heeft helaas geen vragen daarover ingevuld... Naja, komt later wel
Haha daar kan je ook over praten hoor, als je op zoek bent naar een seksdatequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt goedKnuffelbeertje is nog steeds in gesprek met me. Hebben het nu over hobby's, studie en werk. Maar eens kijken of ik er een date uit kan halen
Heb trouwens geen idee wat ze van bondage vind, ze heeft helaas geen vragen daarover ingevuld... Naja, komt later wel![]()
Inderdaad, ik wacht er nog wel even meequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me meer voor een date nr zoveel
Klopt, maar daar ben ik niet naar op zoekquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha daar kan je ook over praten hoor, als je op zoek bent naar een seksdate
Dank voor de tips, ik zal er rekening mee houdenquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tip: hou het luchtig. Niet meteen beginnen over je scheiding, ex enz.
Of ze moet er al specifiek naar vragen.
En ga vaker naar buiten, smeer je goed in. Zo weinig buiten komen is niet gezond.Doet je huid ook geen goed.
Ja hoor, maar je mag sowieso niet veel verwachten van een date. Go with the flow, je weet nooit naar wat het leidt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:41 schreef bondage het volgende:
Klopt, maar daar ben ik niet naar op zoek
Ja, macrofotografie! Waardering voor de kleine dingen in het leven!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank voor de tips, ik zal er rekening mee houdenEn idd, ik moet echt meer naar buiten gaan. Misschien weer wat meer met mijn fotografie hobby gaan doen, dan heeft het ook nog een doel om buiten te zijn
Klopt voor mensen die niet veel buiten komen. Mja het is steeds beter om vitamine D uit zonlicht te halen. Maar goed, even offtopicquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh ja, en van vitamine D wordt je meestal ook wat vrolijker en dat je lekkerder in je vel zit.
En nog een tip: pas op met fotograferen bij speeltuinen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank voor de tips, ik zal er rekening mee houdenEn idd, ik moet echt meer naar buiten gaan. Misschien weer wat meer met mijn fotografie hobby gaan doen, dan heeft het ook nog een doel om buiten te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |