Ik zie dat ook als laatste uitweg, ik heb werkelijk van alles geprobeerd zonder enig resultaat. Het is echt een ophoping van vocht waardoor dikke zakken onder mijn ogen zijn ontstaan. Het komt erop neer dat ik het erg lelijk vind, net of ik een week niet heb geslapen. Niet goed voor het zelfvertrouwenquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Daar is toch wel iets met operatie ofzo aan te doen?
Leuk leuk een vervolgdatequote:Op zondag 10 augustus 2014 11:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik lees allemaal goede adviezen hier
Om even een update te geven, er is nog steeds contact met mijn date van een paar dagen geleden en binnenkort date numero 2![]()
Mooi verhaal, Gray.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is een heel fijne basis! En mocht zich een fijne vrouw aandienen, dan mooi. Zo niet, dan niet. Maar tot die tijd kan je ook zonder gelukkig zijn, dus streef daar sowieso naar.
Soms klikt het, soms niet. Zo had ik laatst een vriendinnetje waarmee ik het heel goed kon vinden, behalve in bed. Uiteindelijk is dat overgegaan, en nu ben ik single en heb ik een meisje leren kennen waarmee het seksueel wel klikt (overigens is zij ook into bondage, meer dan ik. En nee, ik ga je niet voorstellen). Nooit had ik kunnen voorspellen dat dat zou gebeuren, dus zo zie je maar.
Ondanks dat richt ik me echter nog steeds op mijn persoonlijke geluk, door ook te investeren in andere aspecten van mijn leven.
Kop op, maak je niet druk om details als seksuele voorkeuren en uiterlijke kenmerken. Richt je leven op geluk.
De dokter heeft enkele tips gegeven met betrekking op voedsel en wat ik eraan zou kunnen doen, bijvoorbeeld koude washandjes of komkommerplakjes erop. Ik heb deze tips in acht genomen maar het werkt niet. Misschien nog maar een keer naar de dokter gaan, is inmiddels tijdje geleden en ik wou eerst zijn tips proberen. Een operatie heeft hij het niet eens over gehad, daar dacht ik zelf op dat moment ook niet aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
Dan even voor de zekerheid. Mijn opmerking kwam niet met reden dat ik vind dat je er perse aan moet doen hoor.
Snap wel dat je er niet blij mee bent natuurlijk.
Wat zegt de dokter dan? Enkel operatie mogelijk?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Hierbij een foto waar ze duidelijk zichtbaar zijn:Als je er echt last van hebt, doe die operatie dan. Ga naar een ander dokter tot als je wel iemand vindt die het voor jou kan oplossen. of zo. Desnoods ga je naar een ander land om eens te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ach, die kerel heeft zijn manier gevonden niks mis mee. Alleen horen zijn verhalen mbt boeken etc. meer in de PUA-reeks.quote:
Jup, ik had nog hoop maar nu niet meer. Ik denk ergens dat er niets anders opzit dan een operatie te ondergaan en hopen dat ze dan niet terugkomen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Jammer dat die dingen niet geholpen hebben.
Ik heb er last van, maar ik weet niet of dat aan mezelf ligt of dat die dingen onder mijn ogen echt afschuwelijk zijn. Mijn ex gaf altijd aan dat ik me er niet druk om moest maken. Het veroorzaakt echter wel dat 'versieren niet zo makkelijk gaat'. Ik geef die wallen voornamelijk de schuld van het niet krijgen van reacties op mijn berichten. Ik ben dan bang dat de meeste de aanname zullen doen dat ik een ongezond leven leid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je er echt last van hebt, doe die operatie dan. Ga naar een ander dokter tot als je wel iemand vindt die het voor jou kan oplossen. of zo. Desnoods ga je naar een ander land om eens te horen.
Het ligt aan jezelf, anders was je nooit getrouwd geweest en tja, dat ander meisje (tijd geleden) begon met jou een geprek in de trein, toonde interesse en je "vergat" haar nummer te vragen, terwijl zij de eertste had gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:05 schreef bondage het volgende:
Ik heb er last van, maar ik weet niet of dat aan mezelf ligt of dat die dingen onder mijn ogen echt afschuwelijk zijn. Mijn ex gaf altijd aan dat ik me er niet druk om moest maken. Het veroorzaakt echter wel dat 'versieren niet zo makkelijk gaat'. Ik geef die wallen voornamelijk de schuld van het niet krijgen van reacties op mijn berichten. Ik ben dan bang dat de meeste de aanname zullen doen dat ik een ongezond leven leid.
Een deel van de foto's in mijn fobo gebruik ik ook voor datingapps, echter zie je ze altijd wel een beetje, het is afhankelijk van de lichtinval. Echter irl lukt zoiets natuurlijk niet, vooral als ik buiten sta zijn ze heel erg zichtbaar en voel ik me lelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Je kan natuurlijk zorgen dat je wat fotos maakt waarop ze niet zo prominent aanwezig zijn, zoals ook lukte met die in je fobo.
Zit nu mobiel, maar volgens mij vond ik 1 foto wat ongeschikt, die waar je omhoog kijkt in de camera. Beetje creepyquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Een deel van de foto's in mijn fobo gebruik ik ook voor datingapps, echter zie je ze altijd wel een beetje, het is afhankelijk van de lichtinval. Echter irl lukt zoiets natuurlijk niet, vooral als ik buiten sta zijn ze heel erg zichtbaar en voel ik me lelijk.
Ik zie niks bijzonders??quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Een deel van de foto's in mijn fobo gebruik ik ook voor datingapps, echter zie je ze altijd wel een beetje, het is afhankelijk van de lichtinval. Echter irl lukt zoiets natuurlijk niet, vooral als ik buiten sta zijn ze heel erg zichtbaar en voel ik me lelijk.
Vooral dat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dit niet iets wat in je eigen hoofd zit?
Mja daarmee is zijn probleem (onzekerheid) irl niet opgelost, lijkt me.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
En anders laat je eens door een ander leuke foto's maken van jezelf. Een selfie van heel dichtbij is altijd iets minder, dan zie je elk rimpeltje, vlekje en walletje.
Klopt. Maar miss krijgt ie dan wel meer matches en.kans op een date.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Mja daarmee is zijn probleem (onzekerheid) irl niet opgelost, lijkt me.
Het voelde ook echt alsof ik de kans had laten liggen bij dat meisje in de trein. Ze liet zelfs doorschemeren dat ze single was en dat maakte het gevoel dat ik toen heb gefaald alleen maar erger. Ze had een hoge opleiding genoten, een vaste baan en qua interesses hadden we ook overeenkomsten (nee, het het niet over bondage gehad). En inderdaad, zij had de eerste stap genomen door een gesprek met mij aan te gaan, ik heb de kans laten liggen door haar nummer niet te vragen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ligt aan jezelf, anders was je nooit getrouwd geweest en tja, dat ander meisje (tijd geleden) begon met jou een geprek in de trein, toonde interesse en je "vergat" haar nummer te vragen, terwijl zij de eertste had gedaan![]()
Dus wat gaat er mis? je volgt jouw (negatief) verstand (" oh nee misschien is zij al bezet" , "wat als ze haar nummer toch niet geeft" , etc. etc. ) waardoor je dus vast blijft zitten met jouw gedachten in plaats van jouw gevoel te volgen. 9 kans op 10 ging zij met een gevoel naar huis van "ok, hij had geen interesse" () terwijl jij nu er erg spijt van hebt.
Speculatie natuurlijk, maar ergens waarheid, dat weet je zelf. Dus euuh naast jouw uiterlijk, zou je toch iets kunnen doen aan jouw mindset. Gevoel leren volgen etc. etc.
Ik heb het hier over irl versieren en niet over datingsites, btw!
Dus, ligt het duidelijk niet aan jouw uiterlijk, maar aan jezelf (manier van denken, onzekerheid) toch?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Het voelde ook echt alsof ik de kans had laten liggen bij dat meisje in de trein. Ze liet zelfs doorschemeren dat ze single was en dat maakte het gevoel dat ik toen heb gefaald alleen maar erger. Ze had een hoge opleiding genoten, een vaste baan en qua interesses hadden we ook overeenkomsten (nee, het het niet over bondage gehad). En inderdaad, zij had de eerste stap genomen door een gesprek met mij aan te gaan, ik heb de kans laten liggen door haar nummer niet te vragen.
Ja, balen. Volgende keer dus wel doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Het voelde ook echt alsof ik de kans had laten liggen bij dat meisje in de trein. Ze liet zelfs doorschemeren dat ze single was en dat maakte het gevoel dat ik toen heb gefaald alleen maar erger. Ze had een hoge opleiding genoten, een vaste baan en qua interesses hadden we ook overeenkomsten (nee, het het niet over bondage gehad). En inderdaad, zij had de eerste stap genomen door een gesprek met mij aan te gaan, ik heb de kans laten liggen door haar nummer niet te vragen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Hierbij een foto waar ze duidelijk zichtbaar zijn:Ik zie nog niets afschrikwekkends. Ik twijfel zelfs soms of het niet gewoon de rondingen van je oogbollen zijn, die uitpuilen onder je onderste ooglid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze bekende man heeft pas wallen:
Hij heeft er geen vrouw minder om gehad
Kijk, als je ze echt hinderlijk vind, dan kan je natuurlijk naar de plastisch chirurg mee gaan. Maar na de ingreep ben je van binnen niet veranderd ofzo en zeik je wel weer over het puntje van je neus of het kuiltje in je hals.
Het gaat om dat je jezelf accepteert hoe je bent. Ook de zaken waar je minder blij bent met je zelf zowel innerlijk als uiterlijk.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Lachen op foto's heb ik altijd al moeite mee gehad, maar zal het een keer proberenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit nu mobiel, maar volgens mij vond ik 1 foto wat ongeschikt, die waar je omhoog kijkt in de camera. Beetje creepy
Lachend ben je volgens mij leuker
We hebben t nu over waarom t niet op datingsites lukt he.
Daarbij als je een leuk persoon bent kijken de meeste vrouwen daar wel doorheen. Zo ook je ex bv.
Ja sommige vrouwen zullen dan ook om andere redenen met die man trouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zie nog niets afschrikwekkends. Ik twijfel zelfs soms of het niet gewoon de rondingen van je oogbollen zijn, die uitpuilen onder je onderste ooglid.
[ afbeelding ]
Kijk, als je ze echt hinderlijk vind, dan kan je natuurlijk naar de plastisch chirurg mee gaan. Maar na de ingreep ben je van binnen niet veranderd ofzo en zeik je wel weer over het puntje van je neus of het kuiltje in je hals.
Het gaat om dat je jezelf accepteert hoe je bent. Ook de zaken waar je minder blij bent met je zelf zowel innerlijk als uiterlijk.
Volgens mijn ex zit het ook tussen de oren en let ik teveel op de wallen waardoor ik de goede dingen niet meer zie. Ik zie ze echter altijd als ik in de spiegel kijk en heb het er toch wel heel moeilijk mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonders??
Is dit niet iets wat in je eigen hoofd zit? Zo hebben we allemaal wel wat.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mijn ex zit het ook tussen de oren en let ik teveel op de wallen waardoor ik de goede dingen niet meer zie. Ik zie ze echter altijd als ik in de spiegel kijk en heb het er toch wel heel moeilijk mee.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus, ligt het duidelijk niet aan jouw uiterlijk, maar aan jezelf (manier van denken, onzekerheid) toch?
Zo hebben we allemaal wel iets. Maar dat betekent niet dat anderen dezelfde mening delen als jij daarover.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mijn ex zit het ook tussen de oren en let ik teveel op de wallen waardoor ik de goede dingen niet meer zie. Ik zie ze echter altijd als ik in de spiegel kijk en heb het er toch wel heel moeilijk mee.
Je ex-vriendin heeft gelijk. Je zoekt het falen van jezelf in een extern iet van je lichaam, terwijl het toch echt aan je eigen onzekerheid ligt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Onzekerheid over mijn uiterlijk is de oorzaak van mijn lage zelfvertrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus, ligt het duidelijk niet aan jouw uiterlijk, maar aan jezelf (manier van denken, onzekerheid) toch?
Ach, denk aan dat meisje in de trein, jongen toch. Het zit tussen je oren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Onzekerheid over mijn uiterlijk is de oorzaak van mijn lage zelfvertrouwen.
Het is echt vocht, als ik erop druk kan ik het ook voelen, soort van kussens gevuld met vocht onder mijn ogen. En tja, misschien moet ik het wel gewoon van me afzetten en me er niet zo druk om maken. Moeilijk is het echter wel, het is het eerste wat me 's ochtends opvalt als ik in de spiegel kijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zie nog niets afschrikwekkends. Ik twijfel zelfs soms of het niet gewoon de rondingen van je oogbollen zijn, die uitpuilen onder je onderste ooglid.
[ afbeelding ]
Het gaat om dat je jezelf accepteert hoe je bent. Ook de zaken waar je minder blij bent met je zelf zowel innerlijk als uiterlijk.
Jup, een goede leer voor de volgende keer laten we maar zeggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, balen. Volgende keer dus wel doen.
Dat weet ik. Maar ik zoek een reden waarom niemand op mijn berichtjes reageert. Ik geef dan al snel de uiterlijke kenmerken die mezelf niet aanstaan de schuld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal wel iets. Maar dat betekent niet dat anderen dezelfde mening delen als jij daarover.
Het kan in zoveel dingen zittenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:44 schreef bondage het volgende:
Dat weet ik. Maar ik zoek een reden waarom niemand op mijn berichtjes reageert. Ik geef dan al snel de uiterlijke kenmerken die mezelf niet aanstaan de schuld.
Op datingsites:quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
En waar heb je het over in die berichtjes dan tegen meisjes/vrouwen?
Of reageren ze meteen al niet? (sorry als je al hebt gezegd, dan heb ik het niet goed gelezen).
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:14 schreef bondage het volgende:
Iedereen zegt ook dat ik er prima uitzie maar ik snap niet waarom ik op Tinder ed geen matches krijg. Ik ga voor meiden die ongeveer dezelfde leeftijd hebben als ik en heb een stukje over mezelf in het profiel staan. Mijn profiel op OkCupid is nog veel uitgebreider met meer meer dan 700 ingevulde vragen en meer dan genoeg matches waar ik rond de 70% scoor. Ze reageren echter niet op mijn berichtjes, ik snap het gewoon niet![]()
Ik werk op een afdeling waar vrouwen schaars zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zoek je t eig op datingsites? Waarom niet via de kroeg, werk, vrienden, ov?
Het voelt heel lang, waarschijnlijk doordat ik voordat ik mijn ex heb leren kennen nog nooit een vriendin had gehad en dat ik dat nu ik weer alleen ben samenvoeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is toch nog maar heel kort?
Misschien handig om daar iets aan te doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:48 schreef bondage het volgende:
meestal weg door de onzekerheid. Tijdje terug zag ik in mijn ooghoek dat een meid op de stoelen naast me steeds naar me aan het kijken was maar durfde haar kant niet op te kijken![]()
Als ze het gesprek beginnen heb ik er sowieso veel minder moeite mee en lukt het wel om het gesprek gaande te houden. Genoeg om over te babbelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach, denk aan dat meisje in de trein, jongen toch. Het zit tussen je oren.
En daarbij blijf je je zo beperken tot datingsites terwijl je blijkbaar irl ook aan de praat geraak met een vrouw.
Je mist mijn punt. Ik bedoel als een vrouw het initiatief irl durft nemen en interesse toont door een gesprek te starten, wil dat wel veel zeggen. Dus doe iets aan jouw onzekerheid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ze het gesprek beginnen heb ik er sowieso veel minder moeite mee en lukt het wel om het gesprek gaande te houden. Genoeg om over te babbelen.
Ik begin meestal over hun foto's of interesses. Ik neem eerst het profiel door om te kijken of er overeenkomsten zijn, zo ja dan stuur ik een berichtje en begin dan over die interesses.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
En waar heb je het over in die berichtjes dan tegen meisjes/vrouwen?
Of reageren ze meteen al niet? (sorry als je al hebt gezegd, dan heb ik het niet goed gelezen).
Ik check de datum wanneer ze het laatst online zijn geweest, dit wordt bij OKCupid weergegeven in het profiel. Als ze heel lang niet meer actief zijn geweest stuur ik geen bericht, iemand die al meer dan een jaar niet heeft ingelogd is waarschijnlijk niet meer op zoek. Ik heb ook berichten gestuurd naar meiden die op dat moment online waren en ook daar geen enkele reactie van. Ik kan me niet voorstellen dat je rond blijft hangen op een datingsite als je al iemand hebt gevonden, ik zou dat in ieder geval niet doen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan in zoveel dingen zitten
- je reageert op meiden die niet meer op zoek zijn
- je reageert op meiden die ongeacht je 'wallen' al niet in je geintreseerd zijn
- je berichten zijn niet leuk/bijzonder/te whatever
- de meiden zijn uberhaupt niet echt meer actief
- lopen al over in berichten
- etc
- etc
- etc
Ik weet, dat maakt het gevoel dat ik toen heb gefaald alleen maar groter. Door de onzekerheid durfde ik haar nummer niet te vragen en daar heb ik vandaag de dag nog steeds spijt van. Ik zag namelijk echt iets in haar, gewoon een leuke spontane meid die ook nog eens het initiatief nam.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Ik bedoel als een vrouw het initiatief irl durft nemen en interesse toont door een gesprek te starten, wil dat wel veel zeggen. Dus doe iets aan jouw onzekerheid.
Zou idd ook een optie kunnen zijn. Ipv met de chirurg een afspraak maken met de psycholoogquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben wel eens met een psycholoog gaan praten toen ik niet lekker in m'n vel zat. Kan echt helpen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |